Jump to content

Limp mode


claudiu_83
 Share

Postare recomandată

Marin Madaalina

Am avut aceleasi probleme....pierdere putere in treptele 4-5...limp mode.....etc. Am fost la reprezentanta si mi-au gasit problema in valva aia. Au scos furtunul di capul valvei(care l-au astupat cu un surub)  si deocamdata merg asa. Masina merge de minune,park mai bine decat inainte cu alte cuvinte te ''baga in scaun''. Prima data mi-au spus k este turbo blocat(doar ce-l schimbasem), deci cazuse varianta asta. Mi-au facut un control mai amanuntit....au descoperit valva aia si pompa tendum(care pierde vacuum) din cate am intreles trebuie sa aiba o presiune de 0.5 bar, iar la mn sunt 0,3 bar. Valva aia costa 56 euro,originala....iar pompa tendum 465 euro,tot originala.


4AO 819 809 passat,avb,74kw,2002

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta  inseamna ca mergi cu egr anulat. Poti gasi un meserias sa-ti etanseze pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Hreniuc Mugurel

Salut . Am si eu o mica problema cu limp mode.Masina este un Passat , 2001 , motor AVF. Motorul a mers bine pana de curand , cand a intrat in limpe mode  la o depasire - cam 3000 de turatii. Am pus vag-ul si avea urmatoarea eroare :

 

17965 - Charge Pressure Control : Positive Deviation 

              P1557 - 35-00

 

Am decis sa demontez turbina si sa o curat avand in vedere ca nu a fost curatata niciodata . Dupa curatare , geometria merge foarte usor nu mai agata de loc , se misca foarte usor , insa nu am rezolvat problema , tot intra in limp mode cu aceasi eroare.

Am verificat furtunele , nu are pierdere de vacum , insa am citit tot aici pe forum ca s-ar putea ca N 75 sa lucreze aleatoriu . In accelerare tija actuatorului se misca foarte usor si face cursa completa ( inainte de curatare se misca foarte putin ) . La tija nu sa umblat deci nu se poate spune ca este dereglata . Voi ce parere aveti ?

ps. incerc sa fac un log astazi pe care sa-l postez , cred ca ar fi mult mai util  

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa un log in mers, sa vedem despre ce e vb. Trebuie sa reglezi un pic, tija actuatorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica daca nu ai joc prea mare la stutul de la pompa de vacuum acolo unde este furtunul s ce merge si la pompa de frana, eu acolo am avut probleme, acum dupa multe reparatii inutile prin alte parti am rezolvat si masina merge perfect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la problema mea expusa mai sus,tocmai am descoperit ca dupa ce opresc masina, se aude undeva ca iese aer (ca si cum ai desumfla incet incet o roata). Si uitandu'ma pe la furtunasele de vacuum, am observat ca furtunul-cot (ala in 90°) la un capat e izolat cu banda, si defapt acolo se aude "ssitul". Deci e vorba de furtunul ala de plastic, tare, indoit in unghi de 90°, ce intra intr'un fel de capsulă (scuze pt explicatiile copilaresti, da nu stiu in termeni mecanici, intre ce face legatura). Oare asta sa fie problema pt limp mode? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pierderea de vacum este un caz des intalnit la limp mod. Daca ai depistat un furtun crapat, rupt, schimba-l.

Trimis de pe al meu P6 folosind Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hreniuc Mugurel

Salut .

Am facut logul in mers , dar , va rog sa nu radeti , nu stiu cum sa atasez fisierul ca sa il puteti vedea . Adica m-am gandit sa-l copiez aici dar cred ca totusi ar trbui sa se poata atasa ca sa il puteti citi mai bine .

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foloseste More Reply Options.

 

jos ai Attach files, Browse - selectezi fisierul, dupa care apesi butonul - Attach this file.

 

in incheiere apesi Add reply

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hreniuc Mugurel

Salut,

Multumesc pentru ajutor la incarcarea fisierului . Din datele salvate mie mi se pare ca presiunea la turbina este prea mare , ceea ce ar indica un reglaj la tija actuatorului . Astept parerile voastre .

Multumesc

LOG PASSAT - 02.02.2014.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ori excelu meu e defect ori fisierul asta. A mai deschis cineva fisierul colegului ?

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am reusit sa deschid fisierul. E ok.

Legat de log eu zic ca senzorul MAP e dus. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hreniuc Mugurel

Am vorbit cu un mecanic , care a studiat si el log-ul , el zice ca este o problema electrica , nu mecanica , urmeaza sa merg cu masina la el sa vedem ce descoperim .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hreniuc Mugurel

Salut

Revin cu info privind problema , colegul Laurentiu a avut dreptate , era senzorul MAP .Acum merge bine , trage bine , insa din log reiese ca nici MAF nu lucreaza la adevarata valoare. Din cate stiu eu ar trebui sa ajunga peste 800 mg , iar al meu de pe masina la 3000 de turatii avea doar 583 mg .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui sa mai faci niste loguri acum cu noul senzor MAP, sa vedem ce nu mai e in parametrii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut, am si eu aceasta problema doar ca mie imi intra de obicei la turatii inalte, dar am avut si cateva cazuri in care a intrat dupa mers constant. Am mai avut aceasta problema acum cam jumatate de an ,atunci am curatat turbina si fara rezultate, s-a dovedit a fi fost un furtun de la vacuumuri pus aiurea in urma altor lucrari ale "meseriasilor". Cateva luni nu am mai avut probleme si nici nu s-a umblat la motor, apoi a inceput din nou cu limp mode. Este o problema destul de agasanta, nu stii niciodata daca te poti baza pe masina in special intr-o depasire. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius.stanescu

Log-ul meu cum vi se pare?E facut dupa ce acum cateva saptamani aveam limp de la suprapresiune.P.S. Mi se pare cam lenesa in ultima perioada..Multumesc

post-116195-0-31837100-1393538924_thumb.

Modificat de marius.stanescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune-i un alt MAF de proba. Altceva nu pare a avea.

Trimis de pe al meu P6 folosind Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are treaba....e perfect MAF ul. Verifica furtunasele de vacuum si electrovalva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius.stanescu

Sa se incalzeasca putin ca vreau sa verific toate furtunasele.de ceva timp se aude un fasait spre fluierat si ma gandesc ca pierd vacuum pe undeva.totusi asa mare sa fie corectia la cycle map?multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca fasaie sa nu ai un furtun gaurit. Posibil sursa problemei tale.

Trimis de pe al meu P6 folosind Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Tind sa i dau dreptate lu Borisake, MAF-ul are scapari sub limita la peste 3000 ture,nu ar fi rau unul de proba si un alt log apoi.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAF-ul are scapari ? ce scapari sa aibe MAF-ul ? ... este foarte bun. Presiune face turbina... dar tarziu - chiar suprapresiune..... deci, nu e nici furtun turbo defacut.

 

eu zic ca singurul lucru care trebuie sa-l verifice, este linia de vacuum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scapari=scade sub limita prescrisa dupa 3000 ture.

Scuze greseala de exprimare.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!