Jump to content

Ce ambreiaj avem pe Golf 4


alec
 Share

Postare recomandată

asta e claaaaaaaaaaaar! :icon_thumright:

Pe mine deja ma mananca un pic(nu ma lasa iar piticul de pe creier sa dorm noaptea :) )sa schimb Sachsul cu un EBC.Ce m'a pus pe ganduri a fost o intamplare cu o bordura.Incercam cu spatele sa o urc.Am urcat rotile spate dar cand am ajuns la cele de pe fata,le tineam in "tensiune" mai mult,urcand usor pt ca aveam un stalp in spate si simteam masina tremurand.Asta in conditiile in care nu am turat'o.Eram un pic mai sus de 1000rpm(~1400rpm).Nu prea mi'a placut senzatia sincer. :vaidecapulmeu:

Acum intrebare:Dupa ce criterii trebuie sa caut kitul de ambreiaj pt motorul meu(1.6) pt ca peste tot pe unde am cautat(act,ebc,centerforce,exedy,etc) am gasit doar pt 2.0 aspirat si restul de la 1.8t in sus?

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 236
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • GABIVVX

    18

  • zebrocksky

    18

  • marius1982.11

    9

  • stefanutz30

    7

poti incerca;SACHS (ZF SRE)881861 999758 sau 881864 999844.

Profil butuc roata: 20,3x22,1-28N, dinti: 28, Parametru: 210TS, Ř: 210 mm, cuplu motor max. transmisibil: 250 Nm

- torsion damper sintered plate,Profil butuc roata: 20,3x22,1-28N, dinti: 28, Parametru: 210S, Ř: 210 mm

- rigid sintered plate.Potoleste-te cu EXEDY,uita ca exista brandul asta ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmmm...imi place cum arata :wub: :icon_thumright: Multam pt informatii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda arata bine .. dar nu au cam putina "carne" pana la niturile alea ? :huh:

chiar si la ambreiajele noastre simple tot ma minunez cu poate rezista atat de mult acel disc .. si astea au "carne" vreo 2-3 mm pe fiecare parte ..

Modificat de stefanutz30
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt discuri concepute special pt uzura..si pt actiune,la datele tehnice ale produsului apare titulatura de Profesional.Se folosesc la masinile de raliu de grupa N si la cv secventiale,si materialul ferodoului e special.Torsion dampered clutch disc with sintered metal plates

Performance clutch disc differences to OE: the torque damper

has a higher stop position (maximum capacity of the torsion

damper unit before stop position of locating rivets), higher

thermal capacity compared to organic friction material,

higher transmittable torque compared to organic friction

material, clutch discs with torsion springs function as

vibration damper between engine and gearbox, very dirt

resistant, aggressive start performance, effortless exchange

with OE clutches.

Typical applications include: race circuit (endurance race,

clubsport, autocross), hill climbing (e.g. group N), rally,

slalom, drift racing, 1/4 mile-race

A reinforced clutch cover has fundamental advantages against

an OE clutch cover, such as a higher transmittable torque

and higher resistance against thrust. It also allows for

faster and sportier gearshifts. That makes it extremely

useful for street tuning, endurance races, hill climbing

(group N) and for vehicles that are often driven with their

maximum gross vehicle weight (construction-site vehicles,

ambulances, courier services such as UPS, TNT; DHL, etc.).

Both rigid and torsion damper clutch discs are available.

Clutch discs with torsion springs function as a vibration

damper between engine and gearbox.

Due to reinforced clutch components the pedal force can

increase and the modulation range can be reduced. Additional

clutch and gear noises can appear.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

discul ca discul...da' cu placa de presiune cum ramane? :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Placa e normala.Placa stok cu care se echipeaza masina din fabrica sau care vine pe af dupa cod de original.SACHS mai face un disc normal 881861 999757,care vine sub titulatura de SACHS (ZF SRE) Disc ambreiaj Performance.

Profil butuc roata: 20,3x22,1-28N, dinti: 28, Parametru: 210TB, Ř: 210 mm, cuplu motor max. transmisibil: 250 Nm

- torsion damper plate with organic facings. ZF e o companie care vivreaza marcile SACHS, LEMF

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate asa e,nu mai tine ca primul.Oricum,atata timp cat deja urmarim sa marim performantele unui sistem(fie si cu 1%) trebuie sa ne asteptatam si la niste dezavantaje.O ultima intrebare :) ...costurile unei astfel de achizitii la cat ar ajunge?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
Pieseautogolf3

La benzina ambreiajul tine intre 170.000 si 230.000 km cel original,cel putin la mine a tinut pana la 200.000 km cand s-a spart farfuria din ambreiaj si inca nu imi patina,dar mai mult de 20.000 numai mergea (era aproape oglinda).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu masina din semnatura am acum 190,000 km cu ambreiajul original.E adevarat ca mare parte din km sunt facuti pe autostrada...Asta imi da sperante sa ajung la cel putin 250,000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

O intrebare, ambreajul de la cel de 150CP se potriveste la cel de 131CP , sau poate sunt chiar identice?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt ARL de 150 cp;Parametru: 240HTB, Ř: 240 mm, Profil butuc roata: 21,8x24,3-23N, dinti: 23,pt ASZ de 130 cp;Parametru: 240HTB, Ř: 240 mm, Profil butuc roata: 21,8x24,3-23N, dinti: 23.Disc ambreiaj sachs 1878 005 146 e identic.E posibil sa se potriveasca si ambreajul dar piesele trebuie identificate dupa seria de caroserie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa imi zica si mie cineva pana la cati cai poti sa-i mai dai motorului alh (90 cp) cu volant cu masa dubla si ambreiaj stock (schimbate recent) fara sa afecteze nimic de pe masina. Si cand zic sa dai cai ma refer la soft sau upgrade turbina VNT 17 - de 131 cai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiam eu ALH'u are volant simpla. Pentru mai multe lamuriri ai putea sa iei legatura cu useru MasinaPoporului, el are un ALH dus pe la 136cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu o intrebare: se potriveste ambreiajul de pe Golf 4 1.9 TDI 90 cp pe o Bora tot 1.9 TDI 90 cp ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Cand opresc motorul se aude un sdranganit fier/fier eu cred ca e de la ambreiaj sau de la volant :dry:.

Iar la plecari care solicita putere mai mare vibreaza masina foarte tare. Stie cineva cauzele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca calci apoi eliberezi pedala de ambreiaj se schimba sunetul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mecanicul la care am fost a zis ca e ambreiajul . A spus pentru a mai merge ceva timp cu el sa tin apasata pedala cand opresc motorul, daca o tin apasata zgomotul fier/fier nu se mai aude deloc la oprirea motorului.

As vrea sa stiu sigur. Nu vreau sa ma apuc sa schimb la ea piese cu bratele.

Modificat de Teodor09
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate spui sunetul pare a fi facut de volant.Deci ajungi la schimb de kit de ambreiaj.Piesa cea mai scumpa este volant care este cu masa dubla.Sunt alternative mai ieftine,cum ar fi inlocuirea volantei cu una simpla(sau G60) dar va apare un discomfort in privinta vibratiilor la relanti caracteristice motoarelor diesel.Adica vei simti in caroserie un pic de vibratii iar schimbarea treptelor va fi mai "bruta".Cu masa simpla costurile ar trebui sa fie cam la jumate fata de un kit cu masa dubla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice ar fi as vrea sa ii pun tot cu masa dubla. Masina cand a fost fabricata nu i sa atribuit degeaba aceste piese. Stie neamtu ce stie.. :icon_confused:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect...dar eu am luat in calcul si un sfat pt un portofel afectat de criza.Urmatorul pas...verifica preturile si producatorii. Spor la mesterit!

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult pentru sfaturi. Sper sa strang banii necesari . Avand in vedere ca saptamana asta voi schimba distributia

ambreiaju il las pe la vara :dry:

Modificat de Teodor09
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut...sunt in aceeasi oala ca si tine:( cel mai bun pret pana acum este 1950RON..kit ambreiaj+volant...incearca si la pornire sa tii ambreiajul apasat...macar 5 secunde...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!