Jump to content

Schimb ulei & filtru


variant
 Share

Postare recomandată

Io m-am jurat k nu mai bag CASTROL GTD MAGNATEC 5W40...mi se pare un ulei de kkt ... este f subtire, zici k e apa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost azi la un service ce mi-a fost recomandat...mi-au zis ca manopera + toate cele 4 filtre ( MANN ) + ulei castrol 5w40 505.01 = 5 mil .... este un pret bun?

Modificat de Pompiliu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

era sa uit....mi-au zis cei de la service ca ar fi bine sa-mi spele si motorul...adica sa bage ceva lichid in el si sa-l tina putin pornit...apoi sa-l goleasca si sa puna uleiul nou....este bine sa faci asta/ este rau? o.0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Pompiliu Postul 144 din acest topic este raspunsul la intrebarea ta.

Dan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am citit tot ce e pe aici...dar acolo parca nu specifica cum este spalat motorul ... ma gandeam ca poate exista mai multe variante :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am acum 8800km cu Aral SuperTronic LL2 0w30 pus in noiembrie. am completat vreo 100-200ml la 8500km. ca o scazut cu 1-2mm de cand am schimbat.

filtre toate MAN, schimbate in noiembrie.

merge brici. i-am dat de pasti niste pedale...

ce o sa schimb la 10000km: filtru de aer. mult praf la noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din comoditate sa nu merg sa imi iau un ulei ,, bun " pentru masina mea, am facut schimbul cu Valvoline 5w-40 ...

la 3000 km s-a aprins martorul ulei + tremurat motor si masina + o bataie ca de ,, tacheti " (daca am scris bine ) de care nu am scapat nici acum dupa ce am schimbat din nou uleiul , Aral 10w-40

curios si eu, am stricat ceva la motor cu Valvoline sau doar 180 k isi spun cuvintul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uff tu ai pus in PD 10w-40??? Si fostul Castrol era pentru PD 505.01? Daca nu.....

Am citit despre motoare PD distruse prin folosirea unui ulei neconform dar asta dupa 70-100k km....nu asa de repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poi ... motorul meu este pd, sa nu imi spui si u ca nu e bun uleiul ca inebunesc, au inceput colegii sa ma intrebe luna viitoare ce ulei imi pun si daca peste 2 luni schimb marca uleiului :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ai scrie la alte topic-uri OT si ai citi cartea masinii (poate o ai) daca nu pe forum ai determina ca pentru motorul tau trebuie sa folosesti ulei 505.01 (5w-40) sau 506.01 (0w-30) asa ca .... daca ai pus 10w-40..sigur ai gresit tipul. Fuga repede la magazin si schimba-l...ca altfel o sa plangi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:ceuameni: de ce imi faci asta, azi l-am schimbat :scratch:

merci mult, daca aveam discutia asta ieri ... ma scoteam si eu cu 200 ron

o sa caut manualul pe net(forum ) si o sa ma informez mai mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca o idee ce se poate intampla daca nu folosesti 505.01 sau 506.01. AICI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cica cel mai indicat ulei pt motoare PD este cel LONG LIFE de la ARAL 0W30...este cel mai indicat ulei...eu n-as baga mana-n foc pt castrol...eu acum am castrol si suna motoru din toare incheieturile...luna viitoare la inceput bag aral 5W40 si un flacon de metabond pt motoare uzate peste 200 mii km si atunci nu o sa se mai auda asa tare...daca ai bagat valvoline iti recomand un metabond ca repara tot ce s-a stricat in el...cauta pe site la metabond si vezi ce categorie de metabond trebuie sa bagi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fritz uleiul 0W-30 (ca si orice xxW-30) se dovedeste uneori prea subtire la temperatura de regim mai ales la motoarele ce NU sunt setate pt LL si astfel ca motorul devine zgomotos. Solutia nu e neaparat Metabondul ci folosirea unui ulei mai viscos la temperatura de regim gen xxW-40 bineinteles adaptat motorului (benzinar, PD sau non-PD). Repet, pentru climatul tarii noastre NU folositi uleiuri prea subtiri decit DACA sunt specificate EXPRES in maualul de utilizare, iar folosirea aditivilor limitati-o la motoare peste 100kkm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reed...nu cred ca in tara la noi e mai cald ca in Arizona sau Texas si aia dupa 15.000 de mile la testul uleiului totul iese bine, mai bine oricum decat cu 505.01. Daca te uiti in realitate la vascozitate la 5w-40 505.01 e ceva de genul 14 iar la 506.01 este 12.5 ...deci nu e asa o mare diferenta.

La americani dupa testele uleiului pana acum 506.01 este cel mai bun ulei si pentru masini fara QG1 ( si Jetta si Golf 3 au dat rezultate bune) dar 507.00 se pare ca este cel putin la acelasi nivel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alextz americanii au niste norme de poluare muult mai severe ca europenii, asa ca ce e bun pt. europa NU e valabil pentru america. Pt clarificare vezi aici. Iar diferenta dintre 12.5 si 14 sa sti ca e cam mare.

Modificat de Reed
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca o informatie pentru tine si propun sa terminam cu topicul asta: la ei ULSD (ultra-low suplhur diesel) e obligatoriu din 2007 iar el este egal cu Euro4 la noi, ei mergand inainte pe maxim Euro 3 ca si continut de sulf in motorina. Dupa asta problema cea mai mare la ei este ca si la noi la Rar unde unde in anumite state nici nu se face Smog testing.

Acum da...au introdus norma noua de poluare ceea ce inseamna ca in USA nu se mai poate importa nici un diesel din cauza de noxe dar noi vorbim aici de vechiile TDI-uri.

Oricum urmaresc foarte mult tdiclub.com si daca pentru ei in conditiile lor 0w-30 este mai bun decat 5w-40 (ca o paranteza la ei e ca la noi nu exista sub nici o forma ideea de LL service la dealer) inseamna ca pot sa-l folosesc si eu fara probleme. Masina mea a venit din fabrica codata cu QG1 iar consumul de ulei este extrem de mic.

Fiecare este liber sa foloseasca ce ulei vrea, eu nu spun niciodata foloseste doar 506.01 sau 505.01 dar tu asta spui. Eu am vrut doar sa expun si partea cu LL.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ei stai, nu sari asa. Nu am spus ca e obligatoriu sa se foloseasa 505.01 sau 506.01 ci doar ca asta RECOMANDA producatorul. Oricum din datele de la producator rezulta (date pt masinile fabricate intre 2000-06) ca pt. PD-urile fara LL ar trebui un ulei 10W-40 !!! 505.01 si pt cele LL unul 0W-30 506.01.

Din conversatia (scrisa) dintre mine si producator (Seat in cazul meu) a rezultat faptul ca pentru tara NOASTRA acesta NU recomanda folosirea sistemului LL si sfatuieste setarea pe Q0, ce sa faci daca noi avem drumuri nu sosele....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum la mine pentru urmatorul schimb oscilez intre 506.01 si 507.00. Inca mai astept niste rezultate la teste...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar firma care e ...??? am vb cu cineva si mi-a recomandat 15W40 :lol: mi se pare km prea mult vascos :lol:...nu am idee ce sa bag :lol:( astept niste pareri ...inafara de castrol

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As vrea sa-mi schimb singur filtrele..............Ma poate ajuta cineva cu niste poze sau cu o explicatie a pozitionari acestora ptr un G4.Mereu am schimbat la service dar acum as vrea sa le schimb singur :D :D :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am un golf IV variant 1.9 tdi 90 cai din 2002. un prieten mi o adus un ulei din belgia SUNOCO futura 10W40 semisintetic. pot sal pun in motor sau mai bine iau alta(astept recomandari) masina are 147800 km. Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

ieri am cumparat un ulei Castrol GTX HIGH MILEAGE (15W-40) for engines with over 100.000km

tin sa mentionez ca masina mea are pete 200.000km , nu am nici o problema cu ea...

circul destul de mult cu ea , mai ales prin bucuresti (zilnic - 50 - 60 - 70 km)

intrebare : e bun acest ulei pt masina mea ? ori ba.

vreau sa adaug si un DURA LUBE

P.S. .. pe cutia de Castrol nu e scris nimic in romana , are eticheta aditionala in limba noastra (original?)

post-10875-1177616809_thumb.jpg

post-10875-1177617034_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!