Jump to content

Pierd antigel


laus
 Share

Postare recomandată

Daca rastorni vasul, il vezi sub el. E o mica tevusca de vreo 8mm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In spatele busonului, in partea de jos... Am atasat o poza cu vasul rasturnat...

post-12520-0-52037600-1434893468_thumb.j

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si are obiceiul sa cedeze ceva acolo?

vasu nu l rastorn:),da poate e o solutie la pierderile mele inconstante,,,

 

multumiri;)

Modificat de doctorul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe acolo pierde cand creste presiunea peste limite. Iar vasul e efect, nu cauza. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari !

 

Stiti unde as putea in Iasi sa gasesc un service/mecanic priceput pe partea de chiulase ? Intreb asta pentru ca la toate service-urile unde am fost am primit diagnostice fara sa se uite macar la masina :(

Presupun ca e de la garnitura care trebuie schimbata, insa nu gasesc nicaieri pe net info unde as putea sa fac operatia asta cu tot cu rectificare chiulasa in Iasi.

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ursachicatalin

Am facut un drum de 200 km, mers normal, schimbat in 2700-3000 si nu a scazut nivelul. E cu toane

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu o problema la masina din semnatura (passat 2003 tdi) cu un furtun si pierd lichid de racire (este cel din spatele motorului, care se prinde cu click, nu cu colier si se duce catre calolifer. Sunt 2 furtune, cel lung pierde lichid la prinderea de pe motor, unde face click) 

 

Problema este ca am schimbat furtunul la service cu unul nou si tot pierd. Am fost la ei din nou, au repus furtunul dupa ce au dat cu vaselina si acelasi lucru, se vede dara de lichide raciere la capul furtunului, unde se prinde de motor.

Nu stiu ce sa mai fac, o sa ma duc iar la ei. o sa le spun sa incerce cu un silicon, ceva....

 

A mai patiti cineva asa ceva? Ce ma sfatuiti sa fac?

Pt cei care au mai desfacut motoare si au vazut furtunele din spatele motorului, este ceva special cu acest furtun?

 

Multumesc.

Modificat de cosmin84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa aiba oring-ul in el. Altfel poti da si cu apa sfintita.

Daca oring-ul e la loc si tot pierde, o fi crapat corpul de pe chiulasa.

E tot din plastic. Schimba-l ca nu e scump. Si vezi ca e un oring oval si intre el si chiulasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ursachicatalin

Am descoperit pe unde curge. Pe la garnitura de chiulasa in exteriorul motorului. Se poate da cu ceva ? Gasket, poxipol? Sa mai strâng suruburile? Sau schimbarea e singura solutie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbarea e unica solutie, nu e mare lucru, cu ocazia asta verifici si cuzinetii de la axa cu came si alte acareturi pe acolo. Vezi sa mergi la cineva care stie ce face, pentru demontarea chiulasei nu este necesar sa dea tot botul jos ca la distributie, decat daca vrei sa faci si distributia. Dar trebuie reglat avansul, etc....

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba garnitura. Suruburile alea se strang la cuplu, nu la ochi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa aiba oring-ul in el. Altfel poti da si cu apa sfintita.

Daca oring-ul e la loc si tot pierde, o fi crapat corpul de pe chiulasa.

E tot din plastic. Schimba-l ca nu e scump. Si vezi ca e un oring oval si intre el si chiulasa.

 

Salut, multumesc mult Cosmin pentru ajutor. Sfatul tau a contat pentru ca nu stiam de acel corp si de oringuri.

Iar astia din service (avand in vedere ca am fost la ei de 2 ori) nu cred ca imi schimbau acel corp prea curand...

 

Cred ca am rezolvat problema. Am schimbat si corpul de plastic ieri, iar aseara am facut un drum de 50km si nu a mai scazut apa, ceea ce ma face sa sper ca s-a rezolvat.

 

Cauza nu o stiu sigur, dar am verificat si schimbat:

- Furtunul de la chiulasa la calorifer (+verificat sa fie oringul acolo)

- Schimbat corpul de plastic (+verificat sa fie oringul acolo)

- Singura posibila cauza pe care o vad a fost oringul vechi dintre corpul de plastic si chiulasa. Parea un pic cam uzat si tocit.

In rest corpul era ok, nu era crapat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am un passat 2002 1.9TDI 131cp si am problema cu presiunea in instalatia de racire,

Pana acuma am facut urmatoarele reparatii:

  1. Schimbat termostat 
  2. Schimbat garnitura chiulasa
  3. schimbat capac vas de expansiune
  4. schimbat pompa de apa
  5. schimbat radiatoare cel mare si cel din bord
  6. schimbat termocupa (era arsa :icon_confused:  si am circulat asea ceva vreme dar apa nu urca mai mult de 90 pe bord)

Azi dimineata  venmind la lucru (10min oras/ 5km) apa a ajuns la 90`C nu s-au intarit foarte tare furtunul(era normale, ca la cei care nu au aceastra problema), Poate deoarece ieri la un drum mai lung (100km) am mers cu capacul de la vas desfacut pe jumatate?Oare asea s-a aerisit? dealtfel inainte sa pornesc din parcare, am strans capacu, si am observat ca nivelul antigelului era la min, iar pe cand am ajuns la dest. nivelul era la max.

Nu am apa in ulei sau ulei in apa, nu face spume la ulei, motorul trage chiar foarte bine.nu scoate fum....

Am vazut varianta cu racirea gazelor de la egr, nu cred ca masina mea are asea ceva, (am sa inspectez)

Acum pana nu mai fac un drum mai lung nu stiu ce sa zic daca s-a rezolvat sau nu..... dar presiunea asta dupa un drum mai lung e atat de mare incat furtunele sunt beton, in urma cu ceva vreme mi-a puscat un furtule pe la motor de la presiunea asta.

A mai ramas chiulasa de schimbat, dar totusi daca ii fisurata/defecta nu ar trebui sa apara si alte probleme?

 

Cum se face o aerisire complecta la sistemul de racire? cand furtunele sunt beton, si desfac capacul de la vas, pe furtunul de sus ala mai subtine imi vine apa si aer, dar nu miroase a gaze de ardere 

La BMW am vazut discutie asemanatoare si povesteau de ceva clapeta la radiator, la passat exista asea ceva?

Modificat de ing_vasile
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inginere, Passatul tau n-are nimic de aerisit. Se aeriseste singura instalatia de racire. Cum dealtfel si la bmw-urile mai noi.

Nu e bine sa circuli cu busonul de la vas desfacut. Scazand presiunea, scade si punctul de fierbere si dai in alte belele.

Chiulasa fisurata se comporta exact ca si garnitura arsa/corodata. E posibil sa nu vezi nicio urma. Antigelul pleaca pe evacuare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oky,

vascozitatea lichidului de racire si producatorul pt g12 cat sunt de importante?

Inca nu pierd lichid dar presiunea asta atat de mare imi da emotii.... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vascozitatea e irelevanta in situatia ta. Te ajuta doar iarna la inghet.

Presiunea... cat timp nu e masurata, e foarte relativ sa spui ca-i mare. :)

Si Passatul meu are presiune in instalatie, dar nu-s probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... furtunele sunt beton, in urma cu ceva vreme mi-a puscat un furtule pe la motor de la presiunea asta...

Poate nu-i lucreaza supapa din capac. Proba cu un capac de la un coleg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incerc si asta,  :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai spus-o: supapa nu trebuie sa lucreze. Cand se ajunge acolo, e o problema in motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul tau nu au importanta. Trebuie sa mergi la mecanic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost deja la mecanic.....

A ramas sa fac chiulasa,,,,, acuma stau sa ma gandesc daca merita rectificata........sau sa-mi cumpar una second, dar ma gandesc ca daca e second dupa o perioada poate mai lunga sau mai scurta ajung in aceeasi situatie,,,,,

Voi ce recomandati? Si-a rectificat careva chiulasa? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar daca cumperi un second hand tot trebuie facuta revizie generala si planata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg ce vrei sa spui. Chiulasa ta trebuie rectificata sau e fisurata. Ca daca nu e fisurata, una second e la fel ca a ta, trebuie verificata planeitatea si eventual rectificata. Daca ai dat chiulasa jos fa treaba buna, vorbesti cu mecanicul sa o duca la verificat, la rectificat de scaune, pui semeringuri de supape noi, vezi ce uzura ai la cuzinetii axei cu came. Dupa asta ti-o regleaza ca la carte, lipesti stutzul de la vacuum si e racheta, nu iti vine sa crezi. 

Toate au beleua asta, m-am convins. Daca auzi bule in calorifer si fenomenul nu dispare relativ repede, inseamna ca incepe sa nu mai etanseze garnitura... In timp incepe sa arunce antigel cand e fortata un pic si tot asa...

Se repara usor si tine bine dupa aceea.

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius_guitar

eu am scapat "ieftin"... avand un passat din 2000 care incepe sa cedeze chestii luata second etc... prima data a cedat furtunul de la calorifer, pe acolo pierdea antigel, 3-4 zile a fost ok, pe urma am inceput sa pierd din nou, m am saturat sa tot cumpar antigel am zis ca pun apa pana o rezolv... idiot  :banghead:

pe urma sa observ ca cedasera alte doua furtune (mentionez ca mecanicul, unul de cartier mi a zis ca furtunele se gasesc doar pe original bla bla si am dat vreo 600ro in total pe 3 furtune... imediat dupa a cedat radiatorul care s a corodat din cauza apei puse, era si foarte uzat din cauza vechimii... alti bani alta distractie l-am schimbat si p-ala! probabil urmatoarea miscare ar fi garnitura de chiulasa, sper sa nu... bafta all :)

Modificat de marius_guitar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Probema cu presiunea in instalatie a fost rezolvata, 

Am schimbat antigelul, si acum totul este ok, am facut deja aprox 2000 km iar furtunele nu mai sunt asea tari ca inainte  :D  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!