Jump to content
Sign in to follow this  
Andi TDI

Sase litere magice: T U N I N G

Recommended Posts

Reed
Merita?...daca ma intrebi pe mine..DA

Semnificativ?.... da si nu....cu putin noroc...poate ajungi undeva aproape de 100CP

La masina ta vei simtii ceva in plus...

Cateva sute de euro...si se face....simplu, se poate readuce la forma initiala...

Sa scoti 100CP de la un motor de 1,2l??? numai daca il faci TSI altfel, prin metodele obisnuite nu prea storci mai mult de 10-15CP din benzinare.

Share this post


Link to post
Share on other sites
undercover

stie cineva de unde gasesc o mapa pentru ecu la o skoda superb 1,9 130cp

38906019EG 1,9I R4 EDC 15P G000SG 1543 VW SOFT VER 000005 WSC 028

Share this post


Link to post
Share on other sites
thunder rock

Intradevar un topic bun pe care l-am citit cap coada.Si acum clasica intrebare...un benzinar 2.0 i digifant II 85 kw stock...fara priza de diagnoza se remapeaza...sau powerbox....de ce una si nu alta.POate cineva garanta pe dyno o crestere de putere ...cu cat :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
alxrro

Pai, daca nu exista mufa de diagnosticare singura posibilitate de remapare este de a deschide ECU si a schimba EPROM-ul. Acest lucru se poate face cu succes la ASPAD (iti zic din proprie experienta, nu din auzite). Incearca sa iei legatura cu ei si vezi daca te pot ajuta cu ceva pt. tipul tau de motor.

Sau, asa cum ai tras singur concluzia, un powerbox ar fi de folos. Dar aceasta este o metoda destul de controversata si, parerea mea, daca iti iei un powerbox ieftin iti faci mai mult rau masinii, iar ca sa iei ceva cu adevarat bun te costa foarte mult. Vezi ca exista pe forum chiar un topic (daca nu mai multe) chiar despre powerbox.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Iceberg

Cautand o interfata de diagnoza pt Vag Com am gasit in Germania pe cineva care imi da pe langa interfata completa si un cd cu soft-uri de diagnoza. Conform cu ceea ce zic ei, cu softurile pe care mi le liveaza pot incluziv sa fac chiptuning - din cate am inteles imi livreaza o serie de presetari care pot fi up-loadate pe eprom...

Prima mea banuiala a fost ca e vorba de modificarea prin Vag Com de care am mai citit pe forum (avans, etc), dar ceea ce scrie pe oferta lor e totusi altceva.

Nu stiu daca sa ma risc cu softurile lor, cred ca prefer un aspad sau pe voinea pt chiptuning, dar ca sa raman cu inima impacata, stie cineva daca e viabila o astfel de solutie tehnica.

Trebuie sa mentionez ca as iesi mult mai avantajos cu interfata+soft decat cu chip-tuningu :blink: , in mod semnificativ, dar asta nu e neaparat un criteriu pt mine. :)

Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites
alxrro

In primul rand bun venit pe forum!

In al doilea rand, referitor la iesirea mult mai avantajos cu interfata din Germania + softul lor, de curiozitate, le iei la 50 de euro? Ca doar atunci poti sa zici ca iesi mai avantajos fata de preturile lui Dragos Voinea, mai ales cele practicate pentru membrii forumului.

Din cate am vazut si am auzit si am citit si eu, cu chiptuning-ul nu te joci, fiind extrem de multi parametri, multi fiind interdependenti, plus ca trebuie sa tii cont de o gramada de caracteristici ale masinii... eu zic, sfatul meu, daca nu te pricepi nu te baga, ca risti sa faci belea mare. Si la masina ta ar fi pacat sa te bucuri la 50-100 de euro acum, riscand sa cheltui mult mai mult mai tarziu ca sa repari boacanele. Parerea mea, tu faci cum crezi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DomnulDoizece

Desi o intrebare asemanatoare a mai fost pusa de RedLiner, aici, revin si eu cu aceeasi "problema".

Golf 4 / 1.6-16v / 77kw (105cp) / 2001 / AZD <--- CE SE POATE FACE PENTRU CA ACEASTA MASINA SA "PRINDA MAI MULT CURAJ"?

Adica sugestii de imbunatatire a performantelor (fie vorba si de reducerea unor costuri) pentru acest model pe benzina. Le astept cu maxim interes!

Multumesc anticipat celor care ma vor sfatui util!

--------------------------------------------------------------------------------

Much Luv VWFORUM! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
alxrro

Dupa parerea mea, un chiptuning ar fi util, atat din punct de vedere al imbunatatirii performantelor, cat si al reducerii consumului si, implicit, a cheltuielilor.

Dar la motorul tau, din cate stiu eu, doar din chip nu poti obtine prea mult, dar, oricum, e ceva in plus, ceea ce nu poti decat sa apreciezi.

Mai departe, parerea mea ca doar cu modificari hardware mai poti obtine ceva.

Poate schimbarea evacuarii ar produce si ceva performante in plus, care asociate cu chiptuning-ul ar deveni chiar sensibile, plus un aspect imbunatatit si un sunet de belea :D .

Ma gandesc ca poate si niste jante foarte usoare, gen OZ Ultraleggera, ar contribui atat la imbunatatirea performantelor masinii, cat si a aspectului acesteia.

De asemenea, montarea unei bari stabilizatoare pe fata si, eventual, si pe spate, ar creste stabilitatea masinii la viraje.

In plus, niste arcuri si suspensii sport ar duce, in combinatie cu barile stabilizatoare, la un comportament absolut respectabil in curbe. Si un plus de imagine, bineinteles :D

Pe de alta parte si un eleron cred ca ar putea sa-ti modifice comportamentul masinii si, de asemenea, aspectul. Dar vezi, ca aici trebuie sa fii foarte atent ce alegi , ca iti poate modifica comportamentul si in rau, nu numai in bine. Trebuie sa te consulti cu niste specialisti inainte de a face acest pas, daca te hotarasti.

Eu cam atat am avut de zis. Astept ceilalti colegi ma pot corecta sau completa ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bogdan_G

@DoiZece se poate face cip tuning si la aceasta masina, userul vladpo are motor de 1.6 cu soft modificat +evacuare si e foarte incantat de modificari .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sindrome

As vrea si eu niste sugestii daca se poate pt un tuning de performanta pt masina din semnatura. Ce as putea face la un pret rezonabil?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dudu

sindrome,

vorbeste cu voinea... ii place sa se ocupe de chestii d'astea :icon_thumright:

http://vwforum.ro/index.php?showtopic=27506

Share this post


Link to post
Share on other sites
DomnulDoizece

Multumesc alxrro si Bogdan G! (vezi PS)

Astept si alte sugestii si sfaturi practice!

PS: Dau chiar si o bere daca venitzi duminica la intalnire! :P :icon_thumright:

PAce!™

Share this post


Link to post
Share on other sites
AndreiFR

Unde gasesc si eu firme care aduc accesorii tuning interior profesionale....nu turcisme d-astea...PILOt..Racing...etc.Caut si eu pedale centuri....momo sparco...am sanse sau tre sa fac comanda p net???Mersi!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
DomnulDoizece

Cam de multa vreme nu s-a mai scris nimic pe acest topic...

De ce oare? Nu se mai ocupa nimeni de tuning pe vwforum? Haaaahahahaa!

Haideti domnilor (si de ce nu doamnelor si domnisoarelor)! CURAJ!

;) ...cu scuzele de rigoare dar sper sa revina la viata acest topic!

Share this post


Link to post
Share on other sites
bbm
Unde gasesc si eu firme care aduc accesorii tuning interior profesionale....nu turcisme d-astea...PILOt..Racing...etc.Caut si eu pedale centuri....momo sparco...am sanse sau tre sa fac comanda p net???Mersi!!!

incearca la racing nick

Share this post


Link to post
Share on other sites
spartaans

folie de bord are cineva idee cum e??? merita??

Share this post


Link to post
Share on other sites
sss g3

Fratilor felicitari pt thread.... ma numar printre cei care l-au citit in intregime si pot sa zic ca e educativ, daca nu chiar mai mult.... Dar mai vad ca s-a cam pierdut in negura timpului si nu-i frumos ca e un thread de pe care incepatorii in ale tuningului sau poate toti carora le-a trecut vreodata prin cap "ba oare cum fac si yo sa scot mai mult din masina asta", pot invata cateva chestii... Asadar rog invatzaceii sa intrebe si "veteranii" sa raspunda. Si cum in prima clasa ma incadrez si eu, lasnsez o intrebare pe care am adresat-o multor persoane, cu raspunsuri cat mai variate : Am si eu un golf 3 de 1.8 cu numai 55kW si vreau mai multi caiutzi de la ea (in special m-ar interesa daca pot sa-i pun un turbo mic acolo)

PS- mentionez ca deja am filtru sport si evacuare marita (si urmeaza un cip)...

Mersi frumos anticipat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
misu tdi

Si eu as vrea sa mai adaug ceva caluti, dar ma intreb, daca dau tobele, catalizatorul si prima toba jos si bag teava simpla, mai ies gazele la revizia ITP ? Am inteles ca lipsa catalizatorului poate afecta si functionarea turbosuflantei ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sergiu.B.

Nu ai voie ... daca scoti catalizatorul si pui teava din fata pana-n spate nu iti da itp (doar daca nu pui o "vorba" ceva :frigbaitata:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
misu tdi

Ma gindeam eu............!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
sima

buna,am citit tot ,este foarte interesant pentru cei ce vor tuning.Vreau un tuning la un golf5.1,9 ,105cp.daca fac tuning,antreb pe cei care au facut asa ceva,scoate fum,dupa tuning.

Share this post


Link to post
Share on other sites
sorinasgrup

o noua provocare, daca ma poate ajuta cineva. vreau sa montez un compresor mecanic in locul turbinei pe un 1,9 tdi 116cp la un vw sharan an 2003, se poate? nu din punct de vedere mecanic ci tehnic si care ar putea fi avantajele sau dezavantajele? creste puterea sau scade?

Share this post


Link to post
Share on other sites
mdrro

vreu un eleron pt golf 4

si un pret

Share this post


Link to post
Share on other sites
roby200487

in legatura cu modificarea motoareleor 1.6 16v, sincer nu prea merita sa investesti bani, dupa chiptuining, evacuare admisie, nu prea ajungi sus, castigi maximi 10 caluti... daca :)

bienteles daca ai o evacuare k-lumea, nu filtre conice de plastic, care iti infunda clapeta, .. o evacuare buna ar fi una care e ft scumpa, si gasesti greu, cel putin intara nu prea cred, una sa aiba sistem coanda, adica interiorul tzevi sa fie, asa zis rasucit, ca si al un pistaol ,sa iasa gazele invartite, sau daca asa nu gasesti poti pune accelerator de gaze.. dar si acelea sunt scumpe, cele performanta, poti decomprima motorul, si asta te ajuta, softu fatil dupa benizna de 100 si bag anumai benzina de 100 , niste axe poti pune, supape marite, + admisiea marita :) dar cu toate acestea ajungi foarte foarte scump, mia bine vinzi masina, si itzi iei alta.... sau daca esti dement ca simine, schimbi motoru :icon_thumright:

Share this post


Link to post
Share on other sites
5TORM

@bescu mane am incercat sa iti raspund la pm si cand dau reply imi zice no such username:)

In fine am sa iti raspund aici:

stage4:

220-250 de cai

modificari:

-intercooler sport+tubulatura intercooler

-turbina schimbata

-senzor intercooler schimbat

-radiator de ulei

-axa cu came schimbata

-debitmetru schimbat

-galerie admisie schimbata

-injectoare schimbate

-chiptuning

-chiulasa modificata

-evacuare schimbata integral 76mm cu sau fara catalizator

-carcasa filtru de aer modificata

Pret: 2850 euro

Mai intra in pret un test dyno gratuit.

Puterea o facem intre 220 si 250 din soft ce valoare vrei tu.

Hmmm v6....consuma mult si daca vre sa faci tuning pe el foarte scump...4-5000 de euro un kit turbo de 100 de cai.Mai convenabil 1.8 t sau un diesel de 131/150 de cai

Ciprian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri