Jump to content

Probleme generale servodirectie Polo 9N (Koyo & TRW)


Valllentin
 Share

Postare recomandată

Uleiul servo il poti scoate doar daca desfaci o conducta/doua mai joasa de pe circuit, brachezi rotile maxim stanga dreapta sa arunce si din caseta, eventual pornesti motorul 2 secunde sa arunce si din pompa. Busonul de umplere il gasesti sub farul drept, amorsarea circuitului se face cu bracaj maxim stanga-dreapta, si verificarea nivelului cu motorul oprit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi mult de sfat....o sa incerc zilele acestea si revin cu intrebari daca e cazul

Mersi mult de sfat....o sa incerc zilele acestea si revin cu intrebari daca e cazul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Azi am schimbat anvelopele de iarnă cu cele de vară şi am observat că merge mai greu servo. Având în vedere unicul eveniment petrecut înainte să se întărească direcţia, pot deduce 2 posibile cauze:

 

- anvelopele de vară fac roţile mai aderente (sunt cam 20 de grade afară)

- când am dat maşina jos de pe prostia aia de rampă am atins puţin cu burta cam în dreptul şoferului... e vreo conductă importantă pe acolo?

 

Este o diferenţă destul de mare între cum mergea înainte şi cum merge acum...Servo încă merge, dar mai greu. Nu am nici un martor aprins în bord.

 

Voi ce părere aveţi?

 

PS: lichidul servo se schimbă sau doar se completează?

Modificat de mihaibzgica
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer si eu am avut aceeasi senzatie.Parca cu anvelopele de iarna servo era mult mai usor.Acum cu astea de vara (80% ele fiind vinovate) este cu o idee mai ingreunata.Dimensiunile anvelopelor finnd:165/70/14 si iarna si vara ! Legat de lichidul servo cand mi.am reconditionat caseta D-L Trimi mi.a sp ca lichidul servo (cel verde cik din fabrica) nu mai este bun ! Si mi.a pus unul rosu mai vascos....

Modificat de TomachE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ala verde este indicat deoarece are disipare termica mai buna si nu face spuma.Nici o legatura intre acest fapt si viscozitatea lui.La pompele alea mecanice e altceva.Iei in calcul una si nu realizezi alta.Se obisnuieste asta din ce in ce mai des,iar daca spui ceva, argumente si link-uri de internet.Adica fabrica "e niste prosti"...Eu trec de la 180/65/R14 iarna la 205/45/R16 vara si nu se simte mare diferenta.Apoi,cum adica caldura face aderenta mai mare,ca marea majoritate a manevrelor la servo au loc din mers.Diferenta,daca exista,e insesizabila la decalajul temperaturii.Lichidul servo se schimba,iei un litru,drenezi caseta si gata.Pentru experimente,ai sa constati ca servo merge bine mersi si cu ulei de cutie,cum am avut onoarea sa gasesc la cineva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am menționat gradele pentru ca anterior schimbului aveam anvelopele de iarna care se știe ca au performante slabe pe căldură....M am gândit ca si acesta ar putea fi un factor demn de luat in calcul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut 

Am si eu o problema, si anume ieri mi s-a aprins martorul  de servo directie (acel volan cu semnu exclamarii de culoare galbena), mentionez ca eram intr-o parcare iar cand am tras maxim spre stanga am simtit ca volanu a inghetat si s-a aprins acest martor. 

eroare la tester: 01309 - Power Steering Control Module (J500) 

                            49-00 - No Communications

azi dimineata am dat cheie  martorul s-a stins. am zis ok  se pare ca  suntem pe directia buna :)

 La amiaz am incercat sa mut masina in spatele blocului si surpriza cand am garat cu spatele cu volanul tras maxim spre dreapata  acelas efect (martor aprins volan  pentru oameni cu muschi  :lol:  :lol:  :lol:  )

 

as vrea sa stiu ce pot sa fac in acest caz  si daca are cineva poza cu locatia pompei de servo ca sa verific  si eu lichidul   de servo, deoarece  nu l-am verificat sau completat nicodata, la mine e masina de 1 an de zile 

 

Masina polo 9n  1.4 tdi cod BAY (2004)

Multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa e sub farul din stanga, dar tu ai o problema electrica acolo, pare ca ar fi de alimentare, undeva ai un contact oxidal, verifica sigurantele pe baterie si mufa de alimentare a pompei, foloseste un spray de contacte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok tocmai ce am venit de la masina am dat jos bateria am verificat nivelul lichidului acesta e la jumatatea marcajului. 

sigurantele de pe baterie leam verificat vizual   nu am vazut intreruperi.

 

trebuie sa mai desfac masca si sa verific contactele nu stiu cum o sa am acces ca e cam stramt locul  jos la becul de ceata, dar o sa incerc maine ca momentan a inceput ploaia si masina e in spatele blocului.

ii posibil sa fie o problema de la centrala electrica??

 afisez si  scanarea  facuta  alataieri.

Tuesday,05,May,2015,20:14:30:62939
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: 12.12.0.0
Data version: 20130910
 
 
VIN: WVWZZZ9NZ5D014460   License Plate: AM STERS
Mileage: 138390km-85991mi   Repair Order: 
 
 
Chassis Type: 9N (9N - VW Polo (2002 > 2010))
Scan: 01 02 03 08 09 15 17 19 25 37 44 45 46 56 76
 
VIN: WVWZZZ9NZ5D014460   Mileage: 138390km/85991miles
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine        Labels: 045-906-019-AMF.clb
   Part No: 045 906 019 BH
   Component: 1,4l R3 EDC 0000SG  5209  
   Coding: 00002
   Shop #: WSC 31414  
   VCID: 5CB772FBCCDE5CFEA8B-4A3A
   WVWZZZ9NZ5D014460     VWZ7Z0D0265722
 
No fault code found.
Readiness: 0 0 1 1 1 
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes        Labels: 6R0-907-37x-ABS80.lbl
   Part No SW: 6Q0 907 379 R    HW: 6Q0 907 379 R
   Component: ABS 8.0 front   H03 0001  
   Coding: 0000008
   Shop #: WSC 31414 000 00000
   VCID: 4C9782BB2C3ECC7E38B-50E6
 
1 Fault Found:
16347 - Control Module - EEPROM Error 
            014 - Defective
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC        Labels: 6Q0-820-045.lbl
   Part No: 6Q0 820 045 
   Component: Klimaanlage        X0840  
   VCID: EADBA423968AB24EAA7-5072
 
No fault code found.
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 09: Cent. Elect.        Labels: 6Qx-937-049-C.lbl
   Part No: 6Q1 937 049 D
   Component: 0000 BN-SG.         1S34  
   Coding: 09278
   Shop #: WSC 31414  
   VCID: 3C77D27B2C9E7CFE88B-5072
 
2 Faults Found:
00778 - Steering Angle Sensor (G85) 
            49-00 - No Communications
01309 - Power Steering Control Module (J500) 
            49-00 - No Communications
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags        Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl
   Part No: 1C0 909 605 K
   Component: 0M AIRBAG VW51 0P   0008  
   Coding: 12365
   Shop #: WSC 31414  
   VCID: 2C57E23BDCFEEC7E18B-5072
 
No fault code found.
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments        Labels: 6Q0-920-xxx-17.lbl
   Part No: 6Q0 920 800 M
   Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V19  
   Coding: 01132
   Shop #: WSC 00000  
   VCID: 377DCD5715B85FA6659-5072
   WVWZZZ9NZ5D014460     VWZ7Z0D0265722
 
1 Fault Found:
01309 - Power Steering Control Module (J500) 
            49-00 - No Communications
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 19: CAN Gateway        Labels: 6N0-909-901-19.lbl
   Part No: 6N0 909 901 
   Component: 001H GATEWAY CAN    1S34  
   Coding: 00014
   Shop #: WSC 31414  
   VCID: F0EFB64BB056489EE43-5072
 
2 Faults Found:
00778 - Steering Angle Sensor (G85) 
            49-00 - No Communications
01309 - Power Steering Control Module (J500) 
            49-00 - No Communications
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 46: Central Conv.        Labels: 6Q0-959-433.lbl
   Part No: 6Q0 959 433 H
   Component: 1H Komfortgerát     0002  
   Coding: 00259
   Shop #: WSC 31414  
   VCID: 408FA68B4076181ED43-49D8
 
   Subsystem 1 - Part No: 6Q2959802A
   Component: 1H Tõrsteuer.FS TFK 0004  
 
   Subsystem 2 - Part No: 6Q2959801A
   Component: 1H Tõrsteuer.BF TFK 0004  
 
   Subsystem 3 - Part No: 6Q0959811A
   Component: 1H Tõrsteuer.HL TFK 0004  
 
   Subsystem 4 - Part No: 6Q0959812A
   Component: 0T Tõrsteuer.HR TFK 0004  
 
No fault code found.
 
End   ---------------------------------------------------------------------
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La tine pica servo la viraj maxim, adica cand se forteaza motorul electric din pompa, se opreste cel mai probabil din cauza unei tensiuni insuficiente, cauze posibile sunt contacte la capetele cablajului pompei, cel de alimentare de forta, si mai pot fi contacte slabe la sigurante, de aceea trebuie date cu un spray, desfacute si stranse la loc. Binenteles mai poate fi si pompa, dar asta dupa ce elimini maruntisurile.

 

De pe site RossTech:

 

01309 - Power Steering Control Module (J500): No Communication
Possible Symptoms

    Malfunction Indicator Light (MIL) active
    Power Steering not working

Possible Causes

    Wiring/Connectors from/to Power Steering Control Module (J500) faulty/loose
    Power Steering Control Module (J500) faulty

Possible Solutions

    Check Wiring/Connectors from/to Power Steering Control Module (J500)
    Replace Power Steering Control Module (J500)

Special Notes

    When found in VW Polo (9N), Seat Ibiza (6L), Skoda Fabia (6Y) or similar:
        If 01309 is stored in multiple Control Modules and the Steering Aid (#44/J500) does not communicate with the Scan tool, check the Steering Aid Control Module Power Supply. Assuming the Fused Power Supplies (typically 2 fuses are used) are OK, in almost all cases the actual Steering Rack (containing the Control Module) is faulty and needs to be replaced. Be aware that there are different Suppliers for these Parts and make sure to order your Replacement accordingly.
        If fuse SB7 is blown check to see if another component on that circuit, such as N79 (Heater element for crankcase breather), is faulty.

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles  maine voi da grila si becul de ceata jos sa am acces  la cele 3 mufe de la pompa si sa le curat  voi verifica  si sigurantele 

 sper sa remediez problema  si sa si dureze.

multumesc de sfaturi incaodata si va urez tuturor o seara faina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci am facut cele de mai sus

am sters erorile si imi apare cam asa  diagnoza 

Address 01: Engine        Labels: 045-906-019-AMF.clb
   Part No: 045 906 019 BH
   Component: 1,4l R3 EDC 0000SG  5209  
   Coding: 00002
   Shop #: WSC 31414  
   VCID: 5CB772FBCCDE5CFEA8B-4A3A
   WVWZZZ9NZ5D014460     VWZ7Z0D0265722
 
No fault code found.
Readiness: 0 0 1 1 1 
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes        Labels: 6R0-907-37x-ABS80.lbl
   Part No SW: 6Q0 907 379 R    HW: 6Q0 907 379 R
   Component: ABS 8.0 front   H03 0001  
   Coding: 0000008
   Shop #: WSC 31414 000 00000
   VCID: 4C9782BB2C3ECC7E38B-5072
 
1 Fault Found:
16347 - Control Module - EEPROM Error 
            014 - Defective
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC        Labels: 6Q0-820-045.lbl
   Part No: 6Q0 820 045 
   Component: Klimaanlage        X0840  
   VCID: EADBA423968AB24EAA7-50E6
 
No fault code found.
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 09: Cent. Elect.        Labels: 6Qx-937-049-C.lbl
   Part No: 6Q1 937 049 D
   Component: 0000 BN-SG.         1S34  
   Coding: 09278
   Shop #: WSC 31414  
   VCID: 3C77D27B2C9E7CFE88B-5072
 
1 Fault Found:
00778 - Steering Angle Sensor (G85) 
            49-00 - No Communications
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags        Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl
   Part No: 1C0 909 605 K
   Component: 0M AIRBAG VW51 0P   0008  
   Coding: 12365
   Shop #: WSC 31414  
   VCID: 2C57E23BDCFEEC7E18B-50E6
 
No fault code found.
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments        Labels: 6Q0-920-xxx-17.lbl
   Part No: 6Q0 920 800 M
   Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V19  
   Coding: 01132
   Shop #: WSC 00000  
   VCID: 377DCD5715B85FA6659-5072
   WVWZZZ9NZ5D014460     VWZ7Z0D0265722
 
No fault code found.
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 19: CAN Gateway        Labels: 6N0-909-901-19.lbl
   Part No: 6N0 909 901 
   Component: 001H GATEWAY CAN    1S34  
   Coding: 00014
   Shop #: WSC 31414  
   VCID: F0EFB64BB056489EE43-5072
 
1 Fault Found:
00778 - Steering Angle Sensor (G85) 
            49-00 - No Communications
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 44: Steering Assist        Labels: 6Q0-423-156.clb
   Part No: 6Q0 423 156 AF
   Component: LenkhilfeKYO        V957  
   Coding: 10140
   Shop #: WSC 00000  
   VCID: 73E539474140F386991-50E6
 
No fault code found.
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 46: Central Conv.        Labels: 6Q0-959-433.lbl
   Part No: 6Q0 959 433 H
   Component: 1H Komfortgerát     0002  
   Coding: 00259
   Shop #: WSC 31414  
   VCID: 408FA68B4076181ED43-4A3A
 
   Subsystem 1 - Part No: 6Q2959802A
   Component: 1H Tõrsteuer.FS TFK 0004  
 
   Subsystem 2 - Part No: 6Q2959801A
   Component: 1H Tõrsteuer.BF TFK 0004  
 
   Subsystem 3 - Part No: 6Q0959811A
   Component: 1H Tõrsteuer.HL TFK 0004  
 
   Subsystem 4 - Part No: 6Q0959812A
   Component: 0T Tõrsteuer.HR TFK 0004  
 
No fault code found.
 
 
dar dupa un rulaj de 10 km  am luat-o de la capat
o sa o duc la doctor  
am laut si legatura cu, colegul nostru Vasi
 
sper sa reusesc sa rezolv problema
Multumesc de ajutor si  zero probleme  cu masina va urez
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut 

si scuzati pentru raspunsul intarziat, dar am cam fost plecat din oras. 

S-a schimbat placuta electronica a pompei.   

Lucrare efectuata de colegul nostru Vasi

ii multumesc mult, sper sa nu mai am probleme cu servo o perioada buna de timp:D.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pai scrie cu litere de tipar. Lenkhilfe KOYO.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cit tea costat placa electronica la pompâ

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna colegi.

Tocmai ce am achizitionat un polo 1.4 benzina an 2002 75 CP; f multumimt de masina din toate punctele de vedere doar ca am o singura problema la care nu am reusit sa gasesc topic cu explicatii. In momentul cand virez stanga sau dreapta ceva de la directie imi respinge volanul inapoi cate putin si destul de puternic; mentionez ca daca tin volanul drept nu se intampla nimic.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica flansele/rulmentii de la amortizoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate sa fie uzate ....ca nu trancane absolut deloc iar suspensia e f in regula? Am puso pe tester absolut nici o eroare...am verificat si toatat directia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mers e normal ca volanul sa revina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca se mai rupe spira de sus la arc si asa se manifesta.Cind e din flanse se aude cum scapa arcul,niste pocnituri la virare.Te uiti sa vezi daca se roteste arcul in partea de sus in oala cind virezi la maxim.Se vede greu daca e rupta ultima spira.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

operatia m-am costat 700 ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

care sunt valorile care ar trebui sa imi dea semne de intrebare la diagnoza servodirectiei?? 

post-136115-0-03207900-1435495005_thumb.post-136115-0-36206700-1435495005_thumb.post-136115-0-64877500-1435495005_thumb.

 

Simt ca merge mai greu servo decat inainte. Am verificat nivelul si e ok, iar scurgeri nu exista.

 

 

Multumesc

Modificat de cuibusel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pump motor voltage.

La cat este setat gradul de asistare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde verific asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!