Jump to content

Limp mode


claudiu_83
 Share

Postare recomandată

marius.stanescu

De dimineata cand am venit la munca am ascultat.cu atentie si fasaitul nu apare decat in sarcina si doar intre 1600-2100 ture.dupa ce depasesc 2100 ture nu se mai aude.dupa ce se incalzeste bine motorul parca se aude altfel..un fel de vajait dar destul de incet.suprapresiune sa faca din furtune de vacuum sau sa vajaie din cauza geometriei?multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

geometriei - dar intai trebuie vazut ce e cu ea de nu trage cum trebuie....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius.stanescu

Ca si info..de cand am umblat la avans care era la -2,5 si l.am redus la -1 nu mai are zvac asa puternic in schomb trage liniar si nu mai are lag asa mare..incerc sa il duc la 0 poate de asta nu trage cum ar trebui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut! In urma ultimei testari am aflat ca aveam eroare stocata de la senzorul de presiune supraalimentare si aproape sigur turbina intra in limp-mode din cauza asta. Are vreun rost sa incerc curatarea senzorului sau mai bine sa imi iau unul nou? Se poate sa fie doar niste contacte slabite la senzor? Care sunt alte simptome ale senzorului de presiune supraalimentare defect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai rar, sa fie probleme de conectica la acel senzor. Incearca cu altul de proba. Daca eroarea dispare si lucreaza cum trebuie, atunci inlocuit.

 

la un log in mers, poti depista daca sunt probleme cu senzorul sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi pentru raspuns! In mers nu a aparut nici o eroare pe senzor, era stocata acolo, probabil pentru ca apare aleatoriu. Imi intra destul de rar in limp mode si de obicei cand accelerez deodata puternic, in general la kick down. Daca accelerez normal pot merge linistit la orice turatie. In total m-ar costa cam 300 lei cu tot cu manopera dar ma gandeam ca poate fi curatat. Ce se intampla daca mai merg cu senzorul asta o perioada de timp, o luna, doua?

Modificat de FanDinamo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu vb de eroare ci de cifrele pe care le afiseaza in log.

 

da, poti incerca sa-l cureti, dar de obicei cand se strica acest senzor, nu se mai poate repara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Turbina nu intra in limp mode,ci cauzeaza aparitia fenomenului de limp mode.

Cand e suprapresiune din diferite cauze,senzorul citeste si trece edc in safe/limp mode pt.a nu cauza daune motorului.

Cum spuneau si colegii un log in mers ne poate"lumina"si o sa gasim cauza.

Pana ca senzorul sa citeasca suprapresiune cauzele sunt altele si trebuie gasite.

Daca am gresit cu explicatia,atunci..a nu se lua in considerare.

Saptamana frumoasa tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, daca nu am postat bine va rog sa ma scuzati. astazi am curatat EGR-ul,galeria de admisie si tubulatura de la EGR-u pana la intercooler dupa ce am montat tot la locul lor m-am dus sa fac o proba, surpriza nu mai trage deloc la nici o turatie. am verificat furtunasele de vacuum toate sunt la locul lor, am accelerat pana la 3500 turatii dar furtunul in forma se S de la turbo nu se intareste . este posibil sa fie vreo eroare inregistrata de vina? pana sa curat EGR-ul nu aveam nici o problema, masina tragea de rupea.care ar putea fi cauza? motor 1.9 AVF an fab 2002

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica valva unisens sa o ai pusa corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai curatat tubulatura turbo ai dat jos N18. Vezi linia de vacum, cea de plastic sa nu fie scoasa dintr-un furtun, ori ai inversat intrare/iesire la N18, oricum buba e pe vacuum sau pe un furtun de aer pus aiurea sau deloc. Fum scoate ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceva nu a fost montat corespunzator - vezi vacuum-uri, cum ti-au zis si colegii, mufele la electrovalve

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astazi am fost la service am pus testerul:senzor presiune absolut (MAP)defect ,l-am comandat si o sa vina maine.este posibil sa fie din cauza ca atunci cand l-am desfacut de pe tubulatura(neavand ce face)am atins cu surubelnita in interiorul lui.toate furtunurile au fost verificate si sunt montate correct ,acum astept pana maine si o sa vad rezultatul,daca mai aveti parerii nu ezitati sa le spuneti, fum nu scoate dar pur si simplu nu mai tragesi si urca greu in ture.va salut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai greu sa atinci cu surubelnita, senzorul... oricum, daca ai facut un log in mers se vede acest lucru - daca MAF-ul este stricat sau nu mai este in parametrii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau...la comandat degeaba.

Am gasit cand MAF era ok si avea probleme pe partea electrica(fire intrerupte la scoaterea mufei de pe el)

Niciod.nu am sa inteleg de ce nu se intelege ca un scan sau un log in mers e mai ieftin decat un MAF/EGR/turbina.

Zi frumoasa.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine mi-a spus senzorul MAP nu MAF ,stiu ca senzorul MAF se afla langa filtru de aer la care nu am umblat,l-am desfacut doar pe cel de vine de la EGR la intercooler pe tubulatura din plastic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze am citit din fuga,dar cum spunea si Florin mai greu sa l strici cu surubelnita dar...tot un log spunea multe.

Zi faina.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gata s-a rezolvat problema m-ai simplu de cat credeam.in momentul cand am scos pentru prima oara mufa din senzorul MAP am tras mai tare de mufa si am rupt un fir.astazi intrand pe mai multe site-uri cu probleme asemanatoare am gasit un post in care spunea ca a gasit un fir rupt la mufa (acesta fiind cauza),m-am dus si am verificat si ce credeti firul nr.4(verde) era rupt .am facut o improvizatie si am plecat cu masina la test ,merge la fel cum o stiam de la 1800 ture trage in dracii.acum trebuie sa gasesc o mufa si sa o inlocuesc nustiu daca se gaseste sa cumpar noua dar cred ca la dezmembrari se gaseste. va multumesc pentru sfaturii. sa aveti o zi placuta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci Danut..

Am avut dreptate chiar daca am confundat MAP cu MAF(ma refer la fir rupt in/pe mufa).

Seara faina,bine ca ai rezolvat usor/ieftin.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

La un drum mai lung facut de Pasti am "abuzat" un pic de masina la plecarea de pe loc si cred ca am experimentat un LIMP mode. Am pierdut puterea si nu vroia sa se accelereze ca inainte. Am oprit motorul si repornit in mers si totul a fost normal in umratoarea mie de kilometri. Intrebarea mea este. Credeti ca trebuie sa imi fac griji pentru ceva anume? Sa caut sa repar/schimb ceva preventiv astfel incat sa nu se agraveze?

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu.

 

iti recomand intai sa faci o diagnoza - cu un log in mers, sa vedem cauza - de cele mai multe ori, vb de o suprapresiune cauzata de o geometrie murdara.

 

dar, ca sa avem un raspuns garantat 100%, trebuie o scanare si un log in mers.

 

in functie de rezultat, vedem care e solutia - daca trebuie data jos si curatata turbina, inlocuit geometria... sau daca o lasi asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna!

vreau sa va cer o parere.

am un amic care are un pasat B7 2.0 dsg si alaltaieri i-a intrat in limp mode. ciudatenia mare e ca nu a stocat nici un fel de eroare, si mai mult de atat nu si-a revenit dupa oprire-pornire motor , ci doar dupa mai multe opriri/porniri.

ati mai intalnit fenomenul asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de obicei, cand e limp mode - stocheaza eroare, plus ca aprinde si martorii, la B6, B7.....eu zic ca este alta problema.

 

asteapta si vezi daca se repeta.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie nu mi s-a aprins niciodata vreun martor in bord, in schimb a ramas de fiecare data stocata eroarea P0234 senzor presiune supraalimentare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ... am un 1.9 tdi 131cp... si mi se pare ca nu trage cum ar trebuie .... adica m-am urcat la unul de 101 cp si parca era aproape la fel sau chiar mai rapid ... ma gandesc ca poate sunt ceva depuneri pe interior ce trebuie curatate .... ce operatiuni imbunatatesc tragerea motorului ? (furtune curatate , turbina etc) multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!