Jump to content

Pierd antigel


laus
 Share

Postare recomandată

Ninu, la tine nu exista acel corp cu bujii.

La B5.5 e doar o pipa, cum zice Kelu, dar din plastic. Poate fi fisurata, intr-adevar. Poti s-o schimbi si tu, dar fara sa fi vazut un motor demontat, nu cred ca stii ce-i acolo.

 

PS: blocu' motor e in jos, nu in fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In spatele pompei tandem este ... nu stiu cum sa-i spun, este o piesa de plastic, in forma de T, care are rolul de a bifurca instalatia de racire. Adica in aceasta piesa intra antigel printr-un singur loc si iese pe doua parti. Stiu ca am postat si problema, si rezolvarea, si denumirea piesei, cu tot cu poza, undeva pe acest forum, dar nu mai stiu unde. Ideea este ca pe aceasta piesa apar fisuri, si duc la insemnate pierderi de antigel. Piesa fiind de plastic se va dilata la caldura, marindu-se astfel fisura, cel putin asa a fost la mine, si pierzand astfel mai mult antigel. Ca si pozitionare este in spatele pompei tandem, chiar langa tabla care face delimitarea dintre compartimentul motorului si cel al bateriei, sper ca se intelege la ce ma refer. Nu se ajunge foarte usor la ea, dar in maxim 1,5 - 2 ore se inlocuieste. Ca si costuri .. este ieftina, vreo 20 lei parca am dat pe ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e pipa pacii. E SUB pompa tandem.

La B5 e din aluminiu, la B5.5 e din plastic si mai cedeaza. Sau poate doar garnitura ei.

post-8441-0-68424200-1306011427.jpg

 

Uite aici pe B5-ul meu (flansa cu bujii)

 

post-8441-1287471098.jpg

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci asta cred ca a fi, o sa mai astept pana imi fac curaj sau poate astept pana ce ajung in Ro.Nu am pierderi importante.

 Momentan am alte probleme (am rupt joja de ulei, plasticul, de la baza).

Va multumesc de timpul acordat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, luni ma duc la reprezentanta sa imi ridic niste piese. Sa imi iau bani cu mine sa o comand?asta sa fie "sigur" ? Aveti un cod , sa ma pregatesc? Ca nu stiu cum sa ii explic la aia si ma duc in pauza de masa ca dupa sunt inchisi, si daca nu ma duc pregatit de acasa ma tine iara o ora. Va multumesc de ajutor si intalegere.

 

P.S se leaga cineva de schimbat "pipa"?

Modificat de ninu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ia-ti si antigel ca o sa pierzi la schimbare si, nu uita, sa-ti iei si garnitura.

Am schimbat-o si eu in toamna la AFN-ul meu. Avea o fisura aproape invizibila pe interior, fapt care a dus la umflarea garniturii si, cu timpul, a inceput sa supureze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garnitura nu vine cu totul? trebuie sa o cer separat? Pff pai inseamna ca luni nu o sa mai manac :lol:  Nu stiu dc pune o tipa la vazanri piese detasate la reprezentanta. :))

Merci de sfaturi, astept un cod.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Va multumesc, am sa merg luni sa o comand, desi nu mai stiu ce sa cred. Azi am incercat sa vad ce se intampla si pe unde au curs picaturile de G12. Am bagat telefonu si facut cateva poze si am depistat ca pe furtunul de apa care l-a schimbat mecanicul a pus ceva banda (alba) de teflon. De ce? Sa fi fisurat el furtunul si sa nu imi fi spus? Nu as crede ca ar face asta, deoarece mai aveam un furtun cumparat din dezmebrari ptr ca cel original nu stiam daca ajunge la timp. Deci il punea pe cel di dezmebrari daca il fisura etc. Sau a pus ptr ca a fi crezut ca mai curge noua pompa tandem si sa nu se mai cojeasca noul futun de apa. Oricum daca era fisurat crapa din vara si pana acum?Ii presiunea acolo nu?Dc nu a pus banda pe tot furtunul?

Nu stiu ce sa mai cred. Imi tot dau filme singur. Postez poze sa va dati si voi cu parerea.

post-39904-0-45090000-1391869756_thumb.j

post-39904-0-23645300-1391869769_thumb.j

Modificat de ninu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-ti mai "da filme". Banda o fi pus-o ca asa o fi gandit cu capul lui patrat ca asta ii ofera o oarecare protectie la motorina/ulei din zona sau la atingerea de anumite parti calde ale motorului (de parca ar avea mai mult de 90 de grade).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, azi am dat o fuga cum am zi la reprezentanta, mi-a cerut tipa de la piese detasate 89€ pe  "pipa paci"! Mi-am scos telefonu si cautat poza care ai puso mai in sus (multumesc) si i-am aratat, o zis ca da aia ii si ca vine cu totul. I-am spus ca normal costa max 10 -15 € o zis ca aia ii altceva. Ca pe asta vine si sodna etc. O zis ca daca nu sa o dau jos si sa ma duc cu ea in mana.

 

Am lasato ca nu aveam timp sa ma cert si nu eram sigur daca are dreptate. Un coleg zicea ca ii undeva la 20 de lei in Ro. Cred ca o sa iau spatamana viitoare din romania, ca dau o fuga pana in MM. Sau eventual daca aveti codu exact si sa sun sa o intreb iara (schimb vocea :))  ).

Modificat de ninu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare cum ar fi sa rezolvi problemele si sa postezi aici doar punctual anumite aspecte sau rezultate?

Ca umplem paginile amp****.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutari tuturor.am probleme din nou cu pierderea de antigel.ieri dupa ce am iesit de la un prieten am observat ca e balta de apa sub masina,deschid capota si observ ca in vas mai aveam antigel de 2 degete.am complectat cu antigel si apa distilata si am plecat spre casa,distanta de 1 km.cand am ajuns era gol din nou vasul.era intuneric dar am reusit sa vad cu lumina blitului de la telefon ca curgea un furtun sub pompa tandem.ma gandesc ca acel furtun este mancat de motorina pt ca am probleme cu pompa tandem.maine vreau sa dau jos tubulatura de la turbo si sa vad exact ce e acolo.fiind din zalau poate ma ajuta macar cu explicatii Cozmin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In spate acolo la pompa tandem este o pip de plastic cre se fixeaza pe motor si din ea pleaca un furtun. Eu cu acea pipa am avut necazuri si pierdeam antigel, in sensul ca era fisurata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probabil,dar am inteles ca la mine AJM e din aluminiu.sper sa rezolv maine problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e pipa de vina.

E acel furtun cat degetul, care trece din bifurcatia de langa filtrul de motorina, pana sub pompa tandem si intra in chiulasa. S-a tot discutat despre el. Chiar eu am pus si codul si patania mea cu el.

E gresit proiectat traseul ala si daca incepe sa curga pompa, adio furtun.

 

In plus, se vede si in poza mea de mai sus, si in ale lui Ninu (in partea de sus a pozelor).

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am desfacut tubulatura ce merge de la turbo la ic.si tot nu stiu pe unde curge,eu simt ca e ud la furtunul acela care pleaca din acea pipa groasa de sub pompa tandem pana la radiatorul habitaclu.cred ca luni o sa plec la un mecanic.daca imi baga presiune ar trebui sa se vada mai clar pe unde curge nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiti cumva stutul acela de la corpul cu bujii pe care intra furtunul ce pleaca la calorifer habitaclu are vreo garnitura ?in poza pe care a pus-o Cosmin mai sus nu se vede prea bine daca are sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stii cumva codul la acel oring ? eu nu am acel oring.se pare ca lipsa acestuia e problema mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur nu-l are?

Doar n-a disparut dintr-o data. Iar din cate inteleg, pana de curand nu curgea antigelul. Sau cel putin nesemnificativ.

 

Zipp, nu e ala oring-ul.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zipp eu ma refer la furtunul de la pozitia 49 .acel furtun daca observ eu pleaca din acel corp cu bujii de sub pompa tandem si pleaca la caloriferul de clima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e butco.

Dar si acolo tre sa aiba un oring. Uita-te pe pagina anterioara sa vezi ce vine acolo. Am pus eu o poza cu spatele motorului.

Daca nu ma insel, e oring-ul de la nr.30.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin ai dreptate e un oring nr 30.la asta nu m-am gandit ,eu am crezut ca curge chiar la furtununde intra furtunul in flansa de bujii,nu m-am gandit ca curge pe la aceea imbinare a flansei.o sa verific mai amanuntit pe unde curge

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!