Jump to content

Valva EGR


zonkkk
 Share

Postare recomandată

Se pare ca trebuie sa-mi schimb valva EGR, nu se mai poate curata.

Am inteles ca dupa ce o pui pe cea noua pe masina, exista o precedura de calibrare/adaptare, cu VAG-COM?

Motorul este cel din semnatura. (tip AUB)

Orice detalii sunt binevenite.

Modificat de zonkkk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

citez de pe site-ul lui Voinea:

>>>Inainte de a face orice modificare notati-va valoarea existenta.

Folosirea gresita a adaptarilor poate conduce la nefunctionalitatea motorului, asa ca orice modificare o faceti pe propriul risc !

Pentru realizarea acestei adaptari trebuie sa folositi un cod pentru a va loga.

Codul este 12233.

[select]

[01 - Engine]

[Login - 11]

introduceti codul 12233 pentru a activa adaptarile speciale

[Do It!]

[Adaptation - 10]

introduceti valoarea numarului canalului ales:

canalul 3 : ciclul de lucru EGR

Pentru a scadea cantitatea de gaze recirculate trebuie sa cresteti valoarea presetata (32768) pana spre valoarea maxima (de obicei 33768 - valoare la care MAF raporteaza la ralanti 370mg/h, ceea ce este inca in limitele prevazute de fabricant)

Aceasta modificare creste cantitatea de Nox din gazele de esapament.<<

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Revin cu aceeasi intrebare.

Trebui facuta adaptare/recalibrare pentru supapa EGR daca a fost schimbata cu una noua?

Am incercat codul de login 12233 dar se pare ca nu functioneaza. Imi da: "Login code not recognized."

Am gasit si eu acest cod pe alte situri, doar ca era vorba despre motodare TDI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Dupa ce am schimbat valva EGR si am mers vreo 4 zile cu masina, mi s-a aprins din nou Check Engine si acum imi zice:

EGR Valve: Insuficient Flow.

Cu vechea valva imi dadea intotdeauna Excesive Flow.

Dupa ce am resetat-o mi s-a aprins martorul de check engine dupa doua zile, dar stupoare: cand am citit codurile de eroare zicea:

No Fault Codes Found!

Si totusi martorul era aprins. Am dat: Clear All Fault Codes, si mi s-a stins si martorul din bord.

Aveti idee de unde ar putea veni problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca si asta, daca nu ai facut-o pana acum. Trebuie facuta dupa inlocuirea valvei (presupun ca este electrica si nu vacumatica :screwy: )

In basic settings:

074

EGR regulator solenoid adaption

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intrat la 01-Engine -> 04-Basic Settings si am scris la primul grup 074 dupa care am asteptat putin si mi-a dat pe 3 campuri ceva voltaje si pe ultimul "ADP. OK" scris cu verde. Sper sa nu mi se mai aprinda martorul de acum inainte ca daca tot mi se va aprinde am dat 450 de lei pe degeaba...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Martorul Check Engine este din nou aprins.

Nu stiu ce sa-i mai fac... Aveti alta idee?

Acum am eroare ceva de genul:

EGR Valve Insufficient Flow!

Adica inainte baga prea mult, acuma baga prea putin...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri cand am plecat de la lucru mi s-a stins Check Engine. Eu nu mai stiu ce sa cred... Cred ca imi bag picioarele (scuzati expresia) si ii dau bataie...

Probabil ca Valva cea noua are nevoie de ceva timp pana sa functioneze in parametrii optimi, dupa ce s-a facut adaptarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ai sters eroarea cand ai schimbat valva d'asta ramanea aprins. Dupa 50 de porniri in care o eroare nu reapare ea este stearsa automat si se stinge becul cand nu mai sunt erori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sters erorare cand am schimbat valva dar mi s-a aprins dupa 2 zile din nou.

Dupa care am sapat si am aflat ca trebuie facuta adaptarea, si am facut-o si dupa 1 zi mi s-a aprins iara si am zis ca nu-i mai fac nimic o las asa.

Si ieri cand am plecat de la lucru dupa cum spuneam, s-a stins.

De unde ai informatia cu 50 de porniri? Sunt sigur ca nu am facut 50 de porniri de cand mi s-a aprins pana mi s-a stins martorul.

Ceea ce stiu sigur este ca erorile de valva EGR nu sunt stocate prima data cand se observa functionarea defectuasa, ci a doua oara cand se manifesta simptomele. De stergere nu stiu.

Modificat de zonkkk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

revin cu un alt topic deoarece cel dinainte mi-a fost inchis

ma poate ajuta cineva cu localizarea sondei egr la motorul de 1.0 mpi tip auc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR-ul se afla la pozitia 10 si 11 in poza de mai jos.

egrsensorfx9.th.jpg

Nu ai nevoie sa demontezi EGR-ul ca sa faci o readaptare a acestuia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multam mult ptr localizare

ceva sfaturi totusi pentru redaptarea sondei cu vag com?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

masina imi tremura la relantiu si pe vag com am eroare 16555. As vrea sa stiu unde sunt amplasati maf si map sensor? si cum ii pot verifica dc mai functoineaza? si mai inca o eroare 16786 - EGR System: Excessive Flow- egr la motoare pe benzina se poate curata? unde este amplasat?

Modificat de Cosmi99Pjd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa elimini eroarea legata de EGR si este posibil sa scapi si de cealalta; exista aceasta sansa :blink:

Este posibil sa fi ramas deschisa valva EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.6 16v nu are MAP,MAF.EGR-ul este in partea din fata(inspre radiator).

Modificat de R Z F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cod eroare 16555-fault location-system too lean bank1-cauze-intake/exahaust leak, air system, map sensor, maf sensor, fuel presure/pump, injector(s), Evap canister purge valve,H2OS. Pana acuma am verificat decat injectoarele, presunea pompei, presiunea in rampa. Restul cum se verifica,unde sunt amplsate. map, maf sensor am intels ca nu am.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

system too lean , adica...amestec sarac. - Daca-ti este greu sa localizezi EGR-ul (chiar si dupa indicatiile lui RZF), mai bine mergi la un mecanic/service. :icon_thumright:

PS: faptul ca sunt stocate 2 erori, aparent cu cauze diferite, asta nu inseamna ca ai 2 defectiuni. Vad ca te axezi in continuare pe "cautarea" MAF (MAP) si alte alea... cum ti-am spus si mai sus, rezolva problema EGR-ului :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de "system too lean": Cosmi99Pdj, ai schimbat de curand filtrul de benzina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am localizat egr. Se poate curata sau trebuie schimbat? cum aflu si eu codul (vag-com) ca sa ma loghez sa pot sa fac adaptia? ca sa nu imi da voie sa modific nici un parametru.

Modificat de Cosmi99Pjd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-ti trebuie nici un cod; adaptarea (setarea de baza) se face in grup 74 / Basic settings ...dar, o faci degeaba pana nu vezi care-i problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-ti trebuie nici un cod; adaptarea (setarea de baza) se face in grup 74 / Basic settings ...dar, o faci degeaba pana nu vezi care-i problema.

am curat egr si masina merge bine(nu mai tremura si nici eroarea nu mai apare). Insa am o lata eroare- 17812 - EGR System: Basic Setting not Performed- adica cred ca trebuie facuta adaptarea. Cum se face?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intrat la 01-Engine -> 04-Basic Settings si am scris la primul grup 074 dupa care am asteptat putin si mi-a dat pe 3 campuri ceva voltaje si pe ultimul "error

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!