Jump to content

Limp mode


claudiu_83
 Share

Postare recomandată

Sunt putini cei care pun ceasul la Galati, daramite la Tecuci. Trebuie sa stai langa ei, sa ai grija, ca pleci cu masina varza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu cum s-a verificat, mai mult ochiometric si manual banuiesc. nu cred sa aiba vacuumetru..nu pot sa am mari sperante in vederea unei verificari ca la carte..

 

1.pot face eu ceva din vag com?

2.ce ma sfatuiti sa fac, in zona tecuci, oras mic... 

3.ce reprezinta aceasta eroare pt motor? siguranta mea in depasiri ar putea fi pusa in pericol? 

uneori in panta lunga parca nu mai urca in turatii in special tr 4 si 5, sau urca foarte foarte incet...mai exact tr 4 3200 ture, schimb tr 5 si apoi ia avans incetisor...mentionez ca nu intra limp..

 

Ca o recapitulare:

-EGR curatat, mi sa zis atunci ca evacuarea/galeria e un pic obturata,,

-N75 vine de pe AFN, ca si aspect e diferit de cel ce era pe masina, e mai mare negru, al meu era patrat, metalic si urat; furtunul a fost inlocuit cu unul de retur injectoare; sper sa nu fie de aici pb, diametrul gaurii fiind putin mai mic.

-tija de la turbina a fost deblocata, actuatorul verificat - e in parametri.

-furtunasele dintre turbina - N75 - EGR inlocuite.

-inlocuit furtunul de vacuum din ECU.

-maf Pierburg - nou de la sfarsitul lui septembrie, insa nu am mai schimbat filtrul de aer.

Modificat de FanBarcelona
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu faci un log in mers. Ce presiune atmosferica este vazuta de ECU (gr. 010)? Graficul avansului cum e?

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Furtunasul care vine la actuatorul turbinei trebuie sa aiba diametrul pus de fabrica. Asa ia scazut debitul. Si pompa de vacuum are debitul micsorat datorita uzurii. Din cauzele astea cumulate turbina nu raspunde corect la modularea lui N75. In depasiri intri cu grija ca nu mai ai pe toti 90 de cai. Alt pericol nu vad.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motoarele non pd cam foarte greu se duce pompa depresoare pt ca e singura nu e ca la pd sa mearga cu pompa de motorina, ar fi prima data sa aud chestia asta. Pompele de vacuum pe aceste tipuri de motoare cam nu au moarte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu poti cere unei pompe, chiar asa simpla fiind, sa-si pastreze debitul dupa 500 kkm. Pana la urma frecarea dintre rotor si corpul pompei, oricat de bine ar fi lubrefiata, duce invariabil la uzura. Nu vorbim de cote. Debitul specificat nu-l mai poate atinge.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pt raspunsurile primite, imediat ce dau de furtunasul respectiv il inlocuiesc,

cat despre log, sper ca maine sa am timp si sa fac unul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutari tuturor!

am o skoda tour ALH si la turatii peste 3000, in viteza 4, 5 imi da "nas", iar pe test eroarea a fost "charge presure control".

precizez ca e din 2002 si are 190.000km, si curand i-am schimbat intercolerul intrucat credeam ca acolo e probl.

care credeti ca este defectul?

ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PAi daca ai posta eroarea EXACT asa cum apare pe tester, te ajutam. Era presiune prea mare sau prea mica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu apare nici nici una, nici alta, atunci verifica N75-ul, furtunasele de vacuum si actuatorul de la turbina.

 

fa un log in mers cu VCDS-ul, sa ne uitam pe el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok.

ms florin, ms al bundy.


cum pot sa verific N75-ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

akmada, solenoidul N75 are 3 capete 2 de aceeasi marime la diametru si alta putin mai mica ca diametru,cand solenoidul este decuplat, iesirile din capul solenoidului sunt comune, adica poti sa tragi aer pe una din ele,iar cea de pe partea cu bobina este inchisapost-129749-0-61754900-1389735186_thumb.

Modificat de petre28
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dintre cei experimentati, la care jos palaria, va rog din suflet aruncati ochii vostri peste logul meu si dati-mi un sfat concret, daca sa arunc masina la fiare vechi sau se mai poate face ceva, va multumesc anticipat.

Logul este facut in doua reprize, de fiecare data cu intrare in Limp mode la 3000 de tureLOG-01-003-010-013.xls


nu pot sa mai inteleg absolut nimic, daca deconectez mufa de la N18 ce comanda EGR masina merge de rupe pamantul si nu scoate fum, daca o reconectez merge pana in 3000 de ture,nu scoate fum si intra in limp mode, am schimbat N18, am observat ca era defecta valva inauntru, am pus unul nou,degeaba,sambata am desfacut complect toata fata masinii, am verificat turbina si actuatorul cu pistol de vacuum si totul a fost ok, actuatorul se misca usor insus si injos, vasul de vacuum si el este ok ,am schimbat solenoidul N75 cu cel cumparat, am zis ca prioritar ar fi turbina sa aiba pe cel nou si am pus pe EGR solenoidul vechi care lucra si el. Am schimbat tubulatura toata, am curatat EGR-ul, am dat jos intercoolerul sa vad daca are ceva ulei in el,nimic,doar uns,ce mi sa parut putin dubios a fost ca tija de la pompa de vacuum de sub furtunul-cot de la Admisie, se cam misca tare, singura eroare ce o am tot timpul este cum ca am presiune inalta pe admisie, ceea ce imi si da limp modul asta.Sfaturi dragii mei prieteni,cum as putea face sa pot sa cobor aceasta presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se fac teste cu mufe scoase, te duc in eroare. Verifica sa nu fie sparta membrana de la capsula egr, altfel se pierde vacum . Vacuum se pierde mult pe la stutul pompei, ala care ai vazut ca se misca tare. Vezi ca este topic dedicat. Intr-un post anterior scrii ca ai masurat vacumul si ca era in parametri. Daca ai facut masuratoarea cu motorul rece o refaci cu motorul cald. In lipsa  vacumului geometria turbinei se misca putin si se incarca de calamina repede. trebuie curatata iar, se pare ca este blocata pe deschis, sau dereglata tija actuatorului. Si nu-i mai trage cu aruncatu la fier vechi.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand am facut logul am avut toate in regula, nici o mufa nu a fost deconectata de aia mi-a dat limpul la 3000,Egr l-am verificat,este in regula, a fost doar murdar putin,acum tind sa cred ca singura problema ar fi stutul ala de la pompa de vacuum,multumesc frumos ptr raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...intrebarea este cum pot sa reglez ca sa fie in parametri actuatorul, cand l-am fixat am simtit o retinere, o tensiune, parca tija impinge putin bratul de la geometrie...

Ai rezolvat cu tija ? In repaos membrana actuatorului nu trebuie sa fie tensionata.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar trebui sa fie putin tensionata, teoria spune ca atunci cand desfaci surubhrile care tone actuatorul de corpul turbinei acesta trebuie sa se ridice aproape 1-1,5 cm insus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arata-mi si mie teoria aceea cu 1-1,5 cm cand aproape 1,5 cm este toata cursa.  Cand desfaci suruburile care tin actuatorul de corpul turbinei si acesta se departeaza de turbina sunt 2 cazuri : geometria blocata undeva pe cursa, sau tija dereglata. Desenul este de principiu, dar poti vedea ce relaje ai de facut. Nu mai tin minte daca opritorul este pus la inceput de cursa, sau la sfarsit, logic ar fi la sfarsit. Opritorul este reglat de fabrica si nu cred ca ai umblat la el. Unghiul alpha tre sa-l gasesti in ambele jumatati de cursa. Acum as fi vrut sa fac poze atunci, dar cu mainile negre numai pe telefon mai puneam...

Imparte si tu cuvintele ''in sus, in jos'' .

Tija actuator.pdf

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms mult petre 28.

deci daca pot sa trag, pe rand, aer pe iesurile comune, (din partea stanga pe poza) N75-ul este bun? sau numai pe una din ele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ori pe care dintre cele doua,cand solenoidul este activat iesirea vea mica ramane inchisa si se deschide cea din mijloc cu cea de pe corpul electrovalvei, normal iesirea din mijloc este comanda inchis deschis, cand sursa de curent este inchisa atunci vacuumul trage membrana in jos si se inchide circuitul, in repaus cele doua iesiri din capul solenoidului sunt deschise sau comanda de actionare deschidere Egr sau actuator turbo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Petre, problema ta nu cred ca e de la vacuum. Incearca sa faci un log (de data asta pe 003, 010, 011) cu mufa de la N18 scoasa sa vedem ce valori ai. Nu am retinut daca ai inlocuit MAP. Ai spus intr-un post ca ai inlocuit capsula vacuumatica cu alta de pe alta masina. Cred ca ori e defecta ori nu este reglata bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

map este nou,capsula am verificato si este ok, tind sa cred ca nu este bine reglata si alta problema este la pompa de vacuum stutul de la furtunul s se misca foarte tare, sambata am sa incerc sa pun poxipol in jurul stutului sa il fixez,multumesc de raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. Si eu am problema cu "limp mode". Chiar dupa ce am cumparat masina (undeva prin august 2013), tot incepea sa piarda putere la o anumita viteza (limp mode). Am dus'o la un service serios, si mi'a curatat turbo, si mi'a desfundat si turbina, ca cica era infundata. Apoi am inceput facultatea, si tot prin oras, dusa lejer, a inceput sa apara din nou problema cam dupa 2 luni. Asta se intampla cam la viteza de 100km/h in viteza 4, sau pe la vreo 120 in a 5'a.

 

E posibil sa se infunde inapoi asa repede? Recunosc, ca vreo luna dupa ce a fost curatata, nu am prea turat'o prin oras, dar totusi...

 

Vreo idee, ceva? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e vorba de masina din semnatura (Bora Motorizarea:1.9 TDI 110 CP) verifica amanuntit  furtunasele de vacuum.Fa si posteaza   un log in mers la grupurile 3 10 11

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!