Jump to content

Probleme cu pornirea la RECE - motor TDI


Tibi Goia
 Share

Postare recomandată

Ieri dimineata a pornit la prima cheie dupa 30 de km am oprit si dupa o stationare de 3-4 ora cand am pornit vreo 2 secunde parca ar fi functionat doar 2 cilindrii (ar fi ezitat) dar nu s-a oprit.Asta am mai patit si inainte.O fi oare pompa tandem?

trebuie facuta o verificare mai completa la sistemul de alimentare.

Din ce stiu AUY nu are pompa in rezervor. In cazul asta se verifica sorbul, conductele, pompa tandem. Chiar si etansarea injectoarelor in chiulasa.

 

salut, azi dimineata am avut si eu urmatoarea problema care nu stiu de unde ar putea sa fie:

- pornit la prima cheie

- mers 10m, frana pentru facut dreapta si s-a oprit motorul.

- incerc sa repornesc, nimic.

- dupa 4 incercari, opresc toti consumatorii, mai dau inca vreo 2-3 chei si porneste pana la urma.

Mai merg vreo 500m si frana iar tot pentru facut dreapta. Cat a stat pe loc parca era in 2 timpi, se zguduia din toate incheieturile si parca dadea sa se opreasca iar, turatia dadea sa scada sub 900. apas acceleratia, o pun in S, merg asa vreun km apoi revin in D si totul dispare, merge rotund. repornesc consumatorii.

 

Am oprit, stationat vreo 2 ore si apoi a repornit ok fara probleme.

 

motor diesel 2.0 CR, 75.000 Km, baterie schimbata acum 6 luni. masina am luat-o de noua.

vreun sfat ? Merci.

faci o diagnoza cu VCDS. vezi daca apare ceva. Par a fi probleme in alimentare. posibil chiar valva de pe pompa HP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
merlin__wizard

am facut diagnoza, dar nu a aparut nimic si nici nu era inregistrata vreo eroare. Oricum nu a mai facut de atunci ... o sa vedem, daca nu am cum sa reproduc problema nici nu vreau sa imi umble prin masina la ghici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Mihai marian

Salut Andrei ,problema mea cu pornitul la rece ce sfat ai putea sa-midai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare,problema cu pornirea la rece(cateodata o ia din prima da sarac asa parca mere in trei cateva secunde)pe tester nu da nici o eroare,doar un injector are corectia cam mare intre 1.0-2,5!sa fie asta bai?la rece sa blocheze?.problema a aparut la cateva zile dupa schimbarea garniturei de chiulasa.ma gandesc ca poate nu a montat cum trebuie oringurile si nici nu mi-a pus garnitura noua la pompa tandem!ce sa mai verific la ea?partea electrica la fel verificata e ok!credeti ca e necesar sa curat rezervorul ..m-a disperat!

Masina este bora ajm pump diuse 85 kw an 1999

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Catalin_popescu2606

Va salut.

Vin si eu cu o problema cu un Sharan 1.9 Tdi auy. Indiferent cum as parca-o, cu rotile in sus, cu ele in jos, cateodata, nu tot timpul, porneste greu. Pun contactul, dau la automat, porneste in 3 si se opreste imediat. Apoi o ia la a 3-a cheie lunga, merge putin cu mici intreruperi si apoi totul normal. Daca o opresc imediat cum a pornit si repornesc, o ia la sfert. Am verificat pompa din rezervor, baga motorina, schimbat supapa de pe filtru, verificat bujii, etc. La pompa tandem nu se vede absolut nimic umed, sau ceva. Orice idee ar fi binevenita. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa tandem mai mult ca sigur. Pompa tandem nu trebuie sa curgă ca sa piarda presiunea din instalatie. Bujiile nu intra in functiune numai daca is sub 4 grade parca si oricum la temperaturile de acum ar trebui sa porneasca. Numai bine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,problema cu pornirea la rece(cateodata o ia din prima da sarac asa parca mere in trei cateva secunde)pe tester nu da nici o eroare,doar un injector are corectia cam mare intre 1.0-2,5!sa fie asta bai?la rece sa blocheze?.problema a aparut la cateva zile dupa schimbarea garniturei de chiulasa.ma gandesc ca poate nu a montat cum trebuie oringurile si nici nu mi-a pus garnitura noua la pompa tandem!ce sa mai verific la ea?partea electrica la fel verificata e ok!credeti ca e necesar sa curat rezervorul ..m-a disperat!

Masina este bora ajm pump diuse 85 kw an 1999

AJM a fost si fara pompa in rezervor, deci daca asa este si la tine, trebuie verificata pompa tandem si etansarea injectoarelor in chiulasa.

 

Va salut.

Vin si eu cu o problema cu un Sharan 1.9 Tdi auy. Indiferent cum as parca-o, cu rotile in sus, cu ele in jos, cateodata, nu tot timpul, porneste greu. Pun contactul, dau la automat, porneste in 3 si se opreste imediat. Apoi o ia la a 3-a cheie lunga, merge putin cu mici intreruperi si apoi totul normal. Daca o opresc imediat cum a pornit si repornesc, o ia la sfert. Am verificat pompa din rezervor, baga motorina, schimbat supapa de pe filtru, verificat bujii, etc. La pompa tandem nu se vede absolut nimic umed, sau ceva. Orice idee ar fi binevenita. Multumesc

la fel ca la colegul de mai sus, pompa tandem si etansarea injectoarelor in chiulasa. 

Nu este intotdeauna suficient ca pompa din rezervor sa bage motorina, trebuie sa fie in niste parametrii presiunea si debitul. oricum la pornire merge oricum ar baga, deci problema este in alta parte.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am rezolvat problema...am fost la service,mi-au zis ca este fara pompa in rezervor,mi-au  scos furtunul de motorina care vine de la rezervor din filtru de motorina,au pus contactul de 3 ori..au bagat furtunul inapoi si de atunci porneste la sfert...au zis ca daca mai face asa sa schimb filtru de motorina..cert e ca nu am mai facut si nush ce ar fi putut sa aiba filtru..oricum il schimb la 14000 km..dubios!(pompa tandem e noua nu are nici un an)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu are pompa in rezervor, este egal cu 0 ca au scos furtunul si au pus contactul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles ca prin chestia asta cu contactu si furtunu au verificat daca are  sau nu pompa in rezervor,si am inteles ca oricum trebuia sa se auda un zumzait ceva,,.nush ce bai a fost la ea,cert e ca dupa chestia asta masina porneste,,,draqu sa o ia.a, si am uitat sa mentionez ca dupa ce mi-a schimbat garnitura de chiulasa am plecat la dambovita si cand am ajuns acolo am spalato la motor.(am lasat-o sa se raceasca umpic si cu apa calda).sa fi fost si de aici?sa fi intrat apa pe undeva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai pus oringuri noi, la montaj ?

 

au fost reglate corect injectoarele ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oringuri noi da,de reglat injectoare nush..pe tester unu din ele avea corectia aproape de limita maxima  1-2.5..oscila urat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare am si eu o prblema la un golf 4 1.9 tdi motor ajm.problema e ca la cald masina porneste greu vreo 4 secunde se chinuie si apoi o ia.am schimbat sonda de temperature si tot la fel

am dus-o la service au puso pe tester si valorile la injectoare era de +- 0,3.deci a zis ca sunt bune.ce alceva poate fi?

trebuie resoftat? va rog sa ma ajuta-ti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi daca la pornire electromotorul atinge tuartia de 250/270 rpm in primele secunde.

Mai verifica si bujiile ca dimineata  la Piatra chiar e frig

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe langa sfatul dat de Excalade(te salut Catalin)ti as mai spune sa verifici senzorul axului cu came, avans, etc, golful 4 nu prea are probleme cu pornirea la cald(e boala pe platforma golf 5).

Duminica placuta tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut george uitate pe cutia de viteze (intre motor si baterie) sub baterie nu ai motorina? daca da pompa sa dus (alta si noua sa fie 10 -11 mil)sau uitate sa nu ai vreun furtun tur retur (la filtru motorina) intepat.


am avut un prieten (acelasi motor) la fel ii pornea de greu si in prima faza a avut un surub retezat la pompa de motorina (inalta) si ii scapa motorina la scos pus altul si a mers pana sa dus de tot pompa iar cand sa dus pornea greu si din ce in ce mai greu pana a cazut de tot .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

george golf 4 verifica in momentul cand vrei sa o pornesti la cald dc cu mufa senzorului de temperatura porneste bine, dc da se rezolva simplu cu o corectie de soft.

 

P.S. cititi ceea ce se scrie si dati raspunsuri la subiect, problema o are cu pornirea la cald nu la rece, difera situatia.

Si da sunt o gramada de bora, golf 4 si skoda care au probleme cu pornirea la cald care sa rezolvat cu o corectie de soft

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

george golf 4

Parerea mea e sa lasi softul in pace pana nu verifici  ,acumulator,electromotor,senzori,presiune motorina....etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cristian.

Daca electromotorul nu invarte suficient de repede se produce fenomenul de"pornire grea la cald"(e una din cauze), apoi restul.

Zi frumoasa tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oringuri noi da,de reglat injectoare nush..pe tester unu din ele avea corectia aproape de limita maxima  1-2.5..oscila urat

 

trebuie verificat si asta.....

 

george golf 4

Parerea mea e sa lasi softul in pace pana nu verifici  ,acumulator,electromotor,senzori,presiune motorina....etc.

 

+1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna ziua.Am un Passat 1.6 benzina din 1998.Acum cateva zile pornea bine la rece si greu la cald,dupa ce mecanicul a scos pompa de benzina si a curatat-o s-a inversat treaba.Porneste greu la rece si mai repede la cald.Mentionez ca se intampla se accelereze singura cand e pe liber pana la4000.Cand incerc sa pornesc se comporta ca si cum nu ar avea benzina si trebuie sa o accelerez de mai multe ori ca sa porneasca.De la ce poate fi,mecanicul mi-a spus ca il depaseste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Denumirea topicului: Probleme cu pornirea la RECE - motor TDI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

SALUT TUTUROR ! Vara=pornire ireprosabila oricind.  Iarna dimineata sunt grade sub minus si vor veni si mai multe sub el cind va ninge. Motorul porneste un pic mai greu dimineata din cauza motorinei  mai viscoase.  Observ ca motorina DE VARA incepe sa se ingroase din cauza frigului.Vreau sa o aditivez cu DIESEL POWER un produs american importat de WWW ULEI DE MOTOR.COM care spune ca e antigelificant  motorina pina la -40 grade Iin proportie de 1 flacon[591 ml] la 600 L motorina. A mai folosit cineva acest produs? Nu vreau discutii in sensul vreunei reclame la produs. Multumirile mele pt orice raspuns.

Modificat de florea.batone
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi bine să vezi de ce porneşte mai greu la rece. Nu este obligatoriu să fie din motorină. Oricum la rece intră bujiile.

Dacă ai următoarele ok: bujiile incandescente, avansul, compresia, sistemul de alimentare cu combustibil (filtru, să nu ia aer fals), pompa face presiunea corespunzătoare, ar trebui să pornească ireproşabil indiferent de temperatură fără nici un aditiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!