Jump to content

Aviamotors Bucuresti


toni
 Share

Postare recomandată

Pozele. Din pacate punctele si gaurelele nu ies la pozat. Din cauza efectului de oglinda (se poate vedea pe montantii de la usi) dat de vopseaua proaspata.

Modificat de furiarosie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ultimele noutati: Am dus masina luni asa cum se stie, si azi am luat-o. E cu totul altceva :D

Daca vor se poate, insa a trebuit sa trec prin asta ca sa aflu.

Concluzia e ca au ce le trebuie sa faca treaba buna dar mai trebuie si determinare/mentalitate.

Va urez tuturor bafta si fara incidente la service-uri :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite ieri am ajuns si eu la Aviamotors Pantelimon cu o problema. Au fost stricate cele doua suruburi de la yala sofer. S-a rotunjit fagasul unde intra capul de surubelnita. Rezultat: nu mai puteau fi demontate. M-am dus la receptie, am fost indrumat spre un consilier de service-tinichigerie. Ajuns acolo am incercat sa expun pb. cat mai clar. Dupa ce se pare ca a intele, dl .Cristian Chitu (sper ca asa e numele, m-am tinut sa il tin minte), mi-a spus: domle duceti-va la Vw ca noi nu avem piese si e VW. :P Am ramas blocat. I-am spus ca sunt identice ca cele de pe Octavia. Ideea era ca nu imi trebuiau suruburile, ci sa mi le scoata cineva pe cele stricate. Dupa ce am mai parlamentat cu el putin si am obs. ca sictirul este la el acasa, am plecat nervos. IN parcare norocul meu am dat de un domn electrician care aducea o masina din service si i-am expus problema. Acesta foarte amabil m-a indrumat la un domn de la diagnoza.Dupa ce i-am arata care e pb. a zis ca se rezolva foarte usor (5 min.) prin sudura a altor suruburi in capul celor stricate. Am zis ok, am mers impreuna cu dansul la domnul de la receptie care m-a tratat de nu mai zic, si am deschis comanda, si in 15 minute masina era gata. Costul 500.000. ASa ca: Multumesc foarte mult mecanicilor de la AVIA motors, foarte amabili si saritori si dispusi sa rezolve problemele si O MARE BILA NEagra acestui domn de la receptie. Pana la urma era o treaba de 5 minute , pe care eu am fost dispus sa platesc ora de manopera la tinichigerie. Pe scurt 500.000 castigati de service pt. 5 min. de munca.Eu zic ca e ok, si nu inteleg de ce am fost asa tratat de domnul sus-numit. Bine ca echipa de mecanici e ok si inca odata le multumesc pentru ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

....

Hai sa discutam despre realitate si mai putin despre normalitate.

In occident orice reparatie in service (mai putin cele la care trebuie facuta impresie) se lasa cu facturi babane(vezi filme americane in care cand vine vb de reparat masina se lasa cu dureri de cap),la noi se repara acelasi lucru de mai multe ori....la doctor dai spaga...etc.

Nu exista domeniu de acitvitate umana unde sa nu se fure ,indiferent de tara sau cultura.

Problema ni se pare sau devine mai greu de suportat atunci cand in loc sa fim constenti de realitate incercam sa punem ordine in lucruri , sa ne impunem un punct de vedere (fara nici o utilitate) ,sa fim noi exemplu sau pionerii eliminarii nepunerii celor 500 ml ulei in portbagaj.

Asa este dle Angel ,aveti dreptate ,este al dvs uleiul ca si restul de antigel ,etc , piesele vechi ,noi incercam sa reducem ca nr aceste evenimente si am hotarat ca masurile pe care le luam sa fie suficient de dure.Insa , tot noi ca sefi ,suntem constienti ca la fel ca in casnicie ,ca o relatie sa mearga trebuie sa faci compromisuri ,sa te adaptezi la realitatile care te inconjoara si sa poti scoate maximum de la oamenii pe care ii conduci.

Discutiile pe teme de acest gen se pot transforma intr-o intreaga folosofie sau intro sinteza(analiza politico economica )a vremurilor pe care le traim .

Suntem speciali sau obisnuiti ca indivizi in egala masura,iar ceea ce vad eu printre randurile afisate de dvs este o usoara nevoie de situare incentrul atentiei ,aduceti foarte des vorba despre faptul ca trebuie sa cereti verbal uleiul sau ma rog alt serviciu.Am inteles ,aveti dreptate ,dar oamenii nu se schimba ,temperamentul ,firea omului nu se schimba ,se schimba poate comportamentul si atitudinea functie de ce dorim sa obtinem de la cel din fata noastra.Ce doriti dvs sa se elimine din obiceiurile din service nu se poate obtine imediat ,este nevoie de munca si de cel putin un schimb de generatii,iar generatiile care vor urma vor avea la randul lor defectele lor.

Ce obtineti prin insistenta ?Nimic altceva decat reactii ale subiectivismului si egoismului oamenilor ,subiectivism si egoism de care suferim toti ,si vom crede mereu ca are cineva ceva cu noi ,ca toate ne sunt pregatite ,premeditate.

Mie mi se pare normal ceea ce criticati dvs si suntem in aceeasi tabara ,insa x de la rampa sau de la receptie se poate sa nu fie capabil sa se detaseze de frustrarile personale in timpul programului de lucru si sa va trateze mai putin politicos sau cu profesionalism.

Eu ca sef ca sa zic asa ,impreuna cu ceilalti colegi ai mei ,tot sefi incercam sa prevenim si sa remediem astfel de situatii ,sa gasim solutii , dar de inlaturat imdeiat nu se poate.Punctul zero e inca departe .

Asta este realitatea si trebuie sa-i facem fata.

Daca un mecanic de la societatea dumneavoastra citeste aceasta pledoarie va intelege, printre randuri, ca este aparat si ca, inteleasa fiind natura umana, nu va fi penalizat in nici un fel pentru micile sale "scapari"...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm cele espuse de vladpo. Am fost impreuna acolo. Am ramas foarte uimit de indolenta cu care am fost tratati de consilierul respectiv!!! Ii cerem scuze pe aceasta cale domnului Cristian Chitu - consilier service caroserie pentru ca i-am tulburat linistea si l-am trezit din gandurile sale profunde pentru o problema majora ca a noastra. Omul nu a retinut din conversatia in care i se explica despre problema doar faptul ca este vorba despre o masina Volkswagen si raspunsul imdediat a fost: "Mergeti la Volkswagen domn'le! Aici e Skoda." In schimb ii multumim domnului mecanic de la caroserie care a avut o atitudine plina de profesionalism. Nota 20 pt dansul! In 5 min s-a rezolvat problema. Oare nu se putea asa de la inceput? As fi mai fericit sa gasesc un profesionist in spatele biroului decat un papagal! Nu stiu pe ce baza se recruteaza la Avia, probabil se da cu banul!! Am fost si eu la un interviu la Avia pentru un post de consilier vanzari pt care consider ca indeplineam toate conditiile si din pacate nu am fost selectionat pt al doilea interviu... probabil a primit job-ul un alt "Cristian Chitu"... Simply clever!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu cine este chitu asta. Cum intri dupa facturare primul birou pe stanga?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, ala e o hahalera. Pentru un bandou aveam programare dar el ca ca sa ma intorc peste 3 ori. Bai nenea tu nu esti sanatos la cap. Ca si cum as fi langa tine la 2 pasi. Si plin de sictir si de greata de aia ca si cum de el depinzi. Pana la urma mi-a pus in 5 minute bandourile. Dar pe ala il luasem de mult in vizor....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunteti si voi pretentiosi sau cu fitze.

Mie mi-a rezolvat problemele pe care le-am avut cu cea mai mare eleganta si bun simt. Si l-am sacait la greu. Am avut o comanda deschisa, am mai completat cu o a doua, si cireasa de pe tort in ziua cand am adus masina in service am deschis a 3-a comanda. De vreo 2 ori am uitat hartii pe acasa ca asa sunt eu mai ametit, m-a inteles, m-a asteptat, s-a purtat frumos cu mine. La a treia comanda nu aveam decat dovada de la politie, ei s-au descurcat cu CASCO, eu doar am scris o hartie acolo.

S-a scuzat de 10 ori ca o sa dureze 10 zile revopsirea (era destul de mult de vopsit si ultima comanda chiar in ziua cand am adus masina), evident ca a fost gata fix in 10 zile. Asta legat de domnul Chitu.

Reparatia: impecabila. Mi-au si spalat masina ca am adus-o plina de noroi :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe noi ne-a tratat de parca el era directorul si noi angajatii si am dat buzna in biroul lui si l-am deranjat din discutiile lui de afaceri. Nu pot sa uit cum a spus "dar duceti-va dom'le la volkswagen". Foaaarte frumos!! O atitudine de apreciat. Pur si simplu ii era lene sa munceasca. Daca n-are chef ... poate elibera locul pentru altul mai bun si care se implica mai mult.

Modificat de road warrior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu cred ca mecanicii de la Avia sunt buni profesionisti,dar din pacate,pana sa intre masina la ei,trebuie sa iei contact cu atitudinea care lasa de dorit si cu lipsa de pregatire a consilierilor.

Incearca ei prin diverse sondaje telefonice sa afle parerea clientilor,dar nu prea se vad rezultate.

Chiar sunt si eu curios pe ce baza sunt angajati consilierii de service (nu generalizez;mai sunt si exceptii pozitive),cunoasterea temeinica a masinilor carora se adreseaza service-ul,modul de abordare a relatiei cu clientul,sau specializare cofetar-patiser,de ii deranjam cu problemele noastre,ei asteptand sa se dospeasca aluatul,sau...sa se termine programul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E greu rau de tot sa fii client la Avia.....da rau de tot !!!

O chestie pe care eu ma chinui sa o inteleg: de ce tot timpul ailalti sunt vinovati ?Inainte sa arunci cu cacao in dl Chtiu te-ai intrebat cumva daca nu cumva esti de vina?Poate te-a inteles gresit dl Chitu sau nu ai stiut tu sa te exprimi ?Vei zice ca da dar stii indiferent de starea pe care o am el trebuie sa ma serveasca prompt si ireprosabil ...Asa e numai ca daca omul avea alta treaba poate te-a inteles gresit . Si crede-ma ca daca avea alta treaba era tot pentru alt client care la fel ca si tine a venit si a apelat la Avia .

Da' vezi tu , ca inainte de a zice ceva despre cineva , mai intai verifica daca nu cumva poate problema a plecat de la tine .

Iar daca vrei sa schimbi pozitiile angajeaza-te consilier de service ....sa vezi numai asa de forma cum e!Si dupa aia da-ti cu parerea te rog. Nu cred ca ai dat vreodata telefon la Avia si ti-a raspuns careva sictirit sau ai venit vreodata la receptie si nu te-a ajutat nimeni .Aia este Avia si asa au fost crescuti toti cei care s-au angajat acolo pe parcursul timpului.

Inca o data , intreaba-te daca nu cumva ai fost tu de vina!Stiu si eu , poate ca nu l-ai salutat , poate ca te-ai uitat urat cine stie ....

Ar fi fost frumos sa te fi angajat Liviu pe post de consilier de vanzari sa vezi si tu cum e de partea cealalta a baricadei ....si sa citesti si tu pe forumul asta cum arunca altii cu kk in tine desi tu consideri ca ai incercat sa ii ajuti .

Dar ma rog asa sunt oamenii nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Ardei Iute: Eu am vb. cu dl.Chitu. Am intrat si am intrebat la primul birou. Am dat buna seara (pt. ca era seara), am expus problema si am fost indrumat la un consilier service-tinichigerie. M-am ridicat, am multumit si m-am indreptat spre dl. Chitu. Si acolo am dat buna seara si cand am explicat prima oara pb. mea si am obs. ca mi-a raspuns intr-un sictir complet ca du-te dom'le la VW, am spus ca poate am fost inteles gresit. Si am explicat din nou. NU avea nici o treaba in acel moment, pt. ca a stat pur si simplu la birou si cand m-am intors cu mecanicul la el statea. ACum cand obs. cum sariti, imi pare rau ca nu m-am plans direct la seful de acolo (care culmea era la celalat consilier de service cu un client, pentru ca era o pb.). Si stiti ce ma mira: cum electricianul pe care l-am prins in curte, a fost atat de dispus sa ma ajute si cand m-a indrumat spre mecanicul care a zis ca rezolva pb. a spus: cel mai simplu este sa spui nu la rezolvarea unei pb. Oare dl. CHitu nu putea sa gandeasca la fel? Am fost foarte respectuos. Si cred ca meritam mai mult respect pt. 5 minute in care se rezolva toata pb. si pe care eu am platit 500.000. Si domnule Ardei Iute inainte sa spuneti ca nu dau buna ziua sau nu sunt respectuos, va rog sa va abtineti pentru ca nu ma cunoasteti. Povestea ca sunt multi clienti si tot povesti din astea. Nimeni nu l-a obligat sa isi aleaga meseria asta. Daca asta doreste sa faca, atunci orice client care vine in timpul programului trebuie tratat la fel. Asa mi se pare normal. Eu in domeniul in care lucrez, daca am aceasta atitudine zbor in doua minute. SI nu asta e pb. EU CONSTIENTIZEZ ca pierd foarte mult daca comportamentul meu poate sa deranjeze persoana din fata mea. Atat timp cat eu ofer un serviciu si persoana din fata este client, Eu am cel mai mult de castigat. Eu asa cred ca functioneaza lucrurile. Din pacate dl. Chitu NU, si obs. ca si alti consilieri la fel. Pacat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vladpo - du-te ma la vw :D :P :hainoroc: . Nu serios, Chitu asta mi-a facut si mie o faza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Ardei iute-cred ca e bine sa fii un pic mai temperat :hainoroc:

@Vladpo-sa stii ca nu este usor sa fii consilier service,si mai ales unul bun....datorita pietei auto care este in continua si rapida dezvoltare fluctuatiile de personal sunt mari si iti ia timp pina ajungi sa pregatesti consilieri service care sa se ridice la nivelul pretentiilor crescinde ale clientilor(lucru normal!)...in ceea ce-l priveste pe d-l Chitu sunt convins ca in timp va deveni suficient de "rutinat"(experimentat) astfel incit sa poata corespunde asteptarilor dumneavoastra.In rest...sa auzim numai de bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E greu rau de tot sa fii client la Avia.....da rau de tot !!!

O chestie pe care eu ma chinui sa o inteleg: de ce tot timpul ailalti sunt vinovati ?Inainte sa arunci cu cacao in dl Chtiu te-ai intrebat cumva daca nu cumva esti de vina?Poate te-a inteles gresit dl Chitu sau nu ai stiut tu sa te exprimi ?Vei zice ca da dar stii indiferent de starea pe care o am el trebuie sa ma serveasca prompt si ireprosabil ...Asa e numai ca daca omul avea alta treaba poate te-a inteles gresit . Si crede-ma ca daca avea alta treaba era tot pentru alt client care la fel ca si tine a venit si a apelat la Avia .

Da' vezi tu , ca inainte de a zice ceva despre cineva , mai intai verifica daca nu cumva poate problema a plecat de la tine .

Iar daca vrei sa schimbi pozitiile angajeaza-te consilier de service ....sa vezi numai asa de forma cum e!Si dupa aia da-ti cu parerea te rog. Nu cred ca ai dat vreodata telefon la Avia si ti-a raspuns careva sictirit sau ai venit vreodata la receptie si nu te-a ajutat nimeni .Aia este Avia si asa au fost crescuti toti cei care s-au angajat acolo pe parcursul timpului.

Inca o data , intreaba-te daca nu cumva ai fost tu de vina!Stiu si eu , poate ca nu l-ai salutat , poate ca te-ai uitat urat cine stie ....

Ar fi fost frumos sa te fi angajat Liviu pe post de consilier de vanzari sa vezi si tu cum e de partea cealalta a baricadei ....si sa citesti si tu pe forumul asta cum arunca altii cu kk in tine desi tu consideri ca ai incercat sa ii ajuti .

Dar ma rog asa sunt oamenii nu ?

Buna ziua domnule ARDEI IUTE. Cred ca mie imi era destinat raspunsul dvs,nu? Pentru inceput as dori sa precizez faptul ca nu eu am vorbit cu d-l Chitu, ci vlapo care i s-a adresat foarte respectuos si i-a oferit destule informatii tehnice despre natura "defectiunii" pe care d-l Chitu le-a ignorat venind cu o replica taioasa : "Duceti-va domn'le la VW, aici e SKODA!". Asa ceva nu se face in relatiile cu clientii. Nimeni nu l-a deranjat si nu i s-a vorbit deloc urat. Bunavointa lipsea in acel moment la d-l Chitu,dar orice padure are si uscaturi! Am lucrat in vanzari si stiu ce atitudine trebuie sa fie adoptata fata de client (se numeste atitudine orientata catre client) , chiar si in cazul in care greseste. Prin bunavointa si o comunicare eficienta se rezolva toate problemele si credeti-ma domule ARDEI IUTE ca daca multumsti clientul nu o sa vina sa "arunce cu kk", o sa aduca si alti clienti la Avia. De angajat m-as angaja cu placere si in momentul asta la Avia, numai ca din pacate d-l Liviu D. a considerat ca nu am "stofa" pt a deveni consilier vanzari Skoda. Daca "stofa" care iti trebuie sa poti intra in echipa Avia Motors este cea a d-lui Chitu, atunci cu siguranta eu nu am acea "stofa"!

O zi buna va doresc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt razboinicul soselei: poate nu ai trecut deoarece au gasit pe cineva al carui potential era mai mare ?sesizez un usor regret in mesajul tau pt ca nu ai reusit sa intrii in echipa de vanzari de la avia.mai incearca !succes !

pt vlad : ...intra in politica ... Felicitari pt preaudit!

pt vlapo : data viitoare mergi tot la chitu

pt barbato si godoroja : tre sa recunosc ca mai are momentele lui dl chitu

haidi cu pa !

CITITI VINERI OFERTA ALTO SYNCRO !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt razboinicul soselei: poate nu ai trecut deoarece au gasit pe cineva al carui potential era mai mare ?sesizez un usor regret in mesajul tau pt ca nu ai reusit sa intrii in echipa de vanzari de la avia.mai incearca !succes !

Salutare.

Regretul sa stii ca exista. Si de incercat sa fii sigur ca o sa mai incerc (desi am o vaga impresie ca nu cunosc pe cine trebuie). Nu stiu ce potential are cel care a fost angajat acolo, dar stiu care e potentialul meu. Nu am scris aici pentru a ma plange ca nu am reusit sa conving un angajator de calitatile mele, ci datorita faptului ca in momentul in care d-l Chitu ne-a tratat cum ne-a tratat ma gandeam ca totusi daca eram eu in locul dansului nu se intampla asa ceva. E vorba de pasiune si cand e pasiune totdeauna e bunavointa. Asta nu prea inteleg cei de la HR cand selectioneaza candidatii dupa ce vad in CV-uri in proportie de 80%.

Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@road warrior-sa stii ca la Avia nu e nevoie sa cunosti pe nimeni...nu se fac angajari pe pile.Ma gindesc ca daca a fost scos la concurs un singur post este posibil ca unul dintre "pretendenti" sa fi fost considerat mai bine pregatit...Stai linistit , la Avia se fac angajari periodic si vei reusi pina la urma...dupa care ramine sa le demonstrezi ce poti.

@barbato-multumesc pentru felicitari :lol: ...in politica...nici nu ma gindesc...trebuie sa faci mult prea multe compromisuri.Bafta la Alto...stiu ca incepe sa se faca simtita "mina" ta. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adevarat ca cei de la Avia Motors se poarta frumos pana la un anumit punct. Am fost de cateva ori pentru ca nu stiuau sau nu vroiau sa-mi repare masina care are 5 luni de cand am luat-o. Dupa ce am fost a patra oara seful de service mi-a spus ca discutia s-a terminat si a plecat, mai pe romaneste si mai pe ocolite m-a dat afara. Acum eu ce sa fac, am masina noua, in garantie iar cei de la Avia refuza sa o repare. Daca nu sunt in stare sa-si dea demisia si sa se angajeze la CAP sa repare carutze ca poate acolo fac fata. Oricum o bila foarte mare si neagra din partea mea, pentru incompetenta aratata. Oricum va recomand sa nu mergeti cu o problema mai complicata la ei pentru ca veti bate drumul degeaba. Eu am fost cu o trepidatie la motor la ralanti , iar ei imi spuneau ca este normal sa faca asa cu toate ca vedeau ca din cauza motorului trepida toata caroseria. Inca o data sa le fie rusine!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in locul tau (daca intr-adevar ai o problema la masina si cei de acolo(avia) iti confirma acest lucru dar nu se "baga"/nu stiu/nu au cum, oricum sa obtii un act in care ai reclamat problema) m-as duce la alt service autorizat skoda si vazut ce zic si cei de acolo. in cazul in care cei de acolo rezolva problema, as lua legatura eventual cu cineva mai sus de seful de service si vazut ce si cum. daca la acest nivel sunt tratat identic, mail catre skoda-cehia eventual volkswagen si intrebat daca asa se procedeaza (si) in tarile UE. daca ei confirma , atunci se cauta un site de vanzari masini si cu banii imi cumpar un logan(vorba vine)!

Modificat de dany
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Abe si negre. Masinuta am luat-o de la Avia. Ca dealer nota 10 plus, tot ce au spus au indeplinit pina la capat, termen de livrare, instalarea after-market a lucrurilor pe care le-am solicitat, discount-ul, totul a fost perfect. Ca service insa am mari dubii. Am o problema minora trage putin dreapta, probabil ca nu e ok geometria, am facut rezervare la service mi s-a spus un termen. Fug de la servici, tai orasul in doua, ca sa mi se spuna candid ca nu este om la geometrie. Am ramas masca, dar nu am facut scandal. Am fost reprogramat peste o saptamina. Daca si atunci se intimpla vreun lucru atit de penibil, schimbam foaia. O trec acum la capitolul incident stupid si neplacut fiindca s-au purtat impecabil cu mine la livrare, dar am primit un mic dus rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai masina in garantie? Ai incercat sa vorbesti cu Mihail Barbato sau, cu "Ardei Iute" ? Cred ca s-ar fi gasit o solutie. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca asta am crezut si eu cand am luat masina noua. Mergi pe contrasens si vezi ca s-ar putea sa traga stanga. Poate fi de la inclinarea drumului.

Alte cauze ar fi presiune inegala in roti, cauciucuri si placute nerodate.

Modificat de pacostiro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@xxleus Masina este nou nouta, Referitor la cei doi useri de la Avia nu vreau sa-i deranjez pentru ca, repet, am privit acest lucru ca pe un incident izolat si au deocamdata un cec in alb pentru modul super-profi in care mi-au livrat-o pe "fabi".

@pacostiro. Este foarte posibil sa ai dreptate in ce priveste presiunea, sau rodajul rotilor, mai ales ca manometrele din bucuresti sint 80% decalibrate, de aceea am programat-o la service. In schimb nu cred ca e de la drum. O sa-i mai fac un test week-end-ul asta si o sa vad cum se comporta si pe contrasens

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!