Jump to content

Ce ambreiaj avem pe Golf 4


alec
 Share

Postare recomandată

Aici este un filmulet interesant care ne arata cum functioneaza ambreajul unei masini :)

Sper sa fie de folos :)

Modificat de Ionut Maruta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
  • Replies 236
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • GABIVVX

    18

  • zebrocksky

    18

  • marius1982.11

    9

  • stefanutz30

    7

am si eu o intrebare ..... am un golf 4 1.6 16v motor BCB de unde pot afla ce tip de ambreiaj pot sa cumpar pt k in ultimu timp ambreiaju incepe sa tina din ce in ce mai sus... ma poate ajuta careva cu un sfat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai la ce te referi:la cine produce ambreajul care iti vine pe original,sau la codurile pieselor sau setului de ambreiaj?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vazut pe un site 2 tipuri de ambreiaj unu care pe discul de ambreiaj are 4 arcuri asta fiind del a Valeo iar altu care nu are arcuri pe discul de ambreiaj asta fiind produs de sachs si nu stiu care ar fi cel mai indicat pt masina mea ....si inca ceva masinile pe benzina au volant?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

practic ele trebuie sa respecte aceleasi norme de performanta...dar fiind firme diferite...fiecare le da design dupa cum doresc

si benzinarele au volant...doar ca e masa simpla si nu are ce sa se strice la ele...iar de uzat...foarte greu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles dar dinter cele 2 firme care credeti k e cea mai indicata? Valeo sau Sachs

sau datimi o ideie k in momentu in care ma duc la mecanic sa nu fiu chiar pamant

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

pai vezi si tu in functie de buget...eu de exemplu cand am schimbat la mine...am luat Luk...

cel mai simplu te interesezi cu ce producator a iesit masina din fabrica si iei tot producatorul respectiv...

ca sa afli asta il rogi pe colegul Gabivvx sa te ajute:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am schimbat ambreiajul de pe golful meu acum cca 2 ani (Golf 4 1.4 AXP), din cate tin eu minte este LUK.

De cca cateva luni la debraiere imi da senzatia ca mi se duce masina spre inainte, ca si cum ar patina ceva si mi-o arunca spre inainte, nu smuceste tare, insa o simt.

Masina trage bine, chiar daca trag frana de mana la maxim , pleaca lejer de pe loc masina.Ma gandesc ca ar putea fi arcurile alea inmuiate, dar asa repede?? Nici nu se pune problema de plecari de pe loc in forta, nu am motorasul asta pentru asa ceva...

Tampoanele motor au fost schimbate, adica cel de la cutie pe stanga si cel de sub motor (Dogbone), pe dreapta la distributie nu l-am schimbat ca nu da semne de oboseala.

Intrebarea mea este: care credeti ca ar fi problema ??! ma pot duce la garantie pentru asta, este acoperita de garantie?, si daca da, din cate stiu eu in garantie nu ar trebui sa ma coste nimic, nici manopera , dar stiti cum este toti incearca sa te abureasca, ca nu e aia, ca sunt alte probleme,etc.

Nu doresc decat sa imi rezolv problema.

Multumesc.

Modificat de Baghi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai mult ca sigur sunt duse arcurile de la discul de frictiune dar daca te duci la garantie mai mult ca sigur o sa te abureasca invocand diferite motive.In mod normal acele arcurile nu ar avea voie asa repede sa se "inmoaie".mai ales daca conduci normal

Da cine ti-a montat ambreiajul?l-ai schimbat in service?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A fost montat aici in Constanta la un service (tot de acolo l-am si achizitionat), unde mi s-a dat factura pentru produs, si explicit am intrebat de garantie, mi-a spus inginerul de acolo ca nu este nici un fel de problema, 2 sau 3 ani am garantie la el.

DIn cate stiu eu ar trebui sa nu ma coste nici un ban, pentru inlocuirea lui, oricum, daca incepe sa invoce diverse motive, o sa il rog sa imi dea refuz in scris de garantie, o sa fac o alta constatare pe banii mei in alt service dupa care OPC, sper sa nu ajung pana acolo, insa la cum se misca toate lucrurile in tara asta ....

Am mai intrebat diversi mecanici si cam toti banuiesc ca ar fi arcurile de la disc duse...daca a mai trecut cineva prin aceeasi problema, rog sa posteze.

Modificat de Baghi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut,imi poate spune cineva pe masina din semnatura ce ambreiaj am?cred ca incepe sa se duca si ma gandesc sa il schimb

multumesc

cod motor azd

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Acum scriu prima data pe forum desi sunt membru de ceva vreme, timp in care am invatat multe de aici.

Scriu acest post deoarece am schimbat kitul ambreiaj acum si la influienta acestiu topic plus faptul ca masina era echipata cu SACHS original am ales tot sachs (cod: 2289 000 041), la masina mea (1.9 ATD) aveam volant defecta (blocata) si aveam trepidatii la pornirea de pe loc, ambreajul nu patina, pe loc nu aveam trepidatii.

Dupa schimbare nu mai am acele trepidatii la pornire dar nici masina nu mai trage asa bine. Inainte "smucea" mai puternic si in consecinta regret ca nu am inlocuit cu Valeo masa simpla. Daca cu volant BLOCATA nu aveam strepidatii la relantiu, practic nu aveam nici un amortizor (arc) atunci cu ambreiaj normal cu atat mai putin si cu siguranta masina "tragea" mai bine.

Nu contest faptul ca pentru o mai buna conservare a masini, o mai buna utilizare pe termen lung, volant dual mass ajuta, totusi raman la parerea ca Valeo masa simpla era mai bine in cazul meu.

Fiecare in functie de situatie si de asteptarile pe care le are de la masina poate alege.

O zi faina s`aveti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

cum este normal sa prinda ambreiajul la golf 4 1.6 16v azd. mie imi prinde undeva pe la jumatatea cursei. este ceva normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca este ok, cam asa prinde si la mine. Cu timpul ce se uzeaza va ptinde tot mai sus pt ca este un ambreiaj cu autoreglaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare! O intrebare scurta: am luat volant+kit de ambreiaj pe Sachs pentru golful meu, dar rulmentul nu il gasesc decat pe LUK. E ok sa pun rulment LUK cu restul ambreiajului SACHS?

Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rulmentul probabil e produs de INA oricum, nu vad nici o problema cu asta, atata timp cat e piesa care trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine kitul Luk a venit cu disk Luk si placa Sachs,deci totul e posibil.Eu am avut sachs si am fost nemultumit de el,dupa 30k km l'am dat jos si arculetele de pe disc faceau ca o tamburina.Acum am luat Luk;in primul rand pare mai bine construit.Rulment cauta SKF sau FAG(daca se mai fabrica).INA pui la distributie si alea sunt bune ca role.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,am auzit si eu ceva discutii cum ca se poate monta disc ambreiaj de vr6 pe tdi,e adevarat?sunt foarte interesat de asa ceva daca ar putea sa ma ajute careva cu niste informatii,a meu e un 1.9 tdi AHF 110 cai.nu stiu care ar fi piesele care sa°r potrivi,tot kit°ul sau numa discul..sper sa fie careva de ajutor.multam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Discul de ambreiaj este de 225 milimetri si mai este folosit(este identic) la benzinarele de 1.8 T incepand cu fabricatie 96 inclusiv Cupra R de 180 cp.

Tu ai volant cu masa dubla,la AAA vr6 e volant cu masa simpla...discurile chiar daca sunt la diametru si asemenatoare e posibil daca montezi de vr6 sa ai probleme la plecarea de pe loc.Discul de VR6 are 4 arcuri de echilibrare..discul de AHF nu are nici un arc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai aia nu ar fi o problema cu trepidatiile,pe mine ma intereseaza unu tot original numai sa fie ceva mai rezistent fata de cel original ce il am pe masina,care a tinut f bine abia acuma la 333.000 a inceput sa patineze,dar numai knd il fortez.eu as vrea unu de vr6 daca sa°r potrivi,si de ce as avea nevoie sa pun(disc,placa,volant,rulment).sar potrivi toate astea adika tot kitu?nu ma intereseaza sa fie bimasa.multam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca este ok, cam asa prinde si la mine. Cu timpul ce se uzeaza va ptinde tot mai sus pt ca este un ambreiaj cu autoreglaj.

sa inteleg ca daca al meu tine sus, e pe duca?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai aia nu ar fi o problema cu trepidatiile,pe mine ma intereseaza unu tot original numai sa fie ceva mai rezistent fata de cel original ce il am pe masina,care a tinut f bine abia acuma la 333.000 a inceput sa patineze,dar numai knd il fortez.eu as vrea unu de vr6 daca sa°r potrivi,si de ce as avea nevoie sa pun(disc,placa,volant,rulment).sar potrivi toate astea adika tot kitu?nu ma intereseaza sa fie bimasa.multam

Salut chinto , este posibil sa montez acest kit ( eu am acest kit pe masina ) si consta intr-un volant G60 si disc+placa de VR6 ... acest kit este pt cutiile in 5 trepte si este de 228 mm !!! Deci poti sa il cumperi linistit si tine undeva pe la 400 Nm , de asemenea poti sa il cuplezi la un volant usurat (10 kg sau 7 kg)

P.S - posibil sa il vand eu pe al meu daca te intereseaza da-mi un pm !

Modificat de H0lyBoy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!