Jump to content

Climatronic


carlitos
 Share

Recommended Posts

Salutare ! Am si eu o curiozitate, se poate monta ca si upgrade climatronic digital in locul climatronicului manual (rotite) fara afisaj? mai trebuie facute alte modificari? Chiar ma intereseaza,,,

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • Replies 153
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    15

  • C.T.C.

    8

  • F l o r i n

    8

  • vap_66

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare,

Am urmatoarea problema, climatronicul, nu mai baga caldura...
eroarea fiind urmatoarea:

00739 - Coolant Circulation Pump (V50) 
001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 133
Reset counter: 13
Mileage: 164325 km
Time Indication: 0
Date: 2013.09.21
Time: 10:53:59

Freeze Frame:
Temperature: 82.0∞C

Are cineva idee despre ce este vorba?
Link to comment
Share on other sites

Gabi, e o pompa de recirculare aflata langa blocul de electrovale de langa aeroterma. Sa fi uitat o mufa nepusa cand am curatat aeroterma?

Link to comment
Share on other sites

Da, am inteles dar, acum un an am mai schimbat odata pompa aia... mi se pare ciudat sa se strice asa repede. Ma gandesc daca nu cumva este alt motiv... si nu pompa, sa fie altceva ce strica pompa... un contact, un senzor, o conducta... ceva de genu... 

Link to comment
Share on other sites

Pompa e in blocul de electrovalve. nu mai ai piesa veche sa vedem cum e construita, poate se repara?

Link to comment
Share on other sites

VA SALUT ,IMI CER SCZ PT OF TOPIC dar sunt incepator si nu pot deschide unul nou dar nici asemanator nu am gasit nmk .va rog am si eu un audi mai vechi din 1998 2,5tdi v6 simplu 

Problema este urmatoarea dupa ce pornesc nu se tureaza ok motorul decat pana la 3000 apoi face o pauza de 3 secunde si merge pana la 4,5-4,8 ,,,dupa aceia la a doua turatie merge brici direct la 4,8,,,daca o las 3 min la relanti iarasi aceiasi problema ,in mers la fel se tureaza greu pana la 3000 dar daca o scot pe liber si fac ce am zis la inceput ,turat la 3000 astept putin pana trece ,dupa aceia merge brice dar asta nu dureaza mult ci doar cateva minute sa zic 10 min ....va rog cineva o idee

 

ps porneste bn si la rece si la cald nu scoate fum 

Link to comment
Share on other sites

FA o diagnoza si vezi ce apare.

 

Si macar scrie intr-un topic unde sunt probleme de motor si nu de clima.

Edited by Al Bundy
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

:) 

Revin cu aceeasi problema DAR, cu alte simptome si mai detaliat...
Este vorva despre eroarea:

00739 - Coolant Circulation Pump (V50) 
001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 10
Reset counter: 195
Mileage: 179712 km
Time Indication: 0
Date: 2013.12.26
Time: 08:57:57

Freeze Frame:
Temperature: 69.0∞C


Tin sa precizez ca acea pompa V50 a mai fost schimbata de doua ori pana acum iar aceasta, ultima acum 3 luni.

Acum, simptomele sunt urmatoarele:
- Cand masina este in mers sau la relanti, turata peste 1000 de ture, baga caldura iar pompa merge (masurat canalul 040 cu VagCom)
- Cand masina sta pe loc aerul cald dispare, aeroterma merge, DAR, baga aer rece...

Cand pleac de pe loc, imediat vine aer cald

Atasez si un filmulet cu masurarea canalului 040 din Auto HVAC:

 

http://www.youtube.com/watch?v=_JqvLOClKJQ

 

Se poate vedeam in a 4-a casuta cum oscileaza intre ON si OFF iar valoarea celor doua valve oscileaza intre 20% si 99,6% fara a tine cont de ceva anume.

Daca are cineva vreo idee, astept cu interes si pe cineva care s-a mai confruntat cu problema asta

 

Este vorba despre un Audi A6 4F 3.0TDI Quattro 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

salut am un a6 din 98 si dupa ce o pornesc cateva secunde imi clipeste clima caldura baga .ma poate ajuta cineva .mersi

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Va salut ! Si eu intampin aceleasi probleme cu renumita pompa de recirculare la un a6 2.0 tdi 140cp din 2005. Am rumegat-o pe toate partile si m-am gandit sa fac in asa fel incat sa pot anula pompa asta, sa imi circule in instalatie lichidul prin intermediul pompei mecanice de apa, cum e la toate masinile ca sa nu mor de frig in masina. Dar s-ar anula in felul asta caldura stationara, si m-am gandit sa fac o deviere cu o valva de unic sens ; atunci cand motorul circula apa in instalatie, poate circula si prin caloriferul interior; la caldura stationara, pe tur, pompa electrica circula apa si se duce normal pe retur, nu pe tur, pentru ca valva de unic sens nu ii da voie. Dar si aici mi-ar trebui un semnal de la ECU sa pot monta un releu pe pompa... Ce parere aveti ? 

Untitled.jpg

Edited by alex_paval
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

am si eu o problema la un audi a6 quatro cu dublu climatronic din 2002,

am ramas fara incalzire la cabina,climatronicul functioneaza dar nu baga nici un pic de caldura la cabina.

Vagcom nu da nici un cod de eroare.

pana la radiator teava de intrare e cald dar la iesire este rece.

exista ceva robinet inauntru la radiator ce nu se vede de afara?

Link to comment
Share on other sites

Verifica robinetii de caldura de langa aeroterma.

Link to comment
Share on other sites

deci din cate am vazut toate articulatiile si mecanismele functioneaza, dar tot aer rece intra in cabina.

din ce cauza poate sa fie ca furtunul de intrare la radiator este cald si la iesire este rece?

Link to comment
Share on other sites

Robinetii electromecanici de care zic eu nu ai cum sa-i vezi cum functioneaza.

Link to comment
Share on other sites

in sfarsit am gasit electovalva pe care ai zis, dar de data asta problema am avut la radiator a fost infundat,blocat,nu stiu din ce cauza(probabil din cauza unui agent de racire de joasa calitate)

am demontat,am spalat si acuma functioneaza bine.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am si eu problema la A6 2.4i Quatro an 2000. Climatronicul imi afiseaza treptele de aer, imi arata gradele ..dar nu baga aer sub nici o forma . Aveti idee?

ms frumos

Link to comment
Share on other sites

ventilatorul.

 

verifica daca iti da comanda, in mufa lui - daca da, trebuie dat jos si vazut daca merge curatat/gresat... sau problema este mai grava - carbuni, etc

Edited by F l o r i n
Link to comment
Share on other sites

nu am verificat sigurantele, cineva imi spunea sa incep de acolo..

Link to comment
Share on other sites

siguranta imi pare ca alimenteaza si panou de la climatronic, la modelul tau.... nu am verificat.... daca asa este, atunci nu s-ar aprinde acesta - iar la tine merge.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am verificat aeroterma, este ok.. mi s-a spus ca ar fi siguranta de trepte 

 

Imi puteti spune unde se afla cu exactitate?

Link to comment
Share on other sites

nu are, daca e climatronic - poate vb de modul ?

 

ai facut o scanare sa vedem despre ce e vb ?

 

ai alimentat ventilatorul pe direct si merge.

Link to comment
Share on other sites

Nu are treaba modulul din cate mi s-a spus, ci de siguranta de trepte aflata undeva langa aeroterma 

Scanare nu am ajuns sa fac

Link to comment
Share on other sites

Intelege ca daca ai climtronic nu ai acele rezistente pentru treptele de la ventilator. Alea sunt doar la climatic si la AC manual.

Link to comment
Share on other sites

  • cogdao changed the title to Climatronic A6 C5

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

   Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!