Jump to content

Probleme cu pornirea la RECE - motor TDI


Tibi Goia
 Share

Postare recomandată

????? Nu stiu toate astea deoarece masina am achizitionat-o curind din Germania [1 an]. Totul pare OK cind e mai cald pina si iarna trecuta a pornit relativ usor ,acum insa gindeam ca ar fi motorina de vara mai viscoasa dar.....  eu stiu???? .Defapt nu stiu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În cazul ăsta ar fi bine să găseşti pe cineva cu un tester să se uite la avansul static şi să-ţi verifice bujiile (astea nu se verifică cu testerul, oarecum se pot verifica cu un multimetru sau cu un bec).

Ce poţi verifica tu este să pui pe cineva să pornească şi să te uiţi pe conducta transparentă dacă la pornire este prezentă motorina sau apar bule de aer.

Aditiv poţi pune, numai să nu dai banii degeaba. Eu am folosit Power service şi nu am observat mare lucru la pornire (ce-i drept nici nu am avut probleme, am pus preventiv). Sau altceva, consumă motorina şi fă un plin cu motorină aditivată de la Rompetrol,OMV sau Moll. Şi motorina de proastă calitate poate influenţa pornirea aşa că măcar pe timp de iarnă pune motorină de calitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Si ALH-ul meu se manifesta la fel, la frig porneste mai greu, insa am masurat tensiunea bateriei in momentul pornirii si scade pana la 8,2V, deci suspectez bateria sau electromotorul. As miza pe baterie,cred ca are 5 sau 6 ani deja. Am cautat iernile trecute explicatie pentru problema, avansul e in parametrii, bujiile bune, alimentarea bujiilor e ok, probleme de compresie nu sunt, deci ramane sa fac rost de o alta baterie, buna, s-o pun in paralel cu a mea si sa vad cum porneste. Deocamdata sunt impacat cu ideea, pana nu moare acumultorul, asa ramane.

Deci, florea.batone, incearca sa masori pana la ce valoare scade tensiunea bateriei la pornire,pt. ca de ea depinde turaia electromotorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

se pare ca sunt un altul care are probleme cu pornirea asta de pe o zi pe alta... Adica, dimineata dupa ce masina a stat in parcare 12 ore nu porneste la sfert, dupa ce porneste, o opresc dupa 5 minute si o ia la sfert. Bujiile le-am schimbat injectoarele sunt in parametri, de fiecare data dimeata se aude pompa cum lucreaza in portbagaj... nu stiu ce as mai putea sa ii fac... Pe langa pompa tandem nu imi da motorina sau scurgeri, nimic... este foarte stresant. am citit tot topicul si se pare ca fiecare are rezolvarea sa, ideea e, se strica ceva daca continui sa o pornesc asa la nesfarsit????.. caci de rezolvat problema e foarte greu. Multumesc!  Apropos masina trage f bine totul functioneaza perfect in afara de pornirea asta sacaitoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea e ca se dezamorseaza pompa tandem,incearca sa o parchezi cu spatele sus pe o bordura,ceva sa stea inclinata cu fata in jos sa vezi cum porneste asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa tandem se dezamorseaza asa am patit si eu la 2.0 am luat una noua in jur de 7 mil bosch si nu mai am probleme nu e neaparat sa curga pe langa pompa in ea are niste supape care nu mai tin...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat si asa terminatoru... imi porneste la fel....dupa ce se raceste motorul nu o mai ia la sfert... am incercat sa opresc si aerul conditionat si playerul inainte sa opresc motorul si la fel face... nu ma steseaza mult dar asa ca idee... cred ca ar putea fi de la avansul mecanic sau ceva de genul... dar ce este ciudat, injectoarele pe vagcom imi arata ca functioneaza perfect in limite, fara sa fluctueze sau ceva. Masina trage f bine, deci... Mai sapam. O sa incerc sa o duc la cineva care regleaza avansul mecanic sa vad ce poate sa imi zica. Voi ce altceva ma sfatuiti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ce avans ai(valoare in grade/grup 004 ultima casuta)??

Fa un print screen pe grupurile 004/013/015 atunci cand e rece(prima pornire dimineata)si apoi vedem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea e ca dezamorsarea are loc in cap cilindru.Presiunea necesara se pierde la oringurile injectoarelor.Fenomenul acesta apare dupa multi km iar nici un tester nu arata acesta problema.Poti sa probezi un set nou de oringuri si suruburi pentru injectoare  care sunt in jur de 150 de ron pantru proba.Daca porneste inseamna ca acolo ai problema de pierdere presiune iar capul cilindru trebuie reconditionat sau schimbat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate verifica fara sa dai jos injectoarele pompa tandem si oringurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

miklosir Ce cap cilindru al pui pe om sa schimbe/reconditioneze ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da trebuia sa scriu si asta.Eu am 1.9 AUY Si la al meu era la fel pana ce am schimbat setul de oringuri si de atunci porneste la sfert oricand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalin_popescu2606

Sustin ce spune miklosir. Schimba oringurile injectoarelor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adytzumanmax

 

Inainte de a demonta injectoarele verifica ca furtunele sa nu fie poroase si verifica/inlocuieste valva unisens ce se afla pe furtunul de retur dintre chiulasa si pompa tandem. Si nu uita  termovalva de pa filtru de motorina, daca este prevazut cu asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baieti sunteti adevarate ajutoare. Multumesc mult, am sa le verific pe rand tot ce mi-ati spus, numai ca sambata sau duminica pot face lucrurile astea caci in rest ajung tarziu de la munca si nu vad :)) dar ce ma gandesc eu.... daca scapa pe langa oringurile de la injectoare, nu ar trbui sa traga mai prost masina? Sa piarda din putere, compresie forta?! masina trage ca noua si functioneaza ireprosabil o data ce porneste. Nu consuma ulei intre schimburi, ca sa zic asa nu ar trebui sa mai aiva si alte consecinte sau efecte??!

Dar oricum ceva e clar ca am sa ii fac o data si o data. multumesc frumos de raspuns si ajutor... Cu botul in jos am lasat-o si la fel porneste adica nu la sfert, si are cateva secunde in care oscileaza turatia, ca si cand ar merge in trei pistoane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca iti scapa pe langa oringuri iti creste nivelul de ulei in baie (baga motorina)

Parerea mea pompa tandem dar cel mai ieftin lucru pe care poti sal faci punei o supapa de sens sa iti stea injectoarele in presiune si sa nu se mai intoarca motorina in filtru si vezi dupa aia dava e tandem sau oringuri injectoare singurul simptom pe care til da pompa tandem sau oringurile ciupite e pornirea grea si doar atat.oringurile le poti verifica prin doua metode 1:verifici compensarile pe injectoare dar nu e clar 2:desfaci capacul la axul cu came dar sa nul ridici de tot ca iti arunca ulei si te uiti la fiecare injector sa vezi unde bolboroseste si trei sa ma scuzi inlocuiesti si oringurile si tandemul cu unele noi si gata problema.

Uitasem mai bago si pe un tester uitate la senzorul de antigel care comanda bujiile la bujii si cam atat altceva nu are ce sa fie nu umbla pe la avans pe la altceva ca nu e de acolo sa nu o dereglezi mai tare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am facut un log in mers. Se pare ca avansul e la zero dupa cum arata vag comul. ce am gasit ciudat si am sa inlocuiesc sambata e faptul ca unul din oringurile de la supapa de sens de pe filtru de motorina era ciupit. am sa revin. daca cineva ma poate ajuta cu interpretarea la logul in mers ii multumesc frumos. Am sa revin cu detalii.

4.txt

3.txt

post-136787-0-54166200-1424364010_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai in primul rand ai un inceput de injectie ff.mare, apoi cantitatea injectata de 8,8 mg e ff. mare si ea.

Verifica distributia pt.ca banuiesc ca nu e pusa cum trebuie sau...dute cu avansul spre -/+ 3º(adica incearca cu -/+ 1/2/3 grade) sa vezi daca inceputul injectiei se duce spre 0º ATDC/BTDC iar cantitatea injectata scade spre 4,5/5 mg.

Daca astia doi parametrii se modifica odata cu avansul atunci...cureaua e pusa cu un dinte inainte/inapoi.

Logurile posteaza le in topicul dedicat.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa ma gandesc si eu mihai ca nu au nimic :)) multumesc frumos am sa ma interesez ce e cu distributia

Modificat de adytzumanmax
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu umbla la avans .....daca era cumva distributia pusa aiurea nu cumva si avansul era aiurea?...omu zice ca avansul e 0....intrebam si eu...deci?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Of,of, nu confundati cantitatea injectata/durata ei cu...UZURA injectoarelor(NU am spus ca e o problema cu ele).

Cititi cu atentie pt.ca...e in avantajul vostru(sa nu va suparati pe mine).

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cu avans pe 0 si restu can mari nu o inteleg nici eu...poti detalia romytaxi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!