Jump to content

Tuning cu powerbox


Eugen HP
 Share

Postare recomandată

maine te servesc eu cu un AXR before si after

oricum din amintiri iti spun:

AXR 286NM original si 338NM dupa

Nu stiu unde ai vazut AXR cu 286 NM stock :icon_thumright:

Constructorul da valoarea de 240 NM (vezi atasament).

CaracteristicasTecnicas_Seat_Leon.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru puterea maxima nu e bine intr-adevar

eram concentrati mai mult pe cuplul maxim si valorile presiunii

la 4500 rpm in episodul urmator :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si nici 100% throtle

as rade daca acela e efectul PowerBox-ului

ar trebui amestecat neaparat si grupul 010 pentru a vedea pozitia pedalei de acceleratie .Si mie imi da 320NM la cca. 4100rpm iar pe varfuri am 410NM 2000-2450rpm cu cca 380NMpana pe la 3500rpm(cred ca exagerasem edit)

de aici nu uitati sa scadeti pierderile din transmisie pana la roata deci fara dino ne dam cu parerea 370-380 NM maxim

@ roger vorbeam de cuplul masurat cu Vagcom-ul la motor nu la roata

Modificat de cristibt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ roger vorbeam de cuplul masurat cu Vagcom-ul la motor nu la roata

Am inteles, dar chiar si asa mi se pare mult. Asteptam log-urile :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maine azi sunt la serviciu si nu am luat laptopul cu mine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fac eu logul cum trebuie. Fabiane, vezi ca nu masori cum trebuie. Maien pun logurile!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pune-le

kill the clutch!!! :icon_thumright:

ce era mai interesant la logurile mele era daca se modifica sau nu presiunea in turbo fara/cu powerbox...

Modificat de FABIAn RuSu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e foarte greu de spus din ce ati facut voi acolo(nu se face asa un log)

dar mie imi pare ca nu se modifica nimic, si mi se pare ca masina ta are nevoie de cateva talpi

a cerut eku de cateva ori cca. 2320mbar si a primit cca. 2500mbar cu si fara PB

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai tocmai asta era povestea ca nu se schimba presiunea in turbo cu powerbox

(e log facut in trafic so....:) )

Modificat de FABIAn RuSu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e foarte greu de spus din ce ati facut voi acolo(nu se face asa un log)

dar mie imi pare ca nu se modifica nimic, si mi se pare ca masina ta are nevoie de cateva talpi

a cerut eku de cateva ori cca. 2320mbar si a primit cca. 2500mbar cu si fara PB

Asta e din mai multe cauze:

1.turbinele mici au tendinta de a se supra-tura cand li se da o cantitatea mai mare de motorina cat pot ele duce cu presiunea stabilita de ecu,acest lucru se intampla de obicei in treapta 4-5-6 .De obicei aceasta problema se apare la masinile cu egr inchis dar nu e o regula

2.aerul dens si rece de iarna care odata ajuns la turbina se incalzeste si isi micsorea densitatea si isi mareste volumul.

3.turbina e pe duca..primul simptom la o turbina stricata e ca face presiune mai mare decat cere ecu,desi nu cred ca e cazul aici.

Primele 2 posibilitati sa rezolva cu un soft....oh wait...aveti powerbox...imi cer scuze atunci va puteti adresa de la cei de la care a-ti luat powerboxul sunt sigur ca au cum sa rezolve problema :)

Modificat de 5TORM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca te uiti pe logurile postate de care spuneam ca sunt mai vechi, acolo nu e cu powerbox logul si turbina are acelasi comportament

logurile sunt facute in a 2 a si a 3 a

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci softul de fabrica trebuie updatat sau e ceva neregula cu actuatorul turbina:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si....ce legatura are?Turbina se poate strica si cu softul original si fara pb...motorul se poate sparge si nemodificat asa ca nu e problema

Modificat de 5TORM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa cum am promis

log pe grupurile 010 -011-020

primul e passatul meu 140 000km, AVF 96kw -131cp original chipuita de dragos= cca. 165CP ambreiaj turbina originale

al doilea al userului cataranciuc golf >200 000 km ,AXR 101(? nu sunt sigur cp) chipuit cu soft de la un colaborator al lui dragos- Maniacu v6=cca. 130CP ambreiaj turbina originale

al treilea al userului clau07 passat AVB(nu sunt sigur)101 CP stock >400 000km ambreiaj turbina originale

dupa cum se observa AXR are o presiune un pic mai mare decat cere ECU a avut probleme cu turbina si a curatat-o inainte de chip dar ...mai trebuie talpuita

la mine am un cot -furtun de la turbo in admisie crapat un pic-suiera cand am facut logul si tocmai il identificasem(sursa zgomotului) de aceea facusem logul

asteptam logurile celor cu Power Box

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. AM facut astazi logurile pe passat 1.9 TDI AJM 115 cai.

Stock:

Stoc I

Stoc II

Cu powerbox:

PowerBox

Logurile le-am facut scurte, doar pt a arata diferenta intre cuplu / presiune in turbina . Nu am avut loc pentru loguri mai lungi. Cred ca oicum se avd diferentele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunteti logat(a). Creati Cont

Pentru a putea downloada va rugam sa va autentificati:

nu am putut vedea log-urile...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L throtle 100% e o crestere de la 296 la aproape 3900rpm la sub 3000rpm 350 nm...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din nou spun in primul log stock ai pedala apasata de la 2800-3700 si doar trei valori- valorile acelea le are o masina de 101 AXR

in a doua nu ai nici una cu pedala lipita de podea

masina aceea trebuia sa afiseze un cuplu de~ 325NM stock(285+40)

in cea cu Power box ai un varf de 350 dar daca e singur este nerelevant

fa din nou cand ai timp si poate sa iasa ca lumea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai frate , nici acum nu e relevant, ce naiba vrei sa iti platesc avion, tren sa vi cu mine in masian sa fac log? Am postat log fair-play si nu e bine nici asa. Ma retrag din discutie, fiecare face cum considera !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!