Jump to content

Pierd antigel


laus
 Share

Postare recomandată

Nu poti avea presiune in instalatie doar de la antigel. Oricum, speram ca s-a rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare  ! Vin si eu cu urmatoarea problema . Am avut radiatorul spart si am mers mult timp cu apa pentru ca pierdeam si 500 ml pe zi . Am mers asa pana a crapat pompa sau mai exact garnitura nu semeringul ruginise blocul si a deformat oringul de la pompa . Am facut distributia si am schimbat si termostatul , de atunci curge fara oprire . Am schibat oringuri am incercat cu mastic nimic nu tine imi bolboroseste in calorifer tine cam 2 zile si curge iar dupa fiecare schimbare de oring la termostat . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa te cert? Nu mai e cazul. Te cearta masina.

Ce ai asteptat atata? Stiu: credeai ca-si revine.

Urmarile o sa le tragi multi ani de-aici inainte.

Pe unde curge? Pe la termostat?

Ai curatat canalul inainte? Ai uns oring-ul cu un strat de vaselina?

Poate va urma si o garnitura de chiulasa, apoi un calorifer din bord, apoi... dupa noroc.

Dar cum ti-ai batut tu joc de ea, o sa-si bata si ea de tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua la toata lumea.am un vw passat din 2000 1.9 tdi pompe duze,recent am schimbat distributia +pompa apa,la pornirea motorului cam an 3 minute se simnte ca baga caldura si nu face presiune pe instalatie.daca merg cu ea turata pana an 3500_4000 de ture se opreste caldura si face presiune an vas.mentionez ca temperatura an bord e de 90C dar radiatoarele si furtunele sunt reci ghiata.am schimbat termostatul si la fel face.se antampla ca an mers sa asi revina caldura atunci nu mai face presiune an vas.ma poate ajuta cineva cu o idee va rog frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se scrie î vocala [î] aflată în orice poziție în cuvînt și în orice fel de cuvinte, cu excepția celor menționate sub 2 (în primul rînd a numelui propriuRomânia și a cuvintelor din familia lui; vezi 2).

Se scrie deci î:

  • la început de cuvînt: în, împăca, înainte, încă, înflori, înger etc.;
  • în interiorul cuvîntului: bîlci, cînd, fîn, gînd, lînă, mînca și mîncînd, neînsemnat, pîlc, rîu, sîn, tîngui, vînt etc.;
  • la sfîrșit de cuvînt: coborî, hotărî, ocărî, urî etc.; imambaialdî, îhî.

 

Ai Anteles?

 

Si ca sa revin la problema ta:

-calorifer infundat sau garnitura de chiulasa terminata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Am un passat b 5.5 1.9 tdi awx motorul si am o problema.

Pierd lichid de racire foarte mult, azi am facut o cercetare mai amanuntita si am descoperit ca pierd lichidul prin supraplin adica cu alte cuvinte se creeaza presiune prea mare in instalatie. Am nevoie de un sfat s-a mai lovit cineva de aceasta problema si care ar fi rezolvarea?

Am facut si testul cu vasul de expansiune fara capac cu motorul pornit si s-a comportat perfect normal nu a crescut nivelul si nici nu a fiert.

Nu stiu ce sa ii mai fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a comportat normal fara capac pentru ca n-a fost in sarcina. La cateva pedale stand pe loc (cat i-ai facut tu) e frectie la picior de lemn.

Presiunea in instalatie apare dupa un timp in sarcina.

In consecinta, daca nu cumva ai racitor de gaze intre turbina si EGR, schimba frumusel garnitura de chiulasa si ai scapat de probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iar daca am racitor de gaze sa inteleg ca la ala este prb?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista posibilitatea.

Dar acel racitor se gaseste pe Euro3 automate sau Euro4 automat/manual.

Al tau fiind AWX, sigur e manual si Euro3. Deci nu ai racitor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am găsit sursa. Era de cand am dat intr-o "popica" ce delimiteaza spatiu parcari... sa stricat si plasticu in care vine "prins" sau asezat radiatoru. Am pus unu nou si mai am scurgeri.

"Problema" ar fi ca acum furtunu de jos ii rece sau foarte putin cald iar in vasul de expansiune apa ii tot asa rece sau putin călduță. In rest apa sta fix pe 90 si am cladura in habitaclu foarte buna.

Ii normal sa fie apa asa in vas? Trebuie sa il aerisesc cumva? Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand ajunge apa pe indicator la 90 atunci apa are aproximativ 75 grade. Incearca sa mergi mai mult cu ea sa vezi ca se incalzeste si apa in vas.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut un drum de 120 km si unu azi de 80 km la viteze mari si "blana" apa tot acolo pe 90 ramane, caldura baga de numa in masina. Furtunu de sus ii cald spre fierbinte, cel de jos ii rece spre călduț. In vasu de expansiune ii doar călduță apa.

Am intrebat si alti mecanici au zis ca ii ok, ca isi face treaba bine radiatoru. Eu sunt putin ingrijorat ca ma porneac la un drum de 2500 km si nu stiu daca ii normal sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E bine. Apa intra pe sus in radiator si iese pe jos. E normal sa iasa mai rece decat intra.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragi colegi in primul rand La multi ani! in al 2 rand am si eu o problema am mersu cu masina toata saptamana trecuta a pornit totul bine si frumos , duminica dimineata cand sa plec imi apare in bord STOP si apa deschid capota surpriza borcanul de antigel gol. Scot masina de acolo cand ma uit balta sub ea pun mana antigelul. Ma duc la primul peco cumpar 2l de antigel G12 bag in vas sa vad pe unde curge surpriza nu curge pe nicaieri apa din vas sta constanta. |Astept sa se incalzeasca apa sa vad poate curge pe undeva acul de la apa fluctueaza 80 90 dau drumu la clima nu imi baga caldura. Stau in buc pe Theodor Paladin care imi recomanda un service sau ma poate ajuta va rog mult ca nu stiu ce sa fac. M-as duce la service dar nu sunt din buc si nu stiu la care si nici la reprezentanta nu as calca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Fix acum mi s.a aprins becul de lichid de racire si vasul gol. Dupa o inspectie vizuala constat ca a pierdut pe la stutul de refulare de sub vas... Ce poate fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeste topicul. Problema ta au avut-o multi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut domnilor!Pierd antigel pe la furtunul acela care intra in radiator in partea stânga sus cum stai pe locul șoferului si te uiți la radiator.Are o mufa cu siguranță am văzut.Am fost la mecanic si mi-a spus sa iau stop Leak lichid.Am văzut ca nu este chiar indicat sa folosesc stop Leak.(pe forum).Intrebarea mea este:nu se poate strânge siguranță aceea sau orice altceva sa împiedic pierderea de antigel?Va mulțumesc anticipat ptr.răspunsuri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil sa aiba un O-ring acolo. Verifica-l.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ii scoti siguranta si apoi tragi de furtun. 

 

 

Edit: Sub nici o forma nu baga stop leak sau alte prostii. O sa rezolvi momentan dar o sa plangi cand ti s-or infunda calroferul si radiatoarele.

Modificat de Planetara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ungi oring-ul cu vaselina, apoi bagi cuplajul la loc.

Apoi ii bati obrazul mecanicosului si ii torni lui in radiator Stop Leak. Ii spui ca-i din partea ta, preventiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Crezi ca este o treaba sa o pot face eu sau sa apelez la un Alt mecanic?(chestia cu scosul furtunului)

Modificat de Mishaa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu ne intrebi pe noi de ce esti tu in stare sa faci? Daca simti ca n-ai indemanare,pricepere cat de cat,apeleaza la alt mecanic nu la ala cu Stop Leak.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!