Jump to content

Schimb Ulei Cutie De Viteze/servodirectie


catala2k
 Share

Postare recomandată

pai noi am plecat de la premisa ca ambreajul iti functioneaza bine, ca asa nu suntem ghicitori sa iti spunem orice detaliu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lichidul de frana se schimba la maxim doi ani.... :icon_confused:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar problema daca ar  fi de la timonerie nu ar trebui sa fie permanenta? sau macar sa intre si sa iasa un pic mai greu la rece. Mie la rece imi merge perfect, iese f usor. Zica ca fiind uleiul slab sau incomplet nu se unge bine cutia si cand se incalzeste incepe sa agate. 

Acum asta este doar parerea mea, am vazut ca la multi s a rezolvat aceasta problema la schimbul uleiului. O alta varianta este si schimbul lichidului de frana din sistemul abreiajului.

 

Primul pas este sch uleiului din CV. Pe urma mai vedem....Masina are 143k KM din 2004. Uleiul din cutie e 100% OEM.

Eu zic ca dupa ce incerci toate variantele-ulei, tampon cutie,gresare timonerie etc sa te gindesti serios la un kit de ambreiaj asta daca nu se rezolva cu variantele alternativa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Detin si eu octavia tour 1, motor 1.6 BFQ si am aceiasi problema ca alinworm : la rece merge bine, la cald agata a doua - cu o mentiune: daca schimb la turatie mica, e un pic mai bine. Uleiul la cv l-am schimbat de 3 ori: Aral, G 052512A2 si Castrol. Nici o imbunatatire; ambreiajul schimbat de 12.000km, timoneria am tot uns-o cat am putut (demontat carcasa filtru de aer pentru access mai facil). 

In weekendul trecut am schimbat tampoanele de la motor (cel de pe partea stanga cum te uiti la masina era dus de tot) si parca intra un pic mai bine; citisem pe undeva o teorie cum ca daca tampoanele nu sunt ok, motorul se misca iar asta afecteaza modul in care merge timoneria. Revin cu impresii mai concludente dupa ce mai dispare zapada din pesiaj.

 

Masina e din 2008, are 62000 km si face asa de cand am cumparat-o (la 32.000 km)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Ce ulei pentru cutia de viteze imi trebuie pentru masina din semnatura? 75W90 GL4 sau GL5? nu stiu ce sa aleg dintre castrol si motul...ce imi recomandati?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am schimbat uleiul la cutia de viteze , am pus Castrol 7W90 GL4 1,5 litri....masina are 170 000 km si cred ca nu a fost schimbat niciodata, eu am luat-o la 92k...

se simte diferenta la schimbarea vitezelor pt ca inainte agata putin la viteza i si marsarier si se auzea un sunet metalic in momentul schimbului, acum totul este lin.

se vede si diferenta intre uleiul schimbat, care a fost negru, si cel nou...de aceea recomand sa se faca macar la 100 000 km acest schimb...

De asemenea am schimbat lichidul d efrana, am pus ATE dot4, mi-a intrat vreo 800 ml... am facuit aerisirea clasica a ambreiajului si celor 4 roti....nu stiu daca este necesara si reglarea ABS-ului cu VAG-com...

 

PS: nu stiu sa pun poze aici, ca am facut la uleiul vechi,,,,,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OFF topic-pentru poze procedura cred ca este urmatoarea:-dupa ce ai postat  dai edit/use full editor/browse/atach this file(AGRAFA)/submit modified post

ONN topic-unele uleiuri de cutie sint de culoare neagra cum este la Total gl 4,intrebarea este cit ulei ai scos ?! si cit ai bagat ca poate aveai lipsa 400 ml si atunci este explicabil,din aceasta cauza la reprezentanta mecanicul spune ca se completeaza.Doar daca vrei tu il schimba.Verificarea /completarea se face la 2 ani


@razvan ce brand de suporturi motor ai pus?

Modificat de rayn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma tot stresez sa schimb si eu uleiul la cutia de viteze. Ca sa dau busonul jos sa completez trebuie sa dau roata si carenajul jos?

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat uleiul la cutia de viteze , am pus Castrol 7W90 GL4 1,5 litri....masina are 170 000 km si cred ca nu a fost schimbat niciodata, eu am luat-o la 92k...

se simte diferenta la schimbarea vitezelor pt ca inainte agata putin la viteza i si marsarier si se auzea un sunet metalic in momentul schimbului, acum totul este lin.

se vede si diferenta intre uleiul schimbat, care a fost negru, si cel nou...de aceea recomand sa se faca macar la 100 000 km acest schimb...

De asemenea am schimbat lichidul d efrana, am pus ATE dot4, mi-a intrat vreo 800 ml... am facuit aerisirea clasica a ambreiajului si celor 4 roti....nu stiu daca este necesara si reglarea ABS-ului cu VAG-com...

 

PS: nu stiu sa pun poze aici, ca am facut la uleiul vechi,,,,,

 

Am scos 1,5 si am pus 1,5 ...3 bidonase de 0,5 l

post-28105-0-04779700-1394821668_thumb.j

post-28105-0-20094800-1394821676_thumb.j

Modificat de sory4u2003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

m am bagat sambata in rampa si am descoperit busonul de golire ( imbus 17) dar se pare ca cel de umplere este spre roata stanga fata si trebuie data jos roata si aparatoarea noroi. Nu m am bagat fiindca oricum nu am facut rost de imbus de 17. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Am observat ieri ca servo merge mai greu asa ca am verificat uleiul si era mult sub nivelul minim, Am citit pe forum c a e recomandat uleiul verde, dar cand am verificat pe un servetel alb am observat ca uleiul din cutie avea o culoare rozulie asa ca am completat tot cu ulei roz. Acum eu vreau sa schimb uleiul existent cu unul verde.

 

Intrebarea mea este : Pe unde se da drumul la ulei? O poza cu respectivul surub. Pot sa execut singur operatia respectiva? Intreb pentru ca nu am gasit pe forum un raspuns clar pe unde se da drumul la uleiul din cutie.

Multumesc


MAsina e un golf 4  motor 1.4 16 V

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
Olteanbeniamin

Ce ulei imi recomandati l o cutie de viteze pt o skoda octavia 2003,tip motor ASZ,96kw 1,9TDI.va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!