Jump to content

Probleme cu pornirea la RECE - motor TDI


Tibi Goia
 Share

Postare recomandată

Nu are nici un sens să pui bujiile de 4 ori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat iar cu o baterie de 74 amperi foarte buna.

Am invartit de m-am plictisit ,mai ingropam 3 baterii.

Nu prea are cum sa mearga cu aceasta siguranta .

ps:

-cine imi zice si mie codul la senzorul temperatura lichid racire ca trimit prietena sa-l cumpere.

-din ce cauza se poate arde aceasta siguranta si este posibil sa porneasca masina impinsa fara aceasta siguranta ?(incerc sa stabilesc cronologia evenimentelor )

1.9tdi 90 cp cod motor 1z

post-45242-0-21440800-1355772765_thumb.p

Modificat de razvansecu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ieri am pus o baterie noua de proba si am circulat un pic sa o incarc.am pus un bosch de 70Ah si 640, insa azi dimineata la 2 grade tot n-a pornit bine...exclus bateria,tot ieri am vb cu fostu proprietar,si mi-a zis ca acu 4 ani a rectificat eletromotoru in intregime,mai precis a schimbat bucsiile si periile din el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat siguranta.

Am cumparat senzor g62 ,montat.

Pus contactul 4.5 secunde bec aprins ,repetat >pornit foarte usor.

Am lasat-o 15 minute pornita ,am oprit-o si am incercat iar sa o pornesc...pace.Invartea ca si cum nu ar avea motorina iar.

Daca scot mufa la g62 porneste ,daca o las nu porneste,senzor nou.

O pornesc cu mufa g62 scoasa apoi o conectez >nu se ridica apa in bord.

care sa fie cauza defectarii senzorului ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu stiu din ce cauza s-a ars...am schimbat-o si merge deocamdata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

El a intrebat ce siguranta era arsa nu de ce s-a ars.

Sent from my iPhone4S using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este siguranta de culoare rosie de 50A de 35mm(mare) undeva pe extremitatea tabloului.Cred ca este de la pompa injectie ,nu ?

Scuze ,nu am citit bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

haha, nu ai schema cu numarul sigurantei si o pictograma langa ea? de-obicei e pe capacul care acopera tabloul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O am in masina ,nu m-am uitat pentru ca am presupus ca este de la pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e cam mult 50A pt pompa? adica ce sa consume acolo atat, ca doar e mecanica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat siguranta.

Am cumparat senzor g62 ,montat.

Pus contactul 4.5 secunde bec aprins ,repetat >pornit foarte usor.

Am lasat-o 15 minute pornita ,am oprit-o si am incercat iar sa o pornesc...pace.Invartea ca si cum nu ar avea motorina iar.

Daca scot mufa la g62 porneste ,daca o las nu porneste,senzor nou.

O pornesc cu mufa g62 scoasa apoi o conectez >nu se ridica apa in bord.

care sa fie cauza defectarii senzorului ?

Ce senzor ai cumparat? Ce producator? Ce culoare are? Cat ai dat pe el?

Te intreb toate astea deoarece G62 se recomanda original. Cele after-market sunt de calitate proasta plus ca nu te poti baza pe ele. Foarte multi au patit-o. Senzor nou dar care masura aiurea inca de la montare.

Sent from my iPhone4S using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzor G62 FAE (nu aveau pe stoc decat asta )

E posibil sa functioneze doar o pornire ?

As dori un cod de original sa cumpar altul...

LE: am gasit pe sectiunea scheme electrice pomenit de o siguranta de 60A care ar fi pusa pe releul bujiilor incandescente.

Este cea mai mare siguranta din tabloul electric si e posibil sa se arda deoarece am tinut si de cate 4.5 ori pe bujii cu g62 scos adica timpul maxim .

Modificat de razvansecu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codul e acelasi pentru fiecare producator. Tu trebuie sa ceri OEM (adica piesa originala Vw). E aproximativ 120 lei unul nou.

Mufa care intra in g62 ai verificat-o?

Cablajul pana la Ecu e bun? Sa nu cumva sa ai fire intrerupte pe undeva...si de aceea sa nu-ti "citeasca" senzorul.

Daca zici ca cu mufa scoasa porneste bine si cu ea bagata porneste greu atunci ori senzorul e vinovat ori cablajul ( in cel mai rau caz si Ecu, dar foarte rar)

Sent from my iPhone4S using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu mufa pusa la g62 nu mai porneste deloc ,invarte mult si se comporta ca si cum nu ar primi combustibil.

Mufa si cablajul pana la ECU nu l-am verificat.

Cum pot verifica cablajul ?

Cumpar senzor oem ,risc sa-l stric daca il pun fara sa verific cablajul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se strica...

Dar ar fi fost bine sa verifici cablajul inainte sa cumperi senzorul...sa nu dai bani degeaba.

Cu un aparat de masura verifici continuitatea firelor de la mufa pana la Ecu.

Un capat il pui in mufa si celalalt in Ecu. Si vezi daca au continuitate firele.

Sent from my iPhone4S using Tapatalk

Modificat de Laurentiu Utiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le voi gasi pe combinatii de culori unice ?

Sau daca are cineva o schema electrica sa stiu exact la ce pini sa caut spre ecu

la AFN singura siguranta de 50a este pentru bujiile incandescente ale lichidului de racire.

Modificat de razvansecu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vor avea culori unice. Din pacate eu nu am schema electrica pentru tine si nici culorile nu le stiu. Dar uita-te ce culoare pleaca din mufa de la g62 si aceeasi culoare o gasesti si in Ecu. Nu vor fi 2 fire identice de la senzori diferiti....Fiecare cu culoarea lui

Sent from my iPhone4S using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles,voi verifica maine continuitatea firelor.

Nu inteleg insa de ce acum 2 zile nu a pornit deloc deloc nici cu mufa nici fara mufa si cand am schimbat acea siguranta a pornit.

Din ce vad siguranta aia ar avea treaba cu bujiile lichidului de racire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exclude deocamdata g62, sa fii sigur ca e in regula. Apoi vezi ce e siguranta aia...si de ce se arde. Tu ai preincalzitor al lichidului de racire?

Sent from my iPhone4S using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca am verificat la una intre fisele bujiei incandecente si vine curent,trebuia sa verifica la toate 4 in parte?sau daca vine curent la una atunci vine si la restu obligatoriu avand acea bareta comuna?

daca verific din nou dimineata la 2-3 grade cu mufa conectata la G62 si observ ca vine curent pot exclude defectiunea G62-ului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vine curent la una, atunci neaparat mai vine la inca una :), sunt 2 cate 2.

oarecum da, poti exclude G62.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca iti vine curent eu zic ca e ok g62-ul

La mine cu mufa pusa pe g62 nu venea curent abs deloc ,daca scot mufa vine curent pe fise pana e oprit de releu ~30 secunde.

@laurentiu

in trecut aveam o problema nu se ridica apa mai mult de 70 grade pe ceas ,am pus-o pe tester temp citita era de 90 grade insa era un tester universal si nu mi-a dat exact eroare pe g62.

Singura eroare care o aveam este la switch-ul de frana care nu l-am cumparat nici acum.Se manifesta prin clipirea becului de bujii dar nu ma deranjat(cu o mica pedala de frana isi revine)

In ultimul timp am observat si ca nu imi baga caldura puternic.

Termostatul l-am schimbat acum 3 luni aproximativ si momentan daca pornesc masina si pun pana pe furtune cel de sus este caldut iar cel de jos rece rece.

Ambele furtune care intra in caloriferul interior sunt calde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum a-ti verificat daca vine curent?cu lampa de control?cu aparat de masura?sau efectiv cu un simplu fir de la masa la fisa bujiei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca zici ca termostatul e schimbat atunci e posibil sa fie infundat caloriferul.

Dar eu tot pe termostat mizez, mai ales ca furtunul e doar caldut.Mai asteapta si alte pareri sa vedem baietii ce zic.

Pana atunci verifica g62 sa mai eliminam din probleme...

Te intrebasem de preincalzitor antigel. Ai asa ceva pe masina? De ce vorbesti despre bujiile incandescente ale lichidului de racire?

Sent from my iPhone4S using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!