Jump to content

Climatronic


carlitos
 Share

Postare recomandată

C o s m i n

Vasile, ai acces sa scoti furtunele ce intra in calorifer? Incearca sa bagi apa cu presiune pe ele sa vezi daca mai si iese in celalalt capat. Faptul ca ambele furtune ce intra in el sant calde, nu inseamna ca nu e de vina caloriferul.

M-am confruntat si eu cu asta la un Passat si pana la urma caloriferul era infundat (si era iarna). Simptomele erau aceleasi. Sufla doar aer rece, nici o eroare pe climatronic. Speranta mea era sa fie clapeta centrala blocata. Dar de ce era mai rau n-a scapat... Am scos bordul si am schimbat caloriferul. Si totul a revenit la normal. Era plin de mizerie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mentionez faptul ca ,de pe o zi pe alta sa intimplat ca nu mai baga cald. Acul sta in continuare pe 90.Nu stiu unde este robinetul de la calorifer, poate de acolo se trage, tota problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Din ceea ce stiu eu, masinile de generatie mai noua, mai ales cele cu climatronic, nu au robinet. Trecerea de la aer cald la aer rece se face doar prin clapeta centrala. Altfel spus, prin calorifer circula tot timpul apa din motor.

La Passatul de care vorbeam a aparut problema tot peste noapte. Cand a cumparat masina (era iarna) avea caldura, iar dupa 2 zile nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
C o s m i n

Ia spune Vasile, cum e cu furtunele prinse sub caseta de directie? :blah: :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia spune Vasile, cum e cu furtunele prinse sub caseta de directie? :blink: :lol:

Era vorba ca ramane secretul nostru :icon_thumright: ,concluzia este ca cine lucreaza si greseste.

Nu stiu cine a schimbat caseta de directie, dar nici nu are impotanta, s-au grabit baietii si la montare au reusit sa prinda un furtun de caloifer intre caroserie si caseta, prostia a fost ca eu am demontat jumatate de masina pana mi-am dat seama ca problema este de acolo. post-37663-1243621183_thumb.jpgpost-37663-1243621126_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...
volnick1986

Sper ca am scris unde trebuia postul meu...

Am comandat pt Audi A6 2.7 TDI 2006 toate filtrele de la Mann. Toate OK, mai putin unul.

La cel de polen zice tipu de la care le-am comandat. E Clima manuala sau automata? Zic eu automata dubla. Autunci zice ca sunt 2 filtre. Comand filtrul CUK 3023-2. Vine coletul. Intr-iadevar in pachetul de filtru de polen erau 2 filtre identice. Dupa capul meu... clima bi-zona... unul pt fiecare parte.

Cand sa le puna tata la mecanic zice ca a pus doar unul, in torpedou, Cum?!? Are masina unul sau 2 filtre pana la urma; si unde se afla ele?

post-37459-1273354119_thumb.jpg

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

sunt 2 filtre de polen si se afla in spatele torpedoului . acesta trebuie demontat ca sa poti ajunge acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

volnick1986

se paote sa fi gresit mecanicul si sa fi schumbat numai unul. mersi de lamurire. am tot cautat dat nu am gasit pe net vreo brosura sa ma lamureasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

se pare ca , compresorul tau nu se mai opreste si produce frig mereu.exista un senzor de presiune pe instatalatie care da comanda compresorului sa se opreasca cand este atinsa presiunea maxima pe conducata de inalta presiune.verifca cu o diagnoza ceva.in instalatie vezi sa nu ai mai mult de 700 g freon si 50 ml ulei

[/quote

imi pot da si mie un sfat? Am umplut instalatia dupa ce am scimbat butelia (rezervoru de freon 700 freon 100 ulei) cu tot ce trebuie ulei freon ,dar am alta problema nu baga aer rece cum trebuie si am pus mana pe conducta aia groasa si nu se face rece deloc aia subtire frige cred ca e normal dar cea groasa nu face bruma nimic, cara intra in "chestia" aiai care are un plastic pe ea nu stiu ce rol are!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Du-te la cine ti-a schimbat butelia sa vada de ce nu merge. Ori compresorul nu mai face treaba, ori senzorul de presiune e gata sau poate nu e destul freon in instalaie/poate ai pierderi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Du-te la cine ti-a schimbat butelia sa vada de ce nu merge. Ori compresorul nu mai face treaba, ori senzorul de presiune e gata sau poate nu e destul freon in instalaie/poate ai pierderi.

unde mi-am schimbat butelia a verificat si presiunea care o face compresoru zicea ceva de 10 bari in relanti....accelerata dadea mai mult .pierderi nu cred ca asa mi-a bagat de cand am plecat cu ea de la service ,si despre ce senzor este vorba si unde este pozitionat ...am facut o testare cu vag .com si nu am erori pe clima....ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi. azi l-a schimbat si pe al doilea. erau 2 paralele in torpedou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ma poate ajuta si pe mine cineva cu un sfat ... am un audi a6 2.5 tdi, 2003, tiptronic ... climatronicul nu vrea sa raceasca mai jos de 23,0 grade, si asta dupa mult timp, mai ales daca afara sunt peste 30,0 grade; am schimbat si freonul, presiune a avut si inainte si dupa schimbare, filtrele sunt toate noi, ventilatorul merge, am spalat si radiatorul, am fost cu ea si la test, nu are nici o eroare, totul pare in regula ... oare ce ar putea sa mai aiba ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde mi-am schimbat butelia a verificat si presiunea care o face compresoru zicea ceva de 10 bari in relanti....accelerata dadea mai mult .pierderi nu cred ca asa mi-a bagat de cand am plecat cu ea de la service ,si despre ce senzor este vorba si unde este pozitionat ...am facut o testare cu vag .com si nu am erori pe clima....ms

nu isi face circuit freonul prin instalatia de frig de aceea se infierbanta cea subtire si cea groasa nu raceste.pot fi trei probleme.filtru dezumidifacator,sau compresoru nu face destula presiune, sau supapa de sens care se gaseste la intrarea conductelor in cabina e blocata.erau doua manometre unul rosu si unul albastru.la ala albastru a coborat presiunea pana la 2 atm sau aproape?

normal ar trebui sa ajunga la 15 atm prtesiune pana porneste ventilatorul si atunci scade ca se condenseaza freonul in radiator

Salut,acum cateva zile am schiombat/reincarcat freonul. Cam la vreo 20 de minute de mers, am observat ca mi se aburesc geamurile.

Am apasat butonu pentru dezaburire si nimic. Pur si simplu nu mai intra aer, nici pe econ, nici pe recirculare, nici pe Auto.

Opresc masina intr-o benzinarie si ridic capota si vad urmatoarele...

post-17473-1203887111_thumb.jpg

post-17473-1203887127_thumb.jpg

post-17473-1203887197_thumb.jpg

Care ar putea fi problema

Este vorba de un A6 din 99, 2.5tdi cu 150cp, motor AFB

post-17473-1203887653_thumb.jpg

post-17473-1203887668_thumb.jpg

e prea mult freon in instalatie.si pe teava cand aspira frigu inapoi in compresor e bura pt freonul este peste gramaj.stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce presiune e in instalatie? LA cat ajunge temperatura ppe condensor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce presiune e in instalatie? LA cat ajunge temperatura ppe condensor?

Nu stiu la cat ajunge presiunea si nici temperatura de pe condensor, sa uitat meseriasul si a zis ca poate compresorul nu face fata la temperaturi mari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceau,

scriu si eu aici ca sa nu mai deschid un topic nou.

a schimbat careva ventilatorul de clima? as vrea sa stiu daca ati pus original sau aftermarket.

cel original costa ~950-1000ron, ceva danez de la volksparts ~500ron si mi-a zis cineva de TYC Europe ~370 ron (cu 2 ani garantie)...

mersi

Modificat de ioio_viola
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
tot nu am rezolvat problema. normal intra in instalatie 750+50g.

la test iau iesit doar 600g, cand in dat sa reincarce instalatia intra numai 300g. ramane sa las masina in service sa vada pe unde scapa freon.

post-17473-1203968864_thumb.jpg

acolo pe teava de unplere unde nu este inghetata ai o piulita de 23 parca...desfaci teava si scoti restrictorul si il schimbi si ai sa vezi ca iti baga aer rece in masina sau daca nu vrei sa dai vreo 90 ron pe restrictor il speli cu diluant

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am aceeasi problema cu caldura , numai ca la mine cred ca este termostatul, apa nu trece de 60 grade. O sa-l schimb si o sa postez ce se rezolva.Poate ma ajuta cineva cu informatii la cat trebuie sa stea apa ( la golf imi statea la 90 si cred ca asa este normal).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Evit sa mai deschid alt topic...Deci,am o problema cu un audi a6 cu motor AJL,la inceput nu se ridica temperatura apei si nici a uleiului.M-am gandit ca era termostaul blocat pe deschis.Am pus un carton ce acoperea cam 70 la suta din suprafata radiatorului,dar nu a schimbat mare lucru.

Azi am pus un carton si mai mare care acoperea toata suprafata.Apa s-a incalzit tot greu ,in schimb a ajuns la 90 de grade si a ramas acolo,uleiul si el era mai sus,totul stabil!am facut asa 30 de km,destul de uimit,dar multumit.

Din pacate ceea ce era normal s-a intamplat,apa a inceput sa depaseasca 90 de grade,inclusiv temp. uleiului a crescut spre 120 de grade!M-am oprit imediat si am scos cartonul,apa revenind la 90 de grade,uleiul scadea mai greu.Ma gandeam ca is norocos si termostatul poate si-a revenit,ma rog masina are 130k de km facuti in 10 ani!Uimitor apa si uleiul continua sa creasca,numai daca ma opresc cu motorul pornit scade temperatura.Chiar nu mai inteleg nimic!

In mintea mea de profan ma gandesc ca la inceput termostatul era blocat deschis,apoi primind un soc termic mai mare s-a blocat pe inchis,sau e vreun senzor?Ce altceva a putea fi?Lichid de racire e destul(max),presiune in sistemul de racire este,bordul ma gandesc ca merge bine,din moment ce se ridica si coboara ambele temperaturi impreuna...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum .....problema: unde este dispus termostatul la A6 motor AKN? Este cumva dispus in spatele distributiei asa cum am constatat eu vizual?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum .....problema: unde este dispus termostatul la A6 motor AKN? Este cumva dispus in spatele distributiei asa cum am constatat eu vizual?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da.... acolo e! Fir-ar ....... :banghead:

silviu8x: daca obturezi radiatorul de racire , se incalzeste tot volumul de lichid din sistemul de racire, or acesta este calculat ca volum astfel incat , la deschiderea termostatului amestecul dintre lichidul rece din radiator si cel cald din motor sa duca la mentinerea unei temperaturi optime. De aceea temperatura ajunge la 90 si apoi tot urca...Tot de aceea si ventilatorul este actionat prin vascocuplaj.

Modificat de vidoo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • cogdao changed the title to Climatronic A6 C5

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!