Jump to content

Cauciucuri


big danny
 Share

Postare recomandată

Sunt de acord cu tine cu privire la cauciucuri...

Eu nu cu Clujul am avut problema cu dpf-ul ci cu Salaju :) se practica in mai multe parti...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu cred ca poti sa faci o asa mare diferentiere intre 205 (de jucarie) si 215 (ok), vorbim de un singur cm iar passaturile noi 1.9 sunt echipate cu 205, chiar si unele de 2.0 cr.

Eu am 205 de vara si 215 de iarna , stiu, trebuia macar invers dar asa s-a nimerit, si nu am simtit nici o modificare in comportamentul masiniii, diferenta este insesizabila, atat vizibila cat si functionala!

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Functionala nici eu nu simt diferente ci doar cele de "aratare" .. Eu o detestam cu cauciucurile de 205 :) Cred ca tine de piticii fiecaruia :) Sau poate dunlop-urile mele M3 erau problema..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu 215/55/R16 arata mai "SUV" decat cu 205.

Dintre cele doua dimensiuni prefer 205-ul... dar nu pe passat. Pe masina asta cea mai potrivita anvelopa mi se pare 235/45/R17.

Voila... my car ..cu 235/45/R17 pe ea :)

post-10565-0-13777400-1327495281_thumb.jpost-10565-0-12481800-1327495299_thumb.j

Modificat de meghitz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

danmatyas - este vorba de piticii fiecaruia :D

Si eu sunt destul de tipicar cu masinile si cand observ ceva, parca imi sta in cap! Ma bucur ca marimea asta, 205, nu mi s-a parut ciudata ca numai asta as fi observat cand ma urcam in masina :))

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, arata mai bine cu jante pe 17 dar pe drumurile astea te cam zdruncina. Pe mine si asa ma cam zgaltaie ca e suspensia sport.. daca-i mai incaltam niste 17 inch nu stiu cum ma simteam in ea si mai ales bucsele cred ca nu erau foarte multumite :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu va puneti jante pe 17 ca e mare bataie de cap si o sa se strice flansele si rulmentii la amortizoare in fiecare an , va spun asta din proprie experienta , eu le schimb in fiecare an, tanjesc dupe jante pe 16 :icon_bounce: la noi in tara maxim jante pe 16 merg , mai mari dauneaza grav masinii chiar daca arata ele bine nu merita eu nu as da look-ul pe comfort.

Modificat de viktor25
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In opinia mea, 235/45/R17 reprezinta compromisul ideal intre look, confort, stabilitate, si ce mai vreti voi... chiar si pt drumurile noastre.

Inclusiv pe iarna folosesc tot aceeasi dimensiune.

Eu de ex daca aveam drumuri o idee mai bune, puneam Intelagosuri cu anvelope 235/40/R18 pt vara, fara sa stau pe ganduri!!

Modificat de meghitz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate drumurile pe care circuli de obicei (meghitz) sunt mai bune si in felul asta iti permiti sa aspiri la luxul unor jante de care amintesti. Eu daca as putea mi-as pune si de 15, ca ma termina gropile. Nici mie nu-mi plac cele de 16, mai ales cand trec pe iarna, la 205, dar asta e... "baba sufera la sanatatea masinii si a buzunarului". Cand revin la cele de vara 215, parca mai imi vine sa ma uit la masina, dar pana atunci.....rabd. :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa va dau un ex. cad de grav dauneaza masinii jantele mari la noi in Romanica, va spun ca am o cunostinta care are un chrysler C300 cu jante pe 19 si cu cauciucuri subtiri de 3 cm si are directia mai varza ca la o dacie , ii fuge caseta si parca zici ca ii pica volanu in brate nu mai vb si de jocul din bucse planetare bielete rulmenti si alte nebunii.daca ar fi mers sa pun pe passat as fi pus si jante de 14 cu cauciuc gros de 15 cm ca la monstertrack :icon_bounce: numai asa sa fac in ciuda la drumuri si sa dau in gropi fara sa imi pese .

Modificat de viktor25
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La passat am 235*0.45=105.75 mm totusi... deci hai sa nu exageram cu anvelope f joase de doar cativa cm pt ca doar in Germania pe autobahn se poate circula cu ele!!!

Intr-adevar, in Bucuresti si in zonele invecinate, strazile si soselele sunt ceva mai practicabile.

Pe Audi A3 pt vara am 225*0.45=101.25 mm inaltime ... iar masine e cu suspensie sport si sincer nici anvelopa aia care are balon mai mic decat cea de la passat nu ma deranjeaza.

Modificat de meghitz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prietene cum a zis si ermitaje poate tu mergi pe drumuri mai bune , dar pe unde mergem noi sau cel putin eu nu cred ca ti-ar convenii , poate tu chiar nu stii ce drumuri se ascund prin tara noastra .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu atat jantele strica confortul, cat suspensia, iar jante mari fara suspensie sport nu se poate sau arata urat.

Dezavantajul unor jante mai mari sunt multiple (cantaresc mai mult=> consum mai mare, anvelope mai scumpe, confort mai mic), iar ca avantaze, permit un cauciuc mai lat, deci mai multa stabilitate si de look

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut! Eu am amvelope cu dimensiunea 195/65/R15. vreau sa le schimb sa pun 185/65/r15 . exista vreo diferenta in consum de carburant?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, chiar nu prea are de ce sa-ti influenteze consumul aceasta schimbare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tire Size Comparison

Specification Sidewall Radius Diameter Circumference Revs/km Difference

185/65-15 120mm 311mm 622mm 1952mm 512 0.0%

195/65-15 127mm 317mm 634mm 1993mm 502 2.1%

O sa fie o diferenta la indicatia vitezei, distantei parcurse. Parca admis este <3%. Diferenta mai mare de 3% da peste cap ABS si tot ce tine de el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Eu am amvelope cu dimensiunea 195/65/R15. vreau sa le schimb sa pun 185/65/r15 . exista vreo diferenta in consum de carburant?

Nu va influenta consumul... dimpotriva. Fiind o anvelopa mai ingusta, frecarile cu asfaltul vor fi mai mici de unde rezulta si un consum o idee mai bun. Diametrul rotii va fi de asemenea mai mic de unde rezulta si un cuplu motor mai bun la demaraj.

Vei pierde in schimb la capitorul stabilitate si va exista si o diferenta (eroare) la kilometraj.. in sensul ca te vei deplasa cu o viteza un pic mai mica decat iti indica kilometrajul.

Dar de curiozitate.. de ce vrei sa faci schimbarea asta?

Dimensiunea pe care o ai tu pe masina e f potrivita pt un Golf 4... fiind prescrisa de producator de altfel pt masina asta.

Diferenta mai mare de 3% da peste cap ABS si tot ce tine de el.

Nu da "peste cap" ABS-ul... nu ar avea ce. Poate te-ai gandit ca ar functiona mai prost ESP-ul ... dar nu e cazul la Golf 4 pt ca nu are asa ceva.

Cei 3% reprezinta abaterea maxima acceptata fata de indicatiile producatorului... pt ca altfel subdimensiionezi sau supradimensionezi rotile si va avea de suferit masina in general...

Modificat de meghitz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@d@ny Sa fim scuzati de offtopic, insa afirmatiile cu diferenta dintre dimensiuni e valabila si la Passat, doar ca sunt alte dimensiuni!

Offtopic @meghitz Info: Si golful 4 are ca dotare ESP. Prin "dat peste cap ABS" ma refeream ca nu va mai functiona corect: ori intra prea devreme, ori deloc. Si tot ce foloseste senzorii de ABS, de asemenea va avea o functionare defectuoasa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ABS-ul intra in functiune numai cand "vede" ca se blocheaza roata. Nu are nicio treaba cu marimea rotii. Cum adica sa nu mai functioneze... Iti dai seama ce spui?!!

ESP pe Golf 4 poate o fi existand ... nu te contrazic. Eu in schimb nu am vazut niciodata... iar daca exista probabil f putine Golfuri 4 au asa ceva, cu siguranta.

Si apropos, are dreptate Dany, aici discutam despre anvelope pt VW Passat B6. Mea culpa!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@d@ny Sa fim scuzati de offtopic, insa afirmatiile cu diferenta dintre dimensiuni e valabila si la Passat, doar ca sunt alte dimensiuni!

Aceste discutii nu se poarta in aria de Passat B6, colegul care a ridicat problema nu a mentionat ca este pentru Golf 4, acest lucru se poate observa in profilul lui insa maine-poimaine isi schimba masina, trece la audi iar postul va ramane asa!

Nu va fi mult si se vor intreba alti useri cum se pot monta jante de 15 de passat b6 cand cu o pagina in spate se afirma ca este tehnic imposibil!

Sper ca s-a inteles si sa nu continuam discutia!

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Vine caldura...cam cand incepeti sa treceti la cauciucurile de vara?

Pe cele de iarna cum le puneti la pastrat?

Modificat de grig_sorin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Sunt pline vulcanizarile deja de ceva timp... se sta la coada cate 2-3 ore.

2. Unul peste altul. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pus un prieten si mi-a sudat un suport pentru pastrarea rotilor, dar iti trebuie ceva vedere in spatiu si trebuie sa calculezi bine dimensiunile, sa corelezi dimensiunile si diametrul gaurii jantelor ca sa le poti pastra si pe alea de vara, si pe alea de iarna. etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar eu descalt masina si pun cauciucurile de vara, cele de iarna raman fara jante..e prb?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!