Jump to content

Norma poluare


danyrazvan
 Share

Postare recomandată

Am avut golf 3 1.4 60 de cai cod motor ABD, incadrata euro 2 si are sonda lambda. Drept e ca nu la mine a fost prima inscriere. Nu stiu cum de au zis aia ca nu are sonda din fabrica. sunt niste..... sunt ferm convins ca era ceva smen de al lor doar doar sari cu ceva. Romanie dulce tara cum te fura! .......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 363
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • cosmin_golf

    23

  • GTI_85

    21

  • MrPigos

    17

  • akileon

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am postat in aria de golf 3.. cine vroia sa inteleaga, intelegea.. nu ma ajuta cu nimic posturile tale, nu aflu din ele nici daca exista golf 3 fara sonda lambda din fabrica nici nimik altceva folositor... astept raspunsuri de la cei cunoscatori de pe aria asta....

Sorry, dar din semnatura ta rezulta ca ai VW 1600 TL !!!!!! Si Trabant! Si ATAT!

Iar acest post:

http://vwforum.ro/index.php?s=&amp...st&p=762031

din aria air-cooled iti lasa impresia ca te duci la RAR cu 1600-le TL, nu cu mai stiu eu ce Golf. Oricum, nici aici pe aceasta arie, nu ai precizat modelul de masina la care te intereseaza ce EURO are. Deci logic este ca oricine citeste posturile tale intelege ca te duci cu TL-ul.

Hai sa incheiem discutia intrucat nici pe mine nu ma roade grija de sonda ta Lambda :huh:

Modificat de MishuL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mishu daca ai fi urmarit aria G3 ai fi constatat ca Oana are si un Golf 3 achizitionat de curand. Deci logic este ca oricine citeste posturile sale intelege ca se duce cu Golful :P

Asa ca incheiem aici discutia, altfel ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

REvin putin offtopic, m-am uitat si am sonda lambda insurubata in catalizator, asa cum scrie in manual ca trebuie sa fie la motorul de 1,4. Are 4 fire, nu stiu ce inseamna dar stiu ca sunt mai multe tipuri de sonde in fct de nr de fire ... rugamintea mea urgenta ce service stiti in bucuresti unde sa ma duc sa pot pune masina pe elevator si sa verific sonda eventual sa imi reia testul de noxe pt ca in fata blocului nu reusesc sa ma bag sub masina fiind prea joasa si oricum nu stiu sa incerc sonda daca functioneaza sau nu. E urgent pentru ca maine dimineata cel tarziu vreau sa ma duc inapoi la ei sa ii fac cumva sa imi scoata precizarea aia din foaia de inspectie a masinii cum ca NU am sonda lambda, fapt ce inseamna automat non euro si ca bani vreo 600 de euro.... la taxa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand fac ITP-ul la masina, automat se citeste si o valoare data de sonda lambda pe calculatorul lor. In afara de noxe, baietii erau atenti sa iasa si valoarea data de sonda lambda, practic raportul stoichiometric.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prin amabilitatea Oanei postez un mesaj trimis pe PM. E bine de stiut, altfel poti fi cu usurinta pacalit de cei de la RAR.

acu vin de la RAR... am dus masina dimineata in service si am platit pe cineva sa imi confirme ceea ce stiam deja si eu tot din manual si anume ca sonda e montata pe catalizator... eu nu reusisem sa ma bag sub masina sa vad sonda dar am intins mana cat am putut si am pipait ceva si firul care mergea spre motor. la service mi-a confirmat ca sonda e la locul ei si mi-a zis si codul de pe ea in eventualitatea in care ar fi trebuit schimbata... pe urma am sunat la RAR si am spus toata povestea de la un capat la celalalt iar cei de acolo nu au reusit sa mi-l dea la telefon pe inginerul care imi facuse verificarea si au zis sa vin sa il cautca e acolo pana pe la 3. m-am dus si l-am gasit intr-un final si a recunoscut ca gresise si ca a modificat deja raportul... lucru pe care mie nu a binevoit sa mi-l spuna de ieri. ca sa fiu sigura m-am dus la consultanta si am cerut sa vad actele si intr-adevar mofidicase din NU ARE SONDA LAMBDA in ARE SONDA LAMBDA IN FATA CATALIZATORULUI.. concluzia mea e ca el initial a cautat sonda mai spre motor si nu fix la catalizator ... sincer as vrea sa stie si ceilalti ce pot pati la RAR si sa nu mai treaca prin ce am trecut eu pentru ca toate drumurile si telefoanele astea costa bani nu mai zic de nervii mei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) Asta-i Romania, de ce pleaca lumea afara? Din cauze din astea, "vai.... am gresit. mai bine nu-ti dadea-i seama ca i-mi dadeai si mie un ciubuc ca sa-ti trec masina cu euro sa fac un "fals" pentru dumneavoastra"

:angry: asa m-am saturat pana peste cap de mersul lucrurilor aici. In Germania mi-a luat exact 27 de minute ca sa-mi primesc numerele si actele si sa plec de la TUV (RAR-ul lor), atat. Aici nu se poate. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare la toata lumea :)

Vreau sa imi cumpar un Golf 3 din germania din '92 cu motor diesel 1896 cmc dar nu stiu ce norma de poluare o sa imi recunoasca "deosebitii" de la RAR. in acte scrie euro 2 dar ma cam indoiesc. daca stie cineva ce norma de poluare are va rog sa ma ajute si pe mine. vin-ul masini este: wvwzzz1hznw268034 (daca va ajuta cu ceva)

Modificat de djgabryel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prin amabilitatea Oanei postez un mesaj trimis pe PM. E bine de stiut, altfel poti fi cu usurinta pacalit de cei de la RAR.

acu vin de la RAR... am dus masina dimineata in service si am platit pe cineva sa imi confirme ceea ce stiam deja si eu tot din manual si anume ca sonda e montata pe catalizator... eu nu reusisem sa ma bag sub masina sa vad sonda dar am intins mana cat am putut si am pipait ceva si firul care mergea spre motor. la service mi-a confirmat ca sonda e la locul ei si mi-a zis si codul de pe ea in eventualitatea in care ar fi trebuit schimbata... pe urma am sunat la RAR si am spus toata povestea de la un capat la celalalt iar cei de acolo nu au reusit sa mi-l dea la telefon pe inginerul care imi facuse verificarea si au zis sa vin sa il cautca e acolo pana pe la 3. m-am dus si l-am gasit intr-un final si a recunoscut ca gresise si ca a modificat deja raportul... lucru pe care mie nu a binevoit sa mi-l spuna de ieri. ca sa fiu sigura m-am dus la consultanta si am cerut sa vad actele si intr-adevar mofidicase din NU ARE SONDA LAMBDA in ARE SONDA LAMBDA IN FATA CATALIZATORULUI.. concluzia mea e ca el initial a cautat sonda mai spre motor si nu fix la catalizator ... sincer as vrea sa stie si ceilalti ce pot pati la RAR si sa nu mai treaca prin ce am trecut eu pentru ca toate drumurile si telefoanele astea costa bani nu mai zic de nervii mei...

:) Asta-i Romania, de ce pleaca lumea afara? Din cauze din astea, "vai.... am gresit. mai bine nu-ti dadea-i seama ca i-mi dadeai si mie un ciubuc ca sa-ti trec masina cu euro sa fac un "fals" pentru dumneavoastra"

:D asa m-am saturat pana peste cap de mersul lucrurilor aici. In Germania mi-a luat exact 27 de minute ca sa-mi primesc numerele si actele si sa plec de la TUV (RAR-ul lor), atat. Aici nu se poate. :(

(offtopic putin dar poate folositor pentru altii care acum se apuca de treaba)

Oana tu ai scapat usor...

..prima oara, la itp/aut/civ, mi-au pierdut talonul (cel de germania) - am ramas acolo, am facut scandal, m-au dat prostii aia de la paza afara...nimeni nu a recunoscut nimic ! toti spuneau ca mi l-au dat si l-am pierdut EU !! ..dupa 1 saptamana m-a sunat un DOMN si m-am intalnit cu el sa mi-l inapoieze - in dosarul lui de acte era talonul meu...asa, dintr-o intamplare...

..in al doilea rand...am fost la adm fin, am facut cerere pt decizia taxei de poluare, am asteptat 3 zile (un calcul excel e destul de dificil...)...m-am dus cand am fost chemat si mi-au spus ca nu-mi pot calcula taxa, deoarece RARul a gresit civ-ul !!! => programare, drumuri, nervi, bani..etc...pt a rectifica aceasta eroare am mai pierdut 2 zile..la RAR mi-au spus "noi nu stiam de aceste reglementari - nu ne-a informat nimeni ca tb sa trecem categ autovehiculului pe civ"...... Colt, Smith&W. sau direct AK47 ??

una peste alta am inmatriculat-o (fara recarosare fara bulgaria fara spaga) si am fost in grafic cu banii (exact cum anticipasem! - total 5100e pt masina din semnatura)

Se poate, dar va trebuie....1sapt concediu, nervi de otel, zambetul pe buze si atentie mare peste tot..va urez succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare la toata lumea :)

Vreau sa imi cumpar un Golf 3 din germania din '92 cu motor diesel 1896 cmc dar nu stiu ce norma de poluare o sa imi recunoasca "deosebitii" de la RAR. in acte scrie euro 2 dar ma cam indoiesc. daca stie cineva ce norma de poluare are va rog sa ma ajute si pe mine. vin-ul masini este: wvwzzz1hznw268034 (daca va ajuta cu ceva)

75, 90, 110cp ? cod motor ?

Modificat de mihuz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vreau sa ma duc la rar sa-mi treaca in talon ca e euro 2. ca la mine e trecuta noneuro pt ca pe vremea cand a fost adusa nu era cu d-astea. precizez ca masina e inmatriculata in ro. care ar fi procedura? mai controleaza si altceva decat noxele? am motor 1.8 ABS , 90 cai , e din '93

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o banuiala dar nu sunt sigur si nu vreau sa vb prostii

cel mai bine dai un tel la rar si afli ceva cert.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vreau sa ma duc la rar sa-mi treaca in talon ca e euro 2. ca la mine e trecuta noneuro pt ca pe vremea cand a fost adusa nu era cu d-astea. precizez ca masina e inmatriculata in ro. care ar fi procedura? mai controleaza si altceva decat noxele? am motor 1.8 ABS , 90 cai , e din '93

nu-ti controleaza decat noxele.si asta daca vrea ala de acolo . in mod normal trebuie sa mergi doar cu actele masini...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi-au controlat:frane,noxe(sonda trebuie sa functione),au turat-o la maxim de doua ori si faza cea mai "amuzanta"este ca nu au gasit seria de la motor.M-au pus sa dau o declaratie notariala precum a fost mancata de rugina!Baietii au spart blocul motor anul trecut si l-au schimbat cu altul de acelasi tip.Eu am observat ca nu mananca ulei.De RAR am trecut pe drept.Am asteptat doua saptamani sa iau actele.Bafta

Mie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutari!sunt proaspat posesor al unui golf 3 adus din germania de o saptamana.asa ca logic,m-am inscris pe acest forum.am citit multe p-aici,si am vreo 2 nelamuriri:de unde stiu ce tip de motor e?unde caut (in actele germane-deocamdata)?in brieful masinii si in talon e trecut E 2 !!!asta inseamna euro 2?mentionez ca am vazut vreo doua rapoarte service mai vechi(de prin 98-2000)din germania ,in care aparea sonda lambda...mai multe detalii nu am.sincer,dupa cate am citit ,incep sa am emotii cu chestia asta ,cu RAR ul... :) . si inca ceva:de unde stiu daca am ABS sau nu?? :blink:

mentionez ca masina poate fi descrisa cam asa:golf 3,1,8 gl,75 cai,2 usi,un airbag,trapa electrica,boxa din stanga din usa nu functioneaza :) ....cam atata!

multumesc!

respect!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

okey.. ai motor de 1800, mai exact 1796 cmc! Este varianta GL, benzinar :)

ABS ; trebuie sa ai langa sau pe deasupra butonului pt pozitii, faza scurta + proiectoare niste inscriptii, care au leduri in spate( sunt puse sa te atentioneze daca se defecteaza ceva). Inscriptile pot fi : un om lovit de airbag, Intr-un cerc este scris "ABS" si "<1>" care este pentru remorca!

La Rar totul depinde de vechime, emisie noxe plus verificarea masinii! Da este Euro 2, acu ramane sa-ti calculezi si u totalul de plata, care va fi sigur in plus sau in minus fata de ce vor decide cei de la Rar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi, pe pagina aceasta arata la ce norma de poluare se ajunge in cazul montarii (optionale) a unui catalizator. Astfel, norma de poluare la masinile in cauza devine Euro 2.

Ex:

VW Golf/Jetta 19E (D186) 07/85- 1263 40 5200 5/- NZ 59.0 Euro 2

Atunci, cum explicati ceea ce scrie la Golf 3 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da..aja este.. majoritatea masinilor au acest catalizator deja pus pe masina!

Normele Euro tin de acest catalizator! Eu cel putin aja stiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da..aja este.. majoritatea masinilor au acest catalizator deja pus pe masina!

Normele Euro tin de acest catalizator! Eu cel putin aja stiu

....da. Dar cum explici ca masini mai vechi de `90 au Euro 2 in acest tabel ? Daca nu au , inseamna ca nici celelalte nu au. Sau cum ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probabil k au acest catalizator pus pe masina... si eu ma interesasem sa-mi schimb catalizatorul cu unul mai performant, dar mi s-a spus ca nu merita.

ma voi mai documenta si-ti voi spune o chestie precisa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutari!sunt proaspat posesor al unui golf 3 adus din germania de o saptamana.asa ca logic,m-am inscris pe acest forum.am citit multe p-aici,si am vreo 2 nelamuriri:de unde stiu ce tip de motor e?unde caut (in actele germane-deocamdata)?in brieful masinii si in talon e trecut E 2 !!!asta inseamna euro 2?mentionez ca am vazut vreo doua rapoarte service mai vechi(de prin 98-2000)din germania ,in care aparea sonda lambda...mai multe detalii nu am.sincer,dupa cate am citit ,incep sa am emotii cu chestia asta ,cu RAR ul... :)) . si inca ceva:de unde stiu daca am ABS sau nu?? :blink:

mentionez ca masina poate fi descrisa cam asa:golf 3,1,8 gl,75 cai,2 usi,un airbag,trapa electrica,boxa din stanga din usa nu functioneaza ;) ....cam atata!

multumesc!

respect!

Salut.Codul motor il mai gasesti si in porbagaj sub mocheta in partea dreapta a roti de rezerva este o eticheta cu mai multe coduri printre care si codul motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

okey.. ai motor de 1800, mai exact 1796 cmc! Este varianta GL, benzinar :wub:....

mai exact:1781 cm cubi

multumesc pt raspunsuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut pe toti!Mie nu mi-au gasit la RAR seria de la motor!Ba mai mult mi-au zis ca blocul motor a fost spart si schimbat anul trecut!E acelasi tip de motor.Pe carte scrie <fara serie>.M-au pus sa fac o declaratie notariala si s-a rezolvat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As vrea daca se poate ca toti cei care au inmatriculat golf III dupa 1 iulie sa scrie ce tip de motor au, ce euro leau dat cei de la rar, anul masinii etc. Precizez ca doresc sa imi aduc un golf III, dar as vrea sa stiu inainte sa plec ce tip de motor sa caut ca sa nu am surprize la rar. mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!