Jump to content

My Skoda Superb


Rodeo
 Share

Postare recomandată

Recunosc ca urmatoarele cateva posturi au mai fost gazduite pe alt forum, dar mi se pare ca aici este locul lor cel mai potrivit.

4 iunie 2004:

Intentionez ca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 118
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Rodeo

    24

  • alexs307

    10

  • florin1

    10

  • ionutctn

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

5 iunie 2004:

Intr-adevar, Superb nu are un caracter pregnant cum au masinile latine (de fapt se vede clar stilul germanic in relativa austeritate a liniilor si a bordului). Ca sa fiu sincer si eu m-am bazat pe ideea ca e mai putin un proiect ceh si mai mult unul al grupului VW (de ex. sasiul e cel de la Passat China, mai lung cu 10 cm decat Passat Europa).

Acum sa va descriu ce am ales. Precizez ca toate alegerile sunt subiective; desi am incercat sa am justificare tehnica la toate, unele nu pot sa le explic decat cu "fiindca asa imi place mie".

Motorul pe care l-am ales este cel de 1.9 TDI, 130CP. Pentru 1000 euro mai putin acelasi motor are si o versiune de 100CP (diferentierea o faceti usor daca va uitati al placuta cu capacitatea motorului de pe portbagaj, cele care au scris TDI cu negru sunt cele de putere mai mica iar celelalte au scris T cu negru si DI cu rosu). Am inteles ca acelasi motor echipeaza mai multe modele VW si Audi deci ar trebui sa fie testat si fiabil. Motorul are Euro 3, consumul raportat e de 7,7/4,6/5,7 L; acceleratia 0-100 in 10,4 sec. si viteza maxima de 205 km/h (dar cei de la dealer zic ca au avut una la drive test la fel si au vrut sa vada cat duce, au atins 215km/h si mai avea putere dar e limitat electronic la atat din cauza sistemului de franare care nu duce mai mult). Am ales Diesel deci (ca majoritatea romanilor), si sper sa nu regret.

Pentru echipare am vrut neaparat bordul bicolor (negru deasupra si bej in partea inferioara) deoarece varianta cu bordul integral negru mi s-a parut prea intunecata, ba chiar funebra. Bordul asta bicolor mi-a impus o tapiterie bej si faptul ca echiparea Classic iesea din discutie, nefiind oferite decat la Comfort si Elegance. Dupa ce am analizat dotarile (daca-mi sunt necesare ori numai placutesufletului meu) si preturile aferente m-am hotarat la versiunea Comfort plus un numar de optionale.

Optionalele care le-am luat sunt: sistemul ESP (mergea langa celelalte care le avea:ABS, EDS, ASR, MSR; in plus am zis ca siguranta face banii totdeauna), pachet de drumuri grele (suspensie intarita, garda la sol marita, scut otel la motor), sistem de alarma, faruri Bi-Xenon cu sistem de spalare, scaune cu reglare electrica si memorie, oglinzi laterale pliante si cu memorie. In plus, tot optional dar fara plata (costau 0 euro) am luat un alternator marit la 120A (e recomandat cand ai multe chestii actionate electric in masina - scaune, trape etc.) si lipsa placutei cu inscriptionarea motorizarii de pe capacul portbagajului (nu stiu de ce dar m-am gandit ca e mai elegant fara aia). In sfarsit, cel mai greu de ales a fost culoarea, unde dupa multe pendulari am ales Argintiu Diamant. Aici regret mult lipsa optiunii care o au la toate modelele VW de a adauga la culoare Pearleffect; bej si albastru la Skoda fiind departe de cele de la VW cu numitul efect.

Initial mai vroiam sa ii adaug Tempomat (cruise control) dar numitul tempomat e legat obligatoriu de volanul multifunctional (ala cu butoane de reglat tempomatul si radioul) care la randul lui e legat obligatoriu de un radio din selectia lor, tot pachetul ajungea la o suma considerabila pentru performante cam modeste, asa ca mi-am zis ca totusi vreau sa merg constant nu sa ma pot tarai prin orice sat cu fix 50 km/h asa ca banii aia ii dau pe un detector radar inglobat in bord si un radio-cd cu mp3 care sa merite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

24 iunie 2004:

Livrarea la Porsche Romania a decurs ok, cu surpriza placuta ca masina a venit cu un ornament cromat suplimentar care ar fi trebuit sa apara doar la versiunea Elegance (partea inferioara a geamurilor laterale). Un alt plus (in opinia unora care pretindeau ca se pricep) e ca a venit echipata cu anvelope Bridgestone. Partea mai neplacuta a fost ca Porsche Romania te obliga sa cumperi trusa sanitara si cea de becuri in timp ce alti dealeri le ofera bonus. Neplacuta nu fiindca ar costa mult (cea sanitara are acelasi pret ca la Metro) ci fiindca arata un usor dezinteres fata de clienti.

Eu sunt incantat de masina si de performantele ei...cel putin deocamdata.

Deoarece primii 1500km sunt de rodaj nu am fortat motorul dincolo de 3000 rpm, care pe drum drept corespunde unei viteze de 150km/h. Pentru masa ei e surprinzator de agila si rapida in raspunsuri (un amic care are un 307sw si un 206 spune ca demarajul e net mai puternic decat la ale lui); situatia in care am observat ca e lenesa e la turatii joase (1000-1200 rpm) cand apesi puternic acceleratia si raspunde la fel de puternic abia dupa 2 sec. (today's edit: normal, fiindca intra in functiune turbina)

Un mare plus e pentru insonorizare. La 120km/h nu se aude motorul chiar si in conditii de liniste totala iar la 150 e abia sesizabil. O nemultumire personala e legata de oglinzile care nu se rabateaza automat la armarea alarmei/inchiderea geamurilor ci trebuie sa trec eu manual selectorul in pozitie de rabatare inainte de a cobora din masina si pe normal cand urc din nou. Insa in afara de aceasta operatiune manuala totul se desfasoara fara bataie de cap: la descuierea din telecomanda scaunul vine pe poziia alocata acelei telecomenzi, oglinzile se regleaza corespunzator si la selectarea marsarierului oglinda din dreapta se inclina in jos pina la o pozitie reglata anterior tot de tine pentru a-ti da o vedere clara asupra rotii dreapta -spate si a bordurii de acolo.

Despre consum pot sa va spun ca la un drum de 300km extraurban, rulat cu o viteza medie de 110 km/h si cu climatronicul pornit permanent pe racire computerul de bord a indicat un consum mediu de 5.8 l/100km.

Pretul de achizitie a fost de 23.800 euro CIP, cu toate taxele incluse cred ca jungea pe la 28.000 euro. Am luat-o in leasing, avans 15% valoare reziduala 20% si rata (Casco inclus + tva) 500 euro / 5 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 iulie 2004:

Amandoua aparatele, detectorul de radar si radio-cd-ul le-am cumparat si montat la Falcon Electronics, la Ciclop, in Bucuresti.

Sa o iau de la capat. Radio-cd-ul pe care l-am ales este un Sony CDX-F 7500. Am vrut un mp3 fiindca mi s-a parut mai ieftin si mai usor de incarcat decat un cd-changer montat cine stie unde, iar capacitatea in ore de playback e cam aceeasi. Cand a venit momentul sa aleg intre ce era expus si avea si mp3, l-am ales pe 7500 pentru design. A, si aveau doar Sony si VDO, cam putine marci pentru niste specialisti respectabili cum se pretind ei a fi...si nu dintre cele cu un nume consacrat.

Pana la ora actuala sunt multumit de alegerea facuta cu acest aparat. Dar eu nu sunt dintre cei pretentiosi in materie de sisteme audio si nu pot spune ca am urechea atat de antrenata incat sa prinda diferentele subtile de timbru si claritate. Pe masina au ramas montate boxele cu care a venit preechipata (4 boxe + 4 twetere, Blaupunkt made, 4x20 W). Avand in vedere ca pe unitate scrie putere 4x50 W ma asteptam sa se auda distorsionat. Dar spre surpriza mea se aude foarte bine si clar chiar si la nivele mari ale volumului (dar recunosc ca mai sus de 3/4 din volumul total nu am mers fiindca deja era la limita suportabilitatii). In plus, dac ridici nivelul de bas la maxim obtii un bas percutant, clar si puternic de crezi ca am si un subwoofer in masina...nu glumesc, la volum mare tremura scaunul sub mine in ritmul basului. Radioul a venit cu o telecomanda tip card care are butoanele principale fosforescente...very nice noaptea cand telecomanda neagra pe consola neagra ar fi greu de localizat fara sa iti iei privirea de pe sosea. Una peste alta sunt multumit de aparat, desi din cate am reusit sa butonez pana acum nu poti organiza un playlist din fisierele .mp3.

Detectorul de radar pe care l-am ales este un Whistler DE3400. Motivul principal a fost faptul ca nu-mi placea gandul de a-l lua de pe bord in fiecare zi de cate ori ma opream undeva si sa-l smulg de acolo cand treceam pe langa un politist. Asa ca din motive de comoditate mai ales dar si de acuratete a detectarii si eleganta in habitaclu (fara cabluri vizibile) m-am hotarat la un detector modular. Antena detectoului a fost montata in partea din fata, in spatele grilei inferioare de la radiator, in timp ce pentru mica unitate interioara s-a gasit un sertaras sub bord. Ca o chestie mai interesanta poti afisa in rastimpul dintre 2 alarme ori temperatura exterioara (dar o mai aveam de 2 ori in bord deja) cu alarma pentru intervalul de formare a poleiului sau tensiunea in sistemul electric al masinii (pe care am setat-o si eu). Modulul de detectie pentru pistoale laser nu l-am montat deoarece in Romania am inteles ca politia nu foloseste inca asa ceva si ar fi trebuit spanzurat pe langa oglinda retrovizoare pe undeva. In functionare s-a remarcat prin o sensibilitate marita, anuntand din timp orice benzinarie cu usi automate, ba chiar si alarme bruste in mijlocul campului (de la antene de telefonie mobila?).

Am reusit sa-l domolesc doar dandu-l pe Liniste (era prea enervant ca tipa des si lung) dar rezolvarea deplina am obtinut-o cand l-am trecut in modul City2, unde banda X, care dadea majoritatea semnalelor false si care nu mai este folosita de noile radare ale politiei este anulata. Ma temeam ca ii scad puterea de detectie in cazul radarelor reale dar ieri am avut confirmarea ca nu. La iesirea din Ramnicu Sarat spre Buzau era plasat un radar dupa o curba in urcare si mascat de o cladire masiva de beton; amplasamentul e foarte bun din punctul lor de vedere fiindca lasa sanse reduse chiar si celor cu detector. Al meu a inceeput sa dea alarma cam de la 800m de curba (nivelul 2 din 9) si a ajuns la alarma maxima cand mai erau inca vreo 400m si radarul era inca bine mascat. Al doilea a fost la iesirea di Buzau, unde il plaseaza in fata unei statii Shell ca sa confunzi semnalul lor cu unul fals de la usa automata. De data aceasta era o portiune de sosea perfect dreapta si plana si l-a detectat clar de la mai mult de 800m...poate chiar de la 1000. In ambele cazuri stiam ca plaseaza radare acolo si ma asteptam, dar chiar si fara aceasta semnalul a fost destul de clar ca sa evit orice radar.

Montajul de la Falcon Electronics s-a distins prin un ritm de lucru extrem de relaxat, aproape lent. in plus nu au alimentat bine radio-cd-ul si isi pierde memoria cand e scoasa cheia din contact; trebuie sa merg din nou la ei sa remedieze situatia.

Preturi cu tot cu TVA: detector radar DX3400: 11.126.500 lei; radio-cd Sony 7500: 14.051.520 lei; amplificator antena (cica obligatoriu pt masini germane): 341.530lei; manopera: 1.511.300 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13 iulie 2004:

Deocamdata nu am avut nici timp nici motive sa fiu macar putin nemultumit de alegerea mea. Se pare ca am avut noroc si mi-am cheltuit banii cu folos.

Asa-zisul rodaj se termina la 1500km. De fapt motorul este rodat pe banc, in fabrica, si acesti primi 1500km sunt mai mult o precautie suplimentara. Fabricantul recomanda ca in aceasta perioada sa nu depasesti 2/3 din turatia maxima posibil de atins de motorul cu care e echipata masina ta; in cazul meu turatia maxima este de 4750 rpm si limita de rodaj ar fi 3000 rpm, ceea ce am constatat ca ar corespunde unei viteze de circa 150km/h. Am terminat saptamana trecuta acesti 1500 km si la recomandarea dealerului am mers in service pentru o inspectie. Aceasta nu e obligatorie (prima obligatorie e la 15.000 km sau 1 an de la predarea masinii la client) dar poate fi utila. S-au verificat nivelele de fluide, verificare vizuala la panouri inferioare, elemente de directie si rulare si in final s-a citit memoria computerului de bord. Toata afacerea a costat 200.000 lei.

Dupa rodaj si inspectie i-am dat drumul sa vad ce poate si cateva sprinturi am ajuns la 180 km/h si o data spre 210 km/h (viteze pe vitezometru, nu reale...ca real nu am cum masura deocamdata). La 180 turatia este cam de 3800 rpm si la 200 creste cam la 4000 rpm. Dupa 140 km/h nu se mai sesizeaza nici o crestere a zgomotului de la motor, care ramane surprinzator de tacut si egal pana la viteza maxima (am inchis radioul sa aud mai bine dar tot nu era mare lucru de auzit). Chiar si in apropierea vitezei maxime rezerva de putere este indestulatoare, nu ai senzatia ca ai stors tot de la motor si in orice moment o sa cedeze...sau ca se uzeaza in ritm de 10 ani-uzura/minut.

Comportamentul rutier este placut... greutatea de 1500kg o face sa se aseze bine la drum, in curbe este neutra, majoritatea curbelor abordate de mine fiind trecute fara emotii indiferent de viteza cu care am intrat in curba (ruliu foarte mic si numai in cazuri mai dure, trasa impusa e urmata fidel fara tendinte de subvirare; pentru supravirare inca nu am incercat-o dar sigur intra ESP-ul si corecteaza problema). Greutatea e si avantaj si dezavantaj, fiindca inca ma mai surprinde pofta cu care o ia la vale si franez mai putin decat e cazul de fiecare data cand rulez in panta.

La cateva drumuri mai lungi (peste 200 km), cu climatizarea pornita permanent, consumul mediu a fost acelasi, de 5,8 l/100km, in conditiile in care s-a rulat cu viteze de circa 120-140 in afara localitatilor si cam 80 in localitati (unde se putea).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acestea au fost posturi mai vechi. La zi:

Am facut 7.000 km, fara nici un fel de incident. Nu am pus decat lichid pentru spalat parbrizul. La Falcon am mai facut un drum ca sa imi lege corect firele la radio-cd (asa cum e scris aici pe alt thread firele din mufa ISO sunt inversate).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmmm...acum am mici probleme; ia vedeti aici: http://forum.vwforum.ro/forum/viewtopic.ph...p?p=51679#51679

Si azi am completat cu vreo 100g de ulei. Era chiar la limita de jos a intervalului optim si dupa ca am pus a ajuns la cea de sus. Ulei cumparat de la Skoda Elcar-Gid Buzau, Aral 5W40 "fur pommpe-duse disel" (germana nu e punctul meu tare :(. A costat 500.000 lei bidon 1 litru, pret cu TVA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti norocos sa ai asemenea masina.Comfort de A6, pret de Passat!Felicitari!Super masina e Superb. Am condus si io una.Stai ca-n sufragerie.Problema cu uleiul e falsa.La 7000 km, 100g e normal.Scrie la carte.Da-i inainte cu ea ca e de vis.Eu ma "chinui" cu o Octavia 1.8 20V.La primavara o schimb pe un Passat TDI 116 cp(second, evident, ca ma strange buzunaru).Merg in Germania si-l iau de la sursa.Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de aprecieri. Cu uleiul nu m-am stresat, scrie in carte si am fost avertizat si de la service. Chiar imi faceam probleme ca nu verific destul de des. Masina sta in garaj si nu pot deschide capota inainte de a porni motorul. Cand dupa o stationare de cateva ore am verificat si am gasit nivelul intre "Bine" si "Ar fi bine sa completezi" am si cumparat uleiul. Am lasat masina afara si cand dimineatza am verificat nivelul parca era mai crescut. Am pus mai mult din inertie ulei si am incercat sa pun putin. Totusi a ajuns chiar la nivelul superior al lui "Bine".

Ah, ca stai ca in sufragerie...cam asa e. Sincer sa fiu, de cate ori conduc singur am un sentiment foarte ciudat, de vinovatie cumva...singur in ditai autobuzul! Cand ma uit in spate si vad cat am de mers pana la bancheta incep sa ma uit dupa atostopisti sa fac un bine cuiva.

Cumpara-ti Passatul si multa bafta sa gasesti unul ieftin si bun exact cum il doresti! Sper ca o sa te bucuri de el mult timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Rodeo vreau sa zic ca ai facut o alegere.....foarte buna am mers si eu cu una si se comporta impecabil plus ca ai spatiu ca in sufragerie ...se infige masina nici nu stii cand ajunge la 100...Bafta in continuare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guest andreiasa

salut,

Si eu cred ca ai facut o alegere buna. Am avut una 100k (de noua) si pot spune ca putine lucruri m-au suparat.

Pro:

- comfort

- consum (mai mult de 6,8 nu am scos in RO, afara pana in Amsterdam si inapoi - Viena - Budapesta 200km/h constant - 6,2). Mi se pare chiar nesimtit acest consum la cata hardughia e. Tot timpul ma minunam de ea. Asa de mult incat acum ma minunez de masina care o am acum (mi se pare ca asta consuma semnificativ mai mult).

- dinamica - se potriveste ca o manusa acest motor si in principiu mi se pare destul de dubios sa nu-ti ajunga.

- fiabilitate - schimbat 1 furtun si 1 cap de bara, exploatare fara menajamente.

Contra:

- pe manerele de la usi se jupoaie stratul superficial (sper sa nu ti se intample, ca sunt sigur ca te umplii de spume)

- de pe grila frontala de plastic (acum e argintie) e posibil sa se exfolieze stratul superior (cred ca e o eloxare).

Bafta.

PS Sper ca nu ai scaune bej. Eu am avut :). Sunt f misto, dar sunt al dracu de greu de intretinut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba am scaune bej. Sunt intr-adevar misto. :lol: Mi-am inchipuit ca or sa fie greu de intretinut, asa ca am cautat imediat huse. Alea universale arata oribil si se portivesc...oribil. Alea originale de la reprezentanta sau de la Augsburg (import Germania sau Austria) se potrivesc perfect dar preturi de la 450Euro in sus. Am rezolvat la Autotex, in Otopeni, unde un set de huse facute pe comanda, masurat tot pe masina mea, si cu material original VAG (exact cel de pe scaune in cazul meu) m-au costat 8 milioane. Si sunt realizate fara cusur, au respectat fiecare detaliu (buzunare spatar scaune fata, cotiera centrala bancheta etc.). Singura problema a fost ca nu mai montasera la Superb (bancheta fixa) si au cam facut practica pe masina mea; oricum, am pus si eu mana ca nu se descurcau singuri.

Asa ca acum am huse tot bej si toti ma intreaba de ce nu am pus huse! Dar evident ca e semnificativ mai usor sa le pui in masina de spalat decat inainte.

Pentru restul punctelor slabe o sa fiu atent sa nu le dau motive sa se manifeste iar pentru aprecieri va multumesc din inima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

La Multi Ani pentru toata lumea! Acum sunt in deplasare la Iasi, unde pe data de 10 ian mi s-a nascut un baietel! Deci sunt tatic de acum si e al naibii de bine. :)

Totusi am avut si o problema cu masina: nu se mai descuia portbagajul. Nici prin comanda electrica (indiferent de unde venea, butonul de pe usa, butonul exterior sau telecomanda) si nici prin comanda mecanica, cu cheia. Am reusit sa recuperez ce aveam inauntru folosind cheia sa ajut comanda electrica si din aproape in aproape dupa 4-5 actionari se deschidea. Am mers la Open Service (dealer Skoda in Iasi) si raspunsul a fost ca vor comanda broasca si vine in 10 zile. Cand le-am spus ca trebuie sa plec si ca am nevoie de portbagaj, au fost extrem de draguti si au facut tot posibilul sa ma ajute pe loc, apeland la piese care le aveau pe stoc. Au schimbat broasca cu o alta si surpriza, tot nu deschidea. Cand am verificat, actuatorul nu facea intreaga cursa. L-am schimbat si pe ala, si acum merge. Mai in amanunt: broasca nu zavora bine deoarece era gripata articulatia parghiei de care trage actuatorul; parghia este adusa in pozitia initiala de 2 arcuri dar fiind gripata nu mai revenea. Putin lubrefiant a rezolvat problema. Actuatorul nu facea intreaga cursa, cursorul care e tras in interior ramanea afara cam 1 cm. Dupa ce a fost demontat m-am jucat putin cu el si am plimbat cursorul manual de cateva ori. Cand i-am facut o proba (in sarcina) functiona din nou ireprosabil. Probabil a fost si el gripat si si-a dat drumul dar nu se stie cand te lasa din nou. Si la Superb e o chestie dureroasa sa ti se intample asta deoarece nu exista nici o posibilitate de a intra in portbagaj altfel, spatarul banchetei spate este fix si daca il demontezi dai de un perete metalic. Deci nu trebuie riscat ca altfel ai de taiat.....

Am mai spus ca baietii de la Open Service au fost foarte draguti si au rezolvat fara programare si fara nici un fel de talente. M-au asigurat ca vor comanda si broasca si actuator si le vor pastra pentru mine pentru cand mai trec prin Iasi sa mi le monteze (broasca mea am reparat-o dar actuatorul care mi l-au dat nu e nou, desi deocamdata merge perfect).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut Rodeo,

Si eu sunt un mare fan Skoda si mai nou, dupa o cariera stralucita cu o Octavia Break 4x4 1.9TDI, am facut un upgrade la un Superb 2.5V6 TDI AG. Asa ca sunt mandru nevoie mare de achizitia facuta :(. Sunt multe de spus, dar personal cred ca e superioara Passat-ului, cel putin ala mai vechi. De cel nou nu spun nimic ca n-am facut un drive-test ca sa-mi dau cu parerea.

Sunt multe de spus pe tema Sueprb-ului, iar daca exista interes pentru topic voi participa activ.

Pana una alta ... long live Superb!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Felicitari pentru masina si sa stii ca atunci cand mai ajung in Iasi vreau neaparat sa ne intanlnim caci sunt curios de mor cum e cutia Tiptronic la condus. Plus motorul. :banghead:

Despre masina mea va voi da in curand amanunte caci trebuie sa merg la revizia de 15.000km. Daca am cum ajunge la Buzau, pe aici se rup podurile in o veselie. Plus ca trebuie sa soseasca Fabia sotiei. Dealerul mi-a spus azi ca e in Curtici si s-ar putea sa ajunga spre sfarsitul saptamanii...mai bine ar lasa-o acolo caci nu am chef sa o vad in un autotren maturat de pe sosea de o viitura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rodeo..vorbeai ca ti-ai facut huse pentru scaune.

Din cate stiu eu Superbul are si airbaguri laterale in scaune, nu ? Cum ai rezolvat problema asta ? Sau ai ignorat-o ? :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O, nu am chef sa ignor nimic din ce am platit. :huh: Plus ca e vorba de siguranta. Fabricantul huselor a lasat in dreptul airbagurilor laterale niste taieturi nefestonate la capete si m-a asigurat ca in cazul in care se declanseaza airbagurile respectivele taieturi se vor largi prin sfasierea husei. Ei spuneau ca au avut cazuri in care s-a declansat airbagul si totul a functionat bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmm asta e lucru bun de stiut ca se ocupa si de airbaguri , ca si eu o sa am la O2 scaune gri deschis la culoare :huh: - asa a vrut sotia :(

si cred ca o sa trebuiasca sa apelez si eu la huse...acuma sa vad cat de repede se murdaresc scaunele originale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am promis ca revin cu amanunte despre revizie si iata ca a venit timpul sa ma tin de cuvant. Am facut revizia la 13 luni de la cumparare si la 15.051km, deci cam in neregula...dar baietii au fost de treaba si nu au spus nimic. Am fost la service-ul dealerului din Buzau. Inlocuite: 4l ulei (Aral Tronic Longlife 506.01), filtru ulei, filtru de aer, filtru de polen. S-a dat cu putin degripant pe balamalele portbagajului si in broasca (mai mult preventiv fiindca le spusesem de problemele cu broasca portbagajului). S-au montat aparatori noroi (fata si spate). In rest nu au fost depistate probleme sau coduri de eroare la interogarea cu VAS. Mi-au recomandat sa ma duc sa verific directia pentru cazul in care au aparut uzuri neuniforme si sa fac o echilibrare a rotilor. Am sa ma duc sa schimb si filtrul de motorina desi ei spun ca nu e necesar la 15.000km.

Preturi (fara TVA): filtru aer 64.7 ; filtru polen 39.41 ; filtru ulei 28,41 ; ulei 55,24/l ; manopera 105,6 ; total revizie (cu tot cu TVA): 549,05 RON

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poze ceva cu masina nu pui sa vedem si noi contrastul exterior cu interior!? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Iata ca dupa o vreme ma intorc la forumul vw...ehee,ce vremuri erau cand aveam golf3,forumul era unica sursa de informatii din care puteam afla tot felul de chitibusuri legate de marca vw in general...dupa ce am avut timp de un an jumatate un 307,care a primit o noua imagine prin echiparea lui cu kitul Rieger,revin la sentimente mai calde si iata-ma intr-o Skoda...si nu oricare Skoda,ci o Skoda Superb...pe scurt...masina a apartinut tatalui meu,care acum merge la volanul unui Passat nou...mama conduce cel mai lenes Passat din istorie,un 1.6 pe benzina din 2003...Superbul e 2003 de asemenea,are 32000km la bord si functioneaza bine...probleme nu au fost pana acum,insa eu vin cu ceva intrebari adresate forumistilor,pentru ca am cam pierdut legatura cu cele ce tin de 4 roti,de cand merg pe 2... :D

Sa incepem cu o scurta prezentare a masinii:

1.9 TDi 96KW

Cutie de viteze in 5 trepte

Jante Solid 17 cu anvelope (in continua schimbare) 225/45/17

ABS,ESP,8 airbaguri

Bleumarin metalizat

Faruri cu descarcare in Xenon si spalator

Scaune partial din piele,electrice si incalzite

Oglinzi reglabile si pliabile electric,cu dezaburire

Tempomat

Carkit Nokia

Sistem de navigatie cu TFT

CD changer 6 CD-uri

Sac de schiuri,etc

Geamuri verzi inchis laterale spate si luneta

Si multe altele pe care nu mi le mai aduc aminte ca sunt proaspat posesor...

Intrebarile vin acum:

1.Visez de cand conduc masini la un turbodiesel...pana acum am condus numai benzinare,inclusiv racheta de 1.6 a mamei mele...bineinteles,gandul ma duce la chiptuning,insa intrebarile nu se refera la avantaje/dezavantaje...astea le stiu...clar si concis,as vrea sa stiu:

1.a. Impact asupra volantei si ambreiajului

1.b. Impact asupra turbosuflantei

1.c. Pareri ale celor care au facut asa ceva

1.d. Cine,cum,cat,care,unde face asa ceva

Reamintesc ca este 1.9 TDi Pumpe-Duse,motorul mult cantat de toti cunoscatorii ca fiind slab,etc...

2.Probleme cu debitmetrul de aer exista?Pentru ca un chiptuning consider,dupa umila parere,ca trebuie corelat macar cu o admisie corespunzatoare,nu mai vorbim de evacuare...deci...K&N,BMC bun sau nu?

3.Partea audio...ceva pe care acum ceva timp nu dadeam 2 lei,vine in atentie...de la fosta masina mi-au ramas mp3-ul,statia,subwooferul...sistemul masinii este ceva de invidiat,insa se simte lipsa unui bass adecvat...din cei care ati mai umblat pe sub bord,exista vreo sansa sa gasesc o iesire de preamplificare?Reamintesc ca masina are sistem de navigatie cu TFT color

4.Exista vreo sansa ca TFT-ul sa functioneze ca display pt un DVD player?Are vreo intrare PAL/NTSC?

Va multumesc anticipat si va doresc numai bine.

Dragos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

                  1.a. Impact asupra volantei si ambreiajului

                  1.b. Impact asupra turbosuflantei

                  1.c. Pareri ale celor care au facut asa ceva

                  1.d. Cine,cum,cat,care,unde face asa ceva

Reamintesc ca este 1.9 TDi Pumpe-Duse,motorul mult cantat de toti cunoscatorii ca fiind slab,etc...

a) exista daca nu exploatezi corect masina aici pot interveni probleme si fara chip/flashtuning

B) idem a)

c) eu am asa ceva cam de 20.000km...iti garantez ca te urci in alta masina

d) site adminul face asa ceva ti-l recomand eu tot de acolo...el doar citeste/scrie...remaparea in sine se face in germania de un neamt nebun (la modul bun) suna-l pe el 0722.764.706 Dragos Voinea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

amicii mei cei mai buni sunt in service-ul Skoda din Iasi...si multi din ei afirma ca motorul de 1.9 de 96kw este deja f "strans",nu mai vorbim de cel de pe seat leon de 150 de cai la aceeasi capacitate cilindrica...

referitor la pareri ale celorlalti,ar fi super daca ar posta cineva care are chiar modelul acesta de motor...stiu ca senzatia e ca te sui in alta masina,am condus un 1.9TDi de 90 de cai chipuit si am vazut ce inseamna

ma refeream la turbosuflanta pt ca este binecunoscut faptul ca pumpe-duse-ul consuma ulei...la fiecare revizie gasesc ulei prelins in dreptul racordurilor la intercooler,desi masina are 34000km abia,exploatata in mod mai mult decat ortodox...volant si ambreiajul sunt amandoua probleme des intalnite la acest model,de asta m-am referit exact la aceste repere...stiu ca se poate distruge o masina si fara chip,ideea este ca stiu ce inseamna exploatarea unui motor,etc

multumesc si mai astept si alte sfaturi,chiar si cele legate de celelalte puncte din lista de mai sus...

Dragos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

n-am zis ca nu stii sa exploatezi un motor...oricum ma refeream strict la acest motor...eu am tot 1.9 tdi 96kw...am 60.000km si inca n-am nici un fel de probleme...ambreiajul inca n-a dat nici cel mai mic semn de oboseala...la fel si turbina...si eu vad de fiecare data cand pun masina pe elevator ulei la intercooler...in 9000km mi-a consumat 500g de ulei...eu zic ca e parfum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

500g in 9000km...super...deci zici ca nu sunt probleme nici cu volant si ambreiajul,nici cu turbosuflanta...pai pana aici e bine,mi-am facut curaj...acum trebuie sa ma lamureasca cineva,ca am vazut mai multe "grade" sa zicem ale chiptuningului,mai agresive sau mai putin agresive...cum e mai bine?la ce putere pot ajunge si la ce cuplu?totodata,consumul...creste sau nu simtitor?

@zGb...unde ai facut modificarea de chip si care sunt parametrii motorului (putere/cuplu) acum?...mersi anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!