Jump to content
carlitos

Climatronic

54 postări în acest subiect de discuţie

carlitos   
carlitos

sal..am o problema mare..nu mai merge clima deci nu mai merge nici dezaburirea deci nu mai pot circula cu masina p vremea asta..eventual sa am o carpa sa sterg din secunda n secunda parbrizul...si in plus ultima oara knd am mers cu masina a iesit fum p la dezaburire...c ii pot face?imi explodeaza la noapte?ms

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Symphony4   
Symphony4

In panoul de sigurante, verifica-le pe cele pentru clima. Aproape sigur ai cel putin una arsa, dar nu e suficient, trebuie sa descoperi ce a dus la arderea ei. Problema poate fi chiar la blocul de clima, cred ca trebuie sa ajungi la un service.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
volnick1986   
volnick1986
Publicat (modificat)

Sper ca am scris unde trebuia postul meu...

Am comandat pt Audi A6 2.7 TDI 2006 toate filtrele de la Mann. Toate OK, mai putin unul.

La cel de polen zice tipu de la care le-am comandat. E Clima manuala sau automata? Zic eu automata dubla. Autunci zice ca sunt 2 filtre. Comand filtrul CUK 3023-2. Vine coletul. Intr-iadevar in pachetul de filtru de polen erau 2 filtre identice. Dupa capul meu... clima bi-zona... unul pt fiecare parte.

Cand sa le puna tata la mecanic zice ca a pus doar unul, in torpedou, Cum?!? Are masina unul sau 2 filtre pana la urma; si unde se afla ele?

post-37459-1273354119_thumb.jpg

Modificat de volnick1986

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
28rac   
28rac

sunt 2 filtre de polen si se afla in spatele torpedoului . acesta trebuie demontat ca sa poti ajunge acolo.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
volnick1986   
volnick1986

se paote sa fi gresit mecanicul si sa fi schumbat numai unul. mersi de lamurire. am tot cautat dat nu am gasit pe net vreo brosura sa ma lamureasca.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Al Bundy   
Al Bundy
Publicat (modificat)

Te lamureste?

33615152.xml_xsl_3.pdf

Modificat de Al Bundy

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
volnick1986   
volnick1986

mersi. azi l-a schimbat si pe al doilea. erau 2 paralele in torpedou.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
adimia   
adimia

Daca ma poate ajuta si pe mine cineva cu un sfat ... am un audi a6 2.5 tdi, 2003, tiptronic ... climatronicul nu vrea sa raceasca mai jos de 23,0 grade, si asta dupa mult timp, mai ales daca afara sunt peste 30,0 grade; am schimbat si freonul, presiune a avut si inainte si dupa schimbare, filtrele sunt toate noi, ventilatorul merge, am spalat si radiatorul, am fost cu ea si la test, nu are nici o eroare, totul pare in regula ... oare ce ar putea sa mai aiba ?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Al Bundy   
Al Bundy

Ce presiune e in instalatie? LA cat ajunge temperatura ppe condensor?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
adimia   
adimia
Ce presiune e in instalatie? LA cat ajunge temperatura ppe condensor?

Nu stiu la cat ajunge presiunea si nici temperatura de pe condensor, sa uitat meseriasul si a zis ca poate compresorul nu face fata la temperaturi mari

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
ioio_viola   
ioio_viola

ceau,

scriu si eu aici ca sa nu mai deschid un topic nou.

a schimbat careva ventilatorul de clima? as vrea sa stiu daca ati pus original sau aftermarket.

cel original costa ~950-1000ron, ceva danez de la volksparts ~500ron si mi-a zis cineva de TYC Europe ~370 ron (cu 2 ani garantie)...

mersi

Modificat de ioio_viola

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Adrian B   
Adrian B

Salut

uite si la mine s-a intamplat asa, nu mai porneste climatronicul. Nu am nici o eroare in vag, si nici nu reusesc sa ma conectez la modulul de clima.

Sigurantele sunt Ok, le-am verificat pe toate, nici una nu e arsa.Am inteles ca mai are si ceva relee. Nu am gasit nicaieri o schema de la climatronic. Nu aveti o idee de unde as putea incepe. Am sa verific tensiunile de alimentare si eventual senzorul de temperatura exterioara, din cate am inteles si acel senzor ar opri clima din functionare.

Daca mai aveti si voi idei ce as putea verifica orice e bine venit.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Adrian B   
Adrian B

Ok azi fiind liber m-am pus pe treaba cu climatronicul.

Am masurat senzorul de temperatura exterioara, (in mod normal la 0 G trebuie sa aiba 3.3Kohm) la mine nu merge. Ok am pus o rezistenta de 3.3Kohm in loc de senzor pentru a incerca sa fac climatronicul sa creada ca afara sunt 0 grade. Surpriza a fost ca nici asa nu a pornit climatronicul. La mine e ceva mai mult decat simplul senzor.

Am inceput sa desfac modulul de clima din consola, si sa masor in stanga si in dreapta, daca primeste alimentare, daca senzorii de la blower sunt OK, si asa mai departe. Alimentare de 12 V primeste, senzorii sunt OK. Am desfacut climatronicul si am gasit pe alimentarea cu 12 V un releu siemens, care nu deschide pe +. Ma gandesc ca releul este comandat de ceva senzor sa deschida si sa inchida alimentarea. Daca e un elecronist pe aici cu care sa mai schimb pareri si idei.. puteti sa imi dati un semn de viata si sa vedem daca o scoatem la capat. Eu in momentul asta sunt cam fara idei.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
conceptcarservice   
conceptcarservice

Dami VIN-UL masini si maine incerc in limita timpului sa-ti trimit schema electrica a climatronicului dar de pornit si de diagnosticat trebuia sa mearga indiferent ce senzor ai defect daca vin alimentari in calc de clima atunci ceva sa intamplat in el.Bafta :icon_thumright:

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Adrian B   
Adrian B

Salutare

WAUZZZ4BZYN017516

Sper sa ajute, Daca ai nevoie de seria de pe clima sa ma anunti ca si aia o am demontata.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Adrian B   
Adrian B

Salutare

Am reusit sa ii dau de cap. Dupa sigurante si inainte de intrarea in climatronic pe fire este o mufa, acea mufa se pare ca era miscata. In mufa respectiva e comanda pe releul siemens, comanda vine de la senzori. Am miscat mufa si e ok acum.

De diagnosticat cu vag-ul tot nu reusesc, imi da eroare, dar in rest functioneaza clima acum.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
CristiAudiA6   
CristiAudiA6

Salut, cand stau pe loc imi baga aer cald iar in mers rece+ cand stau pe loc imi scade si turatia aproape sa moara motorul. Ma ajuta cineva?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
misuv6   
misuv6

Salutare ! Am si eu o curiozitate, se poate monta ca si upgrade climatronic digital in locul climatronicului manual (rotite) fara afisaj? mai trebuie facute alte modificari? Chiar ma intereseaza,,,

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Gabi_Beep   
Gabi_Beep
Salutare,

Am urmatoarea problema, climatronicul, nu mai baga caldura...
eroarea fiind urmatoarea:

00739 - Coolant Circulation Pump (V50) 
001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 133
Reset counter: 13
Mileage: 164325 km
Time Indication: 0
Date: 2013.09.21
Time: 10:53:59

Freeze Frame:
Temperature: 82.0∞C

Are cineva idee despre ce este vorba?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Al Bundy   
Al Bundy

Gabi, e o pompa de recirculare aflata langa blocul de electrovale de langa aeroterma. Sa fi uitat o mufa nepusa cand am curatat aeroterma?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Gabi_Beep   
Gabi_Beep

Da, am inteles dar, acum un an am mai schimbat odata pompa aia... mi se pare ciudat sa se strice asa repede. Ma gandesc daca nu cumva este alt motiv... si nu pompa, sa fie altceva ce strica pompa... un contact, un senzor, o conducta... ceva de genu... 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Al Bundy   
Al Bundy

Pompa e in blocul de electrovalve. nu mai ai piesa veche sa vedem cum e construita, poate se repara?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
ALINSABAN   
ALINSABAN

VA SALUT ,IMI CER SCZ PT OF TOPIC dar sunt incepator si nu pot deschide unul nou dar nici asemanator nu am gasit nmk .va rog am si eu un audi mai vechi din 1998 2,5tdi v6 simplu 

Problema este urmatoarea dupa ce pornesc nu se tureaza ok motorul decat pana la 3000 apoi face o pauza de 3 secunde si merge pana la 4,5-4,8 ,,,dupa aceia la a doua turatie merge brici direct la 4,8,,,daca o las 3 min la relanti iarasi aceiasi problema ,in mers la fel se tureaza greu pana la 3000 dar daca o scot pe liber si fac ce am zis la inceput ,turat la 3000 astept putin pana trece ,dupa aceia merge brice dar asta nu dureaza mult ci doar cateva minute sa zic 10 min ....va rog cineva o idee

 

ps porneste bn si la rece si la cald nu scoate fum 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Al Bundy   
Al Bundy

FA o diagnoza si vezi ce apare.

 

Si macar scrie intr-un topic unde sunt probleme de motor si nu de clima.

Modificat de Al Bundy

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.

×