Jump to content

Norma poluare


danyrazvan
 Share

Postare recomandată

cum e treaba asta pana la urma? tre sa te duci cu masina direct cand esti programat, sau doar cu dosarul ala? aia se uita la masina sau doar la acte si in functie de alea iti spun ce euro e?

eu am un golf3 1.4 din 93...

a, si mie imi expira numerele rosii pana la data la care sunt programat la RAR. trebuie platforma, sau merge si daca e tractata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 363
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • cosmin_golf

    23

  • GTI_85

    21

  • MrPigos

    17

  • akileon

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

da, trebuie sa mergi cu masina cand esti programat.in functie de cum au ei tabelele alea aacolo iti dau norma de poluare.daca iti expira numerele pana atunci, mergi la rar sa ceri o dovada cum ca esti programat in data de .... apoi la politie si in baza dovezii aia iti mai prelungeste numerele.asta daca numerele rosii sunt pe numele tau.

salut.trebuie sa ma prezint si eu la rar cu un golf 3 1,9 d cod motor 1y, 47 kw,an fabricate 94,prima inmatriculare 04.95.in cartea masinii spune ca are catalizator,nici urma de sonda lambda,la fel si aaz si 1z .aceste dieseluri nu au sonda lambda??peste tot se spune ca pt a indeplini euro 2 e nevoie de sonda lambda si catalizator,deci sunt sanse sa-mi dea non euro? :) in cererea de consultanta de la rar trebuie scris daca dieselul are catalizator si benzina sonda lambda si catalizator, pt stabilirea normei de poluare,deci tind sa cred ca nu e un criteriu existenta sondei lambda...voi depune si eu o asemenea cerere ,sa vad ce euro imi dau
\

am un prieten care a fost cu un 1y si l-au trecut E2, deci stai linistit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, nr sunt pe numele meu.

Si testeaza ceva la masina, adica frane, directie etc? sau doar imi dau norma de poluare? intreb sa stiu daca o duc sau nu in sercive inainte...masina merge ok, adica am facut 1000 de km, in cateva zile...n-am avut probleme, dar ma gandesc sa nu fie ceva pe la ea si sa am probleme la RAR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine ordinea a fost asa....prima data a bagat ceva pe esapament si a turat-o ca dracii...dupa asta a testat franele,apoi directia ....apoi cu o camera s-au uitat pe la motor ..si cam atat.cand au cautat cu camera aia nu m-au lasat sa stau acolo .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A inmatriculat cineva recent un GOLF 3 CL 1.4 ABD 04/1993 ? Incep sa am emotii ...... Intru in ring peste 5 saptamani.

La fel stiu pe cineva care a inscris un golf 3 motor de 1.4 benzina, dar nu stiu ce tip....ai a platit taxa vreo 6mil...masina din 94.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate stiu la masinile aduse de afara se face si itp la rar , asta cu procesul vw-rar nu este o solutie , un proces poate dura si 3-4 ani , tu ai nevoie de masina acum , se pare ca la rar merge acum in funtie de norocul fiecaruia , aceasi masina azi e trecuta euro 2 , maine o masina identica va fi trecuta noneuro , este un risc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am terminat si eu cu romanizarea masinii. Primul pas e sa te duci sa te programezi la rar si cu programarea de la ei te duci la politie sa iti iei numere rosii (in cazul in care ai nevoie). Cand iti vine randul la rar te duci acolo la ghiseu, te preia un inginer...faci o cerere, el face niste hartii si te pune sa platesti. Dupa care astepti sa te strige. Cand te striga te duci la el iti face ceva hartii si te baga la inspectia tehnica. Prima oara iti verifica noxele, asteapta sa ajunga motorul la o anumita temperatura, iau noxele apoi tureaza masina pana la 3000 maxim 4000 de rpm si iau iar noxele. Dupa aceasta se face verificare jocurilor din articulatii se pune masina, intai cu rotile din fata, pe niste chestii pivotante care executa diverse miscari. Dupa ce testeaza masina de jocuri se verifica luminile si apoi fortele de franare fata,spate si frana de mana. Dupa ce ai trecut si de astea baga se apuca de identificare si verificatul seriilor si fotografiatul lor si a masinii. Dupa care primesti actele, cartea de identitate, un cartonas galben cu revizia, in cazul in care o treci si un certificat de autenticitate. Dupa asta si drumuri pe la cec,si taxe si impozite ca sa platesti diverse taxe, te duci la finante sa calculeze taxa ( la mine a fost 11mil , euro 2 masina), platesti taxa la trezorerie siapoi te duci cu dosarul la politie si in cateva ore sau zile in functie de ce fel de numere ai, ai masina inmatriculata. Asa a fost la mine...cu mentiunea ca am umblat 2 saptamani :D pentru a inmatricula masina.

p.s. Am catalizator si sonda lambda.

Modificat de delfinasul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Focusdesign 1.9 GTD

delfinasul - felicitari!!!! ce n-as da sa fiu in locul tau si sa vad odata masina inmatriculata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Focusdesign 1.9 GTD

A mai fost cineva la RAR? Sa vedem cum stam cu problema aceasta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

io ma duc in 18 septembrie.. :Driver: astept sa mai vad amici de p-acilea ce au mai facut... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Focusdesign 1.9 GTD

Eu is programat pe 12 septembrie, dar incerc sa ma duc maine sa fac consultanta pentru masina mea si pt un amic care are G3 1.8 din 93. O sa va scriu ce si cum. Toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hai focusdesign spune-ne ca a iesit euro 1 ::D:D::):D:D:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit un tabel pe alt forum, care ar putea sa ajute si sa rezolve cateva nedumeriri legate de schadstoffarm E2 si Euro2 ....vedeti pagina 6

fz2_2008_erlaeuterung.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu sunt posesor de golf 3,neinmatriculat e 1.8 GL din 30.04.92 tip motor AAM ,stau ca voi cu sufletul la gura sa vad la ce norma de poluare ne incadreaza,in brief la mine scrie doar schadstoffarm,fara e2 (schatstoffarm E2 am vazut ca scrie la unii)

inca nu am programare la RAR,dar trebuie sa o inmatriculez neaparat si cat mai repede posibil,pt ca saptamana trecuta am patit o chestie nasola de tot,am condus pe drumurile publice un autovehicul neinmatriculat,am avut nr pe 5 zile care au expirat si m-au prins politistii ,mi-au facut dosar penal si astept sa ma cheme la interogari,sper sa scap doar cu amenda.

Trebuie sa o inmatriculez cat mai repede sa le arat ca sunt baiat cuminte,va sfatuiesc sa nu faceti ca mine,sa mergeti cu nr expirate,treaba e nasoala,

P.S. Am si eu o intrebare unde ma uit daca am sonda lambda si catalizator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Focusdesign 1.9 GTD

Rapid4u - foarte nasol. trebuie avut mare grija ca istia au boala pe numere expirate. Am o veste buna si 2 rele pt tine... Vestea buna e ca probabil e euro2, am facut consultanta ieri la un golf 3 1.8 din 92 si a iesit euro2, era serie-ABS, si am mai facut la un golf 3 1,9 td din 94 si a iesit euro1. Cele rele ar fi ca nu stiu daca scapi doar cu amenda ... e dosar penal si ca nu poti sa inmatriculezi masina repede repede... daca nu ai programare la rar inca...poate sa dureze si 2 luni toata treaba. Dar sper sa ai noroc si sa scapi cu bine. Tinem pumnii pt tine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalizatorul il gasesti sub masina cam in dreptul schimbatatorului de viteza si sonda lambda inainte de catalizator..daca pot sa ii fac poza o sa postez aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da nasol sa mergi cu nr expirate,asta este acum m-am invatat minte,si eu cred ca este euro 2,tu ai facut consultanta la ABS eu am AAM ,iar in service history scrie wvwzzz1HzNW2791961H1 3E2,,poate am si eu noroc,in legatura cu politia,cel am usor as iesi cu amenda administrativa(care nu apare in cazier) amenda penala(care apare 1 an in cazier),sau ce mai grav 1 an inchisoare cu suspendare(adica nu fac pedeapsa dar mi se da un termen in care trebuie sa ma reabilitez),oricum nu cred ca se ajunge pana acolo,e prima abatere,ca doar nu am facut accident ,nu am avut nr false,plus ca masina era in evidenta politiei,actele erau ok,doar ca avea nr expirate de 10 zile,mi-au si verificat masina prin statie si a fost totul bine,eu m-as duce la RAR fara programare,am mai fost odata si am intrat in aceeasi zi,sunt multi care au programare si nu vin,iar locurile alea raman libere,dar trebuie sa mergi de dimineata,eu asa am facut in 2004 cand am inmatriculat ultima oara o masina

pt petre_mk3 o sa am chinui sa ma bag si eu sub ea daca pot:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!Sunt nou pe forum.Nu am inca G3 dar vreau sa imi aduc unul.Am o cunostinta in Germania care mi-a gasit un Golf3,1.8cc,din 1992,107mii km reali,condus de femeie.Am vorbit cu el la telefon si i-am spus ca vreau neaparat sa fie Euro2.El mi-a impuiat capul cu o serie de acte cum ca ar fi Euro2.Cert este ca in brief scrie D3.Insa nu pot sa ma bazez pe asta.Problema sta in fleul urmator:nu as vrea sa aduc masina nestiind exact unde se incadreaza ca si norma de poluare(sa ma trezesc ca platesc ditamai taxa).Si acum vin intrebari:

-pot sa aflu unde se incadreaza,fara a fi masina in Romania?Unde trebuie sa merg?

-ce date sa cer omului exact?ce fac cu aceste date?

Am auzit ca multi au luat teapa cu treaba asta,mai ales ca masina e din 92.Sunt dintre voi care au G3,'92 incadrate la Euro2,in tara?

Astept cu nerabdare cat mai multe raspunsuri.Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Focusdesign 1.9 GTD

EU am facut consultanta la una din 92, prima inmatriculare in 93, 1.8 benzina care a iesit euro2 si dieselu din 94 a iesit euro1. tre sa mergi la rar la informatii si sa completezi o cerere, si iti zic ei daca e euro 2 sau nu. tre sa ai buletinu la tine si brif-ul, cred ca iti ajunge si o copie, un fax sau scanat si trimis pe mail...

Sa ai mult noroc!

Modificat de Focusdesign 1.9 GTD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc focusdesign de ajutor.O sa revin cu rezultatul peste cateva zile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!Sunt nou pe forum.Nu am inca G3 dar vreau sa imi aduc unul.Am o cunostinta in Germania care mi-a gasit un Golf3,1.8cc,din 1992,107mii km reali,condus de femeie.Am vorbit cu el la telefon si i-am spus ca vreau neaparat sa fie Euro2.El mi-a impuiat capul cu o serie de acte cum ca ar fi Euro2.Cert este ca in brief scrie D3.Insa nu pot sa ma bazez pe asta.Problema sta in fleul urmator:nu as vrea sa aduc masina nestiind exact unde se incadreaza ca si norma de poluare(sa ma trezesc ca platesc ditamai taxa).Si acum vin intrebari:

-pot sa aflu unde se incadreaza,fara a fi masina in Romania?Unde trebuie sa merg?

-ce date sa cer omului exact?ce fac cu aceste date?

Am auzit ca multi au luat teapa cu treaba asta,mai ales ca masina e din 92.Sunt dintre voi care au G3,'92 incadrate la Euro2,in tara?

Astept cu nerabdare cat mai multe raspunsuri.Multumesc.

Salut

D3 in Germania este norma fiscala nu de poluare,nu este o norma data de VW,cind am adus masina din semnatura tot D3 scria in brief iar neamtul care mi-a adus-o(unchiul meu) imi garanta ca in Germania toate taxele se platesc ca la o masina Euro3 din pacate in Romania este Euro2.

Ca sa afli ce euro este iti trebuie codul motor cei de la RAR dupa asta ti-o catalogheaza,cel putin asa a fost la mine ,eu am imatriculato pe 8 iulie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inseamna ca si eu tot euro 2 am.ca vad la tine codul din semnatura este AAM si eu am la fel dar e din 92

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E cam cu schepsis problema,baieti.Golful3 din 92 e trecut ca euro1 in brief.In 2001 a fost modificat cu acte in regula in germania ca fiind euro2,montat pe el catalizator si toate cele necesare.Atestat si in TUV ca e euro 2.Bun,codul motor este WVW221HZNW306803,daca ajuta cu ceva...Omul mi-a garantat ca si in Romania va fi trevut ca euro2.A mai fost cineva in cazul asta?Ce norma de poluare a iesit?

Modificat de _seby_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am auzit ca sunt unii mecanici care au un soft care iti spune ce norma euro ai pe masina (cunosc unul, numai ca e foarte aglomerat si nu face programari decat peste cateva saptamani).....dupa aceeasi metoda ca si cei de la RAR (dupa codul motorului si cel al caroseriei). A mai auzit cineva de asa ceva ? Mi-as lua si eu programu` de pe torrent :P poate ni-l sharuiesc astia de la rar :somnmare:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.Bun,codul motor este WVW221HZNW306803,daca ajuta cu ceva..

aia e seria sasiului..numarul de omologare.codul e AAM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!