Jump to content

Probleme generale servodirectie Polo 9N (Koyo & TRW)


Valllentin
 Share

Postare recomandată

Salut danraul si multumesc pentru raspuns. Daca hotarasc sa schimb caseta, presupun ca nu se vor potrivi alte mufe care se conecteaza la caseta si vor urma alte modificari, corect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oare nu se poate schimba doar senzorul de pe caseta cu cel potrivit?

 

de ce sa risti sa pui o caseta care nu sti cat e de buna?

 

sau daca tu ai cumparat pompa de ce nu o duci inapoi sa o inlocuiesti cu modelul corespunzator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat e ca m-am uitat din nou la pompa veche, si aia e tot cu mufa pentru 3 pini. Dupa plimbari prin 3 service-uri, nu mai stiu pe cine sa cred si ce miscare sa fac. Se poate sa fi fost mufa cu 3 pini cablul cu 4 fire si doua dintre ele sa fie conectate la acelasi pin?

 

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu mi-am cuparat alta pompa,, am vandut masina,, pompa era 4100 ron in reprezentanta, asa ca mai bine am dat masina,,, masinile cand sunt lovite cum a fost si a mea si a ta,, nu se mai pun pe ele produse  originale pt ca sunt foarte scumpe , asa ca toti cei care le carpesc pun modelul aftermarket si dal naibi de cablu,,, mi-e mi-a fost si ster din bord becul de la servo,, si cand am cumparat masina nu era nimic aprins in bord. Eu ti-am spus sa iti cumperi caseta de directie din care sa iasa 3 pini, cablu acela nu cred ca exista separat si si daca exista nu cred ca ii foarte accesibil, pt ca normal vine doar pe original. Eventul cauta  pe la dezmembrari ,, poate vei gasi solutia acolo si mult mai ieftin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

            Salut,

 

Pompa e trw. Trec maine pe la un alt service recomandat de niste prieteni sa mai cer o parere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la trw mufa de la senzor are 3 pini iar cablul are 3 fire

la koyo mufa are 4 pini iar cablul are 4 fire .....rosu,negru,galben,maro

nu vei putea sa le pacalesti sa mearga una cu senzorul celeilalte...sunt doi senzori diferiti atat va forma cat si ca principiu de functionare....

unde ai gresit tu....aveai nevoie de o pompa koyo si ai cumparat o pompa trw...

singura solutie este sa cumperi o caseta cu un senzor trw sau o alta pompa KOYO

parerea mea este ca nu are rost sa te mai duci la service ca nu vei putea face nici un artificiu sa lucreze asa

succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut vasistaruiala si multumesc pentru raspunsuri,

 

ok, in conditiile astea, daca pompa veche era tot trw (nu as putea spune cu exactitate, dar cei din service-ul unde am schimbat-o asa sustin si mi-au dat o pompa trw inapoi spunand ca e vechea mea pompa) crezi ca nu avea cum sa fie asa si au facut ei golanii acolo?

Din experienta ta, daca restul sistemelor se potrivesc, daca schimb pompa nu mai trebuie schimbat si altceva (conducte de tur/retur, etc). Daca hotarasc sa schimb caseta de directie(din cate am inteles pompele trw sunt mai ok), aceeasi intrebare, crezi ca se va potrivi cu ce am acum pe masina, tinand cont ca acum pare sa se potriveasca? Care varianta crezi ca m-ar ajunge mai ieftin?

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lepadatu_alexander

Salutare fratilor! Sunt nou pe acest forum si va rog sa ma ajutati si pe mine cei care puteti cu raspunsuri coerente la problema mea. Detin un VW Polo 1,4 TDI modelul berlin din 2004. L-am achizitionat de curand, iar de ceva vreme mi se tot aprinde beculetul galben cu volanul desenat dar fara sa imi faca probleme la directie, fara nici o diferenta la condus. Daca pornesc motorul fara sa mai astept sa se stinga beculetele de la bord aceasta eroare nu mai apare. Mentionez ca imi apar si alte erori precum ABS (trebuie sa schimb unul dintre senzori) , semnul de la frana de mana cu semnul exclamarii imi joaca pe bord si scoate un sunet strident de trei ori la fiecare pornire a motorului si imi apare si semnul galben pentru clapeta de acceleratie.   PROBLEMA STA IN FELUL URMATOR: am fost in mai multe service-uri, mi s-a desfacut pompa servo de la directie, curatata, pusa la loc, functioneaza in regula totul, dar eroarea persista (la tester mi-au spus initial ca trebuie schimbata pompa servo, asta inainte de desfacerea sa). Sunt confuz. Nu ma incomodeaza la condus niciuna dintre erori, dar ma enerveaza prezenta lor in bord. Ce imi recomandati.  

P.S. Masina a fost lovita in stanga fata in urma cu 2 ani, dar nu a fost lovita grav.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut am un polo din 2003 si am douâ probleme una când este frig-5 afarâ pompa servo driectie nu merge si altâ problemâ mia esit un piciorus din pompâ din mufa din partea stingâ  primul piciorus catre mufa cu cablu gros aceste probleme se pot remedia sau sâ caut alta VÂ MULTUMESC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune o poza sa intelegem de unde a iesit piciorusul, din pompa sau din cablu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum se trimite o fotografie pe forum poate stiti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la tine trebuie schimbata mufa cu totul, scosi pinii din mufa veche si bagati in asta noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate schimba mufa de pe pompa

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
vasistaruiala

se schimba dar mare grija ca trebuie demontata placa electronica si are in jur de 50 pini care trebuie incalziti cam toti odata pana scoti placa de pe carcasa

sau mai exista si varianta la pompele care au terminatia codului....155a sa fie connector incastrat in rasina si e mai greu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vasistaruiala

pentru a va face o mai buna idee despre ce inseamna si ce contine o pompa de servodirectie koyo am sa postez imagini cu o macheta facuta de mine cu ceva timp in urma...

veti putea vedea clar toate partile componente..



in continuare va arat o pompa care mi-a venit in service pentru reparatie.Pompa a inceput sa faca probleme cu ceva timp in urma,numai ca, clientul nu a dat importanta acestui lucru iar spre ghinionul sau in pompa respectiva intrase apa si datorita faptului ca a trecut ceva timp pana a trimis-o la reparat a ajuns in starea aceasta...

post-95887-0-40174800-1365396458_thumb.j

post-95887-0-48285400-1365396473_thumb.j

post-95887-0-66828300-1365396983_thumb.j

post-95887-0-79414500-1365397000_thumb.j

post-95887-0-48799400-1365397015_thumb.j

post-95887-0-20148200-1365397025_thumb.j

post-95887-0-93435000-1365397035_thumb.j

post-95887-0-35096900-1365397045_thumb.j

post-95887-0-82696900-1365397054_thumb.j

Modificat de vasistaruiala
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Am si eu o problema asemanatoare.

Cand iau stanga-dreapta de volan, pe loc, se aude un scrasnit iar cand sunt in mers si pun frana volanul devine foarte rigid daca incerc sa virez stanga-dreapta.

Am fost la service la brady auto pentru constatare si mi-au spus ca pompa nu are nimic, functioneaza la parametrii normali(nu am nici martorul aprins) si ca trebuie schimbati rulmentii de la flansele amortizoarelor de pe fata si curatat+reglat sabotii.

Mentionez ca am un polo 9n3 1.4 tdi din 2006.

 

Nu ma pricep prea bine dar sunt curios care e legatura dintre rulmenti si faptul ca mi se misca foarte greu volanul cand pun frana si incerc sa iau stanga-dreapta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
vasistaruiala

inca o informatie utila ar fi pentru cei cu probleme la servo ca atata timp cat aveti crash data in modulul de airbag nu funtioneaza pompa servo.nu va pot spune exact de ce dar am avut doua masini si pana nu am rezolvat problema de pe airbag nu au plecat pompele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna tuturor,

 

Masinuca mea VW Polo 1.2 benzina a fost adusa din Germania (avariata lateral stinga, am aflat ulterior). Prin urmare are lovita pompa servo si butoiasul ptr apa de parbriz.

Am simtit si eu chestia cu ingreunarea volanului (tot asa de greu cum mergea si Oltcit-ul) la un drum, fara sa mi se aprinda (Slava Domnului) vreun bec la bord.

 

N-as putea spune ca e o problema din moment ce din iulie 2012 pina in mai 2013 a pierdut prin picurare "o lingura de supa" de ulei servo. Treaba e ca, baietii din service nu gasesc vasul. La reprezentanta mi-au spus ca firma Koyo nu mai exista. Exista, dar sub forma de Jtekt si la Alexandria ca si fabrica de rulmenti.

 

Mi s-a spus ca pe modelul respectiv ar fi 2 tipuri diferite de vase. M-ati putea ajuta cu vasul? A fost lipita anul trecut, dar lipitura n-a mai rezistat. Mi s-a spus ca pot sa plec la drum cu uleiul dupa mine (hahahaha). In conditiile in care am citit ca barbati nu pot desuruba capacul, io ce-o'i face?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! 

La fel ca voi, si eu am avut probleme cu pompa servo Koyo! Nu functiona la ger sub -4 grade (aici trebuie sa astept pana la iarna sa vad daca s-a rezolvat ^_^ ), am schimbat bateria, s-a aprins si stins de vreo cateva ori martorul servo pana acum doua saptamani cand n-a mai vrut sub nici o forma sa dispara de pe bord! 

 

Si datorita acestui forum am reusit sa gasesc un specialist care sa nu-mi spuna ca trebuie sa schimb pompa servo, caseta de directie si nu mai tin minte cate altele! Eu fiind mai incapatanata din fire, am zis ca trebuie sa existe si alta varianta!

Am pus mana pe telefon, l-am sunat pe vasistaruiala si dupa doua zile am plecat la Sibiu! 

Oameni buni, am plecat dimineata cu polo fara servodirectie de la Pitesti pana la Sibiu la vasistaruiala, iar pana seara eram acasa cu problema rezolvata! Baiatul asta chiar stie ce face! Daca aveti probleme cu servo, apelati cu incredere!

NOTA 10 pentru vasistaruiala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Dana Cluj - incearca pe la dezmembrari auto, de obicei pompele se strica deci ma gandesc ca iti pot da acel vas daca au de unde...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna, am si eu o problema, mi s-a aprins becul de servodirectie si nu se mai stinge( masina este VW polo 1.2 12V din 2003, cod AZQ).Am fost cu ea la testare si mi s-au gasit erorile: 0330 senzor viteza actionare directie, scurtcircuit masa si 050A aparat de comanda pentru servodirectie, tensiune de referinta, scurtcircuit masa. Servodirectia merge, insa atunci cand fac manevre pe loc sunt momente cand merge mai greu decat in mod obisnuit. Uleiul de servo l-am verificat, alternatorul incarca corect, mi-au desfacut mufele de la pompa de servo si mi le-au dat cu spray. Aveti idee ce poate fi? Trebuie schimbat vreun senzor sau trebuie schimbata caseta de directie sau pompa de servodirectie? E vorba de ceva grav? Va multumesc frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!