Jump to content

Pierd antigel


laus
 Share

Postare recomandată

Nu.

Daca ai caldura, nu scade antigelul si nu se supraincalzeste motorul, stai linistit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor 

pierd apa pe la oring conducta plastic ce intra in bloc motor ,la termostat,desi a fost inlocuit.Ce as putea sa mai fac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu tot ma minunez cum se inmultesc astia care-au tinut ora de romana la cafenea... ca sa nu le spun altfel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutari.. am si eu o problema si scriu aici poate s-a mai discutat aceasta problema in cele 805 post-uri dar sincer nu am timp din cauza piticului care imediat cum ma vede la calc sau telefon vrea si el si e prea mic pt calc/telefon....

si acum sa va spun problema.. am un passat 1.9 tdi ajm, si in urma cu 2 ani jumate (30 000 km) am schimbat garnitura de chiulasa si luat chiulasa pe masa plana pt ca imi facea presiune in vasul de expansiune si imi dadea apa afara pe la supapa de sub vas .. de vreo 6 luni (5000km) a inceput sa faca la fel imi da apa afara si daca o fortez un pic intr-o depasire nu mai baga nici caldura..caldura isi revine dupa cateva minute daca merg constant.. trebuie sa schimb chiulasa  ca la ultima rectificare au fost luate 3 zecimi din ea si am inteles ca numai merge planata, atunci am pus garnitura cu 3 gauri.

imi puteti spune cum pot verifica  blocul motor cand desfac sa schimb chiulasa ca mi-e tare frica sa nu fie ovalizat.

imi poate consuma 2 litri de ulei in 11 000 km din care 8 000 km sunt facuti in oras din cauza chiuloasei?

Modificat de nimsoc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

 Revin cu problema legata de pierderea de antigel la viteze mari. Am testat mai multe scenarii sa vad exact ce se intampla. Deci problema sta in felul urmator. Am fost pe autostrada in Germania (fara limita de viteza, ca sa nu mai primesc warning  ). Ideea e ca pe o repriza 60-200, temperatura apei imi creste undeva la 97-99 grade pe climatronic (pe ac in bord, ramane la 90). Daca fac 3-4 reprize de genu una dupa alta apa imi urca la 105-108.  Iar la un scurt timp dupa apare mesajul de 'Check coolant' (arunca apa pe la gura aia de la vasul de expansiune, deci presiune prea mare). La top speed, la fel.. urca temperatura destul de mult.. dupa ce a ajuns la 105 grade am lasat-o mai moale si si-a revenit la 87. Ceva clar nu e ok. Problema asta o am de mult timp dar niciodata nu am prea bagat-o in seama deoarece nu se intampla decat daca o fortez calumea.. Si am hotarat sa investighez problema mai amanuntit.  

Cauzele posibile la care m-am gandit eu:

1. Buson vas expansiune - schimbat, nici un efect

2. Pompa de apa. Cineva zicea ca e posibil din cauza ei.. ce ziceti?

3. Garnitura chiulasa.  Daca e aia, si o schimb, cineva imi recomanda sa iau suruburi de ARL.. 

4. Alte cauze posibile??? 

 

Am postat aici deoarece deoarece e un topic mai populat, deci sanse mai mari de raspuns :)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

agentu`secret

Salut 

 

Si eu am aceeasi problema la 160 .170 sustinut pe distante mari ( autostrada) pierd antigel .

Am inteles ca e o valva de suprapresiune  la baza vasului de expansiune si e posibil un defect.Ideea ca il vad impastiat pe linga vas pe acolo e umed.

 

Revin cu detalii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

Din punctu meu de vedere cred ca problema este la racirea frontala... adica radiatoru nu asigura o disapare a caldurii facute la viteze mari. In mod normal dupa ce faci acel sprint trebuie sa ai radiatorul foarte fierbinte , plus turul si  returul sa friga

Sau se mai poate ca radiatorul de aer conditionat sa fie infundat/imbacsit de mizerii(fulgi, puf, frunze si alte chestii) sau intre cele de doua radiatoare, si sa nu ajunga suficient aer intre in radiatorul de apa sa raceasca fluxul de caldura la viteze mari.

 

ptr emilian

Modificat de kosmyn_aurel89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmmm... sa fie oare racire insuficienta din cauza intercoolerului frontal?.. eu daca merg constant, si la 200, temperatura se mentine ok (87 grade ).. doar daca ii dau talpa mult timp, atunci imi creste..

Modificat de EmilianPop
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt patit, schimbati garnitura de chiulasa si scapati de problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

Daca ti se pare absurd de ceea ce zic... schimba garnitura de chiulasa si aia e sau nu o mai alerga.

Si faceam referire la radiatorul de racire, nicidecum la intercooler.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@kosmyn_aurel89, eu stiu ca faceai referire la radiator. Eu ziceam ca am montat intercooler frontal (in fata radiatorului) si este destul de mare. Si intrebam daca e posibil din cauza asta sa am probleme.. desi nu cred.. 

Probabil ca o sa ajung sa schimb garnitura de chiulasa si aia e.. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Cristian Arnautu

Buna am si eu o intrebare poate pare stupid dar vreau sa ma lamuresc. Este normal ca dupa cv timp sa completez apa in vasul de expansiune ? Eu am cumparat masina de 6 luni si nu a trebuit sa completez cu nimic apa , ulei sau alt cv . Dar de cand au venit caldurile cam o data la 1 luna trebuie sa completez cu apa nu cu mult dar trebuie . Este normal ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Nu. Undeva ai pierderi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat jos bara fata ca sa repozitionez farurile si am constatat ca pierd antigel in partea superioara a radiatorului (stanga sus, cum te uiti din fata masinii) si mi se prelinge pana spre partea stanga jos. Am constatat ca pierd cam... 100 ml de antigel/3 luni. 

Radiator crapat sau probleme la furtune? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in timp se aduna mizerie,frunze,insecte....iar asta duce la deterioararea radiatorului

incearca sa cureti zona sa vezi e unde curge exact

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Din experienta... cu cat cureti mai bine radiatorul, cu atat curge mai tare. Oricum n-ai ce sa-i faci. Pui unul nou si gata.

E o problema caracteristica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Buna Ziua dragi pasionati de vw. Am si eu un Vw Passat 1.9 TDI an 2003 problema mea ii ca pierd antigel dupa cum am observat eu pe undeva pe sub vasu de expansiune deoarece sub el este numa urme de antigel.am pus mana pe toate furtunele si mi se pare ca ar fi goale nu au antigel in ele.masina o folosec zilnic nu creste temperatura mai mult de 90 grade.termostat nou antigel schimbat..Care ar fi problema?Am atasat 2 poze sa va dati si voi cu parerea. Multumesc241s3va.jpg

vmrqzs.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa sau garnitura de chiulasa. Mai repede pompa avand in vedere problemele cu caldura .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Saptamana viitoare o sa ma duc sa ii schimb distributia cu tot kitu si o sa revin cu edit daca mai am probleme sau sa va zic care a fost rezolvarea. Numa unde is eu ii cam scump dar nam ce face . La cati km sau mile se schimba distributia ?? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina mea are undeva la 40.000 de mile. De cand a fost schimbata. Cred ca ii vremea sa o schimb .. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate din cauza la pompa de apa stricata sa pierd apa in cantitati destul de mari.??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, se poate dar, la ce ai tu acolo eu iti recomand urmatoarele:

- vezi daca pierderea e mai mare la un drum de autostrada in care mergi cu turatie crescuta,

decat la un mers ponderat de oras.... 

verifica dupa drum, daca pareta de jos a vasului de expansiune e umeda si se vad clar urme proaspete de antigel.

Daca acestea se confirma, ar putea fi de vina garnitura de chiulasa.....impuscata si sufla aer in vas, creeaza suprapresiune si da antigelul afara pe 

la capacul vasului.

daca nu.... pompa... furtune ....sau mergi cu ea la un atelier.

sper sa te ajute

spor

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!