Jump to content

Climatronic


carlitos
 Share

Postare recomandată

schimba si tu filtru de polen.

debit are aerul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pare ca , compresorul tau nu se mai opreste si produce frig mereu.exista un senzor de presiune pe instatalatie care da comanda compresorului sa se opreasca cand este atinsa presiunea maxima pe conducata de inalta presiune.verifca cu o diagnoza ceva.in instalatie vezi sa nu ai mai mult de 700 g freon si 50 ml ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai la mine, tot timpul e pus pe auto.

Poate ca de asta merge mai rau, desi ar trebui sa fie tocmai invers. Pe Manual se comporta la fel ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

nu mai merge climatronicul .nu stiu daca are legatura cu asta dar in meniu la "aux. heater" nu sunt bifate optiunile si nici nu pot fi bifate.are freon.astept pareri .imi cer scuze daca "aux. heater" n are treaba cu climatronicul dar n am facut engleza la sc.:)maine ma duc la tester...

Modificat de janzemin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

n-are nici o treaba aux heater-ul din meniu cu climatronic-ul. Aux heater-ul este un incalzitor suplimentar - webasto - de mare ajutor iarna - poti sa-l programezi tot din meniu sa porneasca la o anumita ora si sa incalzeasca atat motorul cat si masina.

climatronicul e posibil sa nu porneasca din cauza sondei de presiune freon - nu e neaparat sonda stricata, e posibil daca s-a umblat recent pe sub masina sa nu mai fi pus un colier pentru pozitionare pentru cablu de la acest sensor - freaca de fulie compresor si face scurt sau intrerupe. cel mai bine fa o scanare cu vagcom-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Ce functie are butonul incercuit din imagine ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu butonul respectiv se activeaza functia de recirculare aer automata. Asta inseamna:

Daca senzorul de calitate al aerului detecteaza poluare sau daca se pornesc stergatoarele atunci se comuta automat pe recirculare de aerului.

Sub 0 grade recircualrea e oprita pentru a evita aburirea geamurilor.

Dupa o perioada functia de recilare automata, se auto-dezactiveaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am folosit-o niciodata. Am sa incep acum sa vad cum se comporta si daca sunt difrente...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca mergi cu recircularea automata pornita, o sa observi ca se simte nitel din mirosul de afara (gaze de esapament, de exemplu) pana comuta pe recirculare interioara. Si daca o lasi activata, de fiecare data cand pornesti climatizarea, functia e selectata automat, spre deosebire de recircularea obisnuita, care nu ramane activa daca inchizi si apoi pornesti clima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in concluzie e indicat s-o folosesc ? Daca da, cand anume ..ca tot nu mi-e clar !

PS: Nu prea ii vad utilitatea !

Mersi,

Modificat de andrein
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cand se foloseste recircularea? Cand vin mirosuri de afara...

Daca esti pe recirculare automata, nu mai trebuie sa apesi butonul ca se activeza singura recircularea.

Deci raspunsul este: Trebuie sa-l folosesti tot timpul.

Utilitatea este: In loc sa fi distras de un miros de afara si sa butonezi pe climatronic, mai bine esti atent la trafic.

Intelegi? :lol:

Modificat de hiro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aha !

Mi se pare dubioasa treaba caci ..daca ar fi indicat sa fie fol tot timpul nu i-ar mai pune buton ..ci l-ar fi facut din fabrica sa mearga pe ON tot timpul.

Apoi, ca sa lucreze el singur si sa se activeze si dezactiveze singur ar trebui sa aiba masina niste senzori care sa determine gradul de purificare al aerului din exterior. Si cand se depaseste un anumit prag ..atunci se activeaza recircularea automat ! Oare chiar asa o fi ?

Ma intreb si pt faptul ca e singura si prima masina din gama Audi care are si a avut asa ceva. Daca era buna de ceva o puneau si pe celeleate modele

Sau poate au pus-o dar cum am zis eu , au implemantat-o sa fie ON ..tot timpul :)

Modificat de andrein
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt anumite functii pe care nu le poti obtine cat timp clima e pe automat ( de ex, dezaburire, dezghtare parbriz).

Dar cam 99% din timp e ok sa fie pe automat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe bmw seria 1 aveam un asemenea buton si se baza tocmai pe detectarea calitatii aerului. Deci senzori de acest gen exista :lol:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista 2 modele de climatronic din ce am vazut. Unul cu acest buton, si al doilea cu buton de ON/OFF in locul lui. Personal, prefer cel de-al doilea model. Nici eu nu inteleg utilitatea sa. Daca vreau sa recircul aerul, apas recirculare. Asa, las acest buton pornit si functie de niste senzori (!!??) se selecteaza automat functia de recirculare sau nu. Butonul este pentru a o dezactiva probabil, in cazul in care porneste recircularea si tu nu vrei. Oricum, imi pare destul de subiectiv criteriul de pornire al recircularii (subiectivitatea senzorului - o persoana poate vrea sa comute recircularea mai devreme, alta care nu e deranjata sau nu simte anumit miros poate prefera fara recirculare...etc). Oricum, cel mai deranjant imi pare ca pentru a opri clima, la aceste modele se apasa pe "-" pana aceasta se opreste...in loc sa ai un buton pt ON/OFF.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...Ma intreb si pt faptul ca e singura si prima masina din gama Audi care are si a avut asa ceva. Daca era buna de ceva o puneau si pe celeleate modele...

E prezenta si la mine dotarea asta.

@Rapier: Asa e si aici. Daca vrei sa recirculi aerul, apesi pe recirculare. Daca vrei ca masina sa recircule aerul, luand singura niste decizii, pe baza unor senzori, apesi pe butonul de recirculare automata :icon_thumright:. Se pot observa ambele butoane in poza din primul post.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daa...stiu ca si la acest model se poate recircula "manual"...am zis ca m-am jucat cu ambele modele. Dar tocmai pt ca exista recircularea "manuala" am zis ca imi pare cam inutil acest buton suplimentar de recirculare "automata". Mai ales ca datorita lui, a disparut cel de ON/OFF care imi parea mult mai folositor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este mai mult decat util acest buton de recirculare automata.Pana a traduce cateva cuvinte din manualul masinii despre climatronic foloseam foarte des recircularea manuala cand in fata mea aveam cate o raba.Acu de cand am activat aceasta functie nu se mai simte nici un miros.In plus la +40 de grade celsius cred ca este mai indicat sa activezi recirculare manuala daca masina a stat in soare si sa racesti aerul din masina...care se va raci mai usor ...decat sa intre aer de afara de 40 de grade si sa l racesti...vorbesc aici de principiul aparatelor de aer conditionat casnice care utilizeaza aerul din casa si l racesc si nu trag aer de afara care e mult mai cald si mai greu de racit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am spus ca nu e util, doar ca mi se pare ca uneori mai apuca sa intre mirosurile de afara, cand te plimbi cu recircularea automata activata. Daca mergi mult timp cu recircularea aerului din interior, se formeaza ioni negativi (sau o chestie de genul asta) care provoaca dureri de cap si ameteala (pe asta am patit-o si in casa, si intr-un Grand Cherokee), lucru evitat cu recircularea automata, deci are si parti bune :vaidecapulmeu:.

Modificat de vap_66
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In plus la +40 de grade celsius cred ca este mai indicat sa activezi recirculare manuala daca masina a stat in soare si sa racesti aerul din masina...care se va raci mai usor ...decat sa intre aer de afara de 40 de grade si sa l racesti...vorbesc aici de principiul aparatelor de aer conditionat casnice care utilizeaza aerul din casa si l racesc si nu trag aer de afara care e mult mai cald si mai greu de racit

deci sa inteleg ca daca folosesc recircularea automata ..nu mai trebuie sa am grija sa activez recircularea manuala ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai trebuie sa dai recirculare manuala atata timp cat ai recirculare automata...asta in cazul in care si senzorii sunt ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci sa inteleg ca daca folosesc recircularea automata ..nu mai trebuie sa am grija sa activez recircularea manuala ?

Recircularea automata e valabila doar pentru poluarea din atmosfera, si nu recircula aerul ca sa raceasca mai repede. De fapt, optiunea automata merge cea mai mare parte din timp primind aer de afara, si activeaza recircularea doar daca senzorii simt ca aerul care intra nu mai e curat :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In plus la +40 de grade celsius cred ca este mai indicat sa activezi recirculare manuala daca masina a stat in soare si sa racesti aerul din masina...care se va raci mai usor ...decat sa intre aer de afara de 40 de grade si sa l racesti...

Esti sigur ca asa se intampla? Eu la A6-le meu din 2006 am remarcat urmatorul lucru: cand e activa recircularea, dupa un timp clima pare sa nu-si mai faca treaba.

Adica, iarna daca dau pe recirculare, aerul din masina nu va mai fi incazlit, si cu timpul se va raci datorita temperaturilor reci de-afara.

Vara este infers: pe recirculare, aerul din masina nu mai e racit, si cu timpul se va incazli datorita temperaturilor foarte mari.

E drept ca atunci cand intru in masina pe hupoare, dupa o zi in care masina a stat in soare, aerul din masina se raceste chiar si pe recirculare, dar poate actioneaza asa doar la temperaturi extreme.

Ma intreb si pt faptul ca e singura si prima masina din gama Audi care are si a avut asa ceva. Daca era buna de ceva o puneau si pe celeleate modele

Sau poate au pus-o dar cum am zis eu , au implemantat-o sa fie ON ..tot timpul :(

Au pus-o si pe alte modele, dar nu mai e accesibila neaparat prin apasarea unui buton.

De exemplu, la un Audi de mai sus, se activeaza dintr-un meniu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Buna ziua la toata lumea, am o problema cu un A6 2002, nu mai baga cald deloc, ventilatorul inpinge in habitaclu cu putere ,dar numai rece,a avut cineva asemenea problema? Eroare nu apare si raspunde la test actuatori fara probleme. :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

volnick1986

da eu... la golf.. iarna nu baga caldura. era de la termostat ca ramasese blocat pe deschis si racea motorul aiurea. te-ai uitat la acul din bord. se urca pe 90 de grade in regim normal? la mine mergea termostatul cand vroia el. acum se urca pe 90 si cobora si tot asa. cand se urca pe 90 dadea caldura si cand cadea nu mai dadea. l-am schimbat si totul e OK! cost problema: 50 lei la un mecanic + 50 lei termostatul de la piese auto. piesa nu stiu daca e originala sau nu dar e identica cu cea ce am dat-o jos care a fost originala masinii cred (aceleasi coduri, semn de vw audi pe ea si sigla made in germany)

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • cogdao changed the title to Climatronic A6 C5

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!