Jump to content

Limp mode


claudiu_83
 Share

Postare recomandată

Fa o diagnoza inainte de a te apuca de ceva la masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei.

Log in mers(cauti pe aici cum se face)pe grupurile 003/010/011 le postezi si primesti ajutor.

Cum a spus si Turbocip o diagnoaza de scapa de multe cheiltuieli inutile.

Zi frumoasa tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara domnii.

Cu riscul de a ma repeta o aceeasi mica problema se pare ca am si eu adica pierde din turatie undeva la 1800 dar spre deosebire de ce mai postara altii cupedala apasata revine.Oricum caderea e suparatoare(deocamdata doar atat sper sa nu evolueze).

Nu am patit da moara (ceea ce voi numiti limp mode) dar face din ce in ce mai des treaba asta.

E drept ca nu e prea 'forjata' pe autostrada urc cu ea abea la un 2600-2800.

In rest merg mai...deturat?

Oare sa incerc ce spunea colegul de forum cipos sa o turez un pic?

Cam care ar fi turatiile normale la un passat 1.9 TDI fara sa ii afectezi motorul normal :)

Zgomotul nu il mai iau in calcul...

PS.am dat din greseala de forumul asta deci sunt nou in plus nu ma pricep la masini(lucrez in sanatate)

Oricum aici afara nu prea merge sa tot faci vizite la mecanic (lipsa de timp...)

Mersi anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa cum descrii tu ar fi un limp mode daca spui ca de obicei mergi mai subturat e posibil sa ai geometria de la turbina blocata (colmatata cu funingine ) dar trebuie sa vezi mai intai un log adik sa pui testerul pe ea VAG-ul. referitor la turatii dieselul trebuie turat adik nu schimbi sub 2200-2400 si nu mergi la consum adik sub 2000 nu o sa afectez motorul ba din contra cu cat ii dai mai tare (bn cu responsabilitate) cu atat iti merge mai bn in rest cu geometria de la turbina se rezolva usor daca e de la ea. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...chestiunea e ca aici(in UK) e al naibii de scump sa o bagi in service sa ii faca test plus ca is si cu capul mi-au facut niste chestii de sta pisica in coada(pana nereparata ca lumea-si pe fata, bec plafon ars si acum e toata instalatia praf ca ala nu stia ce face...pierdut pinionul de la roata ala de securitate pt schimbat geantaetc)si nu prea ai ce sa le faci mai ales emigrant fiind...

De aia mi-e frica ca de ...

Iar cei de la reprezentanta vw sunt cei mai rai(si cei mai scumpi...)

Si mai e o chestie...vw sau ne vw dar peste 2500 e zgomotoasa...rau.Am vazut pe aici postari care ziceau ca au turat vw ul la 3500-4000...pai si urechile mele?Ca asta e unul din motivele pt care merg sub turat....nu neaparat sa salvez combustibil....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai .....1. nu ai nici un prieten pe-acolo cu vw si cu un tester sa-ti faca un log


2. asa sunt toate mai zgomotoase asa e tipul de motor sa nuit faci impresie ca al tau e mai zgomos nu esti obisnuit cu zgomotul in timp nu o sa mai zici asa

3. daca nu ai nici o alternativa iti cumperi vag-ul in jur de 250 ron (banii nostri) si cu un laptop si putina documentatie iti rezolvi singur treaba


trebuie sai mai dai si 4000-5000 ca de asta sa colmateaza si turbina... ea mai trebuie saso faca cateodata toata cursa(la geometrie)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi pt sfat prietene,

Sincer ideea era cand am luat-o raportul calitate pret....adica am de umblat mult si am nevoie de o masina viabila...

Ce e drept o am de un an si ceva si mno...am schimbat discuri si placute de frana in rest cauciucuri si altele gen ulei nu le pun...

Daca zici ca asa e ea asa o fi...aia sa iau eu vag sau cum ii zice e exclusa:) Nu am timp efectiv si nici talent sa fiu sincer.

Ma gandeam si ma gandesc intrand aici ca poate nimeresc vreun sfat.

Am deja unul de la tine -poate sa fie turbo...infundat parca.

Dupa cum zicea si colegul de forum o sa o turez cateva zile sa vad.

Pt ca in rest nu are nici pe naiba consumul e la fel, nu scoate fum nu arde(ioi multzam) nici un bec pe bord...

La naiba cu tehnologia asta.Mie dor de dacia mea 1310 ce o faceam lego...facuta-desfacuta:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie să o ţii tot timpul în 4000 rpm, dar după ce ajunge apa la 90 măcar du-o peste 3000 rpm când schimbi vitezele. Periodic când ai ocazia să ieşi pe autostradă parcurge măcar 15-20 min cu ea pe la 3000-3500 rpm, câte un 4000-4500 din când în când nu-i strică, dar având în vedere că nu ştii exact care este problema pe la turbină ar fi bine să eviţi extremele. Ţine cont numai că după ce îi dai forjă să nu opreşti imediat motorul, mai lasă-l câteva minute pe loc la ralanti pentru a se mai răci turbina.

Motorul poate fi mai zgomotos din multe cauze (neîncadrarea în parametri a anumitor senzori, reglajul avansului, temperatura aerului, calitatea combustibilului). Se poate diminua cât de cât adăugând ceva ulei 2T în motorină, pentru asta vezi topicul dedicat.

Ar fi bine totuşi să-ţi cumperi o interfaţă, te poate scuti de ceva drumuri şi bani cheltuiţi la service. Un log în mers durează câteva minute şi după postarea în topicul cu loguri o să primeşti o interpretare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi lupo, am sa tin cont.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am o problema cu o skoda superb ,intra in limp mode cu eroare p17965 positiv deviation dupa inversare convertor presiune de la egr cu cel de la turrbo nu mai intra mereu dar tot intra  :dry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Cred ca si vw meu a intrat in limp mod. Mergeam cu el si din senin nu mai trăgea eram in treapta a 5 si pedala apăsarea pana jos, abia abia urca acul la turometru. Am oprit motorul si dupa ce l- am pornit si- a revenit.in 250 km mi-a facut de 2 ori lucrul asta. Ce trebuie sa fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rind sa citesti un pic pe forum si sa-i faci un log in mers, altfel nu ai de unde sa stii ce are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si cum se face lag in mers. Ca nu prea ma pricep la mașini?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

42miticutza

Pai tocmai a spus colegul, sa citesti un pic din topic, altfel n-ai cum sa stii. Nu esti singurul care a patit asta. Explicatiile s-au dat. Trebuie doar sa le citesti. Daca nu stii sa faci logul, e clar ca nu ai nici cu ce-l face. Cauti pe forum un coleg din Bucuresti sa ti-l faca.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Multumesc frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
Nicolaecristian1984

vw passat an 2000 19 tdi 116 cai cutie automata

 

ajutorrrrr gasesc tot timpul aceasta eroare de la ce sa fie ati mai intilnit aceasta problema nu stiu ce sa mai cred ca imi da de la ecu eroare si pa cutie 

 

pamotor imi da asta 17675 -pd unit injector cylinder 3 n242

               p1267 -35-10-regulation range exceeded -intermitent

 

si pa cutie    18265 -load signal

                     p1857 -35-10 error mesegi from ecu - intermitent 

 

    dar astea sa pot cancela dar apar 

 

 


 

vw passat an 2000 19 tdi 116 cai cutie automata

 

ajutorrrrr gasesc tot timpul aceasta eroare de la ce sa fie ati mai intilnit aceasta problema nu stiu ce sa mai cred ca imi da de la ecu eroare si pa cutie 

 

pamotor imi da asta 17675 -pd unit injector cylinder 3 n242

               p1267 -35-10-regulation range exceeded -intermitent

 

si pa cutie    18265 -load signal

                     p1857 -35-10 error mesegi from ecu - intermitent 

 

    dar astea sa pot cancela dar apar 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,am un passat 3b5 ,an fabricatie 1999 ,motor 1,9 115 cp , cod motor ajm , de ceva timp cand sunt in acceleratie sau in vreo panta si vreau sa demarez mai tare ,simt cum ceva cedeaza si nu mai am putere in motor ,pot sa stau cu pedala in podea sau ceva mai sus ca ea tot nu vrea sa traga urc o panta in treapta a 2a cateodata , la fel daca opresc motorul in mers si il repornesc isi revine cat de cat si are putere ,am fost la tester si mi-a dat cod eroare 4626 , sunt mai multe cauza din cate mi-a zis inginerul de la service ,dar poate cineva a mai patit-osi poate i-mi spune care ar fi cauzele si remedierele  .Am citit in mare tot topicul dar nu am gasit la cineva eroarea 4626. mersi anticipat.

Modificat de piticro7591
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

....Am citit in mare tot topicul dar nu am gasit la cineva eroarea 4626. mersi anticipat.

Eroarea nu ai gasit-o, dar simptomele cu siguranta. Poate nu ai inteles toate cifrele sau poate chiar persoana nu ti-a spus tot. Oricum, rezolvarea o gasesti aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai fa o scanare si posteaza exact eroarea. Cauta pe cineva care are VCDS si faceti si un log in mers. Dupa aia, posteaza rezulatele, ca sa iti putem da o solutie de rezolvare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa voi face ,cat mai curand posibil,mersi de sfat . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare din nou ,am refacut testul de diagnoza si de fapt eroare pe care o am este 17958 -Presiune supraalimentare;control deviatie    -Intermitent , asta inseamna ca trebuie sa controlez tot ce tine de compresie si apoi turbina ,care este posibil sa fie dusa . Acu nu-mi ramane decat sa verific toata compresie si apoi ,ultima solutie turbina , plus ca mi-a mai gasit debitmetru de aer nu lucra in parametri corespunzatori ,o alta problema . Am sa postez cand voi rezolva ,ce anume am gasit .

Modificat de piticro7591
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vrei sa zici vacuum, nu compresie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da,exact . sunt doua lucruri diferite .A mi-am mai adus aminte ceva ,furtunul care duce spre radiatorul compresorului,( sper sa nu gresesc iarasi , cel care este in stanga ,jos sub faruri ) nu prea se intareste cand o accelerez ,deci undeva pierde .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt nou in astea,asa ca imi cer scuze.sa va zic..am facut un drum Belgia Romania si retur..cu un passat tdi din 2000 de 90 cp.bun..pe autostrazi am prins viteza maxima 165.era panta la vale.problema mea e urmatoarea.in panta,in urcare imi scadea viteza pana aproape de 80 iar daca ii dadeam a 4 a nu crestea,ci tot slaba era.masina pe drum drept,cand bag piciorul in ea e puturoasa,nu are aceea vana,acea putere.cand m'am intors din Romania,am intrat in Germnia,alimentez si plec..intru pe autostrada si vad ca masina se tureaza si simteam ca ma baga in scaun.am zis woow,dau a 5 a..prind lejer 140 si mai vroia,ma uit in oglinda si vad fum negru,nu o mai accelerez si dupaia o accelerez iara,fumul negru nu mai era,dar nici ea nu se mai accelerea asa in forta.zic,si'a revenit la loc,of..opresc masina,pornesc iara si dau sa plec..incepe sa se accelereze iarasi ok,ajung la 160 si dintr'o data se taie puterea si nu mai avea chef sa fie "nervoasa".merg asa pana in belgia,alimentez iara si plec..iar pana acasa,masina a mers ok,adica..se accelera normal si daca era panta nu scadea viteza,iar dca o acceleram crestea puterea,de ce i'a revenit asa dintr'o data?daca eu 4000 de km am mers cu ea asa,fara putere,fara vlaga.ce s'o fi intmplat de a iesit fumu ala negru dintr'o data si avea putere?nu e vb de motorina,ca de oriunde am bagt,asa mi'a facut.am cumparat si un vagcom si o sa incerc sa ma invat cu el.pana atunci astept ceva pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

--iar astea sunt erorile date cu vag comul-----------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine        Labels: Redir Fail!

   Part No: 038 906 018 FQ

   Component: 1,9l R4 EDC 0000SG  2601  

   Coding: 00002

   Shop #: WSC 00028  

   VCID: 6ADB242A16DFE44E2A7-4B36

 

4 Faults Found:

17957 - Boost Pressure Regulation Valve (N75) 

            P1549 - 35-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62) 

            P1256 - 35-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

17552 - Mass Air Flow Sensor (G70) 

            P1144 - 35-00 - Open or Short to Ground

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer 

            P1570 - 35-00 - 

Readiness: N/A

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!