Jump to content

Motor Dus La 179.000km


ATY69
 Share

Postare recomandată

cum iti dai seama daca scapa ulei pe aspiratie???

eu m-am uitat si este murdar de ulei si pe langa turbo si pe langa intercooler. mentionez ca masina are 205.000 km si nu a fost curatata niciodata pe acolo.

daca testez cu VAG-COM imi da vreo eroare daca turbina e pe duca? din cate am inteles nu e obligatoriu sa dea eroare. testarea se face in mers sau pe loc?

Modificat de c o s m i n
Post dublu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul poate scapa pe la ax turbo sau pe la ccv, si se aduna in intercooler. Poti desface intercoolerul si vezi cat ulei gasesti in el, poti desface furtunul de la turbo spre intercooler si misti cu degetul axul turbinei sa vezi daca are joc mare(trebuie sa aiba putin joc dar sa nu fie exagerat). Uzura la turbo nu se vede pe tester, doar daca sunt vanele blocate sau actuatorul poti sa-ti dai seama dintr-un log in mers. Problema trebuie tratata din timp altfel uleiul din intercooler poate ajunge in motor si face soc hidraulic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi pentru lamuriri.o sa ma uit cat pot de repede ca am vazut ca intr-adevar e plin de ulei pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 years later...

inca un motor BXE cu biela iesita prin bloc

IMG_20160607_132328.jpg

cuzinetii de biela . Cei superiori distrusi. la cilindru 3 biela s-a rupt si a iesit prin bloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octavia 4ever

la cati km?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

215.000 km. Revizii pana la 160.000 la reprezentanta (15.000 km, Castrol Edge)

 

 

 

IMG-20160607-WA0016.jpeg

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este vorba de masina ta? :scratch: 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, alta masina, sora cu a mea, din 2008. Doar ca asta a facut multi km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi pare bine in cazul tau si foarte rau in cazul persoanei respective... se pare ca pica pe capete :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, BXE e predispus se pare. 

Am vorbit cu colegul Romytaxy si el are Seat cu BXE, cand isi face timp o sa desfaca la el sa verifice cuzinetii de biela (are aprox 160.000 km) .

Eu am doar 85.000 km si parca nu ma indur sa desfac inca baia de ulei si bielele, mai ales ca am mers doar cu Ravenol si schimb la 7500 km 

 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi interesant Andrei, Romy,  daca aveti chef sa le faceti o inspectie, sa ne aratati poze, eu sunt tare curios cum arata la al tau, eu am 70k. tot cu Ravenol VMO schimbat la 10k. In functie de cum arata la tine ne facem o idee daca vina la aceasta problema o constituie uleiul, din ce am vazut pe sus pe la capac motorul e curat lacrima fara depuneri, nu are bataie la rece deloc, merge rotund, nu da cu fum, dar de la un schimb la altul toaca 5-600ml. de ulei, si asta din prima zi.

E o slabiciune, cred totusi ca vina o poarta si calitatea cuzinetilor, daca era de la ulei sau ungere defectuoasa prima cadea axa cu came, cer e ca trebuie menajat cel putin cu schimburi mai dese de ulei si filtru.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si a mea are 84.000 km. Am trecut pe Ravenol VPD, consumul de ulei s-a oprit. in 4.500 km motorul a consumat de la indoitura de pe joja pana la maximul hasurat, asta in primii 1000 km dupa care a ramas acolo si au fost cateva cazuri, destul de rare, cand am turat la aproape 4000 rpm. Vedem daca tine pana la 10.000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie imi pare o problema de material, fara legatura cu uleiul. Nu sunt urme de zgarieturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, se exfoliaza materialul.

urme de zgarieturi sunt doar la cuzinetul bielei rupte.

Se exfoliaza materialul pana nu se mai face deloc pelicula de ulei, incepe sa frece puternic cuzinetul, incalzire, gripare biele, rupere

In etka apare schimbat codul cuzinetului superior, dupa 08/2012. Posibil sa stie de problema...

IMG_20160607_155856.jpg

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu siguanta problema este prosta calitate a cuzinetilor cum am mai spus anterior, cert e ca sa ai siguranta  trebuie inlocuiti obligatoriu pe la 150k. pana sa ii ia boala, costurile sunt minore fata de cazul in care scoate biela capul prin bloc.Ideea e ce marca de cuzineti noi de calitate sa montam ?

Ce zici Andrei, de care ai montat pe motoarele la care ai gasit problema in cauza?

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A zis si colegul mai sus, cuzinet original, posibil revizuit. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebarea mea era cu ce marca de cuzineti noi ii inlocuieste pe cei exfoliati?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și răspunsul era clar. Înlocuit cu alții tot originali (oe), piesa revizuita cum apare în etka.

Eu am ajuns cu al meu bxe la 117k km și momentan merge ca și pana acum. Sper ca asa va fi și în continuare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am 265kkm ,oare cat o sa mai duca?sau poate a scapat de boala copilariei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu au scapat, BXE s-a scos din productie in 2009 pentru ca nu s-a mai putut vinde fiind EURO 4.

Cuzinetul s-a inlocuit in 2012. 

Nu am vazut cuzineti inlocuiti... pentru ca s-a inlocuit tot motorul. Nimeni nu prea vrea sa faca intretinere preventiva la cuzineti... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oarecum e logic sa nu vrei sa desfaci motorul, pt ca totuși nu au toate probleme. Știu câteva bxe cu peste 300k km care nu au avut probleme deși au fost exploatate la greu. Probabil fiecare se gândește ca nu va fi el ghinionist..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cuzinetii OE de pe BXE sunt fabricati de Kolbenschimdt, sau Motor service cum se numeste mai nou. Se vede sigla lor pe acei cuzineti. 

Se pare ca pentru cuzinetii superiori, cei care sunt cu probleme, se foloseste procedeul de PVD, un procedeu de depunere pe suport a unor materiale antifrictiune, spre deosebire de cuzinetii inferiori, care sunt simpli, galvanizati.

Sputter bearings, asa se mai numesc. Toti producatorii de cuzineti ii folosesc, pentru ca la diesel de performanta nu mai rezistau cuzinetii normali. Pionierii au fost glyco si kolben, Mahle abia prin 2008 a inceput sa fabrice sputter bearings.

semnele de intrebare sunt multe. 

De exemplu aceiasi cuzineti s-au folosit pe foarte multe motoare de 1.9, inclusiv celebrele AVB, ATJ, AXR. Si alea mai sparg motorul, dar foarte rar.

Si mai interesant devine faptul ca noi cuzineti, cei revizuiti, ii gasim si in 1.6 TDI CR, fabricat dupa 2009. Si de asta nu am auzit sa aiba probleme. Si am vazut destule peste 200.000 km, chiar si 300, 400.000 km.

Sa fi fost un lot asa de mare de cuzineti cu probleme, incat sa afecteze toate BXE produse????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Sa inteleg ca daca cumpar cuzineti OEM sunt ok ? Sau imi recomandati alta firma ? As vrea sa-i schimb inainte sa ma trezesc cu ei in baia de ulei :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pui ulei adevarat cu schimbul la 10k.  mereu pe nivelul max. te asigur ca nu vei avea nevoie de asa interventie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!