Jump to content

Probleme cu pornirea la RECE - motor TDI


Tibi Goia
 Share

Postare recomandată

dupa ce am reusit cu un mecanic sa o pornesc bine merci am venit cu ea acasa si am mers toata ziun,nici o problema.a doua zi am plecat la serv la 7 erau minus ceva gr a pornic ceas,dupa 24 de ore cand sa plec cu ea acasa dai si dai si hhhhhh nimic .iau clestii ca ii omorasem bateria ii leg la un passat si dai dai hhhhhh nimic.in prima faza da sa porneasca si dupa aceea invarte si nimic .poate aveti vreo idee ce sa ii fac.si sa imi spuneti mai exact care e treaba cu egr ul alams mult si scuze de deranj!!!.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Tu chiar vrei sa deschizi cate un topic pe zi , degeaba ?

De ce nu ai postat pe topicul deschis zilele trecute tot de tine ?

Din cate vad e aceeasi problema !

Este al doilea avertisment .

Urmatorul nu va mai exista ! ;)

CITESTE REGULAMENTUL !!!

PS : Ti-am lipit eu noul topic aici !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masina din semnatura am si eu ceva probleme cu pornirea.

Simptome:

NU am avut ocazia sa-mi dau seama daca e doar la frig sau nu, dar atunci cand masina sta cam 10 ore si incerc sa o pornesc trebuie sa dau cam 7-8 secunde la automat pana sa porneasca. Atunci cand porneste trepideaza motorul vreo 20-30 de secunde si sta turata pe la vreo 1100 dupa care revine la 950 rpm

Motorul ar trebui sa fie ca nou. are 90 000 si tocmai am schimbat:

baterie (varta 74Ah)

pistoane si garnitura chiulasa

consumabile

kit distributie

garnitura pompa vacuum

senzor temperatura lichid racire

bujiile sunt ok toate, nu trage aer.

electromotorul nu invarte greoi.

dupa prima pornire porneste ok pt restul zilei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doua dintre bujii erau moarte. acum timpul de aprindere s-a redus de la 18 secunde la 8 secunde. astept cu interes temperaturi de -25 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa inteleg ca acea clapeta trebuie trasa nu bagata inauntru???sau invers?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum scrie pe TDI forum trebuie trasa in afara - in moemntul in care est ebagat inaiuntru aceasta blocheaza.

Deci tragi de ea spre tine si ar trebui sa functioneze daca de la clapeta este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dj-alexz ai masurat compresia dupa ce ai schimbat pistoanele? Verifica si injectoarele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu aceias problema, numai pornea morotul, dupa multe incercari mi s-a descarcat acumulatorul si a trebuit sa-l scot si sa-l incarc. Dupa ce am pus acumulatorul la loc, numai pornea, intial credeam ca-i de la alarma, care blocheaza alimentarea cu motorina, dar pana la urma sa dovedit a fi Anti Shudder Valve, e foarte simplu de fixat problema daca te uiti pe link-ul de mai sus, care are si poze atasate. Multumesc pentru info.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! Am si eu o problema cu prima pornire! Cand pornesc se aprinde becul la apa daca opresc si pornesc iar motorul nu se mai apride si pe urma nu mai am treba toata ziua pana urmatoare dimineata. Am schimbat bulbul si am curatat sarmele alea din borcan dar tot asa,nici pe test nu arata nimik.Ce sa mai fac ? MS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dj-alexz ai masurat compresia dupa ce ai schimbat pistoanele? Verifica si injectoarele.

Injectoarele sunt ok. As vrea sa masor compresia dar nu prea stiu unde. Aveti ceva sfaturi? si cam cat ar costa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! Am si eu o problema cu prima pornire! Cand pornesc se aprinde becul la apa daca opresc si pornesc iar motorul nu se mai apride si pe urma nu mai am treba toata ziua pana urmatoare dimineata. Am schimbat bulbul si am curatat sarmele alea din borcan dar tot asa,nici pe test nu arata nimik.Ce sa mai fac ? MS

Inlocuieste vasul de expansiune si se rezolva

Este cateva sute de mii

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am masurat mai demult compresia la alta masina pe care am avut-o la un service pe strada Avrig, GTC ii spunea. A costat 100Ron anul trecut. Au compresmetru foarte bun. Lipsa de compresie poate fi si din cauza supapelor (o supapa care nu se mai inchide bine etc...).

Modificat de Georgenis
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru dj_alexz

Pornirea grea dupa 10 ore poate fi si din cauza dezamorsari circuitului de motorina.

Au mai fost probleme cu supapa de presiune din pompa tandem care trebuie sa mentina o presiune de 1bar in pompa.

Mai exista si o supapa de sens pe circuitul de tur .

Nu ar strica o verificare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema cu pornitul greu am patit-o si eu (1,9 TDI ALH). Cum se manifesta: dadea sa porneasca dupa care murea. Am suspectat imediat bujiile (are 85.000 si bujiile sunt cele originale). Cumparat bujii dar mi-a fost imposibil sa gasesc o tubulara (articulata) de 10. Citesc aseara post-ul lui "al bundy" (tin sa-i multumesc cu acesta ocazie). Clapeta EGR blocata ..... masina porneste la sfert de cheie (-9,5 grade C afara).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ,ma numar si eu in "clubul"celor cu pornirea greoaie la rece ,saptamina asta am schimbat bateria cea veche era cea originala di 2000 70Ah si 540 A tensiunea la pornire cu o caranda maxima de 80 A si 760 A la pornire,dupa ce am chinuito de trei ori intro dimineata la -10 grade cind motorul nu a mai putut decit sa se miste putin cam o jumate de tura si apoi a murit subit ,chestia e ca farurile si restul sistemelor el functionau dar....... probabil ca din cei 540 A la pornire mai avea citva acolo insuficienti sa rupa uleiul din carter oricum cu bateria noua cind am dat la automat am avut senzatia ca pleaca motorul de sub capota si a pornit repede cam in doua secunde avind in vedere ca am mai incercat de trei ori cu bateria veche si in camera de ardere era motorina nearsa eu zic ca a pornit bine numai ca a pornit tremurat si turatia sa dus pt o secunda pe la 1400 ,de atunci porneste mai bine numai ca parca porneste in trei ,sta o secunda la o turatie de aprox 900 si apoi se tureaza inca o secunda pe la 1200-1400 dupa care se linistese fum nu prea mai scoate la pornire ,urmeaza sa schimb si filtrul +supapa retur si sa verific bujiile .Concluzia este ca o pornire grea poate avea o cauza si bateria care chiar daca aparent este buna ........ nu prea mai are forta sa roteasca destul de repede dimineata dupa ce impreuna cu motorul a dormit la -10-15 grade repet la mine se simte ca am baterie buna inainte pornea inecat si scotea fum de am zis ca sau dus simeringurile la supape dar dupa cum mia zis si mecanicul se pare ca nu aveau nimik,oricum nu ma las pina nu va porni ca pina inainte de patania de acum trei patru luni cind ....... :D a crapat turbina si :D sock hidraulic.......restul vil imaginati,cam 1500 euroi care au sarit din buzunarul meu, :D placut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca masina porneste atunci bujiile sunt bune. Si eu am 87k km si bujiile sunt cele originale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut la toata lumea si La Multi Ani pe 2008

Din pacate intru si eu in grupul celor cu pornire mai greoaie la rece, dar numai la prima cheie.

Este vorba de o skoda octavia de 90cp tip motor ALH din 2001 cu 130000 km, care de cand a venit frigul a inceput sa porneasca mai greu, asta insemnand cam 5-6 secunde de dat la demaror, dupa care o fractiune de secunda motorul tremura destul de bine cu ceva fum, se tureaza singur in 1000-1100 turati, revenind usor la turatia de relanti.

Filtrul de motorina este schimbat recent, bujiile le-am verificat cu aparatul de masura si sunt ok, am facut un test cu Vag-COM si totul pare a fi normal adica fara erori.

Pot spune ca becul bujiilor incandescente sta destul de mult la prima pornire, am incercat si varianta cu pusul bujiilor de 2 ori si acelasi rezultat o pornire destul de lunga fata de cum pornea ea anul trecut in iarna.

Am verificat si avansul dupa ce s-a incalzit motorul la temperatura optima de lucru si am dubii in ceea ce priveste reglarea lui de aceea va cer si voua parerea. Precizez ca am schimbat distributia acum 30000 km.

Astept cu nerabdare parerile voastre.

post-4685-1200388891_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Punctul ala trebuie sa fie deasupra sau pe linia mediana, asa ca o reglare a avansului ar fi indicata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verificare bujiilor se face prin demontare si alimentare cu curent pe fiecare bucata.Verificarea cu aparatul de masura poate da erori...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce? Daca rezistenta e sub un ohm, atunci ce eroare poate sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe bujii se poate pune in timp calamina sau poate aparea un fel de scurt in interior care iti da eroare .Practic masori dar ea e ok dar in sarcina nu face treaba. Cu o bujiie de la o masin cu aprindere prin scinteie (benzinar ) am patit la fel.

Respectiv izolatia din quartz era fisurata.

Daca vrei sa fii ca la carte masori cu cronometru timpul in care ajunge la incandescenta pe fiecare bujie.Daca ai avea un aparat de masurat temperatura ai putea determina si temperatura de lucru ....

Modificat de cristianionut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!