Jump to content

Probleme cu pornirea la RECE - motor TDI


Tibi Goia
 Share

Postare recomandată

warranty_4_cars

Nu cred ca te va ajuta cu ceva curatarea injectoarelor! Iar garniturile daca umbla cu grija sigur nu se strica la demontare doar daca nu sunt deja stricate !

O'ring-urile pot fi o cauza ! Se dezamorseaza sistemul cand sunt stricate si porneste greu motorul !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar... se vad bule de aer multe pe turul de motorina (prin tubul transparent) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e transparent tubul de motorina asa ca nu pot vedea,

O'ring-urile nu sunt niste garnituri circulare de cauciuc pe fiecare injector? "set of seals for unit injector"ce apare in SOTE, eu despre astea vorbeam cind ma refeream la garnituri...

despre distributia sarita cu un dinte...interesanta ipoteza, pt asta ar trebui sa ma duc la VW sa verifice, altfel e cam greu sa iti dai seama

merci mult sunteti niste dragutzi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un prieten a patit la fel cu o Astra. In final, i-au gasit mal in rezervor. A pus motorina contaminata de undeva. A trebuit golit-curatat rezervorul, schimbat filtrul, curatate injectoarele. In final s-a rezolvat, dar acum nu-i mai merge turbina (asta-i alta poveste).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Automotive Electronics
am verificat bujiile cu un bec, se aprinde la toate, desi cred ca trebuie verificate in alt fel pentru ca becul se aprinde pe orice masa, de ex si pe capacul de la motor daca e legat la borna + , alta varianta pt pornire greoaie o am de la un mecanic care lucreaza la VW  cica sa curat injectoarele, dar cica trebuie sa schimb neaparat si garniturile de pe ele la operatiunea asta si numai garniturile costa cam 4 mil lei vechi...e chiar asa indicat sa le schimb la orice operatiune de scoatere a injectoarelor...? ma tot chinui sa fac rost de ELSA VW, nu de alta dar vreau sa stiu si eu pe ce pun mana mecanicii astia....

<{POST_SNAPBACK}>

:P Daca ai pus becul pe masa bujiei atunci nu prea ai verificat nimik decat becul :P trebuie sa pui un fir de la bec pe plusul de la baterie si celalalt fir pe electrodul CENTRAL al bujiei incandescente(in acest fel daca nichelina bujiei este buna se va aprinde becul) :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, asa am facut de la bun inceput, am scos fisele si pe electrodul central al bujiei am pus celalat fir, cred ca bujiile sunt bune,

acum as vrea sa verfic cureaua de distributie daca e pusa bine, este vreo modalitate? in cartea sevice spune ca a fost schimbata in DE, am facut si istoricul masinii corespunde cu cartea sevice, desi pe istoric apar mult mai multe pozitii,

oricum motorul mi se pare ca nu merge rotund, iar consumul la relanti e 0.7 - 0.8 fara clima, chiar si cu motorul cald, trebuie schimbate neaparat O-ringurile cind cureti injectoarele?

p.s. incepe sa ma dezamageasca VW ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

consumul de 0.7 - 0.8 in ce unitati de masura?? Daca e in l/h trebuia sa fie 0.3!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce trebuia sa fie 0.3l/h??

pe ce considerente spui acest lucru??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

spun asta pt ca am mers cu un passat de 110CP (sau 115 nu stiu sigur, oricum peste 100 dar sub 130) si cu unul de 130CP (de asta sunt sigur) si amandoua aratau pe loc pe BC 0.3l/h

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intradevar la motorul ajm de 115 cp consumul afisat de vag-com la relanti este de 0.4-0.5 l/h fara climatizare pornita si 0.6-0.7 cu climatizarea pornita, dar acum tocmai am achizitonat un golf din 2003 cu motor de 101cp si consumul afisat de computerul de bord este de 0.7-0.8 l/h, nu am apucat inca sa verific acet consum cu vag-com, dar pot sa masina si motorul sunt in stare perfecta de functionare.

nu cred ca acest consum este un motiv de ingrijorare, eu cred ca problemele provin de la unitatile pompa injector 3 si 4 care au o uzura accentuata.

@mahon: cati km are masina??

Modificat de energizer
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina are 130 mii km, consumul acela la relanti mi s-a parut mare comparativ cu un alt golf acelasi tip motor AXR si acelasi an, acolo e 0.5l/h la relanti fara clima si e constant, la mine tot variaza 0.7-0.8 si chiar 1.0 - 1.1 l/h,

apoi daca nu e in viteza dar masina e in miscare apre consum chiar de 2-3 l/h si cind ajung la stop si pun frana pina la capat ajunge la 0.8 l/h

am tot studiat... o alta psibilitate ar fi circutele de vacuum ale motorului, care nu ar fi inchise perfect, asta e destul de greu de verificat sunt o gramada de conducte pe acolo,

vreau sa curatz injectoarele cu ultrasunete sper sa ajute cu ceva, nu stiu ce sa fac cu O-ringurile..... sa le schimb pe toate sau numai pe cele uzate sunt cam multe 4 pe fiecare pompa injector

apoi vreau sa verific si ipoteza cu acea curea de distributie sarita

vreau sa curatz si tija de la turbo, apropo stie careva unde e exact aceasta la golf 2002 ? si daca e usor de ajuns acolo?

cei de la VW iti iau masina, tu stai la cafea citeva ore si astepti, vreau sa stiu ce fac baietii acolo, data trecuta mi-au dat masina inapoi si eu zis ca totul e in parametri normali ... hmmm... dar eu vad ca masina nu merge ok...nu e normal sa porneasca asa chinuit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 130.000 km ar trebui sa fie ca noua, daca s-au facut toate reviziile corect. Avand in vedere faptul ca ai patit chestia asta la cateva zile dupa ce a venit masina din Germania, poate c-ar fi bine sa verifici, totusi, filtrele. Bujiile lasa-le in pace ca n-au nici o treaba acuma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faptul ca variaza intre 0.7 si 0.8 sau intre 1.0 si 1.1 (cu clima), nu e grav, e normal. Daca ai un consum sa zicem de aprox 0.75 (sau 1.05), computerul nu se poate "hotari" pe care s-o afiseze, avand prea putini digiti la dispozitie (ma exprim si eu mai ca la tara, dar sper sa intelegi ideea). Mai grav e daca oscileaza intre 0.7 si 1.1, fara sa intervii asupra acceleratiei, climei sau a altor consumatori. Inca o idee: traseul de masa al instalatiei electrice, e corect? Nici un surub slabit, nici un furtun de vacuum scos?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina n-are treaba, cu problema ta, si e si foarte greu de ajuns la ea. Nici injectoarele nu cred sa fie de vina la 130.000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am gasit o rezolvare la pornirea dificila, am scos o piesa electronica de pe sensorul de temperatura din circuitul de intoarecere al motorinei, acum porneste usor, dar am un consum la relanti fara clima de 0.7 - 1.1 l/h inconstant, si comp bord masina indica 9.5 l/100 dupa 10 km in trafic urban,

culmea e ca nici un mecanic de la reprezentanta VW nu a stiut ce e, mie mi-a atras atentia pentru ca piesa era un pic topita, si dupa codurile de pe mufe, culmea aveau si logo VW Audi pe ele, am cautat pe net si asa am aflat ca de fapt e un tuning box, eu nu am stiut, asa a fost adusa din DE, acum fara el masina nu mai are asa sprint si consuma mai mult dar motorul parca merge mai rotund si mai elastic, nu mai scoate fum deloc

atasez si poze

merci ca mi-ati fost alaturi, fiecare si-a expus experientzele, oricum am sa le verific pe care pot

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Piesa din fotografie este un power box. Il citez aici pe thheo, dintr-un post mai vechi:

"...eu te sfatuiesc sa nu folosesti powerboxuri, din cate stiu eu astea trimit valori "modificate" de la diversi senzori catre ECU pt. a "pacali" ECU sa faca alte chestii si se obtine astfel o crestere de putere. Insa are un mare dezavantaj aceasta chestie si anume ca protectiile "built-in" gen limp mode dispar ( astea nu au fost gandite sa enerveze lumea ci sa protejeze motorul de la stricaciuni mai mari ). "

Unele power box-uri sunt o pacaleala ieftina, contin cateva rezistente si un potentiometru. Voinea iti poate confirma si iti poate face masina sa aiba din nou "sprint" :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Pina la urma care trebuie sa fie consumul la relanti(fara clima)?

Eu am vara 0.6 -0.7 si acum cind e mai racoare 0.7.

Am tot un motor 1.9 TDI 100 CP, AXR.

Masina este din 2003 si are 70.000 km.

Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Pina la urma care trebuie sa fie consumul la relanti(fara clima)?

Eu am vara 0.6 -0.7  si  acum cind e mai racoare 0.7.

Am tot un motor 1.9 TDI 100 CP, AXR.

Masina este din 2003 si are 70.000 km.

Merci!

<{POST_SNAPBACK}>

Ca sa vezi corect cum sta treaba, trebuie sa astepti ca motorul sa ajunga la temepratura normala/optima de functionare. In cazul nostru, la vreo cateva minute dupa ce acul de apa a ajuns la 90 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De vreo 3 saptamani masina are urmatorul comportament:

Scenariul e urmatorul:

la ora 7:30 porneste din prima....parcurge 1 Km....

micul dejun...

la ora 7:45 porneste din a patra.....:)(

...

La acest scenariu se mai adauga porniri dintr-a treia- a patra.....asa ocazionale in alte momente ale zilei.

Cand nu porneste, invarte electromotorul (la infinit)....adica pot sa-l las sa invarte mai mult timp fara efect.

...

Acum 4 zile la o inspectie vizuala atenta am vazut ca colierul de la furtunul de admisie motorina era rupt si l-am inlocuit...

Rezultatul a fost ca nu a mai avut probleme cu pornirea....

...

Pana in dimineata asta....:(....din nou dintr-a patra.

...

Ma gandesc sa schimb filtrul de motorina!?

(Desi are doar vreo 7000km...si l-am "scurs", acum o saptamana)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam la fel am patit si eu. Am verificat indelung alimentarea cu combustibil sa nu traga aer, diagnoze, etc. Problema s-a rezolvat cand am terminat toata motorina din rezervor si am realimentat. Concluzia: motorina execrabila. Sper sa fie cazul si la tine si sa scapi doar cu atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum vreo 4-5 dimineti am pornit masina ... dupa 2 minute s-a auzit in stanga volanului in "tic-tic" si s-a oprit am repornit masina dar a ramas becul de la sonda lambda aprins. Am plekat si nu mi s-a mai intamplat nimik in acea zi cu exceptia faptului ca pe parcursul zilei s-a stins becul sondei. Asa mi s-a intamplat si in urmatoarele zile. Asta se intampla doar la prima pornire si doar dimineata. Dar azi am dat la cheie sa porneasca si nu a pornit DELOC. Mi-a aparut mesajul "Stop. Oil Press. Stop Motor" si m-am cam speriat . Am lasat masina vreo 5 minute dupa care am incercat din nou sa pornesc motorul si a pornit. Dar la fel sonda lambda aprinsa. Sper ca cineva sa poata sa ma lamureasca pana ajung la service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da am citit acolo ... dar ma gandesc ca nu e acelasi lucru. mie in mers nu`mi apare nimik doar dimineata la prima pornire .. si mai ales cand e frig afara .. plus ca nu inteleg de ce mi se aprinde becul ce reprezinta sonda lambda si sta aprins vreo jumatate de zi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

warranty_4_cars

Nu trebuie lungita vorba cu presupuneri ! Fa un test VAGCOM si spune-ne ce erori au fost inregistrate !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!