Jump to content
Sign in to follow this  
Andi TDI

Sase litere magice: T U N I N G

Recommended Posts

marius1982.11

Aici pe la noi e criza economica , nu economoca. Asa ca trimite-i la om sms ,nu posta aici solutii de tuning de peste suta de milioane. :icon_thumright:

Share this post


Link to post
Share on other sites
5TORM

omu m-a intrebat cat costa sa isi faca masina de 240 de cai nu merge sa ii dau pm din cauza usernameului:(

Share this post


Link to post
Share on other sites
Clodius

Din pacate nu mi-a raspuns nimeni pe aria Seat, poate sunteti mai prompti in acest topic.

Un sfat privind modificarile pe care vreau sa le fac? click

La ce suma sa ma gandesc? Merci

Share this post


Link to post
Share on other sites
gabriel

@Clodius asteapta sa raspunda cineva undeva nu mai scrie peste tot aceeasi intrebare ..., fiind din craiova vorbeste cu stefan , el a facut asa ceva pe motorul lui de 1,2 si o sa te lecuiasca...

Am prieteni care au facut ce vrei tu si in afara de un zgomot mare si un discomfort nu a castigat nimica concret, un consum mai mare etc...Nu se cunoaste castigul, sunt destule intrebari exact de genul asta pe forum nu e nevoie sa scriem pe toate topicurile , o sa vezi ca toata lumea iti va zice ca nu merita.

Propun sa nu mai facem oferte aici pe topic ca nu e frumos , daca face 5TORM asa pot face multi sau mai vine unu si zice ca iti face el cu 20 de euro mai putin si transformam si topicul asta in anunturi si oferte....

Edited by gabriel

Share this post


Link to post
Share on other sites
Beshcu

tre sa pleci putin patinat ca sa pleci bine

Nu pot sa ma plang de plecari dar ma gandeam cum este la 240....Acum intreb ce este ala LSD??? :blah_: cat costa? etc....softu este de la PowerChip. In momentul de fata scot ~ 8.7. Aproximativ!

Edited by Beşcu

Share this post


Link to post
Share on other sites
gabriel

Un search si ai fi gasit , in traducere ''Tip de diferential care poate bloca cele doua distributii pentru a elimina miscarea diferita a celor doua roti. Acest lucru ajuta la o tractiune maxima in conditiile unui drum alunecos''.

DIFERENTIAL PARTIAL DE ALUNECARE LSD

PS: si eu sunt de parere ca un ambreiaj ar fi un ''must have '' daca vrei sa faci acele modificari.

Share this post


Link to post
Share on other sites
5TORM

@Clodius ca sa sari 25 de cai cum vrei tu ai nevoie de admisie axe cu came evacuare si galerie de evacuare facuta custom.Investitatia cred ca depaseste 1000 de euro.

@bescu lsd e limited slip differential ,adica un un diferential auto blocant cu alunecare limitata ,diferentialul distribuie egal puterea pe rotile din fata si astfel face ca ambele roti sa se invarta la fel si de asemenea transmite mai multa putere rotilor asta inseamna pierderi mai mici prin transmisie.

Daca scoti cam 8.7 suta ,ori nu stii sa pleci ori nu ai 180 de cai...avand in vedere ca un leon arl de 150 de cai are suta 8.9 .Daca ai injectoarele stoc e greu sa treci de 160-165 de cai ...poate doar cu o turbina foarte potenta.Injectoarele stoc sunt aceleasi ca la pd de 101.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Clodius

Pai nu vreau sa merg atat de "departe" cu modificarile. Tinta este undeva la 15 - 17CP

Share this post


Link to post
Share on other sites
5TORM

axe cu came si soft..!

Share this post


Link to post
Share on other sites
FABIAn RuSu
@bescu lsd e limited slip differential ,adica un un diferential auto blocant cu alunecare limitata ,diferentialul distribuie egal puterea pe rotile din fata si astfel face ca ambele roti sa se invarta la fel si de asemenea transmite mai multa putere rotilor asta inseamna pierderi mai mici prin transmisie.

Daca scoti cam 8.7 suta ,ori nu stii sa pleci ori nu ai 180 de cai...avand in vedere ca un leon arl de 150 de cai are suta 8.9 .Daca ai injectoarele stoc e greu sa treci de 160-165 de cai ...poate doar cu o turbina foarte potenta.Injectoarele stoc sunt aceleasi ca la pd de 101.

pai eu scot 8.5 cu 130 de martoage si ASR off la 1370 kg (asta cu insistenta desigur :) si la vreo douajdegrade) iar cartea zice 9.6

regulamentar cu ASR on si fara agitatie e in jur de 9

Edited by FABIAn RuSu

Share this post


Link to post
Share on other sites
talageorge

vreau sa-mi fac niste modificari pe golf5-u pe care il am asta insemnand exterior...ma gandeam la bara fata spate, praguri pleoape si jante...imi poate spune cineva unde gasesc un kit complet sau sa-mi spuna cam cat m-ar costa toata investitia asta? sper sa fi postat unde trebuie...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Da_Masca

Navigand pe net am dat de un articol tare, poate va intereseaza pe cei care ati tunat masina, se refera la cei de langa Cluj mai mult...

http://www.vivasport.ro/2009/05/23/dyno-run-in-cluj/

Nu stiu tarifele, daca cunoaste careva...as fi recunoscator, daca nu voi suna

Share this post


Link to post
Share on other sites
c6t9

abt

http://www.audituningmag.com/abt-as4-%E2%8...rong-character/

Engines currently available for the Abt AS4:

1.8 TFSI

Serial: 160hp (118kW)

Abt Power: 200hp (147kW)

Abt Power S: 240hp (177kW)

2.0 TDI

Serial: 143hp (105kW)

Abt Power: 170hp (125kW)

Abt Power S: 200hp (147kW)

2.7 TDI

Serial: 190hp (140kW)

Abt Power: 230hp (162kW)

3.0 TDI

Serial: 240hp (177kW)

Abt Power: 270hp (199kW)

Abt Power S: 300hp (221kW)

:rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ovidiu

In Buzau se face pe undeva chip tuning cu simt de raspundere?

Share this post


Link to post
Share on other sites
dr.vlad

nu stiu exact insa omul pe care tre sa il contactezi e dl.voinea

ai garantia responsabilitatii si al unui raport calitate pret excelent

pe de alta parte Bucurestiul (unde il poti gasi) nu e tocmai departe de Buzau si fatul ca ai garantia acestei calitati superioare merita efortul fizic si pecuniar

Share this post


Link to post
Share on other sites
bluewave

salut,

la auto din semnatura s-a facut urmatoarele:

- scris soft de la 90 cp la 118cp (d-nul voinea);

- s-a inlocuit turbina cu una de 130cp (d-nul cipos), dupa care s-a scris soft stock de 130cp (stadiu in care se afla acum).

Se mai poate scoate ceva din acest motor (vag-ul spune ca are 248000, reali)?

Ceva fara investitii majore (oricum ma astept sa inlocui un ambreiaj, resoftat, cu el merg de 35000km).

multumiri,

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lexushrink

In primul rand va salut.

In al doilea rand am o intrebare: la un 1.9 TDI ARL (150 cai) pus pe un leon 1m , ce ar fi recomandat sa umblu la evacuare..? Ma gandesc la catalizator sau la eliminarea finalei sau ambele etc... dar ideea e ca nu vreau sa am surprize total neplacute dupa , in sensul ca sa scoata fum daca elimin cat (desi am inteles ca nu are legatura... daca scoate fum fara el inseamna ca scoate si cu el) sau sa scada backpresure'ul si sa'mi faca "necazuri" la turbina pe langa scaderea lagului care ar fi bine....

Vreau sa aud pareri si opinii , eventual de la cei care au facut una sau mai multe din modificarile enumerate la evacuare pe un TDI :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ovidiu

Am un Golf 5 cu 90CP. Cam ce investitie ar necesita sa-l duc la 150 CP?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Garo

la un 1.6 mpi benzina cu cip tuning cam cati caluti ar lua in plus?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Turbocip

10-11CP / 15Nm

Share this post


Link to post
Share on other sites
Garo

si cum ar da chestia asta la garantia masinii?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Turbocip

Asteapta sa iti iasa din garantie atunci !

Continuam pe PM daca doresti - Aici discutam doar de T U N I N G

Share this post


Link to post
Share on other sites
TavyPolistu

Daca nu supar pe nimeni, s-a lansat o rubrica tare pe banatsport.ro, Regina Soselelor... vor aparea cele mai tari masini din Banat, prima a fost. azi. un opel astra, dar vor fi si multe altele, sper ca nu o luati drept reclama (desi probabil asa ceva este), dar am vrut sa anunt sa stie si altii ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Johnny Bravo

Am si eu o nedumerire, in ce fel este afectat ecu daca este scris de mai multe ori?

Eu am un dispozitiv Bluefin cu care am scris de mai multe.ori ecu-ul masinii mele. Am pus softul superchips, am revenit la softul original, am pus o alta varianta de soft superchips, am revenit la primul soft etc. Cred ca in momentul de fata am mai bine de 15 scrieri.

Intreb pentru ca am citit un topic in care cineva era nemultumit de softul de.la.TCM iar AlBundy a zis ca el nici nu i-ar fi scris softul daca ar fi fost in locul lui Voinea si ar fi vazut de cate ori a fost scris ecu-ul respectivului client.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bluewave

salut,

la auto din semnatura s-a facut urmatoarele:

- scris soft de la 90 cp la 118cp (d-nul voinea);

- s-a inlocuit turbina cu una de 130cp (d-nul cipos), dupa care s-a scris soft stock de 130cp (stadiu in care se afla acum).

Se mai poate scoate ceva din acest motor (vag-ul spune ca are 248000, reali)?

Ceva fara investitii majore (oricum ma astept sa inlocui un ambreiaj, resoftat, cu el merg de 35000km).

multumiri,

Salut,

am gasit aceste duze injector.

0.216 hole size

DSLA150P764

BOSCH 0 433 175 176

am rugamintea, daca se poate estima la cate 'martoage' se poate ajunge cu ele (binenteles cu ce s-a pus pe masina pana acum) + un soft adecvat (ma refer la unul 'fara fum').

Multumesc,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri