Jump to content

Ce ambreiaj avem pe Golf 4


alec
 Share

Postare recomandată

Pe AUS volant single mass. La BAD m-am interesat si e 100% single mass.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 238
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • GABIVVX

    18

  • zebrocksky

    18

  • marius1982.11

    9

  • stefanutz30

    7

Aha, deci practic la asta nu prea are ce sa se strice nu? Si daca monatarea unul DMF aduce ceva inbunatatire? ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,am o intrebare la ce cuplu rezista ambreiajulstock de pe g4 AHF???????? Astept un raspuns...............MERSI ANTICIPAT

Daca vrei pt tuning, vezi la 5TORM sau cineva mai aduce SPEC parca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare

Daca mai e un topic deschis pe tema asta imi cer scuze si rog ca topicul meu sa fie mutat acolo !

Deci problema se prezinta in felul urmator : aseara, am plecat de acasa, totul normal, ajung la destinatie, undeva intre blocuri, spatiu mic / stramt cu rezonanta, deschid geamul si aud ub "cloc, cloc, cloc... ritmat cu turatia motorului, ma uit in jur si ma gandesc : ce dracu motor e asta, zici ca e tractor ! Opresc motorul si cand colo se opreste si "tractorul" :D , eu eram tractorul !!! ;)

Ridic capota, cu nostalgie, ca-n vremurile cand aveam dacie, pun pe cineva sa accelereze, dupa o anumita turatie, cloncaneala dispare ! Verific uleiul ( schimbat de 1000 km ) la nivel, ..culbutor blocat ??..., injector.. ??. Repede un vag, nici o eroare. Curios in mers, ( cu muzica oprita de data asta ) dupa 1800 de ture cloncaneala dispare, mai fac cateva teste, e clar......volant.

Verific istoricul masinii, kit complet ambreiaj + volant schimbate in Germania la 202.000 Km, km actuali aprox 287.000, putea sa tina mai mult, asta e !!

Ideea acum e in felul urmator, am urmatoarele variante :

- volant cu masa dubla Sachs - 1310 lei

- modul ambreiaj complet Sachs -volant masa dubla, placa presiune, disc si rulment - 1498 lei

- kit ambreiaj Valeo - volant simplu, disc, placa si rulment - 1175 lei

Tinad cont ca ambreiajul are aproape 90 k, sa schimb numai placa, nu cred ca are rost, mai pun 200 lei si schimb tot kit-ul, sau fac ceva economie si pun Valeo cu volant simplu.

Am mers de cateva ori cu masini care facusera acesta transformare, dar toate aveau soft, suspensie soprt, volant era usurata -sport, se simteau trepidatii suplimentare, zgomote etc, nu mi-ar placea pt masina de zi cu zi.Nu am mers cu masini "normale" cum e a mea, fara soft, 90 CP, cu acest tip de volant. Furnizorul pieselor m-a asigurat ca nu e nici o diferenta, discul preia rolul volantei.. bla..bla, bla.

Astept raspunsuri si sugestii pana luni, cand voi comanda piesele, preferabil din experienta proprie !

Sincer m-asi baga la o volant simpla, ca sa pot pe viitor sa-i mai "arunc" niste duze de ASV si un softulet de vreo 20 -30 CP, fara sa stau cu gandul la fuking dual-mass !! ;)

Multumesc pt viitoarele sugestii !

Numai bine !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa mai ceri si alte pareri. Si pe mine m-a lasat volantul, dar nu asa... dintr-odata. In plus, la pornirea de pe loc trebuie sa trepideze masina din toate incheieturile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal

Nu trepideaza la pornire, dar la relenti, cloncane si se simp trepidatii in toata masina, iar la 1800 de ture totul dispare !!

Poate ca am exagerat eu cu tractorul, nu e chiar asa, e un tractoras mai mic, :rolleyes: dar sant destul de maniac cu masina si un pic de inginer mecanic. Chiar am luat pe un cunoscut cu masina astazi, i-am explicat fenomenul si el zicea nu simte nimic, asa vezi masini cu care se merge pana polizeaza volant de carcasa de la cutie !!

La ce sa ma mai gandesc ??!!

Stima !

Modificat de UWE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Pt exemplificare, am pus 2 filmulete pe YouTube :

1 Film 1

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

2 Film 2

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se poate vedea cum la accelerare peste 1800 de ture, bataia dispare !

Sugestii ??

Ms !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Mie mi se pare tachetii hidraulici sau vre-un injector. Dar deh, si eu o am tunata :)

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Ai inteleses gresit Marius, nu e tunata. Ma gandeam in cazul in care montez kitul de ambreiaj cu volant simplu Valeo, o sa pot sa-i pun un soft si alte duze, fara sa stau cu gandul la volant !

Tacheti sau injectoare am suspectat si eu la inceput, inca nu sant convins 100% ca e volant :D , o sa mai testez luni !

Numai bine !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Faceam aluzie la faptul ca masinile care le-ai incercat tu erau tunate.

Eu stiam ca sunetul de volant se aude mai infundat, asta era ascutit si mai la "suprafata". Ce compensari ai pe injectoare?Desi pare sa fie de la faptul ca nu ajunge ulei in rampa decat la 1800rpm? zic si eu..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare !

Asa cum e frumos, dupa ce se vine cu o problema, se vine si cu rezolvarea ei !

Asadar, cu ocazia batailor care se auzeau la relanti, incercand sa-mi dau seama de unde vin, am reusit sa fac vrand - nevrand si o revizie la masina, am verificat : tampoane motor, tampoane cutie, racord flexibil evacuare, tampoane prindere evacuare, compensari injectoare, egr ( am si curatat-o ), turbina, loguri in mers etc. Nici un defect :blink: , suspectam grav in continuare volant, dar asa cum a zis si MariusAP :vaidecapulmeu: nu te lasa dint-o data, nu trepida de loc la pornire, cand calcam ambreiajul nu se simtea nici o diferenta.

Cum zgomotele se auzeau in partea stanga a motorului, unde recent de 1000 km schimbasem intinzatorul de la accesorii si cureaua si rola, am verificat cuplajul compresor Ac, fulia alternator, iarasi nimic !! :blink:

Ce mai ramasese.... distributia, schimbata anul trecut, km rulati cu ea aprox 20k. Ajuns in acest punct mort, din punctul meu de vedere, hotarasc sa merg la reprezentanta Nurvil Vl.

Aici, demontat capacul la distributie, inspectie vizuala, cureaua slabita, iesea cu mana de pe role :blink: , rola intinzatoare nu era montata bine, fisurata si blocata in pozitie fixa, asta in conditiile in care avem kit de distributie Contitec cu role INA, meseriasul care mi-o schimbase facuse o lucrare de toata jena, ca sa ma exprim frumos.

Comandat acelasi kit 530 ron + manopera distributie 400 lei !!

Concluzie, pt o diferenta de cateva sute de lei, faceti fratilor distributia la reprezentanta, macar acum am 90 k garantieFilm :

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">
,

Putem sa sparg motorul daca mi se rupea cureaua !

Va atasez imagini cu codul distributiei, pt cine are eventual nevoie si un filmulet cu noul mers al "motanului"

post-11277-1274365624_thumb.jpg

post-11277-1274365640_thumb.jpg

post-11277-1274365653_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare prieteni. Azi am inceput cu tatal meu schimbarea componentelor ambreiajului. Azi doar am demontat cutia si ambreiajul.

Am intampinat insa doua probleme la care sper sa gasesc solutia aici.

Cand am scos cutia de viteze , intre aceasta si blocul motor se afla prinsa cu un surub de cutie o componenta metalica (din tabla), cu dimensiuni de aproximativ 10 cm x 5 cm insa nu am vazut pozitia ei initiala si nu mai stiu unde trebuie fixata. Nu am gasit o diagrama sau o schema pe net cu montarea/demontarea cutiei de viteze. Are cineva asa ceva sau imi poate explica unde se monteaza?

A doua problema e ca nu am gasit nici un rulment de presiune montat la ambreiaj. Modelul motorului este Axp fabricatie 2001 si banuiesc ca nu este prevazut cu astfel de rulment, fiind dotat cu cilindru receptor. Este adevarat?

Astept sugestii. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la prima intrebare acea tablita vine undeva unde se afla electromotorul sub el ceva de genul e cam greu de explicat in cuvinte dar daca te uiti atent ai sa ii vezi pozitia iar la a doua problema rulmentul de presiune se afla in capatul cutiei de viteze care este actionat de o tija care traverseaza toata cutia.Este un rulment de dimensiunea unei monezi de 50 bani.Ti am pus o poza sa vezi despre ce este vorba si daca tot ai dat cutia jos verifica si lungimea tijei din cutie sa vezi ce lungime are.sper ca asta e modelul tau

post-46557-1285612272_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos de ajutor Razvan. Ramaneam cu rulmentul neschimbat.

De pe ce site ai luat schema pieselor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu este un site e din ETKA si sa ai grija la montare cum pui tija care impinge pe placa.bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Am si eu o intrebare. Se potriveste ambreiajul de pe 1.9TDI ARL pe un 1.9TDI AJM?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vorbind strict din punct de vedere al codului de piesa, nu se potriveste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc TheBoogieMan. Mai astept raspunsuri daca cineva a facut treaba asta sau macar a auzit daca este posibila :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

---SSRAZVAN--

am si eu o intrebare pentru tine daca te pricepi,merge sa schimb rulmentu de presiune fara sa dau cutia jos,exact ca in poza care ai atasat-o mai sus tot la golf 4????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa schimbi ceva de la ambreiaj (disc ambreiaj, placa presiune, rulment de presiune, volant) trebuie sa se desfaca cutia de viteze de pe motor. Timp de manopera in cazul masinii din semnatura 4 ore.

Succes!!!

Modificat de enrico
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kit ambreiaj pentru masina din semnatura cat costa....si nu trebuie volant?:rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdanwvb din poza atasata mai sus la modelul respectiv da se poate schimba rulmentul de presiune fara sa dai jos cutia de viteze.Trebuie sa desfaci roata din stanga fata,dai jos acea protectie de la scut(laterala)si in capatul cutie se afla un capac verde care trebuie dat jos si apoi ajungi la rulmentul respectiv.

gianys la modelul tau kitul de ambreiaj este indentic cu a mea si eu am pus kit valeo care contine:disc si placa de presiune fara acel rulment de presiune care se poate comanda separat si costa vreo 40 lei.La mine volant arata bine si nu am schimbato.Kitul de ambreiaj ma costat 55o RON.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gianys,preturile pentru KIT pleaca de pe la 5 milioane(fara volant) si variaza in fctie de producator.Pe masina ta cred ca ai Sachs din fabrica.Volant nu ti'ar trebui ca nu e cazul 100%(cele mai multe probleme la volant sunt la diesel'urile care au masa dubla).Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are vreo legatura cu uleiu din cutie cand desfaci capacu din spate de la rulment?ma refer sa curga?

Modificat de Bogdanwvb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!