Jump to content

Pierd antigel


laus
 Share

Postare recomandată

terminatoru

Sper sa fie si la mine aceeasi problema si sa scap doar cu o garnitura arsa.Daca ar fi intradevar garnitura,oare care ar fi cauzele pt care s-a ars sau ciupit?Ca daca nu se inlatura cauza poate sa arda si noua garnitura,nuh?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e chiar asa....Masinile mele, ambele cand au trecut de 150k au inceput sa aiba simptome, respectiv bolboroseala& pierdere antigel. Si iata ca la una au trecut 3 ani si nu mai are nicio problema si cealalta are 2 si la fel, e totul ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salutare,

Am descoperit pe unde mi se scurge antigel. Atazez poza.

Este mufa furtunului care duce din chiulasa in caloriferul din bord, cea de pe chiulasa.

Vreau sa spun ca da binisor pe acolo, chiar si daca misc putin cu mana (motorul oprit) de mufa aia, se scurge.

Ce sistem de conectare e asta? Ce se strica la el? Cum il repar?

Ce cauta firele alea acolo, ca vin prinse pe flansa aia cu stutul cu pricina.

Imi vine sa crap de ciuda, in seara asta trebuie sa plec la Medias

Multumesc

post-67387-0-75978100-1338546626_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mufa aia trebuie sa fie un O-ring. Sub influenta vechimii, precis e intarit si nu mai inchide bine. Ar trebui sa-l scoti si cu el in mana sa mergi la un magazin de piese auto si iei altul, eventual putin mai gros. Il ungi cu putina vaselina si il infingi la loc.

Pentru demontare tragi siguranta intr-o parte aprox.1cm si apoi mufa in jos.

Firele alea alimenteaza incalzitoarele de antigel. Mai multe detalii aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu rezultatul la problema descrisa mai sus,s-a rezolvat prin inlocuirea garniturii de chiulasa care era arsa si destul de uzata.Ma bucur ca amm scapat asa ieftin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

poti sa imi spui si mie codul la furtunul din poz.49? (cel care pleaca de "sub" pompatandem si intra in masina. Am observat ca imi curge antigel pe la el, s-a frecat de ceva si s-a subtiat pe o latura.

Daca se poate si un pret pt el ar fi perfect. Multumesc!

Uite si codul. Pretul e in jur de 36 euro.

30560698.png w1154.png

Modificat de razvanv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

S-a vorbit mult pe acest subiect si sincer nu am timp sa citesc post cu post 25 pagini. Eu am avut pierderi uriase de antigel timp de 1 an si jumatate. Interventii nenumarate in service-uri diferite, furtune schimbate fara rost etc, si pana la urma cineva m-a rezolvat. Pierderea era mare, cca 1 litru/zi in conditii de canicula. Cea mai mare pierdere am avut-o din cauza unui O-ring rascopt. Cum se deschide capota va uitati in partea dreapta a blocului motor, sub toate furtunele care trec pe acolo. Este o teava metalica indoita care intra in blocul motor, iar etansarea se face cu un O-ring. L-am schimbat si pierderea a scazut de la 1 litru/zi la 200 ml/zi. daca va uitati cu atentie cu o lanterna pe blocul motor, in partea inferioara, ar trebui sa vedeti ud de antigel. Cealalta pierdere am avut-o pe la o flansa de racire aflata in zona pompei de vacuum, este o flansa din ebonita care avea 2 crapaturi. Ca sa o identificati, la masina din semnatura are o intrare, apoi se intoarce la 90 grade si are o iesire. Nu mai am poze sa le atasez, insa si acolo, daca va uitati cu lanterna, ar trebui sa vedeti ud. Din ce am inteles, aceste 2 pierderi sunt destul de des intalnite la masinutele noastre. Ca si preturi, flansa vine doar pe original, si a costat 35 RON, iar acel O-ring l-am luat de pe un motor de golf care era la service, insa nu poate fi mai mult de 5-10 RON.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper ca nu te asteptai sa puna cineva mana exact pe piesele defecte.

Daca nu ai urme de antigel, NIMENI pe lumea asta nu-ti poate spune unde e pierderea decat prin eliminarea pe rand a tuturor cauzelor posibile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper ca nu te asteptai sa puna cineva mana exact pe piesele defecte.

Daca nu ai urme de antigel, NIMENI pe lumea asta nu-ti poate spune unde e pierderea decat prin eliminarea pe rand a tuturor cauzelor posibile.

Pt mine este raspunsul asta?!? Pai la pierdere de 1 litru/zi nu crezi ca raman urme? Ele erau, dar f greu de observat. Ideea este ca trebuie sa-si dea si mecanicul putin interes sa rezolve problemele masinii, altfel .... ramanem cu totii la DIY :)

Eu am postat probleme de care m-am lovit eu deoarece aceleasi probleme s-au mai intalnit pe aceste modele de masini si, daca se afla sau se va afla cineva in situatia de a nu da de urma unei pierderi de antigel, poate isi rezolva problema mai repede daca stie si de aceste 2 bube (asta inainte de a schimba furtune, radiator antigel etc).

Edit: in primul post de pe aceasta pagina este o diagrama. Flansa de racire de care spuneam eu 2 posturi mai devreme este piesa numarul 29 din acea diagrama.

Modificat de dolphspeed99
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna,

Maine ma duc la vw si am dat capacu motorului jos ptr a vedea daca mai imi sta motorina pe filtru de motorina SI din pacate am mai descoperit o problema.

In spatele motorului sub bucat de furtun ce iese din vana EGR spre parbriz -> sub "pompa de vacum" am dat cu mana si am dat de ceva moale si "descioplit de guma" .

Din Vasul de expansiune lichidul a scazut sub minim. Si am si ceva pete de ulei (vas si lichid schimbat de o luna).

As dori o schema de pe etka cu furtunele din spate sa pot sa ii zic la astia maine la vw care dintre furtune ce le-am pipait eu sunt fisurate.

Este situat chiar sub Vana EGR spre interior adica spre parbriz. Pare a fi conic putin si intra in altceva si "pipaiala mea sa terminat cand am dat de pompa de vacum.

Ce sa le cer maine la 8 la VW.

Puteti posta o schema sau ceva va rog.

Multumesc

Am gasit poza asta pe primele pagini oare asta sa fie asa furtunu cu pricina?

post-39904-0-64774700-1347995500_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelasi furtun il mai gasesti in pagina 8 a acestui topic. Si eu l-am schimbat.

E defect tipic Passat / A4 PD.

post-8441-0-46018900-1348034314_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Deci am comandat azi acel furtun cu codu 038 121 473 15€ m-a costat numai. Acum problema ar fi cum il schimb...

Am acces? Trebuie sa dau tubulatura de la EGR jos nu?

In legatura cu furtunul cum este prins (colier clips etc)? Pierd mult lichid?

Imi puteti explica pasi, aici sau pe PM. Va multumesc

P.S Nu imi ajunge numai pe joi sau vineri. Nivelul actual de lichid este undeva sub minim putin Are rost sa umplu borcanu sau sa astept pana ce schimb acest furtun.

Un G12 plus plus costa 14€ litru!

Have a good time

Modificat de ninu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dai drumul la antigel, pe la surubul de golire de jos de pe radiator, accesibil dupa ce dai jos scutul sau scoti grilele de jos din bara (nu mai retin exact daca e in fata sau spate). Altfel o sa pierzi foarte mult.

Scoti tubulatura EGR de deasupra. Posibil sa trebuiasca sa slabesti si suportul filtrului de motorina, pentru ca va trebui sa-l bagi intre acesta si chiulasa.

Furtunul e prins cu coliere in ambele capete.

Nu are sens sa mai completezi antigel pana schimbi furtunul. 14€ e ok pentru Franta. In Romania e in jur de 4-5€.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat acel furtun de 2 ori in decurs de 4 ani jumatate, datorita scurgerilor de motorina si ulei de la pompa tandem.Sfat: inainte sa schimbi noul furtun, cumpara o rola de aluminiu, este ca si banda de scotch, care se foloseste la izolat trasee pentru aerul conditionat.Acea banda de aluminiu o infasori in zona care trece pe sub pompa tandem si nu vei mai avea niciodata probleme cu acel furtun.Banda de aluminiu o gasesti in magazinele mari cu materiale ptr constructii, iar adezivul ei lipeste extraordinar de bine! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Va multumesc. Azi am studiat putin in ce parte ar fi surubul de golire al radiatorului sa vad ce grila sa scot dar nu am gasit ca ma grabeam.

@Misulake interesant ce zici, eu nu am scurceri prea mari peacolo, adica parea uscat. Oricum as pune preventiv aceasta banda dar nu imi fac nici o ideie cum arata si ce sa le cer.

@Cosmin oare pierd mai mult de 2 litri fara sa desfac circuitul ptr ca pare bataie de cap. In legatura cu filtru trbuie sa desfac conductele sau ceva?

Poti posta te rog o figura/schema cu circuitul de racire din Etka. Sa o po si descarca.

Multumesc.

P.S Am uitat sa ma duc azi dupa piese deci numa pe miercuri o sa fac aceste "lucrari", mai am timp sa ma documentez.

Have a goos time

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ETKA nu am decat ce am atasat mai sus.

Posibil sa pierzi 2-3 litri. Daca ai avea ceva dopuri ce sa intre perfect pe stutz-urile alea pan bagi iar furtunul, pierderea ar fi minima.

Ca sa dai la o parte suportul filtrului de motorina, nu trebuie umblat la furtune. Doar scos filtrul din suport si dat la o parte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok Comin, pai si ce ai postat tu ar fi ok dar sub o alta forma ca nu pot sa o maresc si so scot pe foaie A4. Sau un site orice.

Multumesc, maine fac ''operatile'' .

Have a good time

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna,

Va multumesc de ajutor.

Am schimbat acel furtun... pff foarte greu se schimba. Nu ai acces, nu ai cum strange colierele adica a le pune ii dezastru.

Cu multe lovituri si zgarieturi la maini le-am schimbat dupa aprox o ora jumate.

Acum ii ok, adica sper.

Nu mai scade G12 din borcan.

Have a good time

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma poate ajuta si pe mn cineva cu niste explicatii legate de schimbarea antigelului, reusesc sa fac eu schimbul?

am 3 litri antigel rosu si apa distila 2 bidoane...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

salut, am si eu o pb legata de pierderea de antigel...imi curge pe ca dopul acela din spatele motorului, am fost la mecanic la dat cu silicon auto si tot curge; daca imi scade nivelul in borcan cam 1.5 cm sub minim atunci nu mai curge.

imi poate spune cineva ce denumire are sau un cod pt el, as dori sa il cumpar sa nu mai vad balta sub masina ca mor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca esti chiar interesat de rezolvare, ar fi bine sa pui o poza chiar si de pe net. Ai idee cate dopuri sunt prin spatele motorului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am atasat o poza gasita pe net...acela este gandacul

post-105026-0-87036000-1352380080_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salutare..problema sa agravat...dupa vro 350 km facuti in 3 zile in forta mi sa aprins becul responsabil cu antigelul..am mai mers vro 300-500 m si la insistentele prietenilor am oprit sa arunc o privire in borcan...nu mai era zare de lichid...am luat bidonul de antigel din portbagaj si dupa ce am pus cam 150 ml a ajuns apa si in borcan....am pus restul, in total cam 750 ml antigel si am mers inca 500 m pana la kaufland si am luat de acolo un bidon de 5 litri apa distilata....am completat, astazi am fost la srv si cand sa plec am ridicat capota ca iarasi se aprinse martorul..

la fel, borcanul gol...

aruncand o privire sub masina am obs ca picura ca la robinet...tind sa cred ca nu este de vina dopul din postul de mai sus deoarece totul se prelinge pe baia de ulei..

am atasat 2 poze poate ma ajuta careva, pt ca mecanicul meu zice ca nu are idee...sunt disperat, parca mi s-au taiat picioarele...

post-105026-0-49139200-1358788855_thumb.

post-105026-0-43254100-1358789012_thumb.

Modificat de FanBarcelona
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,daca poza 2 este de la motorul tau ,iti curge pe la oringul de la termostat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!