Jump to content

Probleme cu pornirea la CALD - motor TDI


polar
 Share

Postare recomandată

treci pe la mine pe la garaj si te rezolv in 30 minute...asta de ai drum pe la baia mare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrebare-mai exista vreun senzor pe pompa de injectie care citeste temperatura dictata de senzorul instalatiei de racire (apa)??

Nu este. In seonzorul ala de pe flansa ce intra in blocul motor sunt doi senzori, unul trimite la bord si unul la ECU. Tu poti doar sa citesti cu VAG com pe ala ce trimite la ECU si sa te uiti pe bord sa vezi daca arata la fel. Eroare cateodata se stocheaza, cateodata nu.

Senzorul ala la care poate te gandesti citeste temperatura motorinei, intradevar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in ENGINE il citesti pe cel care trimite la ecu iar in INSTRUMENTS pe cel care trimite la bord.senzorul de motorina nu are a face in cazul tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am intampinat problema asta si nu am rezolvat-o inca !

Oricum in cazul meu , senzorii citesc perfect. Ce este ciudat este ca la cald (imediat dupa oprire) porneste perfect. Daca o lasi 2 ore (si ajunge la 40grade) dai la cheie 30 sec pana la pornire si porneste cu mult fum. La rece e OK.

Masina nu are nici o eroare. Ce am constatat este ca nu pornesc bujiile decat la rece (cand porneste OK) !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut , va rog sa ma ajutati si pe mine !!!

de ieri mi-am luat octavia ALH 90 cp , toate bune si frumoase vin cu ea pe autostrada (in Spania) peste o ora cu 140-150 la ora , opresc intr-o parcare si motorul si stau 10 minute

plec si pornesc motorul cald si o ia la sfert ...

dupa aceea merg iar 45 de minute dar de data acesta cu farurile aprinse ca era noapte deja , ajung dupa 45 de min , opresc motorul cald bineinteles si cand sa-l repornesc mai greu , la a doua cheie si greu oricum !!!

ce poate fi la mine -clasica pornire de la ALH-URI sau baterie

spun ca e bateria deoarece cand nu am folosit farurile masina pornea la sfert !

va rog sa ma ajuta-ti si pe mine !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut , va rog sa ma ajutati si pe mine !!!

de ieri mi-am luat octavia ALH 90 cp , toate bune si frumoase vin cu ea pe autostrada (in Spania) peste o ora cu 140-150 la ora , opresc intr-o parcare si motorul si stau 10 minute

plec si pornesc motorul cald si o ia la sfert ...

dupa aceea merg iar 45 de minute dar de data acesta cu farurile aprinse ca era noapte deja , ajung dupa 45 de min , opresc motorul cald bineinteles si cand sa-l repornesc mai greu , la a doua cheie si greu oricum !!!

ce poate fi la mine -clasica pornire de la ALH-URI sau bateria

spun ca e bateria deoarece cand nu am folosit farurile masina pornea la sfert !

va rog sa ma ajuta-ti si pe mine !

chiar nu se pricepe nimeni ?

nu poate sa-mi dea nimeni un raspuns ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca cu o alta baterie . Daca nu electromotorul . Incearca prima data sa scoti mufa de la sonda de temperatura . Daca porneste mai usor e problema "clasica" . Citeste tot topicul ca am mai scris odata :icon_cheesygrin:

P.S. : Pe ariile tehnice n-ai voie sa dai un up repetand mesajul !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar nu se pricepe nimeni ?

nu poate sa-mi dea nimeni un raspuns ???

Sunt interzise bump-urile pe ariile tehnice. Data viitoare warning.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine se pare ca sa rezolvat , am schimbat bateria , de fapt am pus-o pe cealalta masina (Opel) si am vazut clar diferenta - era descarcata si gata

am luat o baterie noua si masina Octavia porneste la sfert si la cald dar si la rece !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VW PASSAT 1,9 TDI, 2004, motor AVB

De vreo 2 zileporneste f greu atat la rece cat si la cald dupa o oprire mai lunga de 1-2 minute. Dupa pornire functioneaza totul perfect.Daca opresc si pornesc din nou porneste la sfert. Daca stau mai mult de2 min porneste din nou foarte greu.

La verificare pe tester nu da nici o eroare. Bujiile verificate si sunt bune. Probabil cred probleme alimentare.

A mai avut cineva pb asta la motor AVB, PD?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai schimbat de curand filtrul de motorina? sa nu cumva sa se dezamorseze instalatia de alimentare din cauza o-ring-urilor de pe t-ul (supapa) filtrului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai schimbat de curand filtrul de motorina? sa nu cumva sa se dezamorseze instalatia de alimentare din cauza o-ring-urilor de pe t-ul (supapa) filtrului.

filtru de motorina schimbat... asta am facut prima data

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti spun eu care e "probleme" cu pornirea la cald....nu ai nici o problema , pornirea mai greoaie se datoreaza acelui racitor de combustibil...e perfect normal....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai patit asa ceva cu masina unui prieten Audi A4, AVB. La scanare nimic... a fost la reprezentanta si cei de acolo i-au aratat care e cauza... cu pozitiile aprinse, masina pornea fara probleme, cum stingea luminile, nu mai pornea decat la a doua cheie. A schimbat butonul (switch-ul) de la lumini si a rezolvat problema... Un contact slab, sau facea vre-un scurt... ciudat in orice caz... Incearca...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Automotive Electronics

:) :) Deci pana acum doar Vioelectric si Answers au dreptate............ar fi ok sa nu mai dea nimeni cu presupusul deoarece il faceti pe om sa schimbe o gramada de piese si masina sa porneasca la fel de greu la cald............ :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar pompa de alimentare electrica din rezervor se aude cand pui contactul? ca daca nu merge atunci cred ca este o problema de etansietate pe alimentare si pompa tandem nu reuseste sa traga bine motorina, verifica pompa din rezervor si pe urma mai vorbim... :) :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar pompa de alimentare electrica din rezervor se aude cand pui contactul? ca daca nu merge atunci cred ca este o problema de etansietate pe alimentare si pompa tandem nu reuseste sa traga bine motorina, verifica pompa din rezervor si pe urma mai vorbim... :lol: :lol:

si cum se verifica pompa din rezervor, cam cat costa, sti cine o face? ca si eu am o pornire nu neaparat greoaie dar dureaza mai mult decat la alti (tata are un passat din 99 si porneste doar daca ii arati cheia); mentionez ca eu am o bujie moarta de-a binelea :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a rezolvat... scuze... soferul a bagat benzina in loc de motorina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta chiar ca-i tare... :rolleyes: Nu a patit nimic motorul? ai mers mult asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai ca ai fost tare!

Ai facut doar plinu' cu motorina, adica ai combinat'o? Sau ai scos tot combustibilul plus schimbat filtru de motorina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

pana acum am: schimbat bateria, curatat electromotorul, schimbat senzor temperatura, schimbat cap hidraulic, schimbat bujii incandescente, reglat avans, debit... toate aveau cate ceva: bateria se incarca 60%, electromotorul fura curent, capul hidraulic dadea 190 bari fata de 400 acum, senzorul la un moment dar l-a dat vag com ca ar fi defect, 2 bujii erau arse.

e greu de crezut dar dupa toate astea masina mea tot porneste greu la cald :Driver:

vreau sa mai verific pompa din rezervor si cam atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ne spune si devizul ne sperie pe toti. :D Oricum stiu de problema omului pentru ca-l cunosc personal si inca nu s-a gasit baiatul destept sa-i dea o solutie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam nasol, dar daca ascultai de unii de pe aici nu iroseai atatia bani.Daca ai un vag-com prin zona intra un pic pe motor si vezi daca nr vag e 038906018AE.Daca da asta e o problema din softul calculatorului de motor.

Modificat de terrabyt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!