Jump to content

Probleme cu pornirea la RECE - motor TDI


Tibi Goia
 Share

Postare recomandată

Am schimbat recent uleiul si filtrele, inclusiv cel de motorina.

Dupa schimbarea cartusului de la filtrul de motorina, s-a pus capacul si s-a facut aerisire pe la mustiucul ala din mijloc. Am pus contactul si a dat motorina afara. Deci functioneaza.

Probabil nu mai face suficienta presiune sau nu o mai tine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista vreun loc in care pot vedea daca pompa functioneaza in parametri? Ceva gen requested/actual?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

In dimineata asta iar a pornit greu. Cred ca i-a luat vreo 20 de secunde. Dupa ce a pornit am oprit imediat motorul si l-am pornit iar. La a doua pornire nu a facut absolut nici o figura.

Nu am reusit sa testez pompa din rezervor conform procedurii de mai sus pentru ca nu pot. Am desfacut in schimb aseara surubul de aerisire de la carcasa filtrului de motorina si am rugat pe cineva sa puna putin contactul. A tasnit motorina vreo 20 - 25cm. Era sa-mi intre in ochi.

Nu pricep. Unde se poate dezamorsa circuitul? Mie mi se pare mai degraba ca se intampla undeva dupa filtru. Intre filtru si pompa tandem sau chiar pompa tandem, desi nu are nici un an de cand am schimbat-o.

Nu pot sa cred ca peste noapte se evapora toata motorina din cutia cu filtrul.

In anii trecuti, cand am schimbat chiar eu uleiul si filtrele, nu am aerisit nici o data carcasa la filtrul de motorina si nu a facut figuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau... pe la oringurile de la injector.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este posibil sa am problema asta din cauza avansului dereglat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai probleme cu avansul  si era normal sa te tasneasca pe fata motorina de la filtru  ca pompa din rezervor e electrica si aia amorseza circuitul de motorina asa ca faza cu dezamorsatul pica dar eu cred ca mai mult ca sigur ai aceeasi problema ca la mine electromotorul.asa ca verifica mai intai electromotorul(vezi carbunii in ce stare sunt) ca e cel mai ieftin si apoi restul (oringuri injectoare = nivel in baie marit -dar nu tot mereu-mers intrerupt -lipsa de putere .......) pompa tandem de obicei cand cade  nu prea mai porneste decat daca dai vreo ora la automat si  nici atunci nu se stie sigur cam asa ar fi si la pompa de motorina din rezervor plus ca la pompa cateodata se mai opreste motorul si in mers( nu e obligatoriu sa se opreasca in mers ).Verifica electromotorul si apoi daca nu e asta te apuci de restul crede-ma ca asa am patit si eu am aruncat o gramada de bani pe geam pentru  o chestie banala (carbuni electromotor) am verificat tot de la pompa motorina conducte pana la injectoare releu bujii,baterie,relee bord tot tot tot si la urma lasasem bineinteles electromotorul care ma costa  carbuni + bucsa  in jur de 100 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In vara trecuta am schimbat si pompa tandem si electromotorul. Ambele noi noute, schimbate in aceeasi zi.

Si eu tind sa cred totusi ca problema este undeva dupa filtrul de motorina. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:( Nu mai inteleg. Azi, cu 1/4 din rezervor plin a pornit la sfert. Fara zguduieli, fara balbaieli...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti idee ce este piesa incercuita? Este pe unul din furtunele de motorina care intra in pompa tandem.

Este cumva senzor de temperatura? Poate avea legatura cu problemele mele la pornire?

post-1861-0-83859300-1398250927_thumb.jp

Modificat de Johnny Bravo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzor temperatura combustibil. Nu influenteaza pornirea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da asa este senzor de temperatura motorina daca scoti mufa aia se tureaza un pic motorul merge cateva secunde turata dupa care isi revine


punei o supapa de sens pe tur intre filtru si pompa si vezi daca iti mai face probleme e 30 de lei o supapa parca de 10 nu mai stiu sigur poate gresesc (sunt supapele alea speciale din aluminiu)


si daca iti face probleme in continuare atunci cauza nu este din amorsat dezamorsat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi poti da un link ceva cu supapele astea de sens? Ca nu am habar nici cum arata.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://www.bestautovest.ro/supapa-unisens-fi-10.html  ceva de genu asta sau asa........  http://www.bestautovest.ro/supapa-unisens-motorina-fi-8.html  acum  depinde de marimea furtunului pe interior sa se potriveasca supapa aia de sens (sunt de diferite marimi).Vezi ca le gasesti la orice magazin de piese auto.

 

P.S: link-urile sunt pur informative  a nu se lua in considerare ca fac reclama


iti mai trebuie doua coliere si o bucata de furtun ca sa nu strici furtunele originale


tu un test iai facut parametrii injectoarelor ?releu bujii? bujii?sonda de temperatura antigel?  totusi uitate la valorile de la temperatura senzorului de antigel la bujii si injectoare asa mia facut si mie imi porne greu dar iarna la - grade si atunci aveam senzorul de antigel un pic sarit si pierdeam antigel.si acum imi porneste mai greu dar mult mai usor ca la tine si devina la mine sunt carbunii de la electromotor.


dupa cum porneste nu e din dezamorsare


daca era din dezamorsare dadeai la automat jumatate de ora (vb vine) pt ca tu ai pompa electrica in rezervor si cand pui contactu se amorseaza automat pompa impinge motorina si creaza presiune dar daca pui contactul de 5-6 ori tot asa face?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Golf 5, motor BXE, 291 mii la bord (km reali, utilizez masina de cand era noua).

Cam de un an, la pornirea la rece, sau dupa minim 1/2 ora de stationare, scoate fum. Uneori mai mult, alteori mai putin. Am urmarit fenomenul: la 2-3 secunde dupa pornire scoate un damf albastrui si gros, vreme de 2-3 secunde, dupa care totul revine la normal.

In mers, indiferent de regim, nu scoate fum. Ulei nu consuma mai mult ca la inceput, ba chiar am impresia ca mai putin. Motorul functioneaza foarte bine, porneste rapid din orice pozitie, trage foarte bine.

Aveti idee care ar fi posibilele cauze? Este enervanta situatia. Cu cat perioada de stationare este mai lunga, cu atat fumul pare mai gros. E clar ca este fum de ulei, nu de motorina in exces.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca fumul este inchis la culoare este de la motorina este de carburant,cam la km.astia toate dau un puf la pornire,verifica Egr-ul daca este curat.Fumul de consum de ulei este alburiu si da mereu nu numai la pornire.Verifica si bujiile.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna baieti.Am revenit cu problema mea.Ati sugerat acum o luna sa ma uit la demaror pentru problema de pornire.Acum o saptamana am dat jos am probat pe banca am schimbat carbunii si am pus la loc.Singura diferenta de atunci parca invarte motorul mai repede dar de problema veche tot nu scap.Problema apare odata pe saptamana doar dimineata sau de la o zi la alta dupa prima pornire in ziua aia de fiecare data porneste la sfert.Intre timp m-am uitat si in rezervor am desfacut sistemul cu pompa si totul ok.Am senzatia ca pe undeva se dezamorseaza sistemul de alimentare.Va rog daca aveti alte sugestii mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parcheaza masina cu spatele ridicat ( pe bordura de exemplu)  si vezi cum porneste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Johnny Bravo

OK! Si daca porneste bine cand sta cu capu'n jos, care-i explicatia? Ce-i de facut sa porneasca bine si cand sta normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa tandem si porneste in orice pozitie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Johnny Bravo

Eu, de exemplu, am schimbat-o anul trecut in vara. Nu are nici un an. Si electromotorul l-am schimbat in aceeasi zi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri dimineata a pornit la prima cheie dupa 30 de km am oprit si dupa o stationare de 3-4 ora cand am pornit vreo 2 secunde parca ar fi functionat doar 2 cilindrii (ar fi ezitat) dar nu s-a oprit.Asta am mai patit si inainte.O fi oare pompa tandem?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merlin__wizard

salut, azi dimineata am avut si eu urmatoarea problema care nu stiu de unde ar putea sa fie:

- pornit la prima cheie

- mers 10m, frana pentru facut dreapta si s-a oprit motorul.

- incerc sa repornesc, nimic.

- dupa 4 incercari, opresc toti consumatorii, mai dau inca vreo 2-3 chei si porneste pana la urma.

Mai merg vreo 500m si frana iar tot pentru facut dreapta. Cat a stat pe loc parca era in 2 timpi, se zguduia din toate incheieturile si parca dadea sa se opreasca iar, turatia dadea sa scada sub 900. apas acceleratia, o pun in S, merg asa vreun km apoi revin in D si totul dispare, merge rotund. repornesc consumatorii.

 

Am oprit, stationat vreo 2 ore si apoi a repornit ok fara probleme.

 

motor diesel 2.0 CR, 75.000 Km, baterie schimbata acum 6 luni. masina am luat-o de noua.

vreun sfat ? Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!