Jump to content
Andi TDI

Sase litere magice: T U N I N G

Recommended Posts

floryn wtc

salut am citit cu interes tot ce a-ti scris si mi-sa parut foarte interesant.

eu am un vw passat 2003 2.3 v5 170cp

as vrea sa-i schimb axele cu came. vreau sa-i pun enele sport.

este bine sa le schimb? o sa-mi creasca consumul? dupa ce le schimb mai trebuie sa modific si altceva?

sau este mai bine sa fac un ciptuning?

Share this post


Link to post
Share on other sites
andu4

Va rog daca cineva dintre dvs a facut un chip tuning ,sa imi spuna si mie unde si cat a costat. Ma intereseza sa cresc si eu un pic puterea sau mai bine zis mi se pare cam lenesa ,vreau sa fie mai infigareata..Eventual sa imi spuna daca a crescut consuimul si eventual cu cat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ForceTurbo

DACA a facut cineva un chiptuning a postat in topicul de Impresii chiptuning!

Ar fi bine sa citesti cu atentie topicurile deja existente si sa folosesti functia "search" a forumului.

Share this post


Link to post
Share on other sites
LightsTuning

Ce parere aveti de o turbina pe un motor 2.0i aspirat, credeti ca este posibil ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
ro74lin

bine v-am gasit.am o intrebare va rog.am un caddy2oo6 1o5cp,tdi,si as vrea sa pun pe el elemente de suspensie de la cross touran sau caddy4motion.adica pe fata telescoape si arcuri mai lungi,pe spate telescoape mai lungi iar sub foaia de arc ceva distantier de fier.rezultat final sa o ridic cca.2-4 cm.intrebarea mea este:1,apar prob la planetare? 2,se poate face asa ceva potrivesc la prindere?3,apar prob de siguranta? astept raspunsuri competente.multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites
mishu28

Buna ziua. Am un a4 2003 2.0 fsi la care i-am astupat EGR-ul dar tot am eroare si masina face figuri la drum lung.Stie cineva daca se poate anula EGR-ul din soft ?

La inscrierea pe forum, completarea campului "Oras" este obligatorie. Aceeasi obligatie revine si membrilor deja inscrisi. Refuzul completarii acestui camp, duce la invalidarea cererii de inscriere, sau, in cazul celor inscrisi, la interzicerea accesului pe forum, pana la rezolvarea problemei.
Edited by forceturbo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Al Bundy

DA, se paote face de catre cei ce fac tuning.

Share this post


Link to post
Share on other sites
LightsTuning

Vre-un service specializat pe asa ceva cunoasteti ? Unul care a mai facut pentru motoare aspirate ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
diag-auto.tk

Salutare!!

Va deranjez si eu cu o micuta problema:

Passat-ul meu din 2002 dispune de 150 CP, livrati de catre AKN-ul de 2.5L. Din primavara lui 2013 vreau sa o modific destul de mult si am ceva nelamuriri in privinta maririi puterii.

Stiu ca prin 2002 existau mai multe tipuri de diesel-uri 2.5 TDI fabricate de VAG, unele cu 150 cp, altele cu 163cp si altele cu 180cp. As dori sa stiu ce elemente fac diferenta de putere dintre aceste motoare (ma gandeam ca se poate adapta o turbosuflanta de la cel de 180cp la a mea; sau daca puteti sa-mi spuneti cum sa maresc considerabil puterea, fara a intra in chiptuning (care oricum va veni mai apoi)).

Eventual daca se poate adapta o turbina de ceva motor de 3.0 TDI, bineinteles fara sa faram blocul motor.

Sper ca ati inteles ce am vrut sa spun :icon_redface:

Sper ca atunci cand o s-o am gata sa pot face un topic la "Masina mea'' cu descriere amanuntita a tuturor modificarilor.

Momentan mi-am rezervat din Spania un set de jante BUTZI GTR pe 18'', care vin si cu un set de anvelope 225/40 R18 noi noute MOKA! :icon_cheesygrin: (Pretul jantelor a fost de 800 euro)

de asemenea am planuit sa achizitionez ''cateva'' componente audio marca Boss Audio, care aduna undeva la 2.800W RMS :sick:

PS: Sa va faceti o idee, tinta mea este undeva in jurul la 250CP, cu cat mai mult cu atat mai bine! :D

PS2: Si bineinteles ca am in plan deja schimbarea ambreiajului cu unul sport, filtru de aer etc.

O seara placuta tuturor!

Love VW!

Share this post


Link to post
Share on other sites
davydsss
 

Acum am eu o groaza de intrebari..sper sa ma ajutati cu indicatii,sfaturi mai ales care stiti despre ce vorbesc si ati folosit pe masina de la firma respectiva.

 

Am motor 2.0 TDI BMM 8 valve ,1 axa cu came 140 cp an 08.2006(pe sasiu scrie 2007 nush daca conteaza).Vreau sa-mi fac resoftare stage 1,adica 165-175 cam asa o sa am din ce mi-a spus omul de la TCM turbo.Pe el l-am intrebat despre acest motor daca suporta ca eu stiu ca exista si 2.0 140 cp cu 16 valve si 2 axe cu came care dupa mine ar suporta mult mai bine aceasta resoftare,el mi-a zis ca nu are nicio problema ca mai sunt mii de masini care au facut acest  lucru si m-a trimis sa ma uit pe vwforum,i-am spus ca sunt deja membru de cateva luni si nu gasesc pe cineva cu aceeasi masina care a resoftat la tcm turbo sa ma ajute(de aia postez aici).Am comparat si Dimsport si Revo si intr-un final m-as baza pe TCM Turbo deoarece mi-a spus ca cel care a infintat site-ul vwforum plus patronul firmei este Dragos Voinea(este adevarat?).

 

1.Indicatii,sfaturi?Este ok sa fac aceasta resoftare,ce probleme pot aparea sau mai bine spus ce probleme v-au aparut voua?care are comentarii bune despre TCM va rog sa o faca,care are comentarii proaste la fel va rog sa-mi spuna sa-mi fac o idee(omul de la TCM mi-a spus ca depinde de mine,adica nu sa dau cheie si sa-i dau blana,mi-a spus filtre etc,mers tare cand trebuie din cand in cand nu sa omori masina,ok am inteles,dar vreau sa aud de la voi daca vi sa intamplat ceva dupa resoftarea respectiva pe acest motor)

 

2.Am vazut ca sunt afiliate  TCM  in toata tara,intrebarea mea este: E ok sa fac in Drobeta Turnu Severin acest lucru,adica este o diferenta de calitate intre TCM turbo din Bucuresti si TCM turbo din Severin?(este aceeasi firma ,dar tot intreb)Omul mi-a zis adresa de aici din oras si mi-a zis :"in 45 minute iti facem aceasta resoftare,dar sa vi si tu mai spre seara ca ne coacem ca indienii ca aici avem "sediul" intr-un garaj" La asta ma refer?Omul a spus ca-mi da garantie pe lucrare,era logic ca nu pe masina ma asteptam si eu,dar daca a 3-a zi mi se duce turbo si peste o luna injectoarele va dati seama ca vina o sa o dau pe acest soft. Pana la urma decat sa bat nush cat drum pentru alt oras mai mare gen Timisoara-Bucuresti,mai bine fac la mine in Drobeta Turnu Severin?

 

3.Pretul este de 1000 lei(mi se pare ok din ce am vazut pe Dimsport si Revo).

 

4.Inca o chestie cu fumul,am vazut ca dupa resoftare la un timp sau imediat multe masini au inceput sa scoata fum ca tractoru,eu i-am spus omului ca a mea nu scoate fum deloc la orice turatie,el o tinea pe a lui "Toate motoarele 2.0 TDI scot fum nu conteaza km si etc,asa sunt ele facute,dar nu-l vezi tu ca-l scoate".Este adevarat teava de esapament este in spatele "barei" de plastic care o mascheaza,dar daca ar iesi s-ar vedea ca am pus pe cineva sa stea tot timpu in spatele meu la un drum,ba la turatii tari,ba mers subturat,ba pe loc,ba la pornire,etc. Deci ce ziceti despre ce a spus omul respectiv si despre obsesia mea cu fumul scos pe esapament.Da vreau putere mai mare cand bag piciorul,dar nu vreau sa scot fum sau "sa se vada"cum zice omul respectiv.

 

Dragi colegi care sunteti in cauza va rog din suflet cat mai multe pareri si sfaturi sincere!!Cam asta ar fi ultimul pas spre a face aceasta resoftare,sa aud parerile voastre mai ales cei care au facut acest lucru si mai mai ales care au facut pe acest motor (nu cred ca nimeresc tot BMM codul ca al meu) dar macar sa fie de 2.0 TDI 140 cp.MULTUMESC MULT SI ASTEPT PARERI!

 

Imi cer scuze pentru acest "ziar"!

Share this post


Link to post
Share on other sites
dlbogdan

Am tunat si eu o turma de 2.0 tdi. Atat in 8V cat si cele in 16 se comporta foarte bine. Se poate face tuning fara probleme tinand cont de dorinta ta de a nu avea fum (mai mult decat stock)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nyke

Am un Superb 2.0 tdi 140 DSG din 2011 si sunt interesat sa o resoftez . Aveti idee ce riscuri presupune pentru cutie o resoftare avand in vedere ca masina are ~400.000km ?

Mentionez ca am schimbat ulei si volant recent ,masina se comporta foarte bine .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acidutzul

salut @davydsss  

Citeste aici . Am acelasi motor ca tine, BMM. Am dat jos DPF-ul la 160000 km perfect functional (upgrade turbo), dupa vreo 145000 km facuti cu stage 1 TCM, si multi kilometri pe circuit. Fa softul linisitit. Important este sa mergi corect cu masina (evita sarcini mari sub 2000rpm si mai arata-i si schimbari la +3000rpm din cand in cand, si mers constant la 2100-2300).

Bafta!

L.E. scuze, acum am vazut data postului la care am raspuns :tomato:

Edited by Acidutzul

Share this post


Link to post
Share on other sites
mihnea28

salut. ce upgraduri as putea sa fac la un audi 2.0 tdi 140 de cai stock ca sa l duc la aproximativ 200-220 de cai?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
alvis

Am avut un mic duel verbal cu cineva privind faptul ca îmi spunea ca la Slatina există un gagiu care face softuri de motor si ca a dus o Octavia de 1,9 si 105 CP la 250 ,CP. Eu nu cred ca așa ceva este posibil. Cum nu sunt deloc de specialitate, întreb aici: este posibil așa ceva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri