Jump to content

Pierd antigel


laus
 Share

Postare recomandată

da da..a 2 e de la motorul meu....dar e o chestie aiurea...pornesc motorul...pissshhhh ca la robinet...curge pana ajunge apa la 90 grade....ajunge apa la 90 grade, ma uit sub masina si mi se pare ca nu mai curge, sau cel putin curge dar foarte putin...dupa ce opresc motorul, iarasi curge timp de cateva secunde......

bun , in aceasta situatie, cum se repara...ce trebuie sa schimb cumpar...????termostatul, oringul, mai multe oringuri...????

Modificat de FanBarcelona
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut o problema asemanatoare am schimbat termostatul,ca a ramas pe deschis si dupa ce l-am schimbat a doua zi am observat ca nu mai am antigel,am fost din nou la service si curgea pe la termostat,se prelingea pe baie antigelul s-a desfacut din nou termostatul si asezata garnitura de la el ca nu era pusa sau asezata bine.Acum nu stiu ce ai acolo dar ai schimbat de curand termostatul?sau sa crepat garnitura trebuie desfacut si vazut ce e acolo.numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti dai seama cate locuri pot fi pe unde sa curga, nu?

Poate fi pe la termostat, poate fi garnitura de chiulasa, poate fi vreun furtun, pot fi N lucruri. Dar asta nu te ajuta.

Spala motorul, lasa-l sa se usuce si urmareste iar.

Trebuie sa vada ochiul tau, noi de la distanta nu ne putem da seama.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de spalat, nu il mai spal neam...am urmat acest sfat cand mi s-a spart un furtun epurator si de atunci porneste chinuit...daca pana atunci pornea la sfert, acum porneste cu o mica intarziere...exact de atunci...

chiar vroiam sa intreb de garnitura de chiulasa...

am uitat sa precizez ca in prima poza unde se vad cele 2 furtune negre intre ele acolo dupa ce am completat cu apa distilata, (abia ajunsese temperatura motorului la 90) apa care se prelingea imediat se evapora, sau ieseau aburi pe acolo...asta am incercat sa evidentiez...ma gandeam ca e de la garnitura de chiulasa..daca e de la chiulasa e grav??

Multumesc, baieti de raspunsuri...numa de bn..sambata - luni ajung la service..va anunt ulterior ce si cum...

Modificat de FanBarcelona
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti, si eu pierd antigel cam 1L la 500-600 km iar dupa indelungi cautari am gasit buba: am gasit antigel pe interiorul spoilerului si in stanga si in dreapta, am dat grila centrala jos si acolo era umezeala rosie si dulce--> deci antigel(radiatorul era umed in partea de jos) mentionez ca am verificat toate imbinarile toate furtunasele, nu am fum,nu am presiune pe instalatie,nu am ulei in antigel si invers! Se poate sa crape radiatorul de unul singur? Recomandati folosirea unei soluti de astuare a porilor?

PS: mai am vreo 2.000 km pana la distrubutie sa astept pana atunci sa vad care-i treaba cu radiatorul sau sa pun solutie?

Modificat de Sor1neL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este recomandat sa folosesti solutii pentru eventuale fisuri pentru ca riscul este mare sa se infunde orificii din bloc sau chiulasa. Da se poate intampla sa se sparga radiatorul. Cunosc un caz cand a schimbat cineva 2 radiatoare intr-un an, primul cumparat era de calitate indoielnica si a cedat repede. Daca mai ai 2000 km pana la distributie, parerea mea este sa-ti cumperi un radiator nou, bun de calitate si sa folosesti tot antigelul din masina, urmand ca la schimbarea distributiei sa schimbi antigelul.

Modificat de george gga
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

george, are dreptate la faza cu solutia...am auzit si eu mitul asta care a fost aspru criticat de mecanic exact in momentul in care am eu schimbat antigelul. cineva pe un g3, avea o buba asemanatoare, doar ca picurara mai mult ca la sorinel..

si eu recomand la fel schimbarea radiatorului, eventual chiar de la dezmembrari...cu toate ca am inteles nou e aprox 450 lei???

Modificat de FanBarcelona
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu tine nici-o varianta cu cirpit .... singura solutie este schimbarea radiatorului ...

Nici-o solutie de lipit nu da rezultate datorita dilatarilor rece-cald-rece... iar de bagat ceva in lichid, cum au spus si colegii este riscant .

Pina faci rost de bani si gasesti unul nou, singura solutie de cirpeala este o pana din lemn (scobitoare) pe care sa o infigi in gaurica daca e in cimp... daca e un por intr-o zona de imbinare intre elemente las-o asa ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de sfaturi colegii, la distributie o sa schimb radiatorul si stau linistit macar! oricum nu-i bai cu 15 lei(l antigel) ma plimb 1.000 km :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E un defect oarecum comun. Se distrug celulele radiatorului (fiind din aluminiu subtire) si pierd antigel.

Cred ca mai mult la motoarele ce au functionat cu antigel nepotrivit sau apa de izvor (cu minerale).

Solutia o stii deja.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va rog mult sa imi ziceti daca stiti cum se numesc(eventual codurile) cele 2 furtunase din poza...cele 2 care sunt curbate si prinse in coliere

post-105026-0-25572900-1359370724_thumb.

Modificat de FanBarcelona
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba da roade solutia cu carpitul, daca doar picura si gaura nu e mare poate fi lipit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu a mai vrut sa mai porneasca in dimineata asta.eram pregatit sa schimb furtunul cu buba si situatia ma lovit parca direct in suflet..

.s-a aprins atat martorul de la antigel cat si cel de la ulei, e posibil sa se fi dus garnitura de chiulasa sau e doar o coincidenta...??? :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai sa ne intelegem.

CARE martor de ulei? Este si galben, si rosu.

CAND ti s-a aprins? Martorul rosu de ulei se aprinde daca dai mult la automat si nu sesizeaza vreo crestere de presiune in instalatia de ungere.

Martorul de antigel s-a aprins pentru ca nu ai destul antigel, probabil.

Sau deja a slabit bateria si se aprind aleatoriu martorii astia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi-a venit inima la loc....baterie mai este ceva pe acolo, playerul a pornit cand am pus contactul..apoi l-am stins ca zilele astea a fost cam frig pe la noi pe aici..

e vorba de martorul rosu...asa ca din ce mi-ai explicat am inteles....m-am gandit ca poate s-a ars garnitura de chiulasa...am si completat cu 100 gr de ulei dupa ce s-a aprins... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat macar nivelul inainte de a completa?

Nimic nu trebuie facut la intamplare. Trebuie verificat, gandit, apoi actionat.

100 gr. de ulei in plus nu o sa-i strice, oricum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am verificat...martorul rosu de ulei s-a aprins a 2 a oara cand am dat la automat vro 10 sec..prima oara tot la fel vro 10 sec..dupa a 3a oara am completat cu ulei, am dat iarasi si tot la fel licarea si am lasat asa...antigel pe o parte pun pe o parte curge...

daca ingheata apa distilata pe instalatie , mai porneste motorul?

ca ultima oara cand am pornit masina, asta fiind luni, am completat cu apa distilata vro 6 litri si unu de antigel, ma gandesc sa nu fii inghetat...culoarea lichidului sub masina e rosiatica insa prin radiator nush ce o fi...???

Modificat de FanBarcelona
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti cam nebun, stii?

6 litri de apa si 1 de antigel? 7 litri e capacitatea totala a instalatiei.

Nu stiu ce temperatura ai avut tu in zona, dar ala e cam apa chioara.

Fa un calcul sa vezi pe unde te situezi. ethylene%20glycol%20antifreeze%20coolant.JPG

Porneste motorul si cu gheata in instalatie, dar sansele sa crape blocul sunt foarte mari. Sa nu mai spun de radiatoare, a caror celule crapa instantaneu. Deci probabil pe-acolo iti curge.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ideea e ca eram la service si ma amanat pt a doua zi..pana la kaufland, acasa, service si iar acasa am completat si am ajuns acolo 6 l apa si 1.5 antigel..ceva de genu...pe la radiator nu curge, ca in toamna am pus 3.5 l antigel si restul apa...de cand pierde pe undeva pana mai saptamana tercuta cand a inceput sa curga ca la robinet completam DOAR cu antigel...

o sa postez imediat ce rezolv aceasta situatie...mai intai sa vad cum pornesc motorul..sper sa incarc bateria la redresor, sau sa vina un amic cu fire sa fur curent.

ms cosmin pt ajutorul oferit...graficul ala e interesant.,..

Modificat de FanBarcelona
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut,

Am o pb grava eu si anume pierd foarte mult antigel...am completat vreo 10 litri in 1000 de km!

Pb e ca imi dispare antigelul din borcan in maxim 100 de km dupa care trebuie sa completez lejer cu 1 litru ca sa fie la nivel ( desigur se aprinde matorul de nivel scazut antigel in bord) 

 

Daca desfac busonul antigelul revine cu presiune mare inapoi in borcan dar nu tot deoarece se consuma putin din el....si asta va spun sincer ca ma da peste cap...e ca si cum nu se face recircularea in sistem...practic presiunea apasa tot antigelul pana jos si de aici am o presiune mare in borcan!

 

Ma gandesc ca ar fi garnitura de chiulasa DAR de ce cand desfac busonul antigelul apare in borcan?

Mecanicul zice ca nu e garnitura de chiulasa e altceva....CE POATE FI IN NEREGULA?

 

Motorul e 1.9 TDI PD AVF

Modificat de THE ROCK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare a fi garnitura de chiulasa. Verifica uleiul pe joja sa vezi ce culoare are, daca are spuma sau nu. In cazul in care ai antigel g12+ ai putea verifica cand e intuneric sa vezi pe unde curge pt ca antigelul e fosforescent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As spune 99,99% ca e garnitura de chiulasa,aceleasi simptome le-am avut si eu la motorul AWX.Verifica sa nu ai antigel in ulei,nivel crescut si ulei in vasul de expansiune,daca astea-s ok e garnitura de chiulasa si in cel mai rau caz chiulasa fisurata(cam 0,5% sanse).Ai presiune in vas datorita faptului ca iti baga compresie in instalatia de racier,astfel creste nivelul in vas si incepe sa actioneze supapa de presiune si p-acolo iti curge antigelul afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul e la nivel si nu consuma si nici nu are spuma, antigel in ulei nu am...antigelul ramane destul de curat!

Pb e ca nu creste nivelul in vas dimpotriva dispare!!! Nu am vazut sa curga pe nicaieri antigel!

Modificat de THE ROCK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai cum sa-l vezi pt ca din cauza presiunii cand circuli cu masina iti da afara antigelul,poti incerca sa te uiti in spate sub borcanul de la vasul de expansiune ,poate vezi ceva urme de antigel,slabe sanse oricum,ca nici eu n-am vazut nimic si am fost la 100 de mecanici care ziceau toti ca e fisurata chiulasa si  ca ma costa 1000 euro reparatia , asta pana mi-am amintit de un prieten mecanic care mi-a facut un test simplu si mi-a zis ca e garnitura ,piesa si manopera fiind 100 euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nasoala treaba asta cu antigel in ulei si invers...

 

poate cineva sa ne explice care este motivul pt care se intampla aceasta situatie???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!