Jump to content

Motorul se incalzeste greu


tzucul
 Share

Postare recomandată

Ai scutul intreg? Are si izolatia de burete?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm :frigbaitata: , asta sa fie buba? Nu am scut deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune scut. :icon_bounce:

Uita-te la un Passat cu scuturile intregi, si cel de sub motor, si cel de sub cutie, sa vezi ce antifonat e peste tot. Iti dai seama ca-si pastreaza temperatura mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

n-am reusit azi sa ma duc sa verifice...cat despre scuturi,eu le am pe toate intregi

Modificat de c o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am fost azi si a zis mecanicu ca nu are rost sa schimb termostatul ca e normal sa stea asa intre 80 si 90 fiindca iarna asta a fost f frig. totusi ramane la latitudinea mea daca sa il schimb sau nu. am cautat in tot orasul Behr (care am auzit ca sunt cele mai bune) dar nu am gasit numa Wahler (care e ieftin undeva la 30-40 lei dar toti au zis ca nu merita), am mai gasit QH la 50 lei si pe original la 110 lei dar nu scria ce firma e si tare imi e ca e ceva iefti la pret triplu doar ca e pe original.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... si citesti tot acest topic...

Mie imi ajunge luni un cuplaj visco nou (de la ventilator) si mai vedem ce se intampla dupa ce-l schimb... Asta va fi saptamana viitoare.

Ai schimbat viscocuplajul ?

Se vad ceva imbunatatiri ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

abstrakt, nu e ceva normal sa creasca si sa scada apa, daca e bun termostatu, o data ce a ajuns apa la 90 acolo trebuie sa ramana

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu ajunge la 90...ajunge intre 80 si 90 si sta acolo dar nu atinge 90 si nici nu scade decat daca ma opresc. oricum daca gasesc un termostat bun o sa il schimb joi macar de curiozitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK, multumesc.

Unde pot vedea cu vag-ul ce tip de incalzire auxiliara are masina ( scuze daca enervez pe cineva, sunt incepator in ale vag-com-ului)

Modificat de Benoit
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai schimbat viscocuplajul ?

Abia aseara l-am primit. Sper sa am timp sambata.

Referitor la termostate, mergeti pe original. Si eu am luat Wahler, si nu face 2 bani. Sau cel putin la mine urca foarte greu temperatura. Voi cumpara unul original.

Aveti aici toate datele despre cele 2 tipuri de incalzire auxiliara. Eu tot nu m-am prins daca e vreo legatura intre setarile climatronicului si incalzirea aux. cu bujii. Doar la Z35.

Incalzire_auxiliara_cu_bujii.pdf

incalzire_auxiliara_Z35.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare scurta.

Pana se incalzeste motorul, in mom cand schimb vitezele se aude un click cand iau piciorul de pe abreiaj.

E normal?

Tnx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine se aude. Inca n-am reusit sa-mi dau seama ce releu e. Cand aveam becuri clasice in faruri, se vedea si pe lumina lor. La xenon nu se mai vede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am o problema asemanatoare : se incalzeste greu , da caldura cam slabut si nici nu sta acul la 90 tot timpul.

De cele mai multe ori e mort ori arata ceva total eronat, indiferent daca merg 15 sau 150 de km.

Daca pornirea ventilatorului odata cu pornirea motorului reprezinta o problema, atunci o adaug si pe aceasta.

La ventilator am observat ca se opreste daca pun mana, deci nu are o turatie foarte mare.

Urmeaza sa o pun pe un tester zilele astea sa vad ce are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin, eu am in bord 3 leduri care indica functionarea bujiilor de la incalzire. Acestea functioneaza si cu climatronicul pe OFF. Ramin cuplate pina temperatura antigelului ajunge la 55 grade. Daca cuplez consumatori mai mare, 2 bujii decupleaza. Am pus acele leduri, ca sa pot verifica functionarea bujiilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

acele bujii incandescente se pot monta daca nu le am?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu cred ca este nici o problema asa este la disel.. la mine este la fel..dar masina da caldura inainte ca apa sa ajunga la 90

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si masina din semnatura nu atinge iarna 90 grade. Mai exact vara sta exact vertical pe 90 grade, iar iarna undeva lipit de 90 grade, dar nu vertical. Masina baga caldura...la un moment dat de imi frigeau bocancii :Driver:

La Mitsubishi Outlander atat timp cat clima ramane pe AUTO, pana cand temperatura apei nu depaseste 50-55 grade, nu pleaca nici incalzirea si nici ventilatia. De abia dupa 50-55 pornesc. Daca se iese din AUTO pot fi fortate.

Stie cineva daca Passatul are aceasta facilitate- oprirea ventilatiei si a circulatiei caldurii prin radiatorul de incalzire a habitaclului pana cand temperatura depaseste un prag? Ar ajuta la incalzirea mai rapida a motorului - fara a se mai incalzi si habitaclul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca multa lume are probleme cu incalzirea motorului daca se poate spune asa, da nu cred ca sunt probleme ;)

De exemplu la mine motoru se incalzeste in maxim 10 minute, vitezele le schimb undeva la 2000 rpm cand e rece, bine mai trec si de 2000 da mai rar si nu o fortez ca am inteles ca nu e bine sa mergi cu ea sport (adica mai in forja) cand e rece. E in astea 10 minute apa ajunge la 90 si acolo ramane, nu se misca cat de frig ar fi.

Caldura imi baga imediat dupa pornire la aproximativ 1minut cu clima setata la maxim. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ventilator am observat ca se opreste daca pun mana, deci nu are o turatie foarte mare.
Fericitule! ;) Eu tocmai pentru asta am cumparat alt viscocuplaj. Al meu nu-l puteai opri cu mana nici la pornire.
Cosmin, eu am in bord 3 leduri care indica functionarea bujiilor de la incalzire... Am pus acele leduri, ca sa pot verifica functionarea bujiilor.
Asta urmeaza sa fac si eu. Macar o vreme sa le las acolo sa vad si eu ce se intampla.
Stie cineva daca Passatul are aceasta facilitate- oprirea ventilatiei si a circulatiei caldurii prin radiatorul de incalzire a habitaclului pana cand temperatura depaseste un prag?
La VAG nu exista asa ceva. Doar daca opresti tu ventilatia. Oricum, n-are prea mare importanta.
Vad ca multa lume are probleme cu incalzirea motorului daca se poate spune asa, da nu cred ca sunt probleme ;)

De exemplu la mine motoru se incalzeste in maxim 10 minute... in astea 10 minute apa ajunge la 90 si acolo ramane, nu se misca cat de frig ar fi.

Caldura imi baga imediat dupa pornire la aproximativ 1minut cu clima setata la maxim. :P

La tine chiar nu e o problema. Dar gandeste-te ca la mine dureaza cel putin 25 de minute pana ajunge apa la 80 (deci nu 90), iar daca o las in ralanti, scade iar.

Pe langa consum marit, temperatura de lucru fiind mult inferioara, mai si rabd frig ca in vechea Dacie. La mine dureaza cel putin 10 minute pana se misca acul la apa. Eh, de-atunci, deja incepe sa dezmorteasca atmosfera. Dar pana atunci, parca am clima pe LOW. :)

Asa ca la unii, chiar e o problema... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am mers prin oras prin frig, si credeam ca am probleme cu termostatul. Dupa vreo 5 km (pantelimon-Big berceni) apa nu ajunsese la 90 , era la vreo 75-80 si am fost nevoit sa opresc sa vb la telefon si sa iau notite. Bun, cand sa plec ma uit la ceas si apa era la 55-60, dar ventilatia era pe treapta 4. Am dat pe 1 si am mai stat un pic la ralanti cand temperatura apei a inceput sa creasca. Deci si o tr mare la ventilatie face ca temperatura sa creasca greu. Bun, dar cum dezaburesc atunci geamurile cu 3 pasageri in masina? :) Oricum, bujiile cred ca mai functioneaza, eu am dat jos acele leduri care acum le are misu-tdi (eee, nu chiar aceleasi, dar i-am spus ce am facut eu acum 3 ierni sa vad cum functioneaza) si o sa pun un afisaj mic undeva, nu stiu ce o sai pun sa afiseze (LO, HI si la intermediar ?) sau 1,2 si 3 adica sa arate cate bujii functioneaza? O sa-l montez in unul din butoanele false din bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi, @albundy, am mai furat o idee.

La fel am observat si eu, la temperaturile astea.

Ajunge apa la 75-80 si se cam plafoneaza acolo, daca dau pe tr 4.

Tre sa ii dau talpa ca sa ajunga mai repede la 90grade. Am avut ocazia sa merg cu un Mercedes din 2005, tot diesel, si nu dadea caldura mai rapid ca golful. In schimb am testat un BMW X3 diesel din 2006. Alta viata, in 3-4 min sufla fierbinte si apa la 80 grade. Am ridicat capota (trebuia sa vad eu ce vraji face asta), are o cutiuta cu o rezistenta si o pompa, actionata electric. Am crezut ca e sirocol , dar nu era.Aceasta rezistenta era foarte puternica. Aproape ca un instant. Intra apa calduta si iasa fierbinte, asta facea vrajile. Daca am avea asa ceva si pe VW, sigur temperatura motorului ar ajunge mai rapid la 90 grade.Face treaba mult mai buna, ca si cele 3 bujii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am fost azi si a zis mecanicu ca nu are rost sa schimb termostatul ca e normal sa stea asa intre 80 si 90 fiindca iarna asta a fost f frig.

Sa stii ca eu dupa ce am schimbat termostatul am fost la munte si erau -16 grade si temperatura a ajuns la 90 si acolo a stat. nu ai gasit la domplex Behr? domplex e pe poetului pe partea stanga cum mergi spre bariera la blocul dinaintea sensului giratoriu nou facut acolo. sau pe saguna de la intim spre politie dupa primele semafoare imediat pe dreapta vis-a-vis de benzinarie, sigur iti aduce behr de azi pe maine.

Nici la mine nu ajunge imediat la 90 de grade ca e diesel dar caldura incepe sa dea dupa 3-4 min de functionare a motorului, chiar daca indicatorul de temperatura este la 50 de grade

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi m-am uitat si eu in ce distanta imi ajunge apa la 90: am facut 7 km, la -9 grade constant, in conditii de trafic aglomerat(trafic de Cluj dimineata).

Insa dupa ce ajunge la 90, de acolo nu se mai misca, orice i-as face

Vi se pare mare distanta asta de 7 km pana ajunge la 90?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E foarte bine, avind in vedere temperaturile de afara..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana la urma am gasit Behr.... maine il schimb si o sa va zic daca e diferenta :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!