Jump to content

Aviamotors Bucuresti


toni
 Share

Postare recomandată

...am intrat in sufragerie neinvitat...si am calcat pe chitaitorile celui mic... ca sa zic asa,si am deranjat si vecinul de dedesubt.

Stimati domni este distanta mare intre un stil rocambolesc sau o oala cu frustrati ,inclusiv eu ,si (ca sa citez pe un moderator chiar) un caine turbat.Cred ca alde matale ati depasit limita in exprimare nu eu.Nu v-am jignit domnilor ,v-am acuzat de o usoara tendinta de ipohondrie auto intr-un stil cubist (ca exprimare fireste...)

Ca sa vedeti cum percep eu problema vostra de baza:Voi aici nu cereti ajutorul sau informatii ci veniti sa va plangeti si sa acuzati dealerul si pe angajatii acestuia.Ca dovada este faptul ca un moderator a indrumat in becalijunior sa se planga pe forum ,numai ca becali jr si-a exteriorizat copilul din interior...mai poetic ca sa zicem..,(cetiti posturile anterioare si veti intelege)

Face dealerul masinile ?- nu

Are el vreo vina ca produsul pentru care presteaza servici de intretinere beneficiaza da la cel care il fabrica numai 2 ani garantie cu niste restrictii precizate intr-un act pe care niciun roman nu il citeste cand cumpara(adicatelea certificatul de garantie-si io am platit un rand de discuri dupa 8 luni la 6218 km).Asa cum spuneti dvs a venit un domn de acolo ,responsabil de garantii si care mi-a dat cu rigla peste puseul meu de intelectualitate si personalitate aratandu-mi ce am semnat si explicandu-mi ca nu ma poate ajuta!

Si am inteles domnilor!

Vandutul si cumparatul nu numai al masinilor constitue o afacere ,iar inaintea perfectarii unei afaceri trebuie sa ne intelegem,sa cadem la invoiala ,numai ca ambele parti pe parcurs uita sa mai respecte invoiala.Mai urat reactionam noi clientii decat ei dealerii, din pacate...

Cati din voi se duc sa ceara sprijin si cati din voi se duc sa pretinda atunci cand au o problema ?

... a si in legatura cu ultima retorica ,11.000 eur nu e o carca de bani decat pentru unul care ii strange cu greu .Adica vrea ceva care nu isi poate permite in mod normal ,face un efort , adica isi ia masina nu functie de necesitatile lui ci functi de ce se mai parcheaza prin zona...

Nu lucrez la nici un dealer porsche romania ,am un atelier propriu un modific si restaurez modele mai vechi de 50 de ani la comanda ,activez cam de un an si sunt din provincie ,stimabililor...,adica de la tara ,adica cu o educatie mai de jos decat dvs deditei bucuresteni !

...la fel ca la 28 si la 48 si la 77 ... , dar aveti putintica rabdare ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:lol: Oblio, discutia asta nu isi are sensul aici. Nimeni nu a spus ca daca esti "din provincie" ai o educatie "mai de jos". Ai un stil destul de elevat de a vorbi si asta denota multe, in orice caz NU un nivel de inteligenta sau educatie scazut. Asa cum au spus si alti colegi de-ai mei, scopul acestui forum este altul si nu incercam sa aruncam cu noroi in nimeni...doar sa ne exprimam pasurile. Unii dintre noi o fac mai elegant, unii mai direct, dar toti avem ceva in comun...dragostea pentru masini in general si pentru a fiecaruia in parte, in particular. Sunt oameni pe forum care vin sa caute un ajutor aici, care spera sa rezolve o problema (care altora li se poate parea minora sau insignifianta)...asta nu inseamna ca nu exista. Pentru cel care o spune, exista...si este foarte mare...si si-ar dori-o rezolvata. Nu toti sunt priceputi, nu toti cunosc domeniul auto (eu sunt un profan, pot spune...tot citesc si invat, dar de fiecare data realizez ca am si mai mult de invatat) de asta apar intrebari copilaresti, sau remarci acide si gresit interpretate. Este chiar atat de greu sa ne comportam macar intre noi mai omeneste? Daca cineva iti raspunde urat, fii tu primul care sa razi de el (in sinea ta) si sa il "dezarmezi" cu un raspuns calm si la obiect (si impartial pe cat se poate). Daca ii raspunzi pe "limba lui" nu se va termina niciodata... Forumul acesta este o comunitate, la inceput sunt acceptati toti (pe anumite criterii evident). Dupa aceea, fiecare se integreaza sau se exclude singur...si asta depinde de acea persoana

LE: Si de vreo doua pagini suntem cu totii off-topic... Se discuta de orice, numai de calitatea serviciilor Avia, nu. Si probabil ca sunt unii interesati de asta...

Modificat de Rapier
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant !

pt oblio : te rog contacteaza-ma poate facem ceva de epoca impreuna....un popular de exemplu...

pt cei care au dialogat cu oblio : eu care am citit la rece consider ca oblio a fost in limite cat se poate de firesti legat de bunul simt si am inteles perfect punctul lui de vedere.voi care i-ati raspuns (cu multi dintre voi ma cunosc deja) i-ati oferit posibilitatea sa replice si sa speculeze discutia...parerea mea este ca aceasta dsicutie off topic (chiar el o zice -cati veniti pe forum sa cereti ajutor pt lucruri concrete...) a dirijat-o el ,v-ati grabit sa-i raspundeti in loc sa-l lasati sa dea apa la moara...

curiozitatea mea este ca in 5 ani de garantii ,am avut maxim 5 solicitari pt discuri si doar una singura cu discuri fata pe fabia,iar pe acel client il stiu inca pt ca eu i-am dat garantie la ele (avea 3 luni masina).deci ori nu a vorbit cu mine ori nu are fabia si doar a dorit sa-si mai ascuteasca arta conversatiei .Inclin sa cred ca asta a dorit mai degraba si tre sa recunosc ca a reusit sa ne atate.I-am raspuns sub influenta impulsivitatii.

Va astept cu probleme legate de skoda si avia !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai- nu l-a contrazis nimeni pe @oblio, doar ca a deranjat prin "generalizare". In rest...poate ar fi avut chiar sustinere din partea celor ce nu se simt "frustrati". Cam asta ar fi ideea. ;) Faptul ca a speculat situatia si a intors scorul in favoarea lui :P, este alta problema dar, nu acesta este scopul forumului; asa ca... PACE tuturor. :) :)

Modificat de xxleeus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa vada si dl. @oblio ca nu ne razboim aici (sper ca are simtul umorului ;) ), tin sa-i multumesc si pe aceasta cale domnului Petrinel Stanciu pt. sprijinul acordat unui "tanar" coleg de forum la livrarea autoturismului. :D :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai oblio mai, dar cum de ti-ai gasit tu tocmai topicul asta pentru debutul tau pe forum?

Frumos ar fi ca inainte sa incepi cu criticile, sa ne arati ca poti contribui si tu cu ceva util pe forum.

Asta rocambolic vorbind....

:somnmare:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut un schimb de filtre (aer,polen) la avia azi dimineata. i-am rugat sa se uite si la placute de frana si la o scurgere de antigel pe la un furtun de sub radiator. totul bine pana cand vad factura. am fost facturat pentru inlocuire garnitura la un furtun de antigel - defectiune comuna fabia- desi masina are 1 an saptamana asta, deci este in garantie. am sunat la porche buc nord si mi-aui spus ca trebuia facuta pe garantie. apoi la placutele de frana s-au uitat prin janta, nu au scos roata ... ma rog. desi masina are 15000, ei nu s-au uitat la baterie, la airbag..nu stiu , nu trebuiau sa o faca? in cartea de service scrie ca trebuie facute niste verificari la prima revizie. s-au daca nu am cerut revizia si doar schimb filtre nu erau obigati sa se uite.

daca nu am dreptate atunci imi cer scuze, dar daca am...jar mananca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am curatat din off topic. Va rog continuati la subiect...rocambolic sau nu..;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am depus plangere la opc. va tin la curent. nu suport nesimtirea, atata timp cat masina e in garantie sa te fure pe fata. suma e nesimnificativa dar eu nu accept asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai am vorbit, i-am intrebat de ce imi iau bani pe reparatia asta si au spus ca nu intra in garantie. era ora 8.30 intarziam la servici si vineri plec la tara sa iau porcusor si nu aveam chef de probleme pe drum si scandal acolo. in fine o rezolva opc nu trebuie sa imi cada parul din cauza asta :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu la avia astept sa-mi primesc masina. Tocmai ce mi se prezenta factura la receptie service

Suna un nefericit la receptie eu aud doar ce spune operatorul: "Da sigur, veniti!"

Apoi discutie intre doi baieti care se ocupa de clientii care vin cu programarile, telefoane, etc: Cit poate sa dureze un montaj de cauciucuri el vine cu (,) cauciucurile de iarna, noi le montam?

Cel din fata mea: sefului tau n-o sa-i placa treaba asta. Serviceul este full, unde il mai bag si pe-asta?

Primul: hai ma, ca dureaza putin, il bagam noi, si apoi daca nu are loc... nu are loc, (incepe sa rida) asta e! nu a intrebat cu cine sta de vorba cind a sunat.

Eu ramin consternat si las comentariile la latitudinea voastra

ps: sper din tot sufletul ca : 1. omul care a sunat sa nu fi stat in partea cealalta de bucuresti asa cum fac eu, si a trebuit sa ma duc de pomana pina acolo ca s aflu ca nu e om la geometrie, masina avind rezervare facuta in prealalbil

2. macar sa-i fi facut omului treaba si sa nu fi trebui sa plece coada intre picioare.

3. LECTIE MARE DE TOT: CIND STABILITI CEVA PRIN TELEFON INTODEAUNA CERETI DATELE PERSOANEI, NUMELE SI FUNCTIA, PENTRU CA ESTE ROMNIA si nesimtirea nu are limite. Iar daca la intrebare vi se raspunde cu Mos Craciun sau Gheorghe Hagi, atunci pur si simplu uitati-va pe ceas si reclamati-ii pentru ca se poate afla cine v-a raspun insolent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vreau sa aflu mai multe detalii despre povestea asta cu furtunul si cine v-a raspuns daca ati solicitat sa vi se acorde garantie !ati primit raspuns scris ? care este acesta ?cum suna ?

chestia aia cu nesimtirea este mare in romania ma deranjeaza tare de tot , eu as zice ca astfel de sloganuri nu trebuie promovate chiar daca sa spunem ca in acest moment sunt reale. nu ne fac bine si nu ne ajuta sa ne schimbam.japonezii fac bine ca incep sa predea patriotism in scoli.cat despre ce discuta 2 oameni intre ei e bine sa nu ne grabim sa tragem o concluzie ,mai ales ca nu e bine sa tragem cu urechea... .Eu nu cred ca cel de la receptie nu s-a recomandat la telefon cand a facut programarea iar modul in care comunica intre ei angajatii avia poate la un moment dat sa para bizar unora din exterior .Chiar ma deranjeaza ultimul post !Nu a venit nimeni la avia pt niste roti ca sa fie lasat balta apoi , niciodata.

Va astept pe cei interesati de marca pe care o detineti ( skoda sau seat) sa accesati in luna ianuarie site-urile noastre pt a vedea ce programe noi va ofera dealerii si care sunt noutatile pt anul 2007 .Tocmai m-am intors de la conferinta dealerilor porsche romania ,loc unde am aflat multe lucruri interesante.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva noutati ? Hai ca poate faci un topic separat. Ca tare sint curios.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

povestea este asa:

am fost sa schimb claxonul la un service auto unde merg eu de vreo 5 ani, tot ce tine de electrica la ei schimb ca sa ii trag de tricou daca patesc ceva. cabd a dat scutul jos am observat antigel pe furtunul care intra in radiator stanga jos. bun am zis ce bine ca am vazut ca tot ma duc la service marti (asta era sambata). la avia facusem programare cu 1 sapt inainte si nu mentionasem decat de filtre (aer,polen) si nicidecum de antigel pentru ca nu stiam. la avia le-am spus ca am 15 000 si ca vreau sa schimb numai filtrele pentru ca am schimbat uleiul la 9500km si i-am rugat sa se uite la placute si la antigel si la frana de mana. frana de mana au tras de ea in sus si au zis ca e buna...poate s-au uitat pe dedesupt, poate mi-a scapat desi am stat langa masina, la placute s-au uitat prin janta, noroc ca am janta de alu ca trebuiau sa scoata roata si era de munca...au zis ca mai merg 5000km...si pentru asta m-au taxat 50 000 lei ca si-a aruncat cineva privirea, trecem si peste asta, cel mai tare m-a enervat cu antigelul. cica e problema comuna la skoda. au luat o galeata (nu au curatat-o si cand a trebuit sa puna la loc antigelul au pus jumate ca restul era cu nisip, bine ca eram acolo ca asa il turnau :tomato: si le-am dat sa completeze ca aveam in portbagaj. la filtrul de aer m-a intrebat un pusti ca de ce il schimb ca unii il mai lasa pana la 30 000 si stau cu ele pana se fac negre. filtrul de polen l-a scos dar de pus la loc nu prea l-a pus bine ca imi fasaie prin interior cand dau mai tare aeroterma si nu, nu asa facea inainte, sigur nu l-a infipt bine. am mai stat pe langa masina 15 minute degeaba ca ei se apucasera de alta si trebuia sa completeze cineva o foaie cu ce i-a facut la masina dar nu mai aparea. apoi la receptie au facut factura si am descoperit ca am fost taxat pentru reparatia scurgere antigel (adica o garnitura) 33 de lei fara tva + 5 ,5 lei ca s-a uitat unul la placute :sick: (eu am zis ca scot roata, poate de fapt asa e normal, nu stiu). i-am intebat daca reparatia nu trebuia pe garantie si ...au ras, nu ma baiatule nu e pe garantie. ok. am ajuns la birou si am sunat la porche unde o gagica la telefon era intrigata de intrebarea mea pentru ca ea vinde 5 porsche pe zi si nu are timp de fraieri :( oricum nu o bag in seama ca e o muritoare de foame, mi l-a dat pe un tip de la service si am inteles ca trebuia pe garantie...am completat un formular la opc si asta e tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu cred ca cel de la receptie nu s-a recomandat la telefon cand a facut programarea

E valabil si pentru Avia Militari unde se raspunde cu 'Avia Motors' sau doar pentru Avia Pantelimon...? Nu de alta, dar in interactiunile mele cu Avia Militari nu am aflat niciodata numele celui cu care am vorbit decat daca am intrebat in mod special de asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inca 1 data va repet. Incercati sa vorbiti cu cineva de la Avia si Alto de pe acest forum inainte sa va duceti. Nu cred ca Ardei_iute sau D-l Barbato nu v-ar ajuta sa remediati o problema. Amandoi au nota 10 de la mine. Si stiti ca si eu am bubele mele, nu sunt usa de biserica dar aici am gasit intelegere. Ce va costa un PM inainte, cereti nr de telefon si sunati si intrebati ce e de facut, cand se poate o programare, etc..... Nu va costa nimic. Nu am nimic cu nimeni de impartit ( poate cu PBN :P ) dar stiti foarte bine ca fiind calmi discutati mult mai bine anumite probleme. Ideea este ca problemele pe care le aveti sa fie rezolvate, nu sa ne balacarim pe aici unii cu altii. Ganditi-va ca este un real ajutor pentru aceasta comunitate prezenta unor oameni din service/dealeri auto.

Daca recititi topicul veti vedea ca si eu am avut meciuri cu ei si uitati ca acum sunt client fidel si am si cumparat o masina noua de la Avia. Probabil si pe a 2-a o voi cumpara tot de la ei. Poate devin si VW , cine stie......

Modificat de godoroja
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@godoroja

@havoc

Se pare ca este mai usor sau mai placut ;) pentru unii, sa se planga, sa caute nod in papura, etc. decat sa citeasca si alte topic-uri - vezi "FACILITATI la Alto syncro". Cum spuneai si tu @godo, se paote vorbi si la AVIA cu ARDEI_IUTE, cu MIHAIL BARBATO si de ce nu, cu dl. PETRINEL STANCIU care, dupa stiinta mea, urmareste acest forum. Asadar, eforturile, atat ale unora dintre noi cat si ale celor mai sus mentionati (probabil si altii dar, eu spun de cei cu care am discutat) pt. rezolvarea problemelor in conditii cat mai bune, sunt zadarnice. As mai spune ca este valabil si pt. AVIA militari, daca se vorbeste cu dl. Petre sau cu "Lupu" (dl. Lazar Dan).

Toti cei mai sus mentionati, au aratat deschidere fata de aceasta comunitate (vwforum.ro); au intins ei o mana, hai sa intindem si noi una!

Nici eu nu accept muuuuulte dar, cand vad (macar) interes din partea celuilalt, nu pot decat sa-mi scot palaria in fata sa.

Daca greseste..."pac la razboiu" ;)

@b77eru - referitor la "inspectia" placutelor de frana, ce sa-ti zic?! Dormeai mai linistit daca scoteau rotile si se uitau in acest fel la placute?! Daca ai fi avut jante de tabla, care nu ar fi permis "inspectarea" placutelor fara demontarea rotilor, cred ca altfel ar fi stat lucrurile. Despre celelalte probleme, cum spune si @godoroja, problema sta in lipsa de comunicare. Chiar si o lucrare mai slaba/proasta calitativ, se poate rezolva; suntem oameni si suntem supusi greselilor. Sper sa nu te superi dar, incerc sa fiu obiectiv. Sunt deacord cu orice cale de atac dar, dupa ce problemele nu se pot rezolva pe cale amiabila. Chiar daca asta ar presupune insistenta si chiar o discutie mai aprinsa. ;) :P

;)

Modificat de xxleeus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam :icon_rendeer: dar este un drept la replica

chestia aia cu nesimtirea este mare in romania ma deranjeaza tare de tot , eu as zice ca astfel de sloganuri nu trebuie promovate chiar daca sa spunem ca in acest moment sunt reale. nu ne fac bine si nu ne ajuta sa ne schimbam.japonezii fac bine ca incep sa predea patriotism in scoli.

si eu sint de acord ca nu trebuie promovat un astfel de slogan dar se regaseste chiar in curtea dumneavoastra. Mi se rupe sufletul, dar din pacate aceasta este o realitate dura, cine nu accepta ca la noi este o jungla, ori are un mediu privilegiat, ori este un optimist incurabil ca sa nu-l cataloghez altfel.

cat despre ce discuta 2 oameni intre ei e bine sa nu ne grabim sa tragem o concluzie ,mai ales ca nu e bine sa tragem cu urechea... .Eu nu cred ca cel de la receptie nu s-a recomandat la telefon cand a facut programarea iar modul in care comunica intre ei angajatii avia poate la un moment dat sa para bizar unora din exterior .Chiar ma deranjeaza ultimul post !Nu a venit nimeni la avia pt niste roti ca sa fie lasat balta apoi , niciodata.

Nu are sens sa incercati sa va scoateti colegii... nu am tras cu urechea ci am asistat la discutie fiindca asta a presupus intreruperea dialogului dintre mine si functionarul (nu am gasit termenul corect, sper sa nu fie interpretat) care tocmai imi prezenta factura si lucrarea care s-a efectuat la masina mea. Consider ca sfaturile mele au fost de bun-simt, si ca modul in care este gindit si functioneaza Avia a implicat si implica niste investitii foarte mari in imagine si tehnologie. Este pacat ca brand-ul sa fie stricat de factorul uman. Costa ceva ca atunci cind mi s-a facut mie programarea sa se verifice daca exista om la geometrie, era vreo problema daca i se explica omului de la telefon ca nu are sens sa vine pentru acel montaj deoarece service-ul este full? Ba din contra cred ca este chiar o sarcina de serviciu. Am condamnat calitatea umana a unui angajat, si am dat si un exemplu in acest sens. Aceasta este si menirea acestui topic, un feed-back excelent pentru dumneavoastra. Sint sigur ca, daca aveti o functie importanta la aceasta firma, i-ati mustruluit putin pe baietii de la receptie service, si astfel aceste lucruri vor disparea. Cum am spus si in alt post la livrare Avia s-a purtat impecabil, am ramas mai mult decit incintat de promptitudinea cu care am fost servit, mai lucrati putin la insolenta unor angajati de la service, atit. Nici un comentariu in plus pe aceasta tema.

@ ceilalti colegi forumisti. As vrea pur si simplu sa nu trebuiasca sa apelez la domnul barbato, ardei iute & so on ca sa rezolv o problema elegant la un service de asemenea anvergura, dar chiar o voi face in viitor pentru a-mi asigura un tratament corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cazul cu furtunul

din pacate nu am reusit sa ajung nici azi in firma dar va promit ca maine voi studia devizul si comanda de service.Daca eventualitatea garantiei pica atunci din cele relatate de dvs eu unul consider ca ati fost taxat cat se poate de corect si ieftin daca vreti....Daca avea jante de tabla unii mecanici si eu chiar as fi bagat degetul prin janta si v-as fi spus si grosimea lor.Serviciile vor fi din ce in ce mai scumpe iar calitatea superioara se va mai lasa asteptata deoarece inca mai trebuie sa ne perfectionam.

Nu va suparati dar postul dvs ma face sa cred ca in general abordati (sau cel putin cel din fata dvs asta simte) pe cel din fata dvs cu oarescare superioritate ,nejustificata!Si oamenii sunt oameni peste tot si devin subiectivi iar masura tratamentului european nemtesc ati avut-o,asa ca ....

una peste alta eu va voi oferi satisfactie daca reparatia intra sub incidenta garantiei , si nu de frica opc ,pt ca dvs ca si clienti tre sa stiti ca garantia acopera defectele de fabricatei ,iar defectel de fabricatie pot fi doar cele declarate de fabricant ,iar pctul de vedere al fabricantul il comunic eu , iar opc conform legii nu poate actiona decat in cele specificate de producator.Asa ca ... asa este peste tot in lumea civilizata.ca o paranteza deja ati declarat ca ati fost in alt service si conform certificatului de garantie .....am glumit,eu va astept maine cu un telefon pe la pranz ca sa va ofer un raspuns.

kelubos

Nu traim in nici o jungla ,eu traiesc intr-o tara frumoasa cu oameni frumosi si muncitori ,poate prea creduli uneori ...

nu fiti kelubos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

xxleeus si eu incerc sa spun aceleasi lucruri. Vi s-a dat o mana de ajutor, noua tuturor ni s-a dat, apucati-o si strangeti-o cand aveti nevoie. Nu e greu.

Cand veti vedea un reprezentant porsche romania sa faca acelasi lucru? Niciodata. Asa ca fiti multumiti si apreciati sprijinul AVIA.

Modificat de godoroja
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu cum sa va sun caci nu am nici un numar de telefon...ati reusit sa vedeti despre ce a fost vorba acolo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!