Jump to content

Ce ambreiaj avem pe Golf 4


alec
 Share

Postare recomandată

Bunaziua,

 

Am nevoie de ajutorul cui s-a lovit de urmatoarea dilema: se poate bloca cu ceva volant in vederea demontarii placii de presiune la masina din semnatura ?

Mentionez ca stiu ca exista cala speciala pt. asa ceva, dar caut o idee la cei care au improvizat ceva sa nu stau cu masina desfacuta.

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
  • Replies 238
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • GABIVVX

    18

  • zebrocksky

    18

  • marius1982.11

    9

  • stefanutz30

    7

Salut, are cineva idee la cati Nm rezista ambreiajul de pe ajm, aproximativ? Cel de 115 cp...! Ms

Modificat de firiss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

La mine a fost Sachs si am pus Luk.

A tinut bine originalu (259000 km) daca fac cu noul kit in conditii optime jumate din km astia, ar fi ok :)

 

Ca si impresii nimic de mentionat, merge cum trebuie sa mearga (fara troncaneli, fara vibratii, intra frumos in trepte, pedala parca o idee mai moale)

Modificat de Octavian___
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

aveti idee daca este compatibil ambreiajul de golf 4 1.4 axp  cu bora 1.6 16v azd?

Modificat de mariusss_d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, stie cineva sa imi spuna ce tip de ambreiaj are masina din descriere?Daca e cu masa dubla se poate trece la masa simpla?Se poate trece la o volant de 1.8 sau 1.8t si unde as pute gasi informatii gen dimensiuni greutate sau alte diferente intre ele?.Multumesc

Modificat de GrozavescuGvL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut niste cercetari, cel putin pe 1.6 SR 8v  s-a pus volant cu masa simpla in timp ce ceea de pe 1.8t e cu masa dubla.M-ar interesa o volant usurata pentru modelu asta poate de pe alt model de motor care sa se potriveasca sau undeva unde as putea gasi asa ceva.Multumesc

+

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Abia gasesti volant normala pentru modelul asta si tu vrei volant,,usurata'' :lol: .

Vrei performante mai mari din ambreajul tau,cauta si monteaza ceva de genul asta:

 

post-64586-0-61834700-1447327529_thumb.j

post-64586-0-79608300-1447327536_thumb.j

post-64586-0-69867300-1447327543_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu, 1.6 nu e o baza pt a scoate putere din el dar totusi acolo un plus sa se simta.Am vazut ceva pt mk3 2.0l 8v am sa caut mai multe informatii sa vad daca s-ar potrivi.Care sunt diferentele pt disc si placa de presiune din poze fata de unele normale?

Mi-a trecut prin minte si o axa,itb sau serpi :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

salutare.

stie cineva ce cod am la volant la masina din semnatura wvwzzz1jz2w692667 cod motor asv 2002

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare colegi! a venit si la mine vremea sa schimb ambreiajul,am tot citit pe aici,am luat de la prima pagina,pareri impartite,ideea este ca as vrea sa schimb doar kit-ul de ambreiaj fara volant,ambreiajul tine foarte sus,cate o data ii dau si la japca putin accelaratie inainte sa tina ambreiajul ca daca nu moare,in schimb nu patineaza! n-am bataie in pedala etc, cand parchez masina pe bordura,o sui incet usor roata cu roata,si am o trepidatie destul de urata este de la ambreiaj sau volant?  La codul meu de motor cel din semnatura ce volant am,simpla sau dubla? Multumesc

Modificat de D-A-N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ai tras concluzia ca ai ambreiajul dus?Iti sare din viteza la turatii mari(aicia ma refer cu a 5 a minim la 4500) cam asta ar fi primul simptom apoi intrat greu la rece in 1 respectiv R,plecari de pe loc puturoase(nu ca nu ar fi destul de puturos si cu chit de ambreiaj nou...)totusi eu zic sa tii ambreiajul mai bine si gaz in sprituri...Eu zic sa nu te grabesti pana nu esti suta la suta sigur...acest ambreiaj hidraulic este destul de inselator si imediat il pierzi daca nu il tii din scurt...sa l vezi nou ce smuceste si cat de finut prinde zici ca este mai uzat ca ala care era vechi...asta pana isi face el oglinda...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAN, si la mine tinea tot sus ambreiajul fiind cel OEM. Mai poti sa mergi asa cu el chiar zeci de mii de kilometri ( pana incepe sa patineze ).

Daca vrei sa iti tina mai jos schimba doar discul de ambreiaj si rulmentul de presiune. ( placa de presiune o poti lasa linistit inca o tura pentru ca nu are uzura si e cu mult mai buna decat tot ce ai putea tu gasi pe aftermarket )

Ambreiajul OEM la mine a fost SACHS.

Ai ambreiaj cu masa simpla ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Imi intra greu in viteza 1-a  de pe loc si cateodata o misc cu a 2-a si dupa bag 1-a sa intre. Nu patineaza ambreiajul, merge normal. Ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sdr+ ! concluzia am tras-o din urmatoarele "probleme"masina are vreo 300.000 km,am luat-o la 230.000 restul i-am facut eu,masina merge asa de cand am luat-o am facut 80.000km asa,cred ca este ambreiajul OEM, imi intra greu intra 1 si la rece si la cald,tine foarte sus,cand parchez masina pe bordura imi tremura! Numai trage ok! Am mai mers si cu alte mk4 si mergeau mai ok din punctul asta de vedere, daca crezi ca nu sunt destule motive ca este dus ar fi bine,oricum nu ma grabesc cu el sa il schimb,dar parca nici nu as vrea sa stau cu el pana cade de tot! Va multumesc oricum pentru reply-uri! Am vorbit la service sa ma interesez,documentez mai bine,baiatul de acolo mi-a spus ca la tipul meu de motor am volant simpla 100%! Asa ca nu este cazul sa schimb si volant decat kit-ul de ambreiaj! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum ambreiajul nu cade dintr o data(dar si cand incepe sa patineze deja nu mai vad rostul sa mergi cu el...)Asta cu intratul greu poate fi si din cauza timoneriei...dar ai sa vezi dupa ce ai sa schimbi ambreajul daca chiar este din cauza lui...Eu am dat niste simptome  din care se poate deduce ca ambreiajul incepe sa dea semne de batranete...Acum fiecare ia ce considera ca este bun si compara apoi cantareste , vede ce cade si ce ramane si apoi ia decizia corecta...Mai sus nu ai spus niste detalii cum ar fi 300.000 de km si intratul greu in 1 si la rece si la cald...eu am incercat sa ti dau niste sfaturi cu , care sa ti compari problema...nu am spus ca am dreptate sau nu...concluzia asta o tragi dumitale...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

recomandarea mea e sa schimbi uleiul din cutie cu unul original apoi sa faci o aierisire la cilindrul ambreiajului. SA verifici si jocul in timonerie iar daca e nevoie sa schimbi pe acolo cate ceva.

Ce anume tremura cand parchezi? Cand lasi ambreiajul?

Eventual sa schimbi doar rulmentul de presiune in prima faza.

daca nu patineaza cand o calci tare nu e uzat. Tremuriciul poate sa fie de la uzura neuniforma, sau ai intra in apa mare cu masina. Mi s-a intamplart mie dupa ce am intrat cu ea in apa pana la prag

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul l-am schimbat! O sa ma duc sa fac si aierisire,tremura masina,rotile din fata, nu are putere sa urce,tremura si cand las ambreajul,de patinat nu patineaza,si in afara de viteza 1 care agata putin si nu mereu in celelalte trepte intra perfect,nu ma grabesc sa il schimb mai astept! Dar este pe lista,va multumesc pentru sfaturi! Un Paste Fericit va doresc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Va salut cu respectul cuvenit ! Am si eu o problema cu golful meu 4 1.4 16 v cod motor AXP benzinar scurt din 2001 ......a cam venit vremea sa schimb ambreiajul si as dori sa stiu ce ma sfatuiti sa cumpar ? Intentionez sa cumpar un kit complet dar as vrea sa ma documentez inainte de a face comanda ! fiind incepator intr-ale golfurilor ( pana acum am avut dacia ) nu stiu exact ce mi-ar trebui . masina e la 201 mii km e cam batrana zic eu . Deci , orce sfat competent este binevenit . Va multumesc !

Modificat de Ioan
am uitat o specificare si anume codul motor.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat eu in vara. Kit Luk + manopera 650 lei. Am cumparat kit-ul de pe autokarma ~ 400 lei. Din curiozitate am intrebat la reprezentanta, pe original e 1300 lei kit + manopera. Dupa ce l-am schimbat e alta viata, inainte nu puteam urca nicio bordura si in rampa trebuia turata binisor. Mai bine il schimbi din timp mai ales ca vine iarna si daca o fortezi un pic in zapada sa nu ramai cu vreo surpriza :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Am si eu o intrebare in privinta kitului de ambreiaj, a cam venit timpul sa-mi schimb si eu ambreiajul, am gasit 2 variante de coduri: 

Kit ambreiaj VW BORA combi (1J6) 1.9 TDI, LUK 624 3034 34

http://www.epiesa.ro/kit-ambreiaj-vw-bora-combi-1j6-1-9-tdi-luk-624303434/11762/10151/piesa-227822/

 

si 

Set ambreiaj VW Bora (1J6) 1.9 TDI (85KW / 115CP) LuK 624 2450 33

Cod produs: 624 2450 33

https://www.autoeco.ro/set-ambreiaj-vw-bora+1j6-1.9+tdi-luk-624-2450-33/11762/a1132772/

 

intrebarea mea este care este diferenta intre ele si daca se potrivesc ambele pe masina mea, e vb de VW BORA 1.9 TDI cod motor AJM?

 

P.S Am vazut in descriere ca au coduri diferite ale pieselor atat al discului de ambreiaj cat si a rulmentului de presiune., care e indicat sa-l achizitionez?

Va multumesc.

 

 

Modificat de Costel_P
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
On 7/12/2011 at 10:12 PM, stefanutz30 said:

din ce mi-ai zis mecanicii, poate tine intre 50-80.000 si conteaza foarte mult stilul de condus, aglomeratia din orasul unde circuli fregvent, etc

stiu masina cu 200.000 km si are ambreiaj original

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,

Stiti cumva daca exista vreun kit de ambreiaj sport pentru G4 1.6 16v AZD 105cp? Vazusem ceva pe la SASCH Performance.

Nelamurirea care apare este: in cazul in care as pune un astfel de ambreiaj, dauneaza motorului in timp? Ce efecte benefice ar avea? Raspuns mai bun la acceleratie sau ceva CP in plus?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are rost sa te complici cu asa ceva pe acest motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!