Jump to content

Probleme generale servodirectie Polo 9N (Koyo & TRW)


Valllentin
 Share

Postare recomandată

servodirectia a mers perfect, plecat dimineata la munca, mers prin oras, perfect

am oprit si pe urma cand m am intors la masina si am dat sa misc volanul aproape ca s-a blocat

nu pierd lichid

nu am avut cadere de curent

nu se aprinde martorul in geam

multumesc frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

Am o problema destul de suparatoare la masinuta, un polo din 2002, 1,4 tdi, 55kw.. Imi palpaie lumina in mers sau pe loc, cand zic lumina ma refer la toate beculetele si led-urile posibile, de la faruri pana la lumina in habitaclu sau la radio-cd.. nu tot timpul palpaie, se aprinde avertizarea servo si uneori  servo merge greu dar merge.. repornesc motorul si totul e ok dupa o perioada o ia de la capat. Am fost la un electrician "independent" si mi-a zis ca problema ar fi motorul electric de la servo. Merg la service, surpriza, imi comunica ca bateria e problema si nu servo, o schimb si dupa 2-3 zile problema revine. Merg la reprezentanta iar in urma diagnosticului nimic "grav"... senzor cablu TRW care ar fi 700 lei imi spune d-l mecanic. Pe langa asta imi recommanda sa nu arunc cu  banii ca masina merge si asa... Acum.. Dupa atatea drumuri si diagnostice chiar nu mai stiu ce sa fac.. Ma poate ajuta cineva cu un sfat?

Modificat de vlad_giura
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact,trebuie sa schimbi mai devreme sau mai tarziu,acel senzor caseta directie(este pe duca).Citeste tot acest topic si gasesti absolut toate raspunsurile.Cam atat este senzorul caseta directie(fiind pe original).In aria "prestari servicii" il gasesti pe Volksparts si ii ceri o oferta ! Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca momentan nu il schimbi deconecteaza-l, are mufa pe pompa servo, altfel o va praji. Nu se intampla nimic dac amergi asa, atata doar ca nu se va mai tura pompa cum e programata si va merge constant. Doar pe loc vei simti putin mai tare volanul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi pt sfaturi! sper doar daca scot mufa sa nu mai palpaie lumina... asta e cel mai deranjant..

Modificat de vlad_giura
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

daca pun pe masina o pompa trw iar ea a avut coyo e oare vreo problema !? o sa se potriveasca ?! mc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeste tot ceea ce s.a scris si vei gasi raspunsul ! NU ! Trebuie schimbat tot sistemul(pompa,caseta senzor conducte )

Modificat de TomachE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am o problema cu un Polo din 2006, Diesel. Servodirectia merge intermitent. O pornesc si nu merge, merg cu ea cativa kilometri, o opresc, o pornesc iar si merge. Dupa ce o opresc, cand o pornesc nu mai merge. Nu se opreste/porneste servodirectia in mers. Am trimis pompa de servo la un baiat din Sibiu si el a spus ca e functionala, ca nu are nicio problema, dar am aceleasi simptome. Are cineva vreo sugestie?

As vrea sa o pun pe un tester, imi puteti recomanda un tester bun in Bucuresti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.Am cumparat de curand un polo din germania 1,4 benzina an 2002.M-am indragostit de masinuta din prima chiar daca inca nu am vazuto face to face.eEa v-a ajunge pe saptamana viitoare in tara.problema are doua
prima este ca imi sta becul de servo aprins si nu am servo
a doua e ca imui sta becul de la abs aprins
proprietarul mi-a zis ca masina nu a fost pornita de doua luni si ca bateria ar fi moarta.
persoana care am trimis-o la masina a zis ca a trebuit sa-i dea curent ca sa porneasca si dupa ce a mers un sfert de ora cu incalzirea in scaune pornita si farurile aprinse a oprito si cand i-a dat cheie nu a pornit.
stiu ca are electroservo si poate din cauza bateriei nu merge?Ce ar trebui sa verific prima data la masina ca sa nu ajung la service si sa-mi impuie aia capul cu prostii.Orice sfat este de folos.

Modificat de dany_ionutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina a ajuns acasa si primul lucra la care m-am uitat a fost siguranta de pe baterie care era arsa si am inlocuito si la uleiul de servo unde am mai completat ca era pe minim iar acum servo merge de minute.Asa ca atunci cand va cade serva ar fi bine sa cititi acest topic si sa verificati acele sigurante plus uleiul ca altfel mecanici au grija sa va arda la buzunare.Apropo stie cineva care este siguranta de la casetofon ca nu imi merge deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Radiocasetofonul are o siguranta in spate langa mufe. Ca sa il scoti e destul de simplu, trebuie doar sa iti procuri niscaiva scule.. Ai un link pe youtube, sper sa te ajute. Chiar daca nu e acelasi model de casetofon dar principiul e acelasi. Pe mine m-a ajutat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

casetofonul merge ca l-am probat pe alta masina doar ca nu imi vine curent la el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iulian_pirpiliu

Ptr. LaurentiuN. La fel mergea si a mea si am patit si eu la fel cu "baiatul" de la Sb. Insa eu am fost cu masina la el. Nu recomand. Cauta o pompa servo SH mai bunicica si schimb-o la un service bun. Nu reprezentanta. Personal eu cred ca motorul pompei face figurile astea. Stima!

 

Modificat de iulian_pirpiliu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa ce am schimbat pompa de servo dupa 1 luna iar mi s-a aprins becul si a murit si asta :( ce sa ii mai fac oare ? Stiti cumva ce valoare au sigurantele originale din panoul de deasuprea bateriei pentru 1.2 si care este cea a pompei ?! oare sa am vreun scurt ca am descoperit si ca este ud pe la sigurante ...

Modificat de Mr VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare,

Am un polo 9n , 1.4 tdi, 2003 cu TRW.

Caseta a fost rectificata acum 3 luni si acum se pare ca a inceput sa picure din nou...cica au rectificat tot interiorul ultima data datorita gradului de uzura ridicat.

ce e indicat sa fac acum?sa o rectific din nou pentru ca d abea a inceput sa piarda ulei sau sa o schimb cu una second?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as schimb-o cu alta. As merge pe cele reconditionate din magazin, gasesti sub 1000 de lei QWP sau peste 1000 lei TRW, sper sa nu gresesc deoarece m-am interesat pt. sistemul meu KOYO.

Eu nu iti recomand sa o mai reconditionezi deoarece cred ca e terminata, mai bine second. De cate ori ai reconditionat-o si unde?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lucrarea asta de rectificare nu are garantie, e clar ca nu au facut treaba cu responsabilitate, eu as merge peste ei, poate e problema minora de la vreun semering, garnitura de etansare, ceva. Se mai intampla sa ai ghinion de vreo piesa mai slaba, dar sa se ia si masuri de interventie, asa iesi pe poarta cu banii cheltuiti si nu au nici cea mai mica responsabilitate. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reconditionatorii privati de la noi schimba kitul de semeringuri implicit din ce zic ei, iar cand se rectifica cremaliera se alege un kit de reparatie la cota de rectificare. Dar poate caseta colegului e rectificata dincolo de cotele de reparatie si atunci nu mai are ce-i face.

Curiozitatea mea si problema dansului, e sa vedem daca ii accepta actuala caseta ca piesa la schimb la magazine, deoarece politica de retur a piesei originale e sa nu fie umblata in ea sau sa prezinte urme de orice fel pentru a putea fi recuperat ceva de la ea. Asta in varianta in care doreste o caseta reconditionata de marile firme: TRW etc

Varianta casetei second e la noroc, dar daca e neumblata la ea se poate sa o dea aceasta la magazin ca si piesa originala la schimb.

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Caseta a fost rectificata la EUROTEXSO DISTRIBUTION http://eurotexso.eu/ , sunt undeva pe langa podul grand.

A fost prima rectificare si ca pret a costat aproape 1000lei doar rectificarea pentru ca am optat pentru a o monta la un alt service.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nasol moment.

A doua pozitie e pt. sistem TRW http://www.autokarma.ro/caseta+directie/vw/polo-v/1-4-tdi/16279/10112/10299/0

Am cautat dupa diesel 1.4 2001-2005, daca ai altceva cauta acolo dar cred ca sunt aceleasi casete.

Doar caseta veche trebuia predata, acum nu cred ca o mai primesc, poti incerca cu una second neatinsa care o poti proba si pe masina daca e ok.

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru pont...asa am sa fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu placere, m-am interesat la dezmembrari o caseta e cam 500 negociat de la 600, e scumpa... dar asta e!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare 

Intrebare legata de o ruda a Polo. pt o fabia din 2000 careia i s-a stricat caseta de directie cum pot sa aflu daca imi trebuie TRW sau Koyo ? (avand in vedere ca masina e la 300 km distanta.

are cineva o posibilitate sa imi caute un VIN intr un program ?

 

Mersi 

Florin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!