Jump to content

Ce ambreiaj avem pe Golf 4


alec
 Share

Postare recomandată

Am schimbat ambreiajul cu aproximativ 10 luni in urma, la masina din semnatura, ce mi se pare tare ciudat este faptul ca pe zi ce trece imi prinde tot mai sus, acum de ex, nu apas mai mult de un sfert de pedala si pot schimba vitezele.

Kitul schimbat a fost LUK, este normal sa se intample asta dupa un timp asa de scurt? pot apela la garantie? si daca da, se mai plateste inca odata manopera montatului/demontatului ? (cei care mi l-au montat l-au si achizitionat, deci garantie la ei 2 sau 3 ani parca)...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 236
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • GABIVVX

    18

  • zebrocksky

    18

  • marius1982.11

    9

  • stefanutz30

    7

salutare, vreau sa va intreb si eu ceva.. la un golf 4, 1.9tdi, motor alh, avand in vedere ca am 276.000km, ar trebui sa schimb volant? am cumparat-o la 270.000km, si de cum i-am schimbat filtrele si uleiul mi-au atra atentia mecanicii ca am si probleme la volant.. este adevarat ca la km aia parcursi masina mai mult ca sigur ar avea volant `ovalizata` sau nu stiu cum?? ...

intreb acest lucru deoarece venind spre casa, pe a2, prindea 180km/h maxim, dupa vreo 1500km, prindea maxim numai 135km/h, mai nou mi-a picat si electromotorul din cauza ca imi ramanea bendix`ul blocat la pornire...

acum, am facut electromotorul, am mers cu ea 50 km, numai pana la 80km/h mai pot accelera, apoi apas degeaba pe acceleratie ca nu fuge deloc..

pe loc are o vibratie extraordinara motorul la 900 rotatii, dar vibratia inceteaza daca tin accelartia la 1100 rot/min.. pana pe la 2000 rot/minut.. dupa care revine vibratia aia ciudata, si un ssait ciudat..

si o alta intrebare? de ce nu vrea sa porneasca? bendix`ul bate cumva pe volant la pornire?

va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baghi,incearca initial o aerisire a pompei.Ca prinde sus e una,acum observa sa nu si patineze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva 1.9 SDI cod AQM din 2003 ce fel de volant are, simpla sau dubla masa?

Multam! :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e volant cu masa simpla,practic aceeasi volant- ambreiaj ca la benzinare sistem ambreiaj intors.:blah: Masa si dansul le astept la bar :lol: Problema e alta ca daca te lasa e belea mare ca pe af nu prea le gasesti,dar se duc extrem de rar..numai sa mergi cu ambreajul tocit la blana si sa sape niturile discului in ea sau sa faci cerculete si raliu cu masina de nebun pana topesti ambreajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dati-mi un sfat va rog..

La masina din semnatura..auzind un zgomot ciudat la relanti de ceva timp..am zis sa o auda si un mecanic.. Masina merge perfect..fara modificari..insa..din cd in cd la relanti..se aude un mic troncanit..

Azi..mecanicul care a auzit-o mi-a zis ca e vb de volant 99%..si ma va duce costul undeva la 15 mil volant + 6 mil kitul de ambreiaj + 5 mil manopera..

Nu-i contest cunostintele insa..pe aici vad si alte preturi..

Apoi..se mai poate amana lucrarea? Pot ramane brusc cu masina in drum? E si vreme de concedii..

Va multumesc pentru orice sugestie.

Modificat de nesfarsit
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai poti merge cu ea pana bataia devine destul de enervanta si de nesuportat.Problema referitoare la kit de ambreiaj;trebuie luat tot setul(kit) placa ,disc, volant, pt obtinerea unui pret bun.Pt masina ta LUK nu face volante,singurul producator de volante este SACHS.In setul de ambreiaj comercializat de LUK,volant cu masa dubla este SACHS.SACHS 2289 000 041 imi pare ceea mai buna varianta(placa ,disc ,volant)1500 lei,rulmentul iti vine separat SACHS 3151 000 388 lei 75.Oricum trebuie luat setul dupa seria de caroserie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-ai mai linistit! Multumesc de sugestie..chiar am sa tin cont dupa concediu sa o rezolv..

Manopera cam unde ar trebui sa se invarta ca pret?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

400,eu zic ca e pretul corect.Bine trebuie tinut cont si de cine iti face treaba ..Nu o poti face pe branci sau la bordura,trebuie un service cu conditii cat de cat decente si un mecanic bunicel :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce sanse sunt ca si placa de presiune sa fie uzata ?

P.S. - la masina din semnatura, se aud niste zgomote urate de la rulimentul hidraulic si ma bate gandul sa schimb doar acest ruliment si discul de frecare (discul ferodo parca ii spune)..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rulmentul e intr'o parte a cutiei iar discul fix in partea opusa.Cel mai usor se schimba rulmentul:dai roata stanga jos,vezi capacul verde al cutiei,il desfaci et voila le rulment.Ala se uzeaza destul de greu pt ca e mereu in ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Saptamana trecuta am schimbat si eu tot kitul de ambreiaj inclusiv volant. Cand am dat jos am constatat ca volant si discul erau SACHS iar rulmentul LUK. Noul kit e LUK complet, ambreiajul e muuuult mai moale si mai usor, prinde foarte jos si am scapat de toate troncanelile si huruielile.

p.s De ce cand scriu volant.a ... imi modifica automat textul si scrie volant ??

Modificat de Jorjel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce sanse sunt ca si placa de presiune sa fie uzata ?

cine a schimbat ambreiajul, imi poate spune in ce stare se afla placa de presiune ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aia albastra e placa...Incinsa la maxim..plus bonus si vreo 2 fisuri.Daca e placa huruie/suiera la apasarea pedalei.Oricum,de regula se schimba disc+placa si nu prea ai de unde sti pana nu dai jos.

post-71704-0-96295500-1310549658_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a ta arata groaznic :vaidecapulmeu:

sunt curios cum o arata a mea

cati km are masina ta ? oare era placa originala a masinii ? sau o mai fi fost schimbata de cateva ori ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca si km am schimbat la 123k km.De cand am urcat in masina(cumparata in mai2010) am simtit ambreiajul "mort".Asa ca prima operatie la ea nu a fost schimbul filtrelor ci a ambreiajului.Am montat Sachs,am ~40k km si tine bine.De schimbat inainte,nu stiu daca mai fusese;erau prea degradate toate componentele sa le mai dau importanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ stefanutz30..e mai avantajos sa iei tot kit de ambreiaj decat sa iei doar o componenta din el,in cazul de fata placa presiune.Uneori iesi mai ieftin ;) @zebrocksky..iti place spanul si actiunea..se cunoaste dupa placa,zici ca ai bagato in laminor :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu nu...nu e de la mine aia...Asa am luat masina,cu ambreiajul praf(un mare motiv al negocierii pretului si asa mic).In marsarier cel putin,era un chin sa bag.Mai bine opream motorul,cuplam R si apoi il porneam :)).Am mers asa un pic cu ea,cat am luat piesele si de atunci no problem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zilele astea schimb si eu ambreiajul si am sa fac si niste poze sa le pun aici

al meu presupun ambreiaj presupun eu ca are vreo 60.000 km

Modificat de stefanutz30
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

p.s De ce cand scriu volant.a ... imi modifica automat textul si scrie volant ??

:offtopic:

Pentru ca ala este termenul corect volant si nu volant..a. S-au saturat si moderatorii de cat scrie lumea gresit.

Ontopic.

De obicei cam cat tine ambreiajul pe un benzinar?

Modificat de dizy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din ce mi-ai zis mecanicii, poate tine intre 50-80.000 si conteaza foarte mult stilul de condus, aglomeratia din orasul unde circuli fregvent, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in primul rand conteaza cat mergi cu ambreiajul calcat si cat de des schimbi treptele peste 5000rpm.Astea 2 sunt cele mai importante in accelerarea degradarii ambreiajului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se pare extrem de putin, pai ce a ajuns si asta consumabil schimb la 50k km....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ dizy,termenul corect este VOLANT.A.volant

SACHS , Set ambreiaj LuK

Inlocuire: 417 0021 20

alternativ, Articol extins/Info extins 2: fara lagar, cu volant, Specificatii de asamblare:

Varianta motor: pentru motoare cu volant cu masa dubla, Articol extins/Info extins 2: cu lagar, cu volant, Specificatii de asamblare: preasamblat, Articol extins/Info extins 2: cu set suruburi,VALEO

Cod motor: ATD,AXR

p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se pare extrem de putin, pai ce a ajuns si asta consumabil schimb la 50k km....

un alt mecanic mai experimentat mi-a zis astazi ca tin mult mai mult de 80.000 km si poate sa ajunga si la 200.000 km

el personal cica la o masina a schimbat ambreiajul original care trecuse masina de 200 k

acum cine naiba mai stie

probabil ca abreiajele originale si de foarte buna calitate, trec lejer de 150.000 km

astea mai noi, aftermarket mai ales, nu depasesc 100 km

oricum cum zicea si colegul mai sus, uzura mare apare la schimbarea vitezelor peste turatii mari 4500 - 5000 rot/min

deci cine conduce sportiv, categoric va schimba mai repede ambreiajul si nu mai ajunge cu el intreg peste 100 k

Modificat de stefanutz30
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!