Jump to content

Polita Casco


shkoda
 Share

Postare recomandată

Nu s-a facut poze, doar s-a reinoit polita. Dar trebuie sa declar ca toate urmele s-au intamplat acum cu ultima polita sa inteleg nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa le declari foarte recent, altfel nu te vor mai despagubi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

robi,zgarieturile respective trebuie sa arate ca si cum ar fi fost produse intr-un sngur eveniment.daca ai o cheie pe aripa si o idoitura pe plafon nu prea se pupa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Masina in cauza e din 2009 s-a facut casco doar la o firma (astra daca nu ma insel) si pana acum nu a avut niciun dosar, dar in tot timpul asta s-a ales cu diferite urme, indoiri etc.

 

Intrebare : Se pot repara reperele care au fost lovite in 2010 de exemplu?

 

Teoretic da. Practic depinde de politica firmei. Dacă sunt porci, pot strâmba din nas. Dar tu trebuie să citești bine contractul.

 

La Omniasig prelungirea se face tot făra poză și chiar transmiterea poliței mi se pare că era fără poze, numai cu schimbare de titular. Dacă aveai CASCO din 2006 și mașina lovită atunci, putea fi reparată fără probleme în 2013. Buba e ca nu mai acceptă orice zgârietură. Probabil au abuzat prea mulți și s-au dus la CASCO cu tot felul de chestii minore, solicitând revopsirea reperului.

 

Punem noi preț prea mult pe aspect. Poate numai la nemți să mai fi văzut asta, dar ăia trăiesc în alt regim și dau mașinile relativ repede. În rest prin Europa am văzut multe mașini atinse și lăsate așa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Cum adica nu mai accepta orice zgarietura?

 

stii vreun criteriu dupa care departajeaza?

 

eu sunt nehotarat ce casco sa fac la un polo nou, la porsche asig cu 500lei fransiza sau la altele fara(omniasig)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am facut la Alliantzdirect. Au fost foarte operativi, fransiza 0,5% din valoarea asigurata pentru daune pana in 7000 RON. Pentru inspectia de risc am trimis procesul verbal de predare-primire pe mail.

 

Prima a fost una imbatabilia in comparatie cu tot ce am gasit pe piata. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Generali

Allianz

 

Nu am citit niciodata clauzele contractelor de CASCO pe care le-am incheiat. Nu am avut niociodata vreo problema atunci cand am deschis dosar de dauna sau cand am realizat reparatia efectiva. Nu stiu ce mi-a venit anul asta sa ma iau de chestia asta, dar ... am doua variante:Allianz si Generali. Am sa fac efortul de a citi clauzele contractuale care se gasesc la adresele pe care le-am postat mai sus, dar am impresia ca pe alocuri sunt scrise intr-o pasareasca specifica bransei asiguratorilor, asa ca as avea nevoie de cateva sfaturi in privinta acestor doua variante.

Ma intereseaza sa aflu care sunt conditiile care avantajeaza un contract fata de celalalt, care sunt situatiile in care e mai bine sa ai o polita la Generali si care cele in care e mai bine sa ai o polita la Allianz. Nu vreau sa discutam de preturi sau de numarul si localizarea punctelor de constatare, ci doar de situatiile si evenimentele ce sunt acoperite sau excluse de politele oferite de cei doi asiguratori. Exista chichite mai aparte, existe capcane ?

 

Va multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

La o privire fugitiva am vazut ca ambii asiguratori dau excludere la "culpa grava" (este foarte interpretabila sintagma asta ) si obliga intr-o mare masura ca reparatiile sa se efectueze la service-uri colaboratoare !

 

Daca trebuie sa alegi strict dintre aceste societati si avand in vedere ca Allianzul nu mai este ce a fost odata personal as recomanda Generali !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ce parere aveti?Casco Uniqa Golf 5 gti 2007 full europa cu asistenta in trafic (pt ca circul in afara) pret 850 e sau 950 e in rate fara fransiza ,valoare asigurata 9300 e 

Este ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Vb din experiente pozitive cu Uniqa fata de alte societati cu un renume in domeniul asigurarilor. Plus ca lucreaza cu PBV sau alte reprezentante. Eu la aprox 8000 eur SA am dat in jur de 625 eur anul trecut.

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Experienta traita acu o luna cu Uniqa. Passatul din semnatura asigurat la ei full casco, fara fransiza. Am lovit un caine, mi-a spart proiectorul dreapta, pompa de recirculare de la webasto, am pierdut antigelul si am ramas blocat in camp, Duminica dimineata la ora 4. Pe langa astea au mai fost un claxon, niste mufe..etc. Am chemat o platforma si am tractat-o la cel mai apropiat service care era chiar reprezentanta Sandra Trading Iasi. Luni am deschis dosarul de dauna, marti a venit inspectorul si a facut constatare si masina a intrat in lucru. Vineri a fost gata si li s-a trimis devizul. Raspuns: intrucat Sandra Trading nu este service partener nu se da accept de plata. Si au urmat 3 saptamani de cearta si de emailuri si de ore pierdute pe la sediul Uniqa pana au acceptat devizul. Mentionez ca in momentul incheierii politei casco prima intrebare a fost: daca am dauna imi pot repara masina la reprezentanta? Iar raspunsul din partea directorului a fost unul cat se poate de pozitiv "masina se repara unde vrea clientul fara nici un fel de probleme".

 

Full casco fara fransiza, valoare asigurata 22.500 iar polita in valoare de 1.300 EUR!

 

Deci atentie cei care vreti sa va faceti masina la reprezentanta. Verificati mai intai lista cu service'uri partenere Uniqa.

 

Polita casco acopera si contravaloarea platformei pana la service in valoare de maxim 500EUR/dauna. La mine tractarea a costat 370 RON, bani pe care nu i-am recuperat nici in ziua de azi, cu toate ca am precizat pe cererea de despagubire si am atasat si factura + chitanta in original!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Decontarea se poate face pe baza de accept de plata sau decontare directa. Intradevar, poate nu au decontare directa dar nu-mi vine sa cred ca nu e pe baza de accept de plata, mai ales ca Sandra e dealer vw. Eu am reparat masina in PBV de fiecare data fara pb.

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

Vezi ca asistenta rutiera e pachet diferit de polita. Ai chemat platforma de la Coris sau nu?

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai tocmai, decontarea s-a facut pe baza de accept de plata. Dar cand Sandra a trimis devizul, ei au refuzat sa dea accept de plata pe motiv ca nu e service partener.

Nu stiu cum e cu asistenta rutiera dar in polita mea la RISCURI ACOPERITE este bifata si optiunea de "costuri aditionale (tractare pana la cel mai apropiat service - max. 500Eur". Iar in cazul meu Sandra Trading chiar a fost cel mai apropiat service. Platforma nu am chemat de la Coris (nici nu cred ca exista in judetul Iasi asa ceva), am chemat pe cineva care stiam ca se ocupa cu asa ceva si ii aveam numarul salvat in telefon. La ora 4 dimineata, in mijlocul campului slabe sanse sa mai gasesc pe Coris sau altii. Probabil daca incep sa le dau mailuri o sa inceapa tot cu texte ca nu e platforma partenera ...etc... Sincer m-am resemnat deja de aia 370 RON.

 

La constatare, am intrebat inspectorul de dauna cum se procedeaza cu decontarea platformei si a zis sa trec pe cererea de despagubire contul meu impreuna cu factura si chitanta in original si mi se vor vira banii in cont. Nu m-a intrebat de o firma anume sau cine si de unde a venit!

 

Ideea e ca teoretic mai am doua rate de platit dar practic o sa ma mut la o alta firma (probabil Allianz) :D . Asta pentru ca au fost si neseriosi si m-au si mintit cand am incheiat polita Casco.

Modificat de Jorjel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asistenta rutiera este anexa la polita. Coris are acoperire internationala-ei sunt parteneri uniqa. Au timp de interv max 2 ore parca-functie de ce pachet ai. Nu-ti deconteaza platforma de la akta firma atat cat ei iti asigura acest serviciu.

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil asa e cum zici tu. Sincer nu mai inteleg de ce pe polita este trecuta si decontarea platformei. Mai mult, la incheierea politei nu m-a intrebat nimeni daca doresc pachet suplimentar de asistenta rutiera sau altceva ... api sa imi mai spuna sa ii caut pe Coris in caz de ceva. La urma urmei era in interesul lor sa imi mai ia niste bani!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asistenta rutieta e inclusa ca pachet de baxa. Doar pentru pachet premium si inca unul se playeste-parca 15-20 eur. Studiaza polita sivezi prevederile contractuale.

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cititi inainte toate clauzele contractului de asigurare , nu mai cumparati produse "Casco" la fel ca RCA-urile !

In ultima vreme mai toti asiguratorii impun asiguratilor sa lucreze doar cu service-uri partenere . Trebuie avut in vedere si faptul ca un service convenabil voua poate fi pe lista partenerilor atunci cand incheiati polita iar ulterior sa se rezilieze contractul cu acesta.

 

Inca o data, mare atentie la ce semnati si pe ce dati banii !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai tocmai, decontarea s-a facut pe baza de accept de plata. Dar cand Sandra a trimis devizul, ei au refuzat sa dea accept de plata pe motiv ca nu e service partener.

...

ceva nu-i corect aici, deoarece:

1.spui ca "decontarea s-a facut pe baza de accept de plata", adica eu inteleg ca s-a decontat + platit.

2. cu fraza "decontarea s-a facut pe baza de accept de plata" cred ca te referi , de fapt, ca s-a dat ACCEPT DE INTRARE IN REPARATIE, eliminand dauna totala.

3. chiar daca "au refuzat sa dea accept de plata pe motiv ca nu e service partener.", plata se va face; asa se intampla cam la toti asiguratorii, doar partenerilor le dau accept de plata, atestand astfel ca dosarul a fost verificat si e in regula.

4. daca ai atasat factura si chitanta aferenta transportului cu platforma, sunt mari sanse sa-ti plateasca.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a facut devizul si s-a trimis la Uniqa Bucuresti! Ei (dupa 3 saptamani) au dat accept de plata! Asta ce inseamna: ei sunt de acord cu suma si o sa plateasca iar clientul isi poate ridica masina. Chestia e ca ei o sa plateasca dupa o luna doua sau chiar trei ... dar o sa plateasca. Am sunat acum inspectorul de daune si mi-a zis ca probabil inca nu este platit dosarul, de asta nu mi-am recuperat nici eu banii de pe platforma!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cerere de despagubire ai semnat ?

Acolo trebuie sa specifici suma intreaga cu plata defalcata , o parte catre service si o parte catre tine . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am zis mai sus, Am semnat cerere de despagubire cu suma, cu plata defalcata, cu numere de cont, factura + chitanta originale ... dar bani nu am mai primit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Platile ar trebui sa se efectueze simultan asa ca va trebui sa astepti pana se achita si catre service !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

IN final am facut la uniqa cu asistenta premium extra pt ca circul mult prin europa .Acum ...sper sa nu am evenimente pt a o folosi.Multumesc mult

Valoare 9350 e ,Cost polita fara fransiza 840 e

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai grija ca asistenta rutiera se ofera pana la o vechime a autot. de maxim 7 ani!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Eu mi-am facut la Gothaer Asigurari. Se pare ca au cel mai mic pret de pe piata la momentul de fata pentru asigurarile casco. Eu mi-am luat asigurarea Go Casco de le ei, sper sa fie seriosi si cand vine vorba de daune. Va tin la curent daca mai aflu ceva informatii despre ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!