Jump to content
audiholic

Probleme Clima

Recommended Posts

audiholic

Salut,

Am un A6 2.0 TDI din 2005 luat din Germania si de curand am depistat o problema la Klimatronic. Baga caldura doar pana atinge 100 Km/h dupa care baga aer rece. Apoi incepe sa bage iar aer cald de la 180 km/h in sus. Am schimbat termostatul si tot asa face. Mai are cineva problema asta? Cum credeti ca se poate rezolva?

Multumesc,

Share this post


Link to post
Share on other sites
bamse

Exista un bloc de valve care mai poate genera problema asta. Este vorba de valvele care cupleaza cald/rece. Diagnosticare ai facut cu VAS-ul sau VAG-ul?

Share this post


Link to post
Share on other sites
audiholic

I-am facut testul cu VAG-ul si nu a dat nici o eroare!

Share this post


Link to post
Share on other sites
80LEU

daca baga in ture caldura si la ralanti nu ..atunci verifica pompa de apa

Share this post


Link to post
Share on other sites
a6_25tdi_es

Salut,acum cateva zile am schiombat/reincarcat freonul. Cam la vreo 20 de minute de mers, am observat ca mi se aburesc geamurile.

Am apasat butonu pentru dezaburire si nimic. Pur si simplu nu mai intra aer, nici pe econ, nici pe recirculare, nici pe Auto.

Opresc masina intr-o benzinarie si ridic capota si vad urmatoarele...

post-17473-1203887111_thumb.jpg

post-17473-1203887127_thumb.jpg

post-17473-1203887197_thumb.jpg

Care ar putea fi problema

Este vorba de un A6 din 99, 2.5tdi cu 150cp, motor AFB

post-17473-1203887653_thumb.jpg

post-17473-1203887668_thumb.jpg

Edited by a6_25tdi_es

Share this post


Link to post
Share on other sites
a6_25tdi_es

Chiar nimeni?

Share this post


Link to post
Share on other sites
boghii

Ai incercat sa ii faci o diagnoza? Eu am patit o data o chestie cu climatronicul si aparea o eroare, care dupa ce a fost stearsa, totul a functionat perfect.Incearca si tu.Bafta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
PCC

Salutare

Din punctul de vedere frigotehnic, instalatia nu are destul freon.

Ori dupa incarcare supapa nu a inchis ca lumea (capacel se pare ca nu are si e posibil sa fi intrat mizerie acolo).

Ori freonul cu care a fost completat nu se intelege cu cel existent in instalatie (pe undeva trebui sa scrie ce tip de freon e 410A, 134 A etc, si ce cantitate).

Oricum conducta nu trebui sa faca asa promoroaca multa decat daca temperatura de umplere (implicit presiunea)nu e cea potrivita.

Numa bine

Share this post


Link to post
Share on other sites
80LEU

se pare ca , compresorul tau nu se mai opreste si produce frig mereu.exista un senzor de presiune pe instatalatie care da comanda compresorului sa se opreasca cand este atinsa presiunea maxima pe conducata de inalta presiune.verifca cu o diagnoza ceva.in instalatie vezi sa nu ai mai mult de 700 g freon si 50 ml ulei

Share this post


Link to post
Share on other sites
bigstar

se pare ca , compresorul tau nu se mai opreste si produce frig mereu.exista un senzor de presiune pe instatalatie care da comanda compresorului sa se opreasca cand este atinsa presiunea maxima pe conducata de inalta presiune.verifca cu o diagnoza ceva.in instalatie vezi sa nu ai mai mult de 700 g freon si 50 ml ulei

[/quote

imi pot da si mie un sfat? Am umplut instalatia dupa ce am scimbat butelia (rezervoru de freon 700 freon 100 ulei) cu tot ce trebuie ulei freon ,dar am alta problema nu baga aer rece cum trebuie si am pus mana pe conducta aia groasa si nu se face rece deloc aia subtire frige cred ca e normal dar cea groasa nu face bruma nimic, cara intra in "chestia" aiai care are un plastic pe ea nu stiu ce rol are!

Share this post


Link to post
Share on other sites
ovidiutm

Du-te la cine ti-a schimbat butelia sa vada de ce nu merge. Ori compresorul nu mai face treaba, ori senzorul de presiune e gata sau poate nu e destul freon in instalaie/poate ai pierderi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bigstar
Du-te la cine ti-a schimbat butelia sa vada de ce nu merge. Ori compresorul nu mai face treaba, ori senzorul de presiune e gata sau poate nu e destul freon in instalaie/poate ai pierderi.

unde mi-am schimbat butelia a verificat si presiunea care o face compresoru zicea ceva de 10 bari in relanti....accelerata dadea mai mult .pierderi nu cred ca asa mi-a bagat de cand am plecat cu ea de la service ,si despre ce senzor este vorba si unde este pozitionat ...am facut o testare cu vag .com si nu am erori pe clima....ms

Share this post


Link to post
Share on other sites
ecy 83
unde mi-am schimbat butelia a verificat si presiunea care o face compresoru zicea ceva de 10 bari in relanti....accelerata dadea mai mult .pierderi nu cred ca asa mi-a bagat de cand am plecat cu ea de la service ,si despre ce senzor este vorba si unde este pozitionat ...am facut o testare cu vag .com si nu am erori pe clima....ms

nu isi face circuit freonul prin instalatia de frig de aceea se infierbanta cea subtire si cea groasa nu raceste.pot fi trei probleme.filtru dezumidifacator,sau compresoru nu face destula presiune, sau supapa de sens care se gaseste la intrarea conductelor in cabina e blocata.erau doua manometre unul rosu si unul albastru.la ala albastru a coborat presiunea pana la 2 atm sau aproape?

normal ar trebui sa ajunga la 15 atm prtesiune pana porneste ventilatorul si atunci scade ca se condenseaza freonul in radiator

Salut,acum cateva zile am schiombat/reincarcat freonul. Cam la vreo 20 de minute de mers, am observat ca mi se aburesc geamurile.

Am apasat butonu pentru dezaburire si nimic. Pur si simplu nu mai intra aer, nici pe econ, nici pe recirculare, nici pe Auto.

Opresc masina intr-o benzinarie si ridic capota si vad urmatoarele...

post-17473-1203887111_thumb.jpg

post-17473-1203887127_thumb.jpg

post-17473-1203887197_thumb.jpg

Care ar putea fi problema

Este vorba de un A6 din 99, 2.5tdi cu 150cp, motor AFB

post-17473-1203887653_thumb.jpg

post-17473-1203887668_thumb.jpg

e prea mult freon in instalatie.si pe teava cand aspira frigu inapoi in compresor e bura pt freonul este peste gramaj.stima

Share this post


Link to post
Share on other sites
ghitaTSI

Buna, la un A6,3.0 D V6 din 2006 se poate inlocui doar cuplajul de pe compresor ? fiindca am incarcat cu freon masina si ba cupleaza banu mai cupleaza....cand vrea el, dar foarte rar si din ce am mai citit ar fi dus compresorul si am inteles ca este posibilitatea de a se schimba doar acel cuplaj. Va multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites
Al Bundy

Nu are cuplaj. Asa ca nu ai ce inlocui. Vezi starea compresorului ( shut off ) cand nu functioneaza.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
ghitaTSI

Sa inteleg ca la problema asta doar compresor nou ar fi solutia... ? de ce intreb, fiindca am fost la un magazin de piese si a facut o informare a zis el dupa seria de sasiu si i-au dat raspuns ca se poate livra pe original fulie compresor (eu am cerut ambreiaj) dar a zis ca poate vine cu tot cu fulie, la un pret de 750 RON. Sa fie asta ?

Edited by ghitaSTT

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fys

de ce nu merge si el cu masina la un meseriasi in ale VAG ca eu nu cred ca e problema de compresor si cu piesele depinde de tipul de compresor montat pe masina ....daca este cu un singur fir are cuplaj electromagnetic care sigur nu e defect deoarece vad ca porneste....

Share this post


Link to post
Share on other sites
ghitaTSI

@ fys ...se poate vedea cu VAG daca e compresorul sau o alta problema ? fiindca as face si asa ceva, ca sa stiu exact ce e, de aceea am si pus intrebarea aici, sa stiu cu ce sa incep prima data, sa nu ma apuc sa dau bani pe la 2-3 meseriasi (ba electrician, ba tester) sa stiu unde sa ma duc exact sa mi se spuna daca e din compresor sau daca e din altceva (tester). mersi

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

sigur. In blocurile de masura, de pe AutoHVAC

Share this post


Link to post
Share on other sites
IS19CIP

Salut baietii nu stiu ce motive 2 venitlatii (sofer ) respectiv (pasager stanga) baga aer foarte cald in loc de rece. Iar cele 2 de pe mijloc baga aer rece normal . Este vorba de un AUDI A6 2005 2.0 TDI . A mai intalnit cineva problema asta ? Ce ar fi de facut ? Multumesc astept niste raspunsurii.

Share this post


Link to post
Share on other sites
pronet

Fa-i intai o diagnoza. Probabil probleme la temperature motor flap.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Al Bundy

Ce ar fi de facut ?

0. sa citesti REGULAMENTUL

1. Sa nu mai scrii cu litere asa mari.

2. sa folosesti SEARCH.

3 daca tot scrii sa scrii in topicul dedicat.

4. sa nu scrii in mai multe locuri aceeasi problema

Acum citeste raspunsul primit in celalalt topic unde ai mai descris problema.

Fa-i intai o diagnoza. Probabil probleme la temperature motor flap.

NU, probleme cu blocul de supape de fe furtunul de caldura , bloc aflat in compartimentul de sub parbriz, langa aeroterma.

Share this post


Link to post
Share on other sites
maryr

Buna, am aceeasi problema la masina poate sa imi spuna cineva daca a gasit exact care era problema si cat a costat reparatia?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Austinel

Salutare colegi! Vin cu o problema delicata la climatronic pe care nici un service nu a reusit sa o rezolve. Masina in cauza e un A6 din 12/2004, 3.0 Quattro, BMK.

Acu vreo 2 sapt s-a blocat compresorul si mi-a rupt si cureaua de accesorii. Inlocuit compresorul cu unul nou Hella, schimbat filtru purificator, instalatie spalata, facut plinul cu ulei si freon. De atunci, cand sunt pana in 25 de grade afara, baga frig constant de-mi ingheata creierii, fara probleme, peste aceasta temperatura incep figurile, cand baga aer rece, cand baga doar ventilatie, iar undeva peste 32 de grade afara nu mai baga deloc frig. Cand nu mai baga deloc frig am observat ca nici ventilatoarele de pe radiator nu se mai invart, in rest functioneaza ambele. 

Singura eroare de pe VAG este:

 

01232 - A/C Compressor Regulator Valve (N280) 
009 - Open or Short to Ground

 

Nici un service din Galati nu ii da de cap si m-am cam saturat sa arunc bani pentru "nu stiu ce are" sau "trebuie tot schimbat"...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Al Bundy

verifica firele de la clima la electrovalva de pe compresor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri