Jump to content

Sase litere magice: T U N I N G


Andi TDI
 Share

Postare recomandată

salut am citit cu interes tot ce a-ti scris si mi-sa parut foarte interesant.

eu am un vw passat 2003 2.3 v5 170cp

as vrea sa-i schimb axele cu came. vreau sa-i pun enele sport.

este bine sa le schimb? o sa-mi creasca consumul? dupa ce le schimb mai trebuie sa modific si altceva?

sau este mai bine sa fac un ciptuning?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog daca cineva dintre dvs a facut un chip tuning ,sa imi spuna si mie unde si cat a costat. Ma intereseza sa cresc si eu un pic puterea sau mai bine zis mi se pare cam lenesa ,vreau sa fie mai infigareata..Eventual sa imi spuna daca a crescut consuimul si eventual cu cat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DACA a facut cineva un chiptuning a postat in topicul de Impresii chiptuning!

Ar fi bine sa citesti cu atentie topicurile deja existente si sa folosesti functia "search" a forumului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Ce parere aveti de o turbina pe un motor 2.0i aspirat, credeti ca este posibil ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

bine v-am gasit.am o intrebare va rog.am un caddy2oo6 1o5cp,tdi,si as vrea sa pun pe el elemente de suspensie de la cross touran sau caddy4motion.adica pe fata telescoape si arcuri mai lungi,pe spate telescoape mai lungi iar sub foaia de arc ceva distantier de fier.rezultat final sa o ridic cca.2-4 cm.intrebarea mea este:1,apar prob la planetare? 2,se poate face asa ceva potrivesc la prindere?3,apar prob de siguranta? astept raspunsuri competente.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Buna ziua. Am un a4 2003 2.0 fsi la care i-am astupat EGR-ul dar tot am eroare si masina face figuri la drum lung.Stie cineva daca se poate anula EGR-ul din soft ?

La inscrierea pe forum, completarea campului "Oras" este obligatorie. Aceeasi obligatie revine si membrilor deja inscrisi. Refuzul completarii acestui camp, duce la invalidarea cererii de inscriere, sau, in cazul celor inscrisi, la interzicerea accesului pe forum, pana la rezolvarea problemei.
Modificat de forceturbo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, se paote face de catre cei ce fac tuning.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vre-un service specializat pe asa ceva cunoasteti ? Unul care a mai facut pentru motoare aspirate ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare!!

Va deranjez si eu cu o micuta problema:

Passat-ul meu din 2002 dispune de 150 CP, livrati de catre AKN-ul de 2.5L. Din primavara lui 2013 vreau sa o modific destul de mult si am ceva nelamuriri in privinta maririi puterii.

Stiu ca prin 2002 existau mai multe tipuri de diesel-uri 2.5 TDI fabricate de VAG, unele cu 150 cp, altele cu 163cp si altele cu 180cp. As dori sa stiu ce elemente fac diferenta de putere dintre aceste motoare (ma gandeam ca se poate adapta o turbosuflanta de la cel de 180cp la a mea; sau daca puteti sa-mi spuneti cum sa maresc considerabil puterea, fara a intra in chiptuning (care oricum va veni mai apoi)).

Eventual daca se poate adapta o turbina de ceva motor de 3.0 TDI, bineinteles fara sa faram blocul motor.

Sper ca ati inteles ce am vrut sa spun :icon_redface:

Sper ca atunci cand o s-o am gata sa pot face un topic la "Masina mea'' cu descriere amanuntita a tuturor modificarilor.

Momentan mi-am rezervat din Spania un set de jante BUTZI GTR pe 18'', care vin si cu un set de anvelope 225/40 R18 noi noute MOKA! :icon_cheesygrin: (Pretul jantelor a fost de 800 euro)

de asemenea am planuit sa achizitionez ''cateva'' componente audio marca Boss Audio, care aduna undeva la 2.800W RMS :sick:

PS: Sa va faceti o idee, tinta mea este undeva in jurul la 250CP, cu cat mai mult cu atat mai bine! :D

PS2: Si bineinteles ca am in plan deja schimbarea ambreiajului cu unul sport, filtru de aer etc.

O seara placuta tuturor!

Love VW!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
 

Acum am eu o groaza de intrebari..sper sa ma ajutati cu indicatii,sfaturi mai ales care stiti despre ce vorbesc si ati folosit pe masina de la firma respectiva.

 

Am motor 2.0 TDI BMM 8 valve ,1 axa cu came 140 cp an 08.2006(pe sasiu scrie 2007 nush daca conteaza).Vreau sa-mi fac resoftare stage 1,adica 165-175 cam asa o sa am din ce mi-a spus omul de la TCM turbo.Pe el l-am intrebat despre acest motor daca suporta ca eu stiu ca exista si 2.0 140 cp cu 16 valve si 2 axe cu came care dupa mine ar suporta mult mai bine aceasta resoftare,el mi-a zis ca nu are nicio problema ca mai sunt mii de masini care au facut acest  lucru si m-a trimis sa ma uit pe vwforum,i-am spus ca sunt deja membru de cateva luni si nu gasesc pe cineva cu aceeasi masina care a resoftat la tcm turbo sa ma ajute(de aia postez aici).Am comparat si Dimsport si Revo si intr-un final m-as baza pe TCM Turbo deoarece mi-a spus ca cel care a infintat site-ul vwforum plus patronul firmei este Dragos Voinea(este adevarat?).

 

1.Indicatii,sfaturi?Este ok sa fac aceasta resoftare,ce probleme pot aparea sau mai bine spus ce probleme v-au aparut voua?care are comentarii bune despre TCM va rog sa o faca,care are comentarii proaste la fel va rog sa-mi spuna sa-mi fac o idee(omul de la TCM mi-a spus ca depinde de mine,adica nu sa dau cheie si sa-i dau blana,mi-a spus filtre etc,mers tare cand trebuie din cand in cand nu sa omori masina,ok am inteles,dar vreau sa aud de la voi daca vi sa intamplat ceva dupa resoftarea respectiva pe acest motor)

 

2.Am vazut ca sunt afiliate  TCM  in toata tara,intrebarea mea este: E ok sa fac in Drobeta Turnu Severin acest lucru,adica este o diferenta de calitate intre TCM turbo din Bucuresti si TCM turbo din Severin?(este aceeasi firma ,dar tot intreb)Omul mi-a zis adresa de aici din oras si mi-a zis :"in 45 minute iti facem aceasta resoftare,dar sa vi si tu mai spre seara ca ne coacem ca indienii ca aici avem "sediul" intr-un garaj" La asta ma refer?Omul a spus ca-mi da garantie pe lucrare,era logic ca nu pe masina ma asteptam si eu,dar daca a 3-a zi mi se duce turbo si peste o luna injectoarele va dati seama ca vina o sa o dau pe acest soft. Pana la urma decat sa bat nush cat drum pentru alt oras mai mare gen Timisoara-Bucuresti,mai bine fac la mine in Drobeta Turnu Severin?

 

3.Pretul este de 1000 lei(mi se pare ok din ce am vazut pe Dimsport si Revo).

 

4.Inca o chestie cu fumul,am vazut ca dupa resoftare la un timp sau imediat multe masini au inceput sa scoata fum ca tractoru,eu i-am spus omului ca a mea nu scoate fum deloc la orice turatie,el o tinea pe a lui "Toate motoarele 2.0 TDI scot fum nu conteaza km si etc,asa sunt ele facute,dar nu-l vezi tu ca-l scoate".Este adevarat teava de esapament este in spatele "barei" de plastic care o mascheaza,dar daca ar iesi s-ar vedea ca am pus pe cineva sa stea tot timpu in spatele meu la un drum,ba la turatii tari,ba mers subturat,ba pe loc,ba la pornire,etc. Deci ce ziceti despre ce a spus omul respectiv si despre obsesia mea cu fumul scos pe esapament.Da vreau putere mai mare cand bag piciorul,dar nu vreau sa scot fum sau "sa se vada"cum zice omul respectiv.

 

Dragi colegi care sunteti in cauza va rog din suflet cat mai multe pareri si sfaturi sincere!!Cam asta ar fi ultimul pas spre a face aceasta resoftare,sa aud parerile voastre mai ales cei care au facut acest lucru si mai mai ales care au facut pe acest motor (nu cred ca nimeresc tot BMM codul ca al meu) dar macar sa fie de 2.0 TDI 140 cp.MULTUMESC MULT SI ASTEPT PARERI!

 

Imi cer scuze pentru acest "ziar"!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Am tunat si eu o turma de 2.0 tdi. Atat in 8V cat si cele in 16 se comporta foarte bine. Se poate face tuning fara probleme tinand cont de dorinta ta de a nu avea fum (mai mult decat stock)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Am un Superb 2.0 tdi 140 DSG din 2011 si sunt interesat sa o resoftez . Aveti idee ce riscuri presupune pentru cutie o resoftare avand in vedere ca masina are ~400.000km ?

Mentionez ca am schimbat ulei si volant recent ,masina se comporta foarte bine .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut @davydsss  

Citeste aici . Am acelasi motor ca tine, BMM. Am dat jos DPF-ul la 160000 km perfect functional (upgrade turbo), dupa vreo 145000 km facuti cu stage 1 TCM, si multi kilometri pe circuit. Fa softul linisitit. Important este sa mergi corect cu masina (evita sarcini mari sub 2000rpm si mai arata-i si schimbari la +3000rpm din cand in cand, si mers constant la 2100-2300).

Bafta!

L.E. scuze, acum am vazut data postului la care am raspuns :tomato:

Modificat de Acidutzul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

salut. ce upgraduri as putea sa fac la un audi 2.0 tdi 140 de cai stock ca sa l duc la aproximativ 200-220 de cai?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am avut un mic duel verbal cu cineva privind faptul ca îmi spunea ca la Slatina există un gagiu care face softuri de motor si ca a dus o Octavia de 1,9 si 105 CP la 250 ,CP. Eu nu cred ca așa ceva este posibil. Cum nu sunt deloc de specialitate, întreb aici: este posibil așa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am o intrebare legata de tuning: ce se intampla cu modurile de condus(eco, sport, comfort si individual) dupa de se face un tuning la motor? Se mai păstrează acestea? Sau dupa tuning ramane un singur mod de condus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut, dupa resoftarea motorului + cutiei ( daca masina este automata ) modurile raman in aceeasi stare, adica cum au venit de fabrica ( vor avea aceleasi functii ca inainte de resoftare). Nu am auzit pe nimeni sa anuleze acele moduri ( nici nu cred ca este posibil un asemenea lucru ). Sper ca te-am ajutat ! :) 

Modificat de R_a_z_v_a_n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare, detin un golf4 1.9 TDI ALH(99’) si vreau sa ii fac ceva modificari. Soft stage 1+Evacuare. Imi puteti recomanda ceva sa se auda frumos si nu foarte zgomotos? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

salutare . am citit mai sus si  avind in vedere ca a trecut ceva timp de la raspunsuri , as vrea sa rog pentru motorul de 1,6 tdi 85kw, de pe skoda O3 FL cu cutie manuala , ce tip de tuning ar fi indicat fara sa afecteze bineinteles motorul sau cutia? adica pastrind configuratia actuala. multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am vazut in configuratorul noului passat la 1.5tsi plug-in hybrid puterea declarata de 130kW pentru partea termica. 
Banuiesc ca e mai mare decat ce am eu acum pe evo1 96kW. Ambele sunt cu geometrie variabila si actuator electronic. Oare e plug and play? 

Stie cineva de ce e nevoie pentru un stage 2 la 1.5tsi 96kW?
Ma gandesc la admisie si evacuare fara GPF. E nevoie si de alte injectoare? 

Intrebarea e mai mult teoretica, nu am de gand sa investesc 4000eur sau mai mult pentru inca 50cp, dar daca o sa pice candva turbo-ul actual e bine de stiut daca potriveste cel de pe varianta de 130kW sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!