Jump to content

Probleme generale servodirectie Polo 9N (Koyo & TRW)


Valllentin
 Share

Postare recomandată

  • 2 weeks later...

am si eu o problema cu un polo 9n sistem servo koyo dimineata cand plec cu masina servo merge normal dar dupa aproximativ 15 km parcursi se opreste servo si imi apare volanul in bord, dupa aproximativ 8-9 ore de stationare isi revine din nou

a mai intampinat cineva problema asta?cum a rezolvat cu vag com nu am gasit erori

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asa mi-a facut si mie,pana la urma a dat eroare pe VCSD   01309 - Power Steering Control Module (J500) No Communication

M-a rezolvat colegu' vasistaruiala, trimis pompa la repartat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Pump motor voltage.

La cat este setat gradul de asistare?

 

 

Unde verific asta?

 

 

Coding.

 

Asta e tot ce vad in Coding, nu stiu cum se citeste gradul de asistare

 

post-136115-0-32557400-1438634168_thumb.post-136115-0-05584100-1438634217_thumb.

 

Mai atasez aceste canale, daca ajuta

post-136115-0-89310400-1438634320_thumb.post-136115-0-58604400-1438634325_thumb.

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si totusi "cum se citeste gradul de asistare" (cat trebuie sa fie? ) si 

cum se ajusteaza gradul de asistare, ne poate lumina cineva ?

Mercy anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...nu stiu cum se citeste gradul de asistare...

 

Gradul de asistare rezulta din codare:(post-10189-0-96623100-1438771363_thumb.j) si modul de interpretare:post-10189-0-06694200-1438771453_thumb.j

P.S.

Datele sunt preluate de pe forum

Eu sunt nedumerit de corelatia turatie motor/curent consumat.

La tine pompa consuma 2,2 A la 1427 /rotatii/minut  pe cand la mine consuma 3A la 1126/rotatii/minut (post-10189-0-12929900-1438771920_thumb.j)

Poate ne lumineaza @carmina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ooo, ft. buna informatie Ionel, mersi ;) la ce pagina ai gasit-o? 

 Deci vad ca la mine gradul de asistare e pe 40 (adica normal), as fi curios sa vad la comfort cum e, desi cred ca e mai mult stres pe servo, deci probabil sa i se scurteze durata de viata. Si la tine tot pe 40 e codat?

 

Cat despre intrebarea cu amperaj/turatie, poate e o diferenta intre koyo si trw, a mea e koyo. Dar as fi bucuros si eu sa ne mai lumineze Carmina :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai stiu exact de unde am luat informatia (salvata de mai mult timp). La comfort este mai usor pentru tine si mai greu pentru pompa. Da, tot pe 40 (normal-vehicul usor) este si la mine (00140). La turatie/curent este posibil sa fie diferenta intre pompele Koyo si TRW (nu am informatii suficiente). Mai este un aspect; la mine pompa are 3711 ore de functionare pe cand la tine numai 1292 ore. Mentionez ca eu nu am probleme cu servodirectia. Poate ne ajuta cu informatia un coleg cu o pompa cu un numar similar de ore de functionare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum @carmina mi-a raspuns ca pump motor voltage este un parametru important in diagnoza servodirectiei, deci aici trebuie sapat. Asteptam, poate ne ajuta :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am postat valorile mele pentru comparatie !

 

Mentionez ca am pompa Koyo.

 

La Coding am 00110. Este normal, sau trebuie sa modific? Mentionez ca servo este cam tare acum.

post-61559-0-20826700-1438808756_thumb.p

Modificat de valerian Cj-napoca
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmmm..interesant. unele valori sunt mai mari la tine cum ar fi voltajele la terminale, dar amperaj mai mic la o turatie mai mare a pompei (ceea ce ar fi cam pe dos). Dar oricum ideea e ca nu stim sa interpretam noi astea, cum ar trebui sa fie amperajul (care sunt limitele inferioare si superioare, raportul fata de turatie, etc.) 

 

Iar la tine gradul de asistare pare a fi cel mai inferior (incearca-l codat pe 40 macar, asa vine din fabrica)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu stiu sa fi modificat cineva gradul de asistare la mine, dar o sa incerc sa modific sa vad diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,postez si eu o poza din VCDS,pompa Koyo si schimbat sigurantele de pe baterie acum o sapt.

De ce am 1.1 A ? am vazut la voi ca aveti 2.0 A sau 2.2 A.

A si modul de confort era la 40 adica normal,turatia motor 850-900 rpm.

post-125225-0-70326400-1438886467_thumb.

Modificat de rockhard
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta asteptam si noi rockhard, sa ne lamureasca si pe noi cineva avizat cum e cu parametrii acestia de la servo. Fii cu ochii pe topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru colegii cu pompe TRW care vor sa faca comparatie atasez doua loguri facute in perioade diferite in mers si in stationare. Am mentionat in loguri nr. de ore de functionare al pompei, codarea pompei si gradul de asistare. Mentionez ca lichidul de servo nu a fost schimbat niciodata.

Pentru o vizualizare usoara trebuie sa modificati extensia in ".csv" 

29.10.2009-LOG-44-001-002-003-3130 ore.txt & 06.06.2014-LOG-44-001-002-003-3627 ore.txt

P.S.

@rockhard daca tinem cont ca tu si @cuibusel aveti acelasi tip de pompa si la aceeasi turatie dar la tine curentul consumat este la jumatate singura concluzie logica este ca la tine sarcina pompei este mult mai mica ( banuiesc ca se datoreaza uzurii pompei). Sper sa nu gresesc dar cred ca la tine presiunea pe care o scoate pompa este mult mai mica decat la @cuibusel.

Cu alte cuvinte trebuie sa te pregatesti sufleteste de o alta pompa (parere personala).

Sa vedem ce spun si colegii cu experienta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am și o mica scurgere de ulei la caseta de direcție, probabil pierde presiune pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezolva problema cat mai urgent. Daca pierzi lichid sa nu uiti sa verifici mereu nivelul si sa completezi (pana cand rezolvi problema).

Modificat de ionel.d.2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da am completat, pierde ft puțin, ciudat e ca mi-au sărit sigurantele de pe baterie la o manevra pe loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La problema cu sigurantele eu vad ca si cauze posibile:

- contacte imperfecte la sigurante/papuci cabluri alimentare/mufa pompa/contacte de masa (tot ce tine de   

  alimentare de forta);

- pompa cu probleme;

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ionel, a intuit corect.

Uzura cap hidraulic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu noutati,am curatat sigurantele de pe baterie si miscat mufele care intra in pompa si imi arata pe VCDS 1.1A -2.2A se schimba la diferenta de 2 secunde.Pe baterie am 2 sigurante spre pompa,una de 50A si alta de 40A,m-ai exista si alte sigurante ? si la voi oscileaza 1.1A-2.2A?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am reconditionat pompa Koyo la Sibiu la colegul vasitaruiala.

Primiti si garantie la reparatie. Recomand !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu recomanzi, eu și încă alti colegi de pe aici nu prea va recomandăm. Cât te-a costat reparația? Câtă garanție ti-a dat? (probabil doar verbal). Să ai noroc să te țină!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda,nu stiu de unde vin atatea recomandari cand pe mine m.a lasat fara pompa 3 luni de zile (fara pic de exagerare ca am dovezi de la fun curier).Nu este deloc asa de meserias pentru ca nu a fost in stare sa "repare" o pompa trw...Sa fim seriosi,se lauda ca repara pompe cu ochii inchisi si 3 luni a mea pompa l.a doborat.In fine nu stau sa fac reclamatie ca nu isi mai are rost,doar ca  cine vine si spune ca este bun si il recomanda,eu zic ca este pus de el sau nu stiu....E varza om ,varza,varza !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

buna ziua

am si eu o problema cu directia la un polo 9N3, 1.4 tdi, 2008, cod motor BNV

am pornit masina si cand sa iau de volan sa ies din parcare, dintr-o data volanul a inceput sa mearga foarte greu, de zici ca masina nu este cu servodirectie, as spune ca merge sacadat, juma de tura trag de volan, iar juma de tura merge mai lejer

tin sa mentionez ca nu mi s-a aprins nici un senzor pe borb, nu am ramas fara curent, nu pierd lichid si in vas am lichid

multumesc frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!