Jump to content

Tuning cu powerbox


Eugen HP
 Share

Postare recomandată

iti amintesti RIon cum ziceau ieri: "nu asa se face!!"

ia uite ce usor e sa nu ai spatiu si timp sa te desfasori...:Driver:

oricum ideea e urmatoarea:

senzorul de motorina e intepenit pe 119.7 celsius, iar coolerul de motorina e pe 0%

cantitatea injectata la ralanti e 2.7-3.0 mg/H (3.0 fiind valoarea minima sub care pot aparea trepidatii) - de aceea si raspunsul la pedala e mai bun (inainte de PB era 5.5-5.7 mg/H daca imi amintesc exact)

restul BTDCurilor :offtopic: sunt in parametri (mai mult inspre limitele superioare)

despre turbina sa ne spuna specialistii....:icon_thumright:

Modificat de FABIAn RuSu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma batea gandul sa-mi i-au unul dar daca tu renunti...

eu ti-am pus loguri pe toata plaja de turatie si ma asteptam sa faci la fel

faci cum crezi dar cred ca tot se va gasi cineva curios si o su puna un Log pana la urma

pana atunci eu raman cu chiptuning(de care sunt foarte multumit) si-mi voi pune varianta race(vreau mai mult) daca PowerBox nu este cea ce caut

btw: nu ai nici o reactie la valorile puse de mine in afara de suparare!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pune un box peste chiptuning cum a facut c o s m i n

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vorbit deja cu el inca cerceteaza

si spunea ceva de vreo 370NM pe vag dar nu avea log nici el

dar pentru 170cp e prea putin

si cuplul masurat cu vag-ul e la motor nu la roata deci mai scadem 30-40 si atunci ajungem la 340 probabil undeva la 140CP

gandeste ca mie mi-a iesit 410

tu ai motor ca putere asemanatoare stock teoretic ai 340nm pe vag com spune-ne ce varfuri ai cu PB

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristibt.. Logul e facut bine, am scos in evidenta cuplul, ca ala e important pana la urma. In rest ai avzut ca parametrii turbinei sunt ok. Maine vine un baiat din TM care are si cip-tuning si o sa ii fac lui Logul dupa care fac logul pe alt AJM stoc si o sa le postez,. de la 0 la 120 km./h o sa fac toata plaja de ture..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

red ai inteles gresit

o pui in viteza a treia de la 1500rpm si culci(lipita de podea) pedala pana ajungi la 4300rpm, e simplu

ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3654 rpm / 290 Nm asta iesind vreo 148-150 cp la turatia cu pricina - mai sus in turatii nu m-am dus - am lasat de prasila pt episodul urmator :blink:

la cuplu maxim 348 Nm la 1932 rpm - poate ca ar iesi si mai mult dar am "lucrat" cat de cat finut - daca imi cumparati voi un spec promit ca va fac cu ambreiajul original cate loguri vreti pt cuplu....:P

stock ASZ are 310 Nm cuplul maxim

Modificat de FABIAn RuSu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pfoaaaaaai si aveam o poza cu asa un box, dar am sters-o......dar RedFighter poate sa-ti confirme ca exista.....a vazut si el poza pe mess!!! Si nu era o siguranta, ci un rezistor, dar pacat ca nu i se putea citi valoarea... Red, baga tu poza aci daca o mai ai si impartim lada CU bere (nu DE bere), dar pe om il lasam sa repare masini in continuare, ca nu suntem noi aia care sa-i luam cuiva pita de la gura... :P

Si io am trecut la ITP cu remaparea....n-aveau laptop oamenii, deci nicio sansa se se prinda!!!!! :blink:

Se poate citi valoarea.Am citit-o eu.Fix 150 ohm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fabian cuplu trebuia sa-l ai de 340nm stock pentru ca e masurat la motor nu la roata

dupa calculul tau eu am 185cp dar nu e asa, am cel mult 165cp si cuplul la roata 370-380nm maxim, dar vag- com-ul arata 410nm la motor

sper ca tragi acum concluzia corecta

ambreiajul se duce la liniute cand pleci turat de pe loc nu din mers

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu l-am masurat inainte cuplul

sper ca nu vrei sa zici ca daca ii dau din mers constant niste blanite de la 1500 subturate ambreiajul va tine 100 mii km.... :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Credeti ca marimea montajului conteaza?In fond tot 150-160 ohmi are...Deci,mai ganditi-va!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sper ca nu vrei sa zici ca daca ii dau din mers constant niste blanite de la 1500 subturate ambreiajul va tine 100 mii km.... :blink:

Ambreiajul in nici un caz nu are probleme, doar turbina de la "surge".

Modificat de AndyG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa lasam turbina...

presupunem ca am un SDI cu cuplu maxim stock de 310 la roata :D

conform rationamentului de mai sus ambreiajul va tine mult si bine daca eu vreo 100 mii km ii dau numai blani (cu alte cuvinte se duce naibii DOAR din cauza ambreierilor si debreierilor repetate) :blah: oare asa sa fie ?.... ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca se duce mai repede ambreiajul cand:

- se tureaza pe loc si apoi se pleaca patinat la limita de aderenta;

- la schimbare cazi pe cuplu maxim si ii dai blana;

- "uiti" piciorul pe acceleratie la schimbarea vitezelor.

Daca ai condus vreodata o masina cu ambreiajul care patineaza, iti vei da singur seama cum il poti proteja.

Indiferent daca ai P-Box sau cip, cuplul mai mare duce la uzura ambreiajului. De aceea la cipuire se limiteaza cuplul in unele cazuri, pentru a proteja ambreiajul.

E de preferat sa ai acelasi cuplu mare pe o plaja cat mai larga de turatii, nu sa ai varfuri de scurta durata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atatia experti teoreticieni pe aici :)

Deocamdata Fabian si-a pus la bataie pentru teste agresive masina, asa ca nu mai vorbiti pe seama ambreiajului lui :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se poate,rog pe cineva sa explice cum poate ca un montaj electronic(box) montat in locul senzorului de temperatura de combustibil(senzorul de temperatura ii spune ECU-ului ce temperatura are combustibilul in momentul respectiv :) ) sa faca toate minunile astea!Si inca ceva,dece nu se leaga de alt senzor(ex senzor de temp de apa), ca si ala tot in ECU ajunge?Oricum,atata timp cat temperatura combustibilului sta la peste 100 grade C e clara treaba...Totul este legat de densitatea motorinei la diferite temperaturi si pacalirea ECU-ului.Inca o intrebare si gata:De ce din ditamai montaju ies doar doua fire?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te uiti pe schema ai sa observi ca sunt de fapt 6 fire si include si senzorul MAP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-16700-1233601925_thumb.jpg

Daca te uiti pe schema ai sa observi ca sunt de fapt 6 fire si include si senzorul MAP

Mii de scuze dar cred ca vorbesti de altceva.Eu ma refer la power-box-ul oferit spre vanzare de RedFighter. :) Sunt doua mufe (una mama una tata) cu 2(doua) fire fiecare,una in senzor una in mufa senzorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Credeam ca te referi la boxul de aici ,ce ai tu in poza e cumva pt PD-uri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se refera la powerboxul pentru non-PD-uri, postat de mine in schema de mai sus!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

No offence EXPERTU,dar uite ca aici se leaga la mufa senzorului de apa (PD powebox)

de fapt nu e nici un box este un simplu termistor(rezistenta sensibila termic) montat pe furtunul de apa (Textul e in olandeza,cred ca va descurcati sa il traduce-ti)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SUnt n'spe mii de modele de powerbox cu nspemi de locatii unde se pot monta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!