Jump to content

Motor Dus La 179.000km


ATY69
 Share

Postare recomandată

blocul motor e comun la multe motoare de 1.9 si 2.0. Insa chiulasa e musai sa fie de BLS. difera cursa la supape si axul cu came, fara de care nu isi mai face regenerarile.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, Chyppi said:

Poate alt motor cu cod diferit, merge a mai schimbat cineva

tot motor de bls iti trebuie,nu merge altceva

si ii schimbi cuzinetii,altfel iar stai cu frica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
22 minute în urmă, ionut10a a scris:

tot motor de bls iti trebuie,nu merge altceva

Esti sigur sau doar iti dai cu parerea?

Pentru ca doar ti-ai dat cu parerea si asta e interzis in regulament, ai fost sanctionat. Poate data viitoare nu mai faci asta.

 

@Chyppi, revenind la subiect, asa cum a spus si colegul Andrei mai sus, poti monta orice bloc de 1.9 sau 2.0 care are si DPF.

Cand mi s-a rupt suportul motor din bloc, la Passat am fost nevoit sa schimb motorul si pentru ca n-am gasit un BLS am pus un motor de 2.0 cod motor BMP cu, chiuloasa originala a BLS-ului. Totul fara nicio modificare.

Masina merge si astazi isi are peste 120 000 km facuti de atunci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci ar trebui să mă orientez după un bloc motor și să i-au toate accesoriile de pe al meu dar daca în interiorul lui mai sant și alte probleme vilbrochen, biele,pistoane...merita pt că am găsit bls dar nu dau garanție cei care le vând si nici factura sau bon pe suma pe care o plătesc și sincer nu as arunca 1000 euro pe un motor gol pe care sa nu il pot folosi. Mă gândeam să iau de la cineva o mașina de Anglia cu alt cod motor și să-l înlocuiesc. Merge? Așa aș ieși la cca 1500£ și rămân și cu restul mai pot vinde cate ceva și recuperez din bani. Mulțumesc

Modificat de Chyppi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 13/02/2018 at 1:04 PM, Marian said:

Esti sigur sau doar iti dai cu parerea?

banuiesc ca intrebarea mi se adreseaza si nu i corect sa raspunzi tu in locul meu...ar fi culmea sa i au warning ca raspund unui moderator

intradevar informatia furnizata de mine era eronata...eu stiam ca pistonul de bls are 79,5mm si cel de bmp are 81mm de asta am zis ca nu se potrivesc

imi cer scuze fata de Andrei...

 

Modificat de ionut10a
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare tuturor,

Am un Golf V, 1.9 tdi BXE, 150.000 km (reali ) cu revizii facute la timp, max 10.000 km, cu intretinere corespunzatoare, cu schimbat intodedauna preventiv distributie si orice alt lucru care in timp putea sa devina o problema etc.

Masina pot spune ca mergea perfect pt caracteristicile sale..

Insa saptamana aceasta am avut surpriza ca la 130 km / h pe autostrada din senin sa explodeze. Practic biela, cuzinetii au fost aruncati afara fara ca inainte sa exista un semnal ca ceva nu este in regula.

Nu martori in bord, nu trepidat, nu consum sporit ulei etc.

Singura varianta de a o face functionala  este sa cumpar un alt motor si sa il inlocuiesc. In actualul am o gaura cat un pumn.

Intrebarea mea pt voi este urmatoarea: merita sa mai repar masina (pe langa costurile cu motorul mai sunt si altele, distributie etc si in plus din ce am citit acum, dupa problema pe aici ... cam toate motoarele BXE au la un moment dat o problema asemanatoare) sau este mai ok sa o vand asa? Voi ce ati face?

Multumesc mult.

Modificat de Tudor docu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Clar masina merita reparata. Nu putem sa credem ca un Golf 5 de 10-12ani este masina de aruncat deja.  Dar daca merita sa o repari tu depinde de experienta si mai bine zis in ce service vrei sa faci lucrarea asta. Motorul poate fi gasit de la preturi variind intre 350euro si 800euro (in functie de starea lui si ce anexe primesti pe el de la cei ce au dezmembrat o masina). 

Daca pe piata masina ta vaoloreaza 3000euro este corect sa zici ca un ~1000euro te costa sa o repari pe repede inainte. Poate chiar mai sus daca este reparata foarte corect si cu gandul sa mearga mai departe pe strada ceva ani buni cu revizii la timp. Deci pentru "cadavru Golfului tau" o vanzare la 2000euro (daca ea valoreaza 3000 pe piata reparata) este o vanzare corecta si pentru tine si pentru un eventual cumparator. 

PS: m-am uitat pe mobile.de si golfurile 1.9TDI in zona ta sunt chiar si 2000euro bucata.  Daca iubesti masina actuala poti aplica si urmatorul rationament: cumperi cu 2000euro o masina functionala, testata pe roti de catre tine ce te multumeste cati km are si cum merge motorul. Iei motorul si-l pui pe a ta. Masina doar cumparata nu se inmatriculeaza si doar se vinde la 1500euro fara motor. O sa gasesti relativ usor client. Astfel ai siguranta ca ai cumparat un motor testat de tine ce merge ok.  Orice motor gasesti in dezmembrari nu ai sansa decat sa-l pornesti la spray si eventual sa-i faci o compresie.  Km la un motor cumparat de pe palet sunt sanse sa fie mincinosi. 

Bafta!
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti multumesc mult pentru raspuns. Nu zici rau cu o masina "noua".

Ca un mic update: oferta de pret pt reparatie este de cca 1500 euro. Motor + distributie + filtre + ulei etc. Practic tot ce trebuie pt o masina functionala.

Insa, sunt in dubii pt ca daca urmatorul motor, care nu este nou va tine doar 50.000 km sau chiar mai putin? E un pic cam mult 2000 E reparatii + tractare + altele la care evident se adauga in fiecare an devalorizarea masinii.

Momentan sunt inclinat pt o reparatie (valoarea sentimentala) insa pt ca toata treaba asta a venit pe nepregatie, asta in conditiile in care eram ff mandru/ multumit de masina, de comportament, etc etc acum mi se pare doar la ghici daca o sa sparg pusculita cu bani in viitor, chiar daca eu am grija de motor, masina.

O sa scriu aici la sfarsit pentru ceilalti deznodamantul si costurile.

Multumesc mult.

 

Modificat de Tudor docu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Motoarele BXE asa fac,  crapa la Km ridicol de putini. Plin google de patanii asemanatoare cu a ta la Km ridicol de putini -trebuiau rechemate de VW si inlocuite motoarele.  Vrei sa ai tot motor BXE pe ea? Ai avea curajul sa iesi din oras cu ea? Eu nu cred ca poti vinde o masina (vechitura din 2005) fara motor si neinmatriculata cu 1500 euro. Poate nici cu 500 euro, sau nici pe gratis. Pline cimitirele de masini cu auto destul de noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, Ebi.

Ai dreptate, I am luat putin frica. Dar care sunt variantele?

Am nevoie de masina zilnic, nu este ceva optional la mine. M-am gandit la o masina noua insa ceva asemanator ca performante este fff scumpa.

Pentru o masina SH trebuie sa sondezi mult timp ca sa iei ceva bun.

Momentan sunt cam zapacit si nu stiu exact care ar fi cea mai buna decizie sincer sa fiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care e veriga slabă la BXE? Biela? Există variantă revizuită? Dacă da, la reparație aș alege varianta nouă de piesă. Dacă nu, aș monta un motor SH de pe o mașină recent adusă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu cred ca am gasit undeva o astfel de concluzie certa (Biela cu probleme). Doar multe presupuneri....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este topic special cu motoare BXE crapate, poate un moderator sa te ajute sa-ti mute posturile acolo.

Pe topicul respectiv s-a discutat totul despre BXE si se stie ca problema pentru care scot pistoanele prin bloc sunt cuzinetii superiori de biela.

Pe acestia i-am schimbat si eu preventiv si am avut de ce.

Gasesti totul acolo cu foto si detalii tehnice.

Din pacate daca citeai mai devreme topicul evitai problema BXE-ului.

 

Ai grija ca la motorul SH sa schimbi cuzinetii superiori de biela, ca sa nu mai intampini aceeasi problema.

Un alt post cu aceeasi problema.

 

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rata de defectare catastrofala de genul colegului este relativ mica la BXE-uri, nu inseamna ca daca ai BXE mergi cu o bomba cu ceas. Sunt milioane de motoare de genul asta, intretiunite in toate felurile posibile si totusi probleme de genul sunt destul de rare. Imi pare rau pentru ginioul tau, ce sa zic, ai tras paiul scurt .. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit unde sa o repar. Insa, cum ma pot asigura ca actualul motor nu are 300.000 - 500.000 km. Am incredere in baietii de la service insa parca controlul ar fi si mai bun.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa un test de compresie motor. Iar la achizitionare piese din dezmembrări se acorda garanție sau posibilitate de schimbare piesa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

@Tudor docuMai intai de toate evaluezi pagubele. Desfaci motorul stricat de pe masina, vezi exact starea in care este chiulasa, daca pistonul care a iesit prin bloc nu a ajuns sa loveasca supapele pe cilindrul cu problema, este clar ca chiulasa a scapat si e in stare buna(deja ai juma de motor) iti mai trebuie un bloc de pe un motor proaspat desfacut pe care il poti gasii la bani buni si putini. 

Sau poti cumpara ansamblu bloc-chiulasa( la care sa ii schimbi obligat tachetii)si folosesti toate anexele tale, si chiulasa ta o vinzi completa.

Sa faci comparatie intre axul cu came de bxe si de la cel cumparat din dezmembrari si o folosesti pe cea mai buna

Si referitor la numar-ul de kilometrii... nu's asa importanti. Ce avantaj ai avut daca bxe-ul tau a avut un numar mic de kilometrii si a cedat de tot? Mai bine un avf, awx, asz cu 300-400 mii km(mai ales de anglia) care duce cel putin dublu daca il intretii cum trebuie din filtre si ulei.

Modificat de kosmyn_aurel89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt sugestii.

Pe de alta parte ma puteti ajuta cu un service unde as putea sa fac toate astea?  ( Sa repar masina) Baietii de la service-ul care mi-am facut initial programarea reparatiei tocmai au marit pretul cu 1000 E, pe diferite motive. Ca initial pretul era fata TVA, ca daca mai apare ceva, ca acum aglomerati etc.

Ma intereseaza un service bun dpdv al calitatii si acceptabil ca pret.

Multumesc pt orice viitoare sugestie. Ganduri bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care e pretul final pe care ti l-au dat si in ce consta reparatia ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2000 euro, motor + curea distributie + filtre + ulei motor si manopera. 

Modificat de Tudor docu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 7/9/2019 at 9:25 PM, Tudor docu said:

2000 euro, motor + curea distributie + filtre + ulei motor si manopera. 

exagerat de mult pt o masina de 12-13 ani,poti face in regie proprie luand un motor din dezmembrari care costa undeva la 500 de euro si inca 500 de euro max pt montaj

obligatoriu cand iei motor sh controlezi axa cu came

Modificat de ionut10a
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Pana la urma a fost 1600 euro. Dar au fost 1600 euro aruncati pur si simplu la gunoi.

Masina pierde ulei. Nu trage deloc si consuma 8.5 % pe autostrada, pe pilot automat la 130 km /h o singura persoana in masina (test Bucuresti - Ploiesti-Bucuresti cu pornire de pe autostrada).

Am fost cu masina din nou la ei si acum e de vina turbina ..... intra dupa 2000 ture si in plus se mai si aude suierand pe la 1800 -2000 ture.

Explicatia lor a fost ca ff probabil s-a dus si ea odata cu motorul ..... Curios cum initial la predarea masinii mi-am confirmat ca totul este in regula, ca merge, ca trage,  ca o operatie asa de reusita rar au mai avut.... ca sa citez din cel care mi-a predat masina. Asta pana am platit factura....

Cat despre turbina cel mai probabil oferta de pret va fi de 700 - 800 euro si cam atat. Foarte probabil o voi vinde fara motor sau tichet rabla pentru o masina noua.

Culmea este ca e un service destul de laudat din B. Iar pana la patania asta am fost multumit de ei ( tot ce am facut la masina am facut la ei)..... Acum probabil nici celui mai mare dusman nu i-as recomanda service-ul respectiv.

In plus am mari dubii ca au schimbat tot ce au facturat la ea .. dar ma gandesc cumva ca este si vina mea caci din lipsa de timp nu am stat langa ei atunci cand a avut loc reparatia masinii.

In principiu la suma asta trebuia sa fiu acolo insa m-am gandit ca pierderea este suficient de mare incat sa mai stau si eu pe acolo 2-3 zile si am preferat sa lucrez eu suplimentar pentru a putea plati reparatia.

In fine, pana la tichetul rabla probabil ca voi merge cu ea pana la cadea definitiv. Deja m-a imbatranit cu 2 ani in astea 2 saptamani.

Modificat de Tudor docu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, Tudor docu said:

Am fost cu masina din nou la ei si acum e de vina turbina

poate fi si turbina de vina,dar de obicei cand iese biela turbina nu e afectata deloc

pana sa schimbi turbina eu zic sa faci un log in mers,sa vezi diversi parametri din vcds (gr 13 pot fi chiar injectoarele de vina ,de nu trage) sau chiar un test de compresie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scrie şi service-ul, să ştie lumea de cine să se ferească.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!