Jump to content

Pierd antigel


laus
 Share

Postare recomandată

Ce pompa de apa aveai ? Banuiesc ca din cauza pompei s-a dus garnitura. Cat ai mers asa cu masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Pai sunt norocos caci nu la masina mea s-a intamplat asta. E al unui coleg de munca. Masina proaspat cumparata.

Pompa veche era Hepu dar cu paleti din plastic.

Pai dupa ce s-a observat ca antigelul urca peste 90 grade si are presiune in vas s-a mers cca 500 km. Eu zic ca pompa defecta a ars si garnitura.

Acum s-a pus pompa de apa tot Hepu dar cu paletii din fonta. Plus garnitura noua(asta nu stiu ce marca).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare, oameni buni.

 

Ştiu că o să supăr pe unii dintre voi, dar nu am de ales, sunt într-o  criză de timp din cauza unor examene şi chiar nu am timp să citesc sute de pagini despre pierderea antigelului. Am încercat s-o fac, dar multe din răspunsuri mai mult mă bagă în ceaţă, din moment ce nu sunt mecanic auto.

Pierd antigel la maşina din semnătură (Passat 1.8 benzină, 20V din 1999) şi nu am aflat încă pe unde. Uneori găsesc câteva picături undeva în partea din faţă-stânga (cum stau cu faţa la maşină), m-am uitat dar pe acolo nu trece nici un furtun care să aibă legătură cu antigelul.

Pierderea este de aproximativ 300-400 ml lunar, ştiu că nu e mult, dar e agasant.

 

Temperatura în bord nu a depăşit niciodată 90 de grade, am căldură berechet, nu bolboroseşte, nu intră ulei în antigel.

Este posibil să aflu pe unde ar putea curge antigelul fără să fiu nevoit să desfac partea din faţă a maşinii?

 

Mulţumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ursachicatalin

Un fenomen straniu se intampla la masina mea. Pierd antigel. Se vede destul de mult in vas. Partea uimitoare este ca dupa ce mai merg cu ea se umple la loc vasul. Nu se văd urme sa piardă undeva. Mentionez ca de cand mi s a spart termoflotul se intampla asta. Am scos furtunul de retur de la vas si nu vine nimic. Poate fi termostatul blocat pe inchis? Care ar fi explicatia?

Modificat de ursachicatalin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzational. Da cand ai scos returul ai astupat stutul de la vas si ai asteptat cateva minute sa se faca presiune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ursachicatalin

Nu am facut asta. O sa incerc maine. E ciudat fenomenul. Azi nu mai aveam nimic in vas. Sa vad daca mai revine. Nu pare sa curgă pe nicăieri. Apa sta la 90. Nu e spuma in ulei, nu e ulei in antigel. Nu da pe la supraplin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca a disparut toata apa din vas nu mai are ce si de unde sa revina la loc peste 1 litru de apa.

Probabil e dusa garnitura de chiulasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ursachicatalin

Nu avea si alte simptome daca era garnitura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, e garnitura. Eu am schimbat-o recent, si pierdeam lichid doar dupa ce mergeam cu ea in afara. Lichidul nu revine in vas, doar se pompeaza gaze in instalatie si mai revine ceva si in vasul de expansiune. Pregateste-te de 1000 lei paguba...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ursachicatalin

Probabil din cauza asta simt ca dupa ce se încalzeste nu mai trage la fel. Daca intra apa in camera de ardere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1000 lei garnitura chiulasa cu manopera??? Eu am schimbat acum vreo 2ani si m-a costat 450 lei tot,la mecanic, nu facut de mine.N-are cum sa intre antigelul in camera de ardere.

Modificat de terminatoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ursachicatalin

Atunci unde de duce antigelul? Ca in ulei nu se vede nimic. Nu inseamna ca il da pe esapament?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba da. Dar fiind foarte putin, nu se vede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ursachicatalin

Nu ar trebui sa fie presiune in vas, sa il dea afara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este si ceva presiune. Dar la toate tdi-urile e. Asadar e greu de apreciat cata presiune ai in instalatia de racire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si presiunea asta e diferita. La mine nu erau furtunele lemn, dar daca deschideam busonul iesea mult aer si impingea lichidul - la cald. Acum, e un pic de presiune, la cald, dar daca deschid busonul dispare imediat, fara sa iasa aer sau ceva - extrem de putin mai exact. Si nu se mai aude aer in calorifer. De fapt banuiala cu garnitura de chiulasa am avut-o in toamna cand zgomotele prin calorifer au crescut mult. Dupa aceea am vazut antigel pe jos in parcare dupa drumuri lungi si sutzul din spatele vasului de expansiune cu urme de antigel.

1000 lei poate e mult, dar chiulasa a fost planata, verificata si au fost rectificate scaunele. Am schimbat si cuzinetii de palier ai axei cu came, antigel, etc.

E singura data cand masina mea vede un mecanic in ultimii 7 ani, pt ca nu am avut timp sa ma ocup..., nu stiu exact ce preturi se practica...

Scuze pt lungimea postului, mai am o singura chestie. Vorbind cu mecanicii, mi-au spus ca lunar au un TDI ca al meu pt garnitura de chiulasa, tind sa ii cred mai am cunoscuti cu aceeasi problema la 1.9 TDI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E oarecum o problema comuna pentru 1.9tdi, cel putin PD.

Si nu e un capat de lume, nu se arde garnitura. Pur si simplu materialul slab din ea cedeaza in timp sub actiunea coroziunii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ursachicatalin

Am mers azi cu ea. Acul la 90. Baga căldura. Furtunele nu sunt tari. Presiune nu e. A fasait un pic cand am deschis busonul. Cred ca mai inspectez poate poate curge pe undeva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atinge scurgerea din spatele vasului de expansiune. Daca e cu urme de antigel e cam clar. Nici la mine mu curgea imediat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ursachicatalin

Am băgat servetel acolo vreo saptamana. Nu s-a udat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca e dusa garnitura in partea admisiei si intra antigelul in motor. Nu scoate fum alb?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ursachicatalin

Nu stiu. Nu prea pot sa vad. Oricum nu scade mereu nivelul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalin, am avut o problema asemnanatoare cand aveam caloriferul din bord spart. Im scadea si crestea nivelul la antigel. Eram nevoit sa completez o data pe luna. Nu auzi bolboroseli in bord?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ursachicatalin

Nu se aude nimic. Plus ca baga căldura. Si nu e ud prin masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atinge scurgerea din spatele vasului de expansiune. Daca e cu urme de antigel e cam clar. Nici la mine mu curgea imediat...

unde vine scurgerea asta va rog?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!